Ach, dat is nog beperkt in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het twijfelen geslagen, tussen de PvdD of D66
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de doorrekening, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
AOW naar 65 en 10% hoger.
Hogere uitkeringen
Afschaffen eigen risico
Invoeren nieuw zorgstelsel
Meer geld voor onderwijs
Hoe gaat de SP dat allemaal betalen?
Als ze doorgaan met hun propoganda blijven ze hun achterban spekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou me niks verbazen als DENK over 4 jaar gewoon 0 zetels heeft
9 bij Maurice de Hond vanavond...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:19 schreef Nintex het volgende:
Jeroen verbrand daar even de laatste 12 zetels.
Jezus is een copyright van God.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
jezus christus is toch gewoon een mening,
Precies. Erdogan heeft ook gewoon 50% van de bevolking achter zich. Een beetje dezelfde doelgroepquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met hun propoganda blijven ze hun achterban spekken
Dat zal best, maar door sommige nationalistische ideeën neigen ze toch behoorlijk naar rechts.quote:
Dat ik nog over best veel standpunten een mening moet vormenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, dat is nog beperkt in ieder geval
Waar zit de twijfel hem in?
Ik denk dat ze hun eigen val gravenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met hun propoganda blijven ze hun achterban spekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |