Dat is dus niet waar. Afluisteren gebeurt onder dezelfde voorwaarden.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:23 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Deze wet geeft juist toegang tot alle digitale communicatie tussen burgers. Voorheen mocht het enkel zeer gericht uit de ether worden afgeluisterd, met deze wet mag er een sleepnet worden uitgegooid over alles wat over de AMS-ix gaat.
Ik denk niet dat ze daar tijd voor heeft/had, ze heeft echt een mega druk programma zo daags voor de verkiezingen.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:19 schreef Tunafish het volgende:
Ik zou denken dat ze van tevoren al wel even komt spieken, kijken wat voor vragen er worden gesteld en dan het een en ander voorbereiden.
Hier zijn we het niet met elkaar eensquote:Op maandag 13 maart 2017 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Afluisteren gebeurt onder dezelfde voorwaarden.
ja had het gezienquote:Op maandag 13 maart 2017 21:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
U is het padje kwijt..... Dat is al geweest
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)n_het_grote_spl.html
Ik ga stemmen en zelfs op PPquote:Op maandag 13 maart 2017 22:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heeft het je wijzer kunnen maken?
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Afluisteren gebeurt onder dezelfde voorwaarden.
Dit.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hier zijn we het niet met elkaar eens
Goed mogelijk, maar je hebt zoiets in de planning staan en een hele partij achter je om een en ander voor te bereiden. Ik snap dat ze het druk heeft en dat er veel te veel vragen zijn gesteld om in anderhalf uur te beantwoorden, maar ik vond het gewoon wat te oppervlakkig.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar tijd voor heeft/had, ze heeft echt een mega druk programma zo daags voor de verkiezingen.
Vind je het heel erg als ik alleen maar kan zeggen dat ik er niets aan kan veranderen? Ik ben Piraat, niet Ancilla zelfquote:Op maandag 13 maart 2017 22:37 schreef Tunafish het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Goed mogelijk, maar je hebt zoiets in de planning staan en een hele partij achter je om een en ander voor te bereiden. Ik snap dat ze het druk heeft en dat er veel te veel vragen zijn gesteld om in anderhalf uur te beantwoorden, maar ik vond het gewoon wat te oppervlakkig.
Nee hoor, ik moet gewoon wat teleurstelling kwijtquote:Op maandag 13 maart 2017 22:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik alleen maar kan zeggen dat ik er niets aan kan veranderen? Ik ben Piraat, niet Ancilla zelf
Helaas ben ik niet betrokken bij het ontwikkelen van het programma, en dit onderwerp zou ik ook zelf in het partijprogramma op moeten zoeken, vind je het erg dat ik er naar link?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:42 schreef tailfox het volgende:
Mooi dat jullie jeugd als belangrijk achten. Hoe willen jullie het toezicht op de jeugdzorg verhogen/verbeteren en wie is er verantwoordelijk voor dat toezicht. Daarnaast: hoe willen jullie het onderwijs toegankelijker maken voor mensen een beperking? Want alleen toegelaten worden is vaak niet genoeg, extra begeleiding is daarin een must. Momenteel is daar te weinig personeel en tijd voor.
deze vraag is niet beantwoord door ancilla net.
nog steeds een kans om te beantwoorden
Ik heb zelf ook vele vragen bij zulke AMA's gesteld die onbeantwoord zijn gebleven.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon wat teleurstelling kwijtBen erg benieuwd of de partij de vragen oppakt en nog op tijd kan beantwoorden om kiezers over te halen. Die zetel is gewoon hard nodig.
ja programma al gelezen.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet betrokken bij het ontwikkelen van het programma, en dit onderwerp zou ik ook zelf in het partijprogramma op moeten zoeken, vind je het erg dat ik er naar link?
https://programma.piratenpartij.nl/
Dan heb je gelezen wat ik net wil kopieren. Hoe is nog niet duidelijk, maar zoals je hebt gelezen word inbreng zeker op prijs gesteld binnen de PP. Mocht je goeie ideeën hebben, laat die weten.quote:
denk dat mijn vriendin henkelientje dan beter een idee kan gevenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heb je gelezen wat ik net wil kopieren. Hoe is nog niet duidelijk, maar zoals je hebt gelezen word inbreng zeker op prijs gesteld binnen de PP. Mocht je goeie ideeën hebben, laat die weten.
De partij streeft er iig naar om de burger meer inspraak te geven.
Je hoeft geen lid van de partij te zijn om met goede ideeën te komenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
denk dat mijn vriendin henkelientje dan beter een idee kan geven
Duurzaamheidquote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kijkt de PP aan tegen dieselmotoren?
Klopt. Alleen zetten wij in op het stimuleren van innovatie boven het bestraffen van vervuiling. Niet iedereen heeft geld op de plank voor een nieuwe auto. Vervuilen is niet altijd een keuze. Duurzaamheid mogelijk maken ipv opleggen.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Duurzaamheid
Fossiele brandstoffen en andere grondstoffen raken op. De gevolgen van de door broeikasgassen veroorzaakte klimaatverandering worden steeds ernstiger en dus meer merkbaar. We moeten op een radicaal andere manier omgaan met onze planeet.
De Piratenpartij zet zich in voor een einde aan onze afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en de bedrijven en staten die deze brandstoffen controleren. Wij willen investeren in een lokale, veerkrachtige maatschappij.
Veerkracht is de capaciteit van de samenleving om ‘verstoringen’ op te vangen, zonder dat het ineenstort of ingrijpend verandert. De veerkracht van Nederland moet vergroot worden door te investeren in de zelfredzaamheid van burgers.
We moeten zuiniger en efficiënter omgaan met energie. Energie en voedsel kan zo veel mogelijk lokaal geproduceerd worden. Door te kiezen voor kleinschalige oplossingen werken we richting een veerkrachtige samenleving. Tevens bevordert dit onze (energie-)onafhankelijkheid, voedselzekerheid en leefbaarheid.
We werken aan onze zelfstandigheid en onze weerbaarheid. Om dit voor elkaar te krijgen komt er een Deltaplan duurzaamheid en lokale veerkracht. Hierin worden maatregelen op het gebied van energievoorziening, energieopslag, voedsel, mobiliteit en wonen gezamenlijk aangepakt. Het ministerie van Infrastructuur en Milieu coördineert het duurzaamheidsbeleid en ziet toe op de uitvoering van het Deltaplan.
Vrij gejat uit het programma
Ik haal hieruit dat deze als het even kan zo snel mogelijk verdwijnen.
Mooi! Bijval! AHOY!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Klopt. Alleen zetten wij in op het stimuleren van innovatie boven het bestraffen van vervuiling. Niet iedereen heeft geld op de plank voor een nieuwe auto. Vervuilen is niet altijd een keuze. Duurzaamheid mogelijk maken ipv opleggen.
Kanik me helemaal in vinden. Tx!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Klopt. Alleen zetten wij in op het stimuleren van innovatie boven het bestraffen van vervuiling. Niet iedereen heeft geld op de plank voor een nieuwe auto. Vervuilen is niet altijd een keuze. Duurzaamheid mogelijk maken ipv opleggen.
het betere oplossing goedkoper maken inplaats van het duurder maken van de alternatieven klinkt voor mij heel goed.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |