Je hebt niet zo veel te willen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Slobeend het volgende:
PVV, VVD, CDA. Waarom zijn we een rechts land?
Ik wil dat niet.
Wat een baasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dijkhoff over Ismo:
[..]
Bron: https://noisey.vice.com/n(...)ap-van-yung-internet
D66 is ook rechts.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil dat niet.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat er nog heel veel verstandige mensen zijn in dit land.
Belichten de tegenstellingen onvoldoende?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Media vermijden gewoon bepaalde grote thema's en belichten de tegenstellingen onvoldoende. Er is ook veel te veel aandacht voor de gevestigde partijen en hun bekende standpunten, veel te weinig voor nieuwe partijen die verandering willen.
Wil het CDA nog steeds een vlaktaks eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt niet zo veel te willen.
Ze hebben samen maar 69 zetels.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil dat niet.
Ma had een halve fles wijn op en pa was hitsig.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil dat niet.
Helaas niet inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt niet zo veel te willen.
Omdat je uit een PvdA-nest komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:12 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je in godsnaam nog op de PvdA stemmen?
Leg dat eens uit Linkschmenschen. Groenlinks of SP snap ik nog... maar PvdA, why?
Nee, niet 1 vlaktaks. Wel een grote vereenvoudiging van het belastingstelsel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil het CDA nog steeds een vlaktaks eigenlijk?
Jij als kenner weet dit
als middenpartij beter dan het CDA en D66quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:12 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je in godsnaam nog op de PvdA stemmen?
Leg dat eens uit Linkschmenschen. Groenlinks of SP snap ik nog... maar PvdA, why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |