abonnement Unibet Coolblue
pi_169360922
Oorspronkelijke OP:

Het kabinet wil niet dat de Turkse regering op 11 maart in Nederland campagne komt voeren om stemmen te winnen voor een nieuwe grondwet. Vandaag werd bekend dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar een manifestatie in Rotterdam wil komen.

"De Nederlandse regering heeft vandaag inderdaad bevestiging gekregen van Turkse autoriteiten dat een campagnemanifestatie in Nederland in de planning staat. We achten dit niet gewenst en we zullen dit overbrengen aan de Turkse regering", laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Op 16 april is er in Turkije een referendum over een nieuwe grondwet. Die legt kort gezegd de macht bij de president, in plaats van bij de volksvertegenwoordiging. Minister Cavusoglu wil campagne voeren voor Erdogan.


Openbare orde

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam deelt het standpunt van de regering, laat zijn woordvoerder weten. Aboutaleb houdt de komende dagen nauw contact met het kabinet over de ontwikkelingen rond het aangekondigde bezoek van Cavusoglu.

Aboutaleb zou de bijeenkomst alleen kunnen tegenhouden als de openbare orde verstoord dreigt te worden. Andere juridische mogelijkheden heeft hij niet, zegt hij.
Absurd

D66-leider Pechtold en PVV-leider Wilders willen ook niet dat de Turkse regering in Nederland campagne komt voeren voor het grondwet-referendum in Turkije.

"Ik vind het absurd dat een land dat afglijdt naar dictatoriale neigingen hier campagne komt voeren", zegt Pechtold. Hij vindt dat alle juridische middelen onderzocht moeten worden om een dergelijk bezoek tegen te houden.


Niet welkom

Ook PVV-leider Wilders denkt dat het onverstandig is om dit bezoek door te laten gaan. "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."

ChristenUnie-leider Segers wil de zaak eerst bestuderen. Andere partijen hebben nog niet gereageerd op het nieuws.


Spanningen

De Unie van Europese Turkse Democraten, die gelieerd is aan de AK-partij van president Erdogan, zegt dat op 11 maart in ieder geval de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu naar Nederland komt. "In een grote zaal waarbij we boven de duizend mensen verwachten", zegt de secretaris van de UETD.

In Duitsland en Oostenrijk hebben deze aangekondigde campagne-bezoeken tot spanningen tussen de regeringen geleid. De Oostenrijkse regering heeft gezegd dat president Erdogan niet welkom is om campagne te komen voeren.
De burgemeesters van twee Duitse steden hebben geen toestemming gegeven voor bijeenkomsten met de Turkse minister van Economische Zaken Zeybekci en zijn collega van Justitie Bozdag, tot woede van de Turkse regering.

In november 2015 maakte de Nederlandse regering bezwaar tegen een brief van de Turkse regering aan Turkse Nederlanders om op de AK-partij van president Erdogan te stemmen. Het kabinet noemde de brief ongepast en riep de ambassadeur op het matje.

http://nos.nl/artikel/216(...)rland-ongewenst.html
_

Dit is wel het meest hypocriete wat je kan verzinnen. Een legale* partij mag niet campagne komen voeren, Maar een terreur groep die op de blacklist staat mag mede extremisten openlijk steunen. Uiteraard met een vergunning. :{

Game on ^O^ .

*schrijffout uit oorspronkelijke OP aangepast, van "legaal" in "legale" op instigatie van SecretPret: zie eerste post.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 07-03-2017 22:27:02 ]
I´m back.
pi_169360952
Je mag er heus wel "legale partij" van maken.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169370770
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169371504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
Oorspronkelijke OP:

De Nederlandse regering: We achten dit niet gewenst

zegt Pechtold. Hij vindt dat alle juridische middelen onderzocht moeten worden om een dergelijk bezoek tegen te houden.

Ook PVV-leider Wilders "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."

Wie was hier nou de afgelopen jaren de wetgever? Doe je werk eens een keer ipv klagen dat er geen juridische mogelijkheden zijn als het te laat is. Het is aan de regering en de kamer om voor juridische mogelijkheden te zorgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:42:54 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_169372112
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:22 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
:D :'( :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_169372188
quote:
Ook PVV-leider Wilders denkt dat het onverstandig is om dit bezoek door te laten gaan. "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."
Wauw ik denk niet dat ik Wilders zich eerder zo eerlijk en genuanceerd heb zien uitlaten. Dan gaat het hier ook nog eens om Turken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Overigens hoop ik dat hij komt, dan ga ik een schoen naar hem gooien.
pi_169372232
De demonstratie van Wilders was wel enorm indrukwekkend.
pi_169372596
Begrijp alle ophef niet zo. Turken willen democratisch een dictator aan de macht krijgen. Prima toch, als zij dat zelf willen?
Zoals ik al in eerdere deel schreef is het enige wat ik niet begrijp dat Turkse Turken toestaan dat Europese Turken die er verder geen last van hebben, mee mogen stemmen over hun lot.
Maar als een Turkse minister hier op een toeristen visum wil komen preken begrijp ik niet hoe we dat kunnen verbieden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169374340
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:46 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Wauw ik denk niet dat ik Wilders zich eerder zo eerlijk en genuanceerd heb zien uitlaten. Dan gaat het hier ook nog eens om Turken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Overigens hoop ik dat hij komt, dan ga ik een schoen naar hem gooien.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169374853
NUnl twitterde op woensdag 08-03-2017 om 17:16:16 Bijeenkomst met Turkse minister in Rotterdam afgelast: https://t.co/STfSEWHhXx reageer retweet
pi_169374867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Begrijp alle ophef niet zo. Turken willen democratisch een dictator aan de macht krijgen. Prima toch, als zij dat zelf willen?
Zoals ik al in eerdere deel schreef is het enige wat ik niet begrijp dat Turkse Turken toestaan dat Europese Turken die er verder geen last van hebben, mee mogen stemmen over hun lot.
Maar als een Turkse minister hier op een toeristen visum wil komen preken begrijp ik niet hoe we dat kunnen verbieden?
Daar is een toeristenvisum sowieso niet voor.
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:22:44 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169374886
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Begrijp alle ophef niet zo. Turken willen democratisch een dictator aan de macht krijgen. Prima toch, als zij dat zelf willen?
Zoals ik al in eerdere deel schreef is het enige wat ik niet begrijp dat Turkse Turken toestaan dat Europese Turken die er verder geen last van hebben, mee mogen stemmen over hun lot.
Maar als een Turkse minister hier op een toeristen visum wil komen preken begrijp ik niet hoe we dat kunnen verbieden?
De Turkse Turken die het er niet mee eens zijn hebben helemaal geen invloed op die beslissing, die zijn namelijk van de oppositie.
pi_169374909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
NUnl twitterde op woensdag 08-03-2017 om 17:16:16 Bijeenkomst met Turkse minister in Rotterdam afgelast: https://t.co/STfSEWHhXx reageer retweet
_O- _O- _O-

gaan ze hetzelfde trucje toepassen als in duitsland :') :') :')

voor veel turken des te meer reden om JA te stemmen overigens ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Slayage op 08-03-2017 17:38:10 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169375185
wilders helpt het JA kamp een handje...

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169375808
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:39 schreef Slayage het volgende:
wilders helpt het JA kamp een handje...

[ afbeelding ]
Hij heeft zijn zin.
pi_169376059
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij heeft zijn zin.
wilde hij het ja kamp helpen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376080
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:39 schreef Slayage het volgende:
wilders helpt het JA kamp een handje...

[ afbeelding ]
Schijnt niet helemaal een goede vertaling te zijn, of wat las ik van Alptekin?
I´m back.
pi_169376099
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schijnt niet helemaal een goede vertaling te zijn, of wat las ik van Alptekin?
goede vertaling mi. wie is alptekin?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376187
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

goede vertaling mi. wie is alptekin?
Jongen staat 6 op GP-lijst, vrij bekende Turkse jongen. Alptekin Akdoğan.
https://nl.wikipedia.org/(...)idatenlijst/GeenPeil


AlptekinAkdogan twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:08:51 Als je het in het Turks schrijft, doe het dan goed.. #fail https://t.co/cJEL3qWJV9 reageer retweet
AlptekinAkdogan twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:12:28 @LNevesGoncalves nee, vertaling klopt. Letters kloppen niet. reageer retweet
I´m back.
pi_169376336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jongen staat 6 op GP-lijst, vrij bekende Turkse jongen. Alptekin Akdoğan.
https://nl.wikipedia.org/(...)idatenlijst/GeenPeil

AlptekinAkdogan twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:08:51 Als je het in het Turks schrijft, doe het dan goed.. #fail https://t.co/cJEL3qWJV9 reageer retweet
AlptekinAkdogan twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:12:28 @LNevesGoncalves nee, vertaling klopt. Letters kloppen niet. reageer retweet
kneus alptekin heeft kennelijk aandacht nodig en dacht zich zo te profileren door interessant te doen tegenover het nederlandse electoraat met zijn kennis over de turkse taal.
er is niks mis met de vertaling, maar zoals je wellicht weet heb je in het turkse alfabet bepaalde letters die je mist in het nederlands.
zo had de turkse vertaling van de de poster de letters i met een punt moeten zijn in plaats van een i zonder punt. de i zonder punt heeft een andere klank. je moet een turkse taal purist zijn om daarover te huilen mi. wilders is gewoon duidelijk met wat hij bedoelt ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376380
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

kneus alptekin heeft kennelijk aandacht nodig en dacht zich zo te profileren door interessant te doen tegenover het nederlandse electoraat met zijn kennis over de turkse taal.
er is niks mis met de vertaling, maar zoals je wellicht weet heb je in het turkse alfabet bepaalde letters die je mist in het nederlands.
zo had de turkse vertaling van de de poster de letters i met een punt moeten zijn in plaats van een i zonder punt. de i zonder punt heeft een andere klank. je moet een turkse taal purist zijn om daarover te huilen mi. wilders is gewoon duidelijk met wat hij bedoelt ;)
Dat zegt hij toch?
pi_169376397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch?
ben je apltekin van?

ik ken die hele gast niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376515
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben je apltekin van?

ik ken die hele gast niet
fan, bedoel je?
Zo'n fout?
I´m back.
pi_169376676
Keurig besluit en ze maken er maestro Wilders ook blij mee ^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169376729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

fan, bedoel je?
Zo'n fout?
:D :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Keurig besluit en ze maken er maestro Wilders ook blij mee ^O^
alsof dit ook maar iets metw ilders te maken heeft
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169376768
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

wilde hij het ja kamp helpen?
Ik bedoelde met de tekst "BLIJF WEG". :P
pi_169376774
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D :Y
Nou ja, zijn mensen voor kleinere schrijffouten aan het kruis genageld op FOK!
I´m back.
pi_169376775
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

alsof dit ook maar iets metw ilders te maken heeft
Waar zie je mij dat zeggen dan? Ik zeg alleen dat ik het leuk voor Wilders vind. Nu nog een asielpoesje voor hem. :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169376912
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

Ik zeg alleen dat ik het leuk voor Wilders vind. Nu nog een asielpoesje voor hem. :Y
wat is een asielpoesje?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169377587
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169377932
quote:
Het maakt niet uit wat je doet, ze proberen er altijd een slaatje uit te slaan. Dus je kunt het beste bij jezelf blijven. Hadden we ze uitgenodigd, dan was het later geweest: die domme landen hebben ons laten winnen door ons uit te nodigen zodat we propaganda konden voeren. Zij hebben deze dictactuur zelf veroorzaakt! Enzovoort.
pi_169377982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:17 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat je doet, ze proberen er altijd een slaatje uit te slaan. Dus je kunt het beste bij jezelf blijven.
daar zijn we nu te laat mee, aangezien alles en iedereen in politiek nederland er een mening over heeft omdat het verkiezingstijd is en men politiek wilde scoren door af te geven op turkije
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169378016
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar zijn we nu te laat mee, aangezien alles en iedereen in politiek nederland er een mening over heeft omdat het verkiezingstijd is en men politiek wilde scoren door af te geven op turkije
Nee, we zijn gewoon bij onszelf gebleven, wij willen geen Turkse agressieve regeringslui hier om hier een dicatuur te gaan propageren terwijl we hier zelf verkiezingen hebben. Moet je horen hoe ze te keer gaan, ze hebben zichzelf gediskwalificeerd met dat gebrul.
Als je ze uitnodigt is het ook van: zie je wel, ze zijn bang van ons, ze durven ons niet tegen te houden. Etc.
Ik vind het goed hoe onze regering reageert.
pi_169378120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:20 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind het goed hoe onze regering reageert Erdo indirect helpt om zijn achterban in nederland te mobiliseren.
O-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169378153
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

O-)
De Turken hebben het straks aan zichzelf te danken en niet aan ons. Dat vind ik wel een prettig idee.
pi_169378230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De Turken hebben het straks aan zichzelf te danken en niet aan ons. Dat vind ik wel een prettig idee.
jij kan inderdaad met een schoon geweten slapen straks ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169378275
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij kan inderdaad met een schoon geweten slapen straks ;)
Onze regering in elk geval. Dat Turkije zijn eigen democratie misbruikt om een dictatuur te vestigen is tot daar aan toe, maar ook de democratieën van andere landen misbruiken gaat wel erg ver.
pi_169378964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Onze regering in elk geval. Dat Turkije zijn eigen democratie misbruikt om een dictatuur te vestigen is tot daar aan toe, maar ook de democratieën van andere landen misbruiken gaat wel erg ver.
kan je politici verwijten dat ze opportunistisch zijn?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169379236
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is een asielpoesje?
Poesje uit het asiel.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169381341
Goed om te horen dat die islamofacisten niet mogen komen.
pi_169384545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed om te horen dat die islamofacisten niet mogen komen.
Erdohond komt gewoon zelf wel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)plant_tournee__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169384608
quote:
En dan Greet weer 5 minuten protesteren, omringd door 80 journalisten?
I´m back.
pi_169384930
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dan Greet weer 5 minuten protesteren, omringd door 80 journalisten?
Demonstreren..... :{w Stemmen moeten we. *O* *O* *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169385750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:35 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Demonstreren..... :{w Stemmen moeten we. *O* *O* *O*
Ik denk dat ik centrum-links stem iig, Nieuwe Wegen wrs.
I´m back.
pi_169385763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik centrum-links stem iig, Nieuwe Wegen wrs.
Prima, als je maar gaat stemmen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169385774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Prima, als je maar gaat stemmen.
Joh, ik vanaf 1981 altijd gestemd.
I´m back.
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:08:10 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169385776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik centrum-links stem iig, Nieuwe Wegen wrs.
^O^
pi_169385785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

^O^
Jij ook?
I´m back.
pi_169385789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik centrum-links stem iig, Nieuwe Wegen wrs.
Dat is toch die voormalig linkse politicus met dat rechtse programma?
pi_169385799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat is toch die voormalig linkse politicus met dat rechtse programma?
Nee, niet rechts.
I´m back.
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:10:08 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169385802
quote:
5s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij ook?
Vrijwel zeker.
pi_169385812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vrijwel zeker.
Ik zie het wel meer ook op twitter hoor. Ik wil wel actief worden ook als ze doorgaan.
I´m back.
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:12:06 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169385821
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie het wel meer ook op twitter hoor. Ik wil wel actief worden ook als ze doorgaan.
Ik acht de kans niet heel groot dat ze nu al een zetel halen. Hoop wel dat ze verder gaan na de verkiezingen idd.
pi_169385833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, niet rechts.
Ik vond het vooral geestig hoe Monasch zijn zetelroof verdedigde met de verklaring dat hij juist als enige (voormalig) fractielid wel het partijprogramma volgde om een maand later met een PVV-programma aan de verkiezingen deel te nemen.
pi_169385843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik acht de kans niet heel groot dat ze nu al een zetel halen. Hoop wel dat ze verder gaan na de verkiezingen idd.
Idd.
I´m back.
pi_169385846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vond het vooral geestig hoe Monasch zijn zetelroof verdedigde met de verklaring dat hij juist als enige (voormalig) fractielid wel het partijprogramma volgde om een maand later met een PVV-programma aan de verkiezingen deel te nemen.
PVV-programma?
I´m back.
pi_169385858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

PVV-programma?
Volgens mij vertoont zijn huidige programma meer gelijkenissen met dat van de PVV dan dat van de PVDA. Erg opmerkelijk voor iemand die heel kort geleden nog beweerde dat hij zich als enige in de Kamer hard maakte voor het PVDA-programma.
pi_169385861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij vertoont zijn huidige programma meer gelijkenissen met dat van de PVV dan dat van de PVDA. Erg opmerkelijk voor iemand die heel kort geleden nog beweerde dat hij zich als enige in de Kamer hard maakte voor het PVDA-programma.
Dan heb je het niet gelezen hoor.
I´m back.
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:19:44 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169385869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij vertoont zijn huidige programma meer gelijkenissen met dat van de PVV dan dat van de PVDA. Erg opmerkelijk voor iemand die heel kort geleden nog beweerde dat hij zich als enige in de Kamer hard maakte voor het PVDA-programma.
Onzin.
pi_169385940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Onzin.
Goed onderbouwd.
pi_169385980
quote:
De uitbater van het zalencentrum in Hoogvliet waar de minister zou spreken, heeft zich teruggetrokken. Dat heeft burgemeester Aboutaleb laten weten. De uitbater zelf wil niet reageren.
Zou dit nou echt een vrijwillige beslissing zijn geweest van de eigenaar? Of heeft hij zich misschien een klein beetje laten beïnvloeden door Aboutaleb e.a.
pi_169386101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij vertoont zijn huidige programma meer gelijkenissen met dat van de PVV dan dat van de PVDA. Erg opmerkelijk voor iemand die heel kort geleden nog beweerde dat hij zich als enige in de Kamer hard maakte voor het PVDA-programma.
Voor jou staat ieder onwelvalig geluid gelijk aan de PVV, lekker simplistisch weer.
pi_169386144
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Voor jou staat ieder onwelvalig geluid gelijk aan de PVV, lekker simplistisch weer.
Altijd fijn die kortzichtige mensen die voor mij menen te moeten invullen wat ik zou denken, dank daarvoor.
pi_169386236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Altijd fijn die kortzichtige mensen die voor mij menen te moeten invullen wat ik zou denken, dank daarvoor.
Nou eh je ziet Nieuwe Wegen als gelijkwaardig aan extreemrechts, geeft toch wel aan dat je een beetje een vreemd wereldbeeld hebt hoor.
I´m back.
  donderdag 9 maart 2017 @ 06:49:49 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169386794
Heeft antifa al iets van zich laten horen? Of mobiliseren die alleen wanneer wilders naar een asiel gaat?
pi_169386803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou eh je ziet Nieuwe Wegen als gelijkwaardig aan extreemrechts, geeft toch wel aan dat je een beetje een vreemd wereldbeeld hebt hoor.
Alles wat kritisch is moet afgeschilderd worden als extreemrechts. Niets nieuws onder de zon. :O
pi_169386810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou eh je ziet Nieuwe Wegen als gelijkwaardig aan extreemrechts, geeft toch wel aan dat je een beetje een vreemd wereldbeeld hebt hoor.
Kun je niet lezen of is dit een poging om te trollen?
pi_169387711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zou dit nou echt een vrijwillige beslissing zijn geweest van de eigenaar? Of heeft hij zich misschien een klein beetje laten beïnvloeden door Aboutaleb e.a.
een klein beetje? zou je zeggen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169388103
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169388340
Ik ben tegen de campagne in andere landen, maar....
30 jaar lang zijn parlementariërs uit Nederland en Europa naar Oost-Turkije gegaan om de PKK, Koerden en zelfs anti-Turkije Turken te steunen, te praten met de bevolking en zelfs protesten te organiseren. Maar andersom mag niet? Terwijl het gewoon de eigen bevolking is?

Laat staan de partijleiders van westerse landen die in Europa campagne hebben gevoerd. Daar hoor je niets over.

Hypocriet? Of mis ik iets :)
pi_169388861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:19 schreef delapoko het volgende:
Ik ben tegen de campagne in andere landen, maar....
30 jaar lang zijn parlementariërs uit Nederland en Europa naar Oost-Turkije gegaan om de PKK, Koerden en zelfs anti-Turkije Turken te steunen, te praten met de bevolking en zelfs protesten te organiseren. Maar andersom mag niet? Terwijl het gewoon de eigen bevolking is?

Laat staan de partijleiders van westerse landen die in Europa campagne hebben gevoerd. Daar hoor je niets over.

Hypocriet? Of mis ik iets :)
Ja, je mist het feit dat er nogal een verschil zit tussen parlementariërs en leden van de regering.
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:22:31 #74
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169389300
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:01 schreef Slayage het volgende:
zo gaat erdo met de heisa om
Is er überhaupt enige twijfel dat hij het referendum gaat winnen?
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:51 #75
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169389337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:19 schreef delapoko het volgende:
Ik ben tegen de campagne in andere landen, maar....
30 jaar lang zijn parlementariërs uit Nederland en Europa naar Oost-Turkije gegaan om de PKK, Koerden en zelfs anti-Turkije Turken te steunen, te praten met de bevolking en zelfs protesten te organiseren. Maar andersom mag niet? Terwijl het gewoon de eigen bevolking is?

Laat staan de partijleiders van westerse landen die in Europa campagne hebben gevoerd. Daar hoor je niets over.

Hypocriet? Of mis ik iets :)
Turkije is ook nog gewoon een bondgenoot. Het grote probleem is dat Nederland zo veel van de in Nederland woonachtige Turken ook een Nederlands paspoort heeft gegeven, terwijl ze amper binding hebben met ons land. Het is dan ook hypocriet om als politicus te gaan klagen dat ze zich actief met de politiek in hun thuisland bezighouden.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169389435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie het wel meer ook op twitter hoor. Ik wil wel actief worden ook als ze doorgaan.
Same here.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169389518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:22 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Is er überhaupt enige twijfel dat hij het referendum gaat winnen?
nek aan nek, volgens de peilingen. er is een groep kiezers van 20% van het electoraat die zweeft en aangeeft niet te weten wat ze gaan stemmen. de peilers hebben moeite om deze groep te doorgronden.

een ja is zeker niet gegarandeerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169389586
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

nek aan nek, volgens de peilingen. er is een groep kiezers van 20% van het electoraat die zweeft en aangeeft niet te weten wat ze gaan stemmen. de peilers hebben moeite om deze groep te doorgronden.

een ja is zeker niet gegarandeerd.
Door wie worden die peilingen gedaan?
pi_169389597
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Door wie worden die peilingen gedaan?
vele verschillende organisaties
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169389602
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

vele verschillende organisaties
Gewoon onafhankelijke organisaties? :)
pi_169389663
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon onafhankelijke organisaties? :)
jip
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169390487
Turkije chanteert Nederland:

quote:
Turkey FM blackmails Dutch, says if Koenders asks him nicely to put off his visit to Netherlands until March 15 elections, he'll go along
quote:
If Dutch says no political campaign by Turkish officials past March 15 Dutch elections, Turkish FM vows to go Netherlands this weekend.
https://twitter.com/abdbozkurt/status/839800519820443648
pi_169393066
Een paar maanden geleden nog vertelden onze vooruitziende politici en hoogopgeleide NRC-lezende Fokkers dat er geen enkele noodzaak was om het visumvrij-reizen voor Turkije niet in te voeren :? Hoe rijm ik dat met het weren van Turkse politici in dit land?
pi_169393101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Een paar maanden geleden nog vertelden onze vooruitziende politici en hoogopgeleide NRC-lezende Fokkers dat er geen enkele noodzaak was om het visumvrij-reizen voor Turkije niet in te voeren :? Hoe rijm ik dat met het weren van Turkse politici in dit land?
Technische word niemand geweerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169393127
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

Technische word niemand geweerd.
Het wordt ze ook niet makkelijk gemaakt. Zo gaan we toch niet om met een kandidaat EU-lid?
pi_169393215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het wordt ze ook niet makkelijk gemaakt. Zo gaan we toch niet om met een kandidaat EU-lid?
Politiek opportunisme ;) maar inderdaad de Turken wordt gewoon een kunstje geflikt met we kunnen de veiligheid niet garanderen geneuzel. Net als in Duitsland. Ik twijfel er niet aan dat de uitbater van de locatie waar de Turkse minister zou komen behoorlijk wat zorgwekkende telefoontjes heeft gekregen van verscheidene politieke spelers. Geen commentaar willen geven is simpelweg een teken van zwakte of dat je iets te verbergen hebt. Kijk maar naar Wilders die onder elke interview en debat uit probeert te komen ;) hij is en zwak en hij heeft genoeg te verbergen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2017 @ 15:22:21 #88
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169393318
Waarom zou je ook een campagne van een ander land om een dictatuur te installeren willen ondersteunen?

De vraag is eerder of je de juridische middelen hebt om het tegen te houden.

Het antwoord tot op heden is blijkbaar: Ja.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169393327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:48 schreef Stabiel het volgende:
Turkije chanteert Nederland:

[..]


[..]

https://twitter.com/abdbozkurt/status/839800519820443648
Is dat chantage? Klinkt meer als: als ik ook na de Nederlandse verkiezingen toch niet welkom ben, kan ik net zo goed nu al komen.
pi_169393520
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

Politiek opportunisme ;) maar inderdaad de Turken wordt gewoon een kunstje geflikt met we kunnen de veiligheid niet garanderen geneuzel. Net als in Duitsland. Ik twijfel er niet aan dat de uitbater van de locatie waar de Turkse minister zou komen behoorlijk wat zorgwekkende telefoontjes heeft gekregen van verscheidene politieke spelers. Geen commentaar willen geven is simpelweg een teken van zwakte of dat je iets te verbergen hebt. Kijk maar naar Wilders die onder elke interview en debat uit probeert te komen ;) hij is en zwak en hij heeft genoeg te verbergen.
Politiek opportunisme? Noem het maar gerust politieke corruptie en hypocrisie. Ik ben geen fan van Erdogan, verre van dat, maar dit laat wel weer zien hoe corrupt ze in Den Haag zijn.
pi_169393570
Vlak voor het referendum over het verdrag met Oekraine waren er Oekraïense politici actief in Nederland meen ik me te herinneren. Ik herinner me iig dat de burgemeester van Kiev bij Tan aan tafel zat. Waar was de verontwaardiging toen? Wat heeft onze regering gedaan om dat te voorkomen?
pi_169395189
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Vlak voor het referendum over het verdrag met Oekraine waren er Oekraïense politici actief in Nederland meen ik me te herinneren. Ik herinner me iig dat de burgemeester van Kiev bij Tan aan tafel zat. Waar was de verontwaardiging toen? Wat heeft onze regering gedaan om dat te voorkomen?
das ook politiek. anti turkije retoriek scoor je mee in nederland, dus gaan politici daarmee aan de slag. mbt de oekraine hebben nederlanders over het algemeen geen mening en staan ze er neutraal tegenover dus valt er politiek weinig te halen. dus geen poeha.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Politiek opportunisme? Noem het maar gerust politieke corruptie en hypocrisie. .
hypocrisie is de mens niet vreemd ook de politiek niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169395257
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is dat chantage? Klinkt meer als: als ik ook na de Nederlandse verkiezingen toch niet welkom ben, kan ik net zo goed nu al komen.
het is wel soort van dreigen. koenders kan het na de uitingen van cavusoglu niet meer goed doen.

quote:
'Als minister Koenders mij netjes vraagt om na de Nederlandse verkiezingen te komen, dan ga ik pas volgende week. Als ik niet mag komen, dan ga ik aanstaande zaterdag',
als cavusoglu dus zaterdag komt, komt hij tegen de zin in van koenders.
als cavusoglu komende week komt, heeft koenders hem gevraagd om na de verkiezingen te komen om wilders geen voer te geven.

die cavusoglu vind ik overigens de meest incompetente turkse minister van buitenlandse zaken die ik me kan herinneren. wat een houthakker :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169395470
Zou hij al een nieuwe locatie gevonden hebben dan? :)
pi_169395519
En inmiddels heeft Erdogan de macht van een kalief bereikt _O_
Wat een meestermanipulator is het toch ook.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2017 17:33:14 ]
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:36:19 #96
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169395735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Vlak voor het referendum over het verdrag met Oekraine waren er Oekraïense politici actief in Nederland meen ik me te herinneren. Ik herinner me iig dat de burgemeester van Kiev bij Tan aan tafel zat. Waar was de verontwaardiging toen? Wat heeft onze regering gedaan om dat te voorkomen?
En net zo belangrijk: waren er toen ook verkiezingen in NL, met stemgerechtigde Oekraïners, in dezelfde substantiële hoeveelheid als Turkse Nederlanders? En werd er ook opgehitst tegen Koeren en Gülenisten Russen woonachtig in NL?

[ Bericht 3% gewijzigd door havanagila op 09-03-2017 17:52:03 ]
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:49:39 #98
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169395783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Vlak voor het referendum over het verdrag met Oekraine waren er Oekraïense politici actief in Nederland meen ik me te herinneren. Ik herinner me iig dat de burgemeester van Kiev bij Tan aan tafel zat. Waar was de verontwaardiging toen? Wat heeft onze regering gedaan om dat te voorkomen?
Anti Poetin he, daar kan je Nederland wel voor porren.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169395798
foutje
pi_169395878
quote:
Niet meer nodig:

baspaternotte twitterde op donderdag 09-03-2017 om 17:54:23 Nu op TPO (autotweet) - Zalencentrum Hengelo stelt geen ruimte beschikbaar voor komst Turkse minister https://t.co/A5oFdcKCKn reageer retweet
Wrs dat we snel wel een berichtje lezen van meneer Erdogan hierover. :D.
I´m back.
pi_169396784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

baspaternotte twitterde op donderdag 09-03-2017 om 17:54:23 Nu op TPO (autotweet) - Zalencentrum Hengelo stelt geen ruimte beschikbaar voor komst Turkse minister https://t.co/A5oFdcKCKn reageer retweet
wat is dit nou weer voor een site? niveautje gemiddelde fok user :') :') :')

1 van de koppen: 'Wel ramadan, geen Zwarte Piet, dan zit het scheef' 8)7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169396932
quote:
wordt deze man niet een beetje moe van zichzelf zo onderhand?

170309_346939_JDiibDVdmo_0dwQBFdMQr95ryTnmo95hhUb9S82FvbWPqYaUyYmdwIY-GWdf-W0m95NDnnWUXLcyQKoa02zDs1024_800_528.jpeg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397142
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor een site? niveautje gemiddelde fok user :') :') :')

1 van de koppen: 'Wel ramadan, geen Zwarte Piet, dan zit het scheef' 8)7
TPO is inderdaad erg populair onder de wat rechtsere Fok! vrinden.
pi_169397225
RTLnieuws twitterde op donderdag 09-03-2017 om 19:05:29 Turkse minister komt sowieso zaterdag naar Nederland, laat zijn woordvoerder weten https://t.co/k9ZhQc7bF8 https://t.co/F08kPwb8kv reageer retweet
Nou hij komt sws naar NL.
I´m back.
pi_169397258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
RTLnieuws twitterde op donderdag 09-03-2017 om 19:05:29 Turkse minister komt sowieso zaterdag naar Nederland, laat zijn woordvoerder weten https://t.co/k9ZhQc7bF8 https://t.co/F08kPwb8kv reageer retweet
Nou hij komt sws naar NL.
gaat wilders met zijn knokploeg hem opwachten op schiphol? w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
RTLnieuws twitterde op donderdag 09-03-2017 om 19:05:29 Turkse minister komt sowieso zaterdag naar Nederland, laat zijn woordvoerder weten https://t.co/k9ZhQc7bF8 https://t.co/F08kPwb8kv reageer retweet
Nou hij komt sws naar NL.
Rutte moet hem opbellen dat Schiphol zaterdag dicht is. Misschien trapt ie er in.
pi_169397328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet meer nodig:

baspaternotte twitterde op donderdag 09-03-2017 om 17:54:23 Nu op TPO (autotweet) - Zalencentrum Hengelo stelt geen ruimte beschikbaar voor komst Turkse minister https://t.co/A5oFdcKCKn reageer retweet
Wrs dat we snel wel een berichtje lezen van meneer Erdogan hierover. :D.
Wehl ook niet.
quote:
Zalen Hengelo en Wehl weigeren verhuur aan Turkse minister

Het campagnebezoek van de Turkse minister van Familiezaken Fatma Betül Sayan Kaya aan Hengelo en Wehl gaat er mogelijk toch niet komen. Zalenverhuurders in beide plaatsen hebben donderdag besloten hun ruimtes niet beschikbaar te stellen voor politieke bijeenkomsten.
Er is toch wel een pro-Erdogan Turk met een zaaltje in Nederland?
pi_169397413
Ik ben tegen de AKP en tegen de grondwetswijziging.

Wat in Nederland gebeurt is hypocriet. Wilders mag zijn haatboodschap overal verspreiden. Zelfs in Australie. Maar een Turkse mininster mag zijn mening hier niet geven. Hie je het wendt of keert, hij wordt beperkt in zijn vrijheid van meningsuiting. Wilders mag zijn boodschap van haat overal verspreiden. De minister mag dan niet. Dit is hypocriet.

Persoonlijk vind ik het niet wenselijk dat er campagne gevoerd wordt in Nederland voor een buitenlandse verkiezing. Dat wil niet zeggen dat het niet hypocriet is wat er gebeurt.
pi_169397471
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:10 schreef Physsic het volgende:

Er is toch wel een pro-Erdogan Turk met een zaaltje in Nederland?
we gaan het zien :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:14 schreef polderturk het volgende:
Ik ben tegen de AKP en tegen de grondwetswijziging.

Wat in Nederland gebeurt is hypocriet. Wilders mag zijn haatboodschap overal verspreiden. Zelfs in Australie. Maar een Turkse mininster mag zijn mening hier niet geven. Hie je het wendt of keert, hij wordt beperkt in zijn vrijheid van meningsuiting. Wilders mag zijn boodschap van haat overal verspreiden. De minister mag dan niet. Dit is hypocriet.

Persoonlijk vind ik het niet wenselijk dat er campagne gevoerd wordt in Nederland voor een buitenlandse verkiezing. Dat wil niet zeggen dat het niet hypocriet is wat er gebeurt.
appels en peren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169397483
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

wordt deze man niet een beetje moe van zichzelf zo onderhand?

[ afbeelding ]
Zelf verspreidt hij zijn haatboodschap in het buitenland. Als iemand anders in Nederland iets wil zeggen, wil hij het gelijk verbieden. Hij is voor vrijheid van meningsuiting voor zichzelf, maar tegen vrijheid van meningsuiting van anderen.

Ik wil er nog wel bij zeggen dat ik de AKP een verderfelijke corrupte partij vind.
pi_169397564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:14 schreef polderturk het volgende:
Ik ben tegen de AKP en tegen de grondwetswijziging.

Wat in Nederland gebeurt is hypocriet. Wilders mag zijn haatboodschap overal verspreiden. Zelfs in Australie. Maar een Turkse mininster mag zijn mening hier niet geven. Hie je het wendt of keert, hij wordt beperkt in zijn vrijheid van meningsuiting. Wilders mag zijn boodschap van haat overal verspreiden. De minister mag dan niet. Dit is hypocriet.

Persoonlijk vind ik het niet wenselijk dat er campagne gevoerd wordt in Nederland voor een buitenlandse verkiezing. Dat wil niet zeggen dat het niet hypocriet is wat er gebeurt.
dit dus. en het is tevens koren op de molen van het JA kamp in mijn optiek. "ZE doen er alles aan om ons (het JA kamp) te saboteren, omdat ze Turkije niet sterk willen laten worden." :s)

erdo zegt zelf "de beste reactie op dit gedrag is om JA te stemmen" :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397581
Laat die Nederturken zich lekker op Turkije richten. Dan hebben we tenminste een goede reden om ze als tweederangs burgers te behandelen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169397625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:21 schreef Nielsch het volgende:
Laat die Nederturken zich lekker op Turkije richten. Dan hebben we tenminste een goede reden om ze als tweederangs burgers te behandelen.
daar hebben "jullie" geen goede reden voor nodig ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:14 schreef polderturk het volgende:
Ik ben tegen de AKP en tegen de grondwetswijziging.

Wat in Nederland gebeurt is hypocriet. Wilders mag zijn haatboodschap overal verspreiden. Zelfs in Australie. Maar een Turkse mininster mag zijn mening hier niet geven. Hie je het wendt of keert, hij wordt beperkt in zijn vrijheid van meningsuiting. Wilders mag zijn boodschap van haat overal verspreiden. De minister mag dan niet. Dit is hypocriet.

Persoonlijk vind ik het niet wenselijk dat er campagne gevoerd wordt in Nederland voor een buitenlandse verkiezing. Dat wil niet zeggen dat het niet hypocriet is wat er gebeurt.
Volgens mij zitten Australië en Wilders prima op 1 lijn als het om immigratie gaat.

De normen en waarden die Erdogan er op nahoudt staan haaks op onze normen en waarden. Wij ontslaan niet zomaar ambtenaren, wij sluiten geen journalisten op, wij heffen geen kranten op, wij willen geen doodstraf. Ga zo nog maar even door.
pi_169397885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij zitten Australië en Wilders prima op 1 lijn als het om immigratie gaat.

De normen en waarden die Erdogan er op nahoudt staan haaks op onze normen en waarden. Wij ontslaan niet zomaar ambtenaren, wij sluiten geen journalisten op, wij heffen geen kranten op, wij willen geen doodstraf. Ga zo nog maar even door.
alsof dit een normen en waarden issue is...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169397995
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

alsof dit een normen en waarden issue is...
Naja, zo zien veel mensen het wel. Turkije is gewoon erg eng geworden.
pi_169398130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij zitten Australië en Wilders prima op 1 lijn als het om immigratie gaat.

De normen en waarden die Erdogan er op nahoudt staan haaks op onze normen en waarden. Wij ontslaan niet zomaar ambtenaren, wij sluiten geen journalisten op, wij heffen geen kranten op, wij willen geen doodstraf. Ga zo nog maar even door.
Wilders wil miljoenen mensen uit Europa zetten. Hij zegt dat er van rassenrellen geen negatieve rellen hoeft uit te gaan. Hij wil artikel 1 schrappen. Staat dat niet haaks op onze normen en waarden?

Het gaat om vrijheid van meningsuiting. En als je iemand niet laat spreken, dan beperk je zijn vrijheid. Nederland staat ook toe dat terreurorganisaties die in het buitenland duizenden slachtoffers hebben gemaakt hier kunnen demonstreren. Hun vrijheid van meningsuiting wordt niet beperkt. Dat is ook tegen onze normen en waarden.
pi_169398183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Naja, zo zien veel mensen het wel. Turkije is gewoon erg eng geworden.
ik besef me dat mensen het zo ervaren, maar dit is gewoon een samenloop van omstandigheden. nederlandse verkiezingen hier vs turkse verkiezingen komende maand. hierdoor proberen de politici aan beide kanten de kiezer te paaien door zogenaamd op te komen voor hun "waarden" als het ware, maar het is gewoon 1 grote poppen kast.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169398311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij zitten Australië en Wilders prima op 1 lijn als het om immigratie gaat.

De normen en waarden die Erdogan er op nahoudt staan haaks op onze normen en waarden. Wij ontslaan niet zomaar ambtenaren, wij sluiten geen journalisten op, wij heffen geen kranten op, wij willen geen doodstraf. Ga zo nog maar even door.
Kort samengevat: Wanneer rechters, ambtenaren en journalisten in Nederland worden ontslagen is dat met 'gegronde redenen', wanneer het in Turkije gebeurt is het 'zomaar'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2017 19:44:42 ]
pi_169398897
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:38 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wilders wil miljoenen mensen uit Europa zetten. Hij zegt dat er van rassenrellen geen negatieve rellen hoeft uit te gaan. Hij wil artikel 1 schrappen. Staat dat niet haaks op onze normen en waarden?
nee want hij komt op voor de nederlandse normen en waarden en waagt zijn eigen leven in de strijd tegen de het ultieme kwaad genaamd islam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399020
Wat een baas onze premier.
pi_169399050
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:15 schreef Loekie1 het volgende:
Wat een baas onze premier.
daarom rutte 3 je weetz ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399243
De shitload aan ophef en selectieve verontwaardiging heeft Erdogan eigenlijk nog meer geholpen in zijn campagne dan hier zelf te komen. Erdogan zou de mensen die hier de felle reacties en afkeur geeft eigenlijk moeten bedanken, daarmee heeft hij nog meer mensen over de streep getrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2017 20:24:02 ]
pi_169399292
quote:
3s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:21 schreef Triggershot het volgende:
De shitload aan ophef en selectieve verontwaardiging heeft Erdogan eigenlijk nog meer geholpen in zijn campagne dan hier zelf te komen. Erdogan zou de mensen die hier de felle reacties en afkeur geeft eigenlijk moeten bedanken, daarmee heeft hij nog meer mensen over te streep getrokken.
the awefull truth :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399549
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

the awefull truth :+
the inconvenient truth
pi_169399654
quote:
9s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

the inconvenient truth
ook O+ hangt van POV af uiteraard. maar een en al lof aan de spierballentaal richting de turken hoor _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399676
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ook O+ hangt van POV af uiteraard. maar een en al lof aan de spierballentaal richting de turken hoor _O_ _O_ _O_
Ach het is een hypocriete teringzooi aan beide kanten met selectieve verontwaardiging.
pi_169399719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach het is een hypocriete teringzooi aan beide kanten met selectieve verontwaardiging.
en de simpele zielen aan beide kanten slikken het als zoete koek :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399757
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

en de simpele zielen aan beide kanten slikken het als zoete koek :D
Je zou eigenlijk een stemwijzer moeten invoeren zonder te zeggen dat het om de Turkse referendum gaat, gewoon kijken hoeveel mensen die er zgn 'tegen' zijn 'ja' als uitslag gaan krijgen omdat ze de punten ondersteunen.
pi_169399779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk een stemwijzer moeten invoeren zonder te zeggen dat het om de Turkse referendum gaat, gewoon kijken hoeveel mensen die er zgn 'tegen' zijn 'ja' als uitslag gaan krijgen omdat ze de punten ondersteunen.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169399845
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D
Dat is het hele punt, men wil nog wel eens vergeten dat een 'ja' een 'nee' betekent tegen de huidige stand van zaken in Turkije. Diezelfde Turkije die ze nu uitkotsen. Ik moet op FOK! de eerste held nog tegenkomen die het nu allemaal beter vindt in Turkije.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2017 20:43:12 ]
pi_169399908
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:15 schreef Loekie1 het volgende:
Wat een baas onze premier.
Dit. Geen Turkse politiek in Nederland bedrijven, prima.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169401554
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit. Geen Turkse politiek in Nederland bedrijven, prima.
kom je kijken hoe ik in rijswijk mijn stem ga uitbrengen komende maand? :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 09-03-2017 21:48:53 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169405862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:22 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Is er überhaupt enige twijfel dat hij het referendum gaat winnen?
Nee
pi_169405866
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon onafhankelijke organisaties? :)
Onafhankelijk in het huidige Turkije? :')
  vrijdag 10 maart 2017 @ 07:37:53 #137
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169406000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is het hele punt, men wil nog wel eens vergeten dat een 'ja' een 'nee' betekent tegen de huidige stand van zaken in Turkije. Diezelfde Turkije die ze nu uitkotsen. Ik moet op FOK! de eerste held nog tegenkomen die het nu allemaal beter vindt in Turkije.
"Huidige stand van zaken" en "nu allemaal beter" is relatief voor een land als Turkije. Waar vergelijk je het mee, waar wil je naar toe? Wat zijn de idealen? Ik heb de indruk dat Turkije met Erdogan wil wegbewegen van de idealen van Ataturk en het Sultanaat (groot, islamitisch rijk met wereldinvloed) als lichtend voorbeeld heeft. Dan moet je inderdaad nee zeggen tegen de "huidige" toestand en doorgaan met wijzigingen.
pi_169407748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

"Huidige stand van zaken" en "nu allemaal beter" is relatief voor een land als Turkije. Waar vergelijk je het mee, waar wil je naar toe? Wat zijn de idealen? Ik heb de indruk dat Turkije met Erdogan wil wegbewegen van de idealen van Ataturk en het Sultanaat (groot, islamitisch rijk met wereldinvloed) als lichtend voorbeeld heeft. Dan moet je inderdaad nee zeggen tegen de "huidige" toestand en doorgaan met wijzigingen.
Met de huidige stand van zaken heb ik het over de huidige grondwet, of dat nu allemaal beter is? Sultanaat betekent verder niet groot islamitisch rijk, het slaat enkel op een erfelijke titel.
Verder gaat de referendum niet over de in de grondwet opgenomen seculiere karakter of de republiek van Turkije, maar over het parlementaire stelsel. Hoe je van de referendum ineens overgaat op een sultanaat en Islamitisch rijk is mij een raadsel.
pi_169408097
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon onafhankelijke organisaties? :)
Genoeg, hier een samenvatting van de laatste peilingen:


https://tr.wikipedia.org/(...)eferandumu_anketleri
Evet= Ja, Hayir = Nee.

Het zijn tegenstrijdige peilingen, de Ja en Nee stemmers zijn niet ver van elkaar verwijderd, wel laat 4 van de 5 laatste peilingen de nee kamp aan top zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2017 10:45:12 ]
pi_169408268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 06:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Onafhankelijk in het huidige Turkije? :')
Je bent bewust onjuist informatie aan het verspreiden, het zou je sieren om niet te liegen. Of als het gewoon niet weet, niet de rest van de users mee te nemen in je eigen onwetendheid.
pi_169408347
Ik ben in principe niet tegen een presidentieel systeem. Frankrijk en de VS hebben ook een presidentieel systeem. Ik ben echter tegen het presidentieel systeem waarover in Turkije gestemd wordt.

12 van de 15 leden van het hooggerechtshof zullen in het nieuwe systeem direct door de president gekozen worden. Daar gaat de scheiding der machten de deur uit. Dit hooggerechtshof zal vooral de zittende president steunen en zijn tegenstanders dwarsbomen.
Op dit moment moet de president een wet die door het parlement goed- of afgekeurd is binnen 3 weken ondertekenen. In de nieuwe grondwet kan de president zelf bepalen wanneer en OF hij het ondertekent. Hij kan dus het parlement negeren.

Ik vind dat Nederland Turkije op dit gebied kan adviseren en aangeven dat de beoogde grondwetswijzigingen de democratie zwakker maken.

Ik roep alle kiesgerechtigden op NEE te stemmen.
pi_169408434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:56 schreef polderturk het volgende:
12 van de 15 leden van het hooggerechtshof zullen in het nieuwe systeem direct door de president gekozen worden. Daar gaat de scheiding der machten de deur uit.
Zou het niet veel beter zijn als de president maar max 4 leden zou kunnen benoemen?
pi_169408540
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het niet veel beter zijn als de president maar max 4 leden zou kunnen benoemen?
Dat zou al een stuk beter zijn. Het zou beter zijn als hij er geen een direct aanwijst.
Daarom zou iedereen NEE moeten stemmen.
pi_169408628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:07 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat zou al een stuk beter zijn.
quote:
Anayasa değişikliği önerisine göre HSYK, Adalet Bakanı ve Müsteşarı dâhil 13 üyeden oluşacaktır. Bunlardan 4’ü Cumhurbaşkanı, 7’si de TBMM tarafından seçilecektir.
http://www.star.com.tr/ac(...)riyor-haber-1178663/

Voor diegenen die de Turkse taal niet machtig zijn:
De president zal maar 4 leden kunnen benoemen, 7 leden zullen er door het parlement benoemd worden met de nieuwe grondwetswijziging.

quote:
Het zou beter zijn als hij er geen een direct aanwijst.
Daarom zou iedereen NEE moeten stemmen.
Je bent je er van bewust dat met de huidige grondwet Erdogan al 4 leden benoemd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2017 11:13:52 ]
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:16:31 #145
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169408709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:14 schreef polderturk het volgende:
Ik ben tegen de AKP en tegen de grondwetswijziging.

Wat in Nederland gebeurt is hypocriet. Wilders mag zijn haatboodschap overal verspreiden. Zelfs in Australie. Maar een Turkse mininster mag zijn mening hier niet geven. Hie je het wendt of keert, hij wordt beperkt in zijn vrijheid van meningsuiting. Wilders mag zijn boodschap van haat overal verspreiden. De minister mag dan niet. Dit is hypocriet.

Persoonlijk vind ik het niet wenselijk dat er campagne gevoerd wordt in Nederland voor een buitenlandse verkiezing. Dat wil niet zeggen dat het niet hypocriet is wat er gebeurt.
Wilders is geen minister hoor. Hij vertegenwoordigt dus niet de regering.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:38:14 #146
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_169409157
Ik snap niet waarom de Nederlandse en Duitse regering Erdogan er niet aan herinneren dat artikel 94/A van de Turkse verkiezingswet het campagnevoeren in het buitenland expliciet verbiedt. De Turken schenden hun eigen wet en hebben dan ook nog het lef landen die er niet aan mee willen doen aan te vallen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_169412279
Turkse minister alsnog morgen naar Rotterdam dus...

quote:
ANKARA - De Turkse minister van Buitenlandse Zaken, Mevlüt Cavusoglu, heeft gezegd zaterdag gewoon naar Rotterdam te gaan, ,,ondanks alles obstakels en racistische retoriek." De bewindsman deed de aankondiging donderdagavond op een bijeenkomst in Ankara , meldde persbureau Anadolu vrijdag. Details werden niet meegedeeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Rotterdam__.html
I´m back.
pi_169412410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik snap niet waarom de Nederlandse en Duitse regering Erdogan er niet aan herinneren dat artikel 94/A van de Turkse verkiezingswet het campagnevoeren in het buitenland expliciet verbiedt. De Turken schenden hun eigen wet en hebben dan ook nog het lef landen die er niet aan mee willen doen aan te vallen.
Omdat dat weinig uitmaakt. Je kan hen moeilijk daarvoor aanklagen.
pi_169412927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat dat weinig uitmaakt. Je kan hen moeilijk daarvoor aanklagen.
Mja, je zou een Saoedische prinses maar hier aanklagen omdat ze in Nederland geen hoofddoek draagt.
pi_169412951
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, je zou een Saoedische prinses maar hier aanklagen omdat ze in Nederland geen hoofddoek draagt.
Is dat gebeurt? Dan heeft men geen enkel punt. Wat je wel moet zeggen is dat je geen buitenlandse invloed wil hier. Wat Turkije doet is treiteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')