CDA is toch amper midden meer, als je Buma hoort praten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je het CDA warm aanbevelen.
'Multinationals meer belasting laten betalen'quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
AOW naar 65 en 10% hoger.
Hogere uitkeringen
Afschaffen eigen risico
Invoeren nieuw zorgstelsel
Meer geld voor onderwijs
Hoe gaat de SP dat allemaal betalen?
In zo'n College Tour komt ze wel sympathiek over, maar hier lijkt ze net even te snel moeten schakelen ofzoquote:
Ik ben weer aan het twijfelen geslagen, tussen de PvdD of D66quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit. Ergens in het midden waarschijnlijk. Jij al wel een idee?
middeninkomensquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hogere uitkeringen
Afschaffen eigen risico
Meer geld voor onderwijs
Zie CPB doorrekening. Het kan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hogere uitkeringen
Afschaffen eigen risico
Meer geld voor onderwijs
Omdat de integratie is mislukt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
CDA is toch amper midden meer, als je Buma hoort praten.
Leg uitquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Americansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Jinek spreekt heel veel allochtonen, vooral Turken?
Buma is heel realistischquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mohammed Vonk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Jinek spreekt heel veel allochtonen, vooral Turken?
Dat gaat wel gewoon gebeuren. Google eens op ATAD bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
'Multinationals meer belasting laten betalen'![]()
![]()
gristenhondquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je het CDA warm aanbevelen.
Zonde, want het heeft alles met dit onderwerp te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enige die het er over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |