Hmm, dan ga ik me hier eens nader in verdiepen. Een (pure) vlaktaks is economisch wel zo'n beetje het ergste wat je kunt doen, maar met wat vereenvoudiging is nooit wat mis natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, niet 1 vlaktaks. Wel een grote vereenvoudiging van het belastingstelsel.
Ginger gespotquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef skysherrif het volgende:
Waar komt die haat op Gijs ineens vandaan dan
Goeie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:13 schreef maan_man het volgende:
Asscher moet morgenvroeg in zijn rode onderbroek over de A10 gaan fietsen. Dat verlegt de focus. Een echter game changer.
Is geen middenpartijquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
als middenpartij beter dan het CDA en D66
Belastingen kun je wel overlaten aan Omtzigt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik me hier eens nader in verdiepen. Een (pure) vlaktaks is economisch wel zo'n beetje het ergste wat je kunt doen, maar met wat vereenvoudiging is nooit wat mis natuurlijk
Ook een beetje waar SP mee struggled?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Arib benoemt precies het probleem. Stokpaardjes van de PvdA zijn: een humaan asielbeleid. De kiezer zit daar helemaal niet op te wachten. Die wil liever meer koopkracht, goede zorg (zonder bezuinigingen), etc.
Die wil wel serieus genomen worden.quote:
Hij maakt soms wel hier en daar een puntje wat ik niet helemaal kan plaatsen (nog los van of ik het ermee eens ben of niet), maar ik zie hem vaak zat voorbij komen in die kamerstukken jaquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Belastingen kun je wel overlaten aan Omtzigt.
De SP kiest een vrijwel identieke koers.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook een beetje waar SP mee struggled?
Bashir met Omtzigt vergelijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij maakt soms wel hier en daar een puntje wat ik niet helemaal kan plaatsen (nog los van of ik het ermee eens ben of niet), maar ik zie hem vaak zat voorbij komen in die kamerstukken ja
Net als Bashir van de SP overigens, al zijn dat meestal de wat vreemdere ideeën
Nee, want de SP profileert zich juist vrij sterk op zorg en opkomen voor Sociale zekerheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook een beetje waar SP mee struggled?
Wat ga jij stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik me hier eens nader in verdiepen. Een (pure) vlaktaks is economisch wel zo'n beetje het ergste wat je kunt doen, maar met wat vereenvoudiging is nooit wat mis natuurlijk
Ho even, ik stel alleen dat ze allebei veel op belastinggebied doen, meer nietquote:
roemer heeft denk ik best goud in handen als ze die koers laten varen, kunnen wellicht een boel zwevende pvda'ers oppikken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De SP kiest een vrijwel identieke koers.
Ik ben er nog niet uit. Ergens in het midden waarschijnlijk. Jij al wel een idee?quote:
maar te weinig tegen immigratie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want de SP profileert zich juist vrij sterk op zorg en opkomen voor Sociale zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |