Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is dan ook een deel waar veel criminele activiteit plaatsvindt, zoals in dit geval een pochende moordenaar.
Nee, maar het schijnt dat het vermoorden van kinderen niet echt sociaal geaccepteerd is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?
Dat klopt, maar dat gebeurt dan weer niet op het dark/deep web. Je woordkeus was nogal.. belabberd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, maar het schijnt dat het vermoorden van kinderen niet echt sociaal geaccepteerd is.
Je bent gewoon een huilie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gebeurt dan weer niet op het dark/deep web. Je woordkeus was nogal.. belabberd.
Idd! Lullig dat de goeden altijd weer onder de kwaden moeten lijden!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
Lekker dan, hier huur ik altijd mijn huurmoordernaars en koop ik mijn wapens. Ga het nou niet verpesten voor de rest.
Een plek waar je zonder al te veel problemen semtex kan bestellen.quote:
Lekker relevant, nu kan ik hem opzoeken op facebook of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die engnek heeft gewoon een naam Marcel Heße.
https://www.derwesten.de/(...)hst-id209853233.html
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die engnek heeft gewoon een naam Marcel Heße.
https://www.derwesten.de/(...)hst-id209853233.html
Hij is voortvluchtig, kan best handig zijn als die ergens incheckt, zeker wanneer je kijkt hoever Herne van de Nederlandse grens ligt. Heel Duitsland kijkt naar hem uit, kans is aanwezig dat die hier zit of in België.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker relevant, nu kan ik hem opzoeken op facebook of zo?
Ga je op Geert stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.
http://www.telegraaf.nl/b(...)okt_Duitsland__.htmlquote:Nieuwe foto’s en chatbericht
„In het laatste onderzoek naar een internetchat zijn nieuwe beelden opgedoken. De foto’s die we aangetroffen hebben, zijn mogelijk van Heße afkomstig”, meldt de politie. Ook onderzoekt de politie een chatbericht waarin een worsteling met een mogelijk nieuw slachtoffer wordt beschreven. In de zoektocht naar de jongen zijn helikopters en speurhonden ingezet.
Met zelfmoord-ideeën, wat een mislukt organisme.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Jano9 het volgende:
Heeft ook waarschijnlijk een tweede moord gepleegd (niet zeker): http://nos.nl/artikel/216(...)jk-tweede-moord.html
Killer on the run dus. Wat een psychopaat.
Hij is een material artist naar eigen zeggen en dan ook nog een Duitse...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:14 schreef SupportIceland het volgende:
Bestaan er nu echt nog mensen die beweren dat je iemand zijn karakter niet kan aflezen door enkel naar zijn/haar gezicht te kijken? wat een rattenkop heeft hij zeg ...
Draai toevallig net dit Frankenstein.....quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Triest. Stelletje krankjorum mensen zijn er ook op deze aardkloot.
"Grappig" dat je de term pochen gebruikt hiervoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?
Dat is helemaal niet vergezocht, hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:53 schreef Knip het volgende:
[..]
"Grappig" dat je de term pochen gebruikt hiervoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Julio_Poch
Ik begrijp het inmiddels.quote:
Met een stel uitgehongerde varkens is een betere straf.. Roofdieren (zoals honden) zullen hem proberen te doden, uitgehongerde varkens zullen hem niet proberen te doden maar gewoon levend op eten..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:51 schreef LXIV het volgende:
Zo iemand moeten ze naakt opsluiten met drie dolle pitbulls
Heb je dit in google vertaler gegooid? Of heb je gezopen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:06 schreef DrDentz het volgende:
De rouwende familie van de gedode Jaden (9) heeft nu een advocaat genomen. Hij beschrijft hoe de vermeende dader naar verluidt gelokt het kind in zijn huis.
Het gezin woonde naast de verdachten 19-jarigen. Ze kenden elkaar al jaren, geleend soms onderling tool. Hoe dat te doen met de buren als dat. Maar alles veranderde op maandagavond.
Volgens de raadsman Reinhard Peters de vermeende dader zich tot een truc om het kind te begeleiden in zijn huis. Hij belde daarom beleefd in de buurt van het naburige familie en vroeg of de negen jaar oude hem kon helpen bij het opzetten van een ladder. Jaden ging met argeloos.
Toen hij niet eens terug om te eten, de stiefvader van het kind werd verdacht luid Peters. Hij ging het huis van de buren via de achterdeur.
Het lichaam werd ontdekt in de kelder van het huis. Hessen is nog steeds op de vlucht.
Dat vind ik onmenselijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met een stel uitgehongerde varkens is een betere straf.. Roofdieren (zoals honden) zullen hem proberen te doden, uitgehongerde varkens zullen hem niet proberen te doden maar gewoon levend op eten..
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.
Voor een klopjacht zijn ze tamelijk lang bezig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Strohalm het volgende:
Treurig, zal toch niet ver komen lijkt me met een dergelijke klopjacht
Die engnek Marcel bleef in dat huis wonen en zijn ouders zijn samen met zijn zus ergens anders gaan wonen. Zowel zus als ouders hebben verklaard dat hij compleet gestoord was.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:06 schreef DrDentz het volgende:
De rouwende familie van de gedode Jaden (9) heeft nu een advocaat genomen. Hij beschrijft hoe de vermeende dader naar verluidt gelokt het kind in zijn huis.
Het gezin woonde naast de verdachten 19-jarigen. Ze kenden elkaar al jaren, geleend soms onderling tool. Hoe dat te doen met de buren als dat. Maar alles veranderde op maandagavond.
Volgens de raadsman Reinhard Peters de vermeende dader zich tot een truc om het kind te begeleiden in zijn huis. Hij belde daarom beleefd in de buurt van het naburige familie en vroeg of de negen jaar oude hem kon helpen bij het opzetten van een ladder. Jaden ging met argeloos.
Toen hij niet eens terug om te eten, de stiefvader van het kind werd verdacht luid Peters. Hij ging het huis van de buren via de achterdeur.
Het lichaam werd ontdekt in de kelder van het huis. Hessen is nog steeds op de vlucht.
Hopelijk vinden ze hem eerder dan de politiequote:Op donderdag 9 maart 2017 15:44 schreef megamandy het volgende:
De stiefpa die het jongetje ook gevonden heeft is lid van de Bandidos, die zijn op dit moment ook op zoek. Wat natuurlijk is verboden door de politie maar denk niet dat ze zich daar aan houden.
https://www.facebook.com/(...)sts/1605150116165103
Die hond is gepost door een ander, is te snel opgepikt door politie en media. Degene die het gepost zou hebben, heeft zich gemeld. Tenminste dat blijven ze zeggen op dat Duitse forum.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:50 schreef Montagui het volgende:
http://wize.life/themen/k(...)otschaft-aufgetaucht
Hij zou zich mogelijk nog in het huis van het '2e slachtoffer' bevinden.
In de link wat meer recente info, in het duits.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hond is gepost door een ander, is te snel opgepikt door politie en media. Degene die het gepost zou hebben, heeft zich gemeld. Tenminste dat blijven ze zeggen op dat Duitse forum.
Daar volgen ze de zaak op de voet. Zou in een bos zitten, gezien zijn op een vrachtwagenparkeerplaats. Persoonlijk denk ik dat hij allang gevlogen is, mogelijk in Nederland zit.
quote:Limburgse politie alert op kindermoordenaar
Op Duits verzoek kijkt de Limburgse politie mee uit naar een negentienjarige Duitser uit Herne, die verdacht wordt van de moord op een negenjarig buurjongetje afgelopen maandag. De verdachte, Marcel H., is voortvluchtig en wordt in het grensgebied bij Limburg gezocht.
Zo hield de politie donderdag onder meer een klopjacht in een ziekenhuis in Mönchengladbach, vlakbij de grens met Roermond.
Volgens een woordvoerder wordt op verzoek van de Duitse politie een foto van H. getoond tijdens briefings van de Limburgse politie. Die let op of H. zich mogelijk in Limburg bevindt.
Het jongetje werd met tientallen messteken vermoord en gevonden in de kelder van de woning van de verdachte. De kindermoord schokt Duitsland, temeer omdat de verdachte er op Darknet, een afgeschermd deel van internet, over opschepte.
Volgens Duitse media zijn ook de Bandidos begonnen met een zoekactie. De stiefvader van het jongetje zou volgens het dagblad Bild banden met de motorclub hebben.
Denk het niet, zou in een huis gezeten hebben en daar een vrouw hebben vermoord. Vervolgens zou hij hier weer over gepost hebben met de mededeling dat hij beschikte over haar geld en codes en aan het wachten was op de dochter...quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:59 schreef mijntjexx het volgende:
Die jongen ligt vast al ergens dood te liggen, zelfmoord. En de politie maar zoeken..
Zojuist posten ze daar weer dit:quote:
Zo heeft hij ook een verklaring gegeven over die hond, over de jongen en over de vrouw en haar dochter. Teller zou volgens dit profiel nu op 8 doden staan, maar of het daadwerkelijk Marcel Hesse is?quote:Auf verschiedenen Seite ist das hier zu lesen: "bodycount: 8 I'm right back needed a bit, all proxy ips banned on 4chan however, statement comes sooner can not post pictures will post evidence was recognized today, but not found afterwards photo at the train station was not me the boy and girl, who recognized me and were not afraid, are now dead no new news I am surprised" So langsam glaube ich aber auch nicht mehr daran, dass er noch lebt.
tuurlijk niet, geloof me die jongen is al lang dood.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zojuist posten ze daar weer dit:
[..]
Zo heeft hij ook een verklaring gegeven over die hond, over de jongen en over de vrouw en haar dochter. Teller zou volgens dit profiel nu op 8 doden staan, maar of het daadwerkelijk Marcel Hesse is?
Serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Die duitse users zijn flink in shock, alles wat er de afgelopen dagen door dat account gepost werd bleek te kloppen. Het laatste was dus het hierboven staande bericht over 8 doden.
Ja, dat zei die nog voordat hij een frietje ging bestellen.quote:
Schwein!!quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zei die nog voordat hij een frietje ging bestellen.
[ afbeelding ]
en zoals hij al aangaf gewond aan zijn hand. Dat zou dus gekomen zijn door een worsteling met een 120 kilo zware dame, zijn tweede slachtoffer.
Ja, dat zou die ook besteld kunnen hebben. Hij zei tegen de eigenaar dat die na het eten de politie moest bellen. Was dus precies om 21:00 uur. Handschoenen zijn al herkend op de foto's met vermoedelijk de tweede moord.quote:
Waar lees je dit?quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zou die ook besteld kunnen hebben. Hij zei tegen de eigenaar dat die na het eten de politie moest bellen. Was dus precies om 21:00 uur. Handschoenen zijn al herkend op de foto's met vermoedelijk de tweede moord.
Ah thanks.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Livestream:
http://www.n-tv.de/mediathek/livestream/
Zou dat dan zijn waar hij die vrouw (vermoedelijk) vermoord heeft?quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
In het brandende appartement zijn zojuist twee lichamen gevonden, bevestigd op twitter politie Herne.
Ja, alles blijkt te kloppen met hetgeen een user heeft verteld op 4 chan, daarom zijn ze ook in shock.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou dat dan zijn waar hij die vrouw (vermoedelijk) vermoord heeft?
Al is dit alleen maar gissen.
Jeetjequote:Op donderdag 9 maart 2017 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren had hij het online over 5 doden, zojuist over 8
1 Jayden
2 vrouw
3 dochter van 15 jaar van vrouw
en nog twee
vandaag nog drie
Ik vermoed allemaal in dat pand met appartementen
Die zijn snel daar... vergelijking spullen online poster die beweerde Marcel te zijn afgelopen week en deze Marcel bij arrestatie net.quote:
Hoop het toch nietquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Laatste twee doden zijn een jongen en een meisje, welke hem hadden herkend...
Ze waren niet bang en zijn nu dood.
Dat stond in zijn laatste post op 4chan om 20:45 uur.
Hij kon er zelf blijkbaar nog om lachen gisteren...
[ afbeelding ]
quote:Hey / b / tards & / pol / vermist
Ik lees bijna alle draden van mijn actie (s) aan / B / terwijl ik de koelkast in het appartement dit moment. Ik heb mijn tijd om naburige activiteiten te schrijven geplaatst, dus ik kan post hier verdwijnen.
Eindelijk voltooid om paypal & amazone, tonnen voedsel en sommige cosmetica en hulpdiensten aankopen (niet voor mijn gastheer, natuurlijk)
Dat is mijn situatie in principe, niet heel anders dan thuis. Naast de doden Jabba en hun spawn (de onna-holes)
De politie en de MSM, niet dat er een verschil is, belde ik op macht belust en zeer broos.
Maar ik voel me rationeel, sindsdien voor mijn moorden en zelfs. Ik heb opgeruimd een groot deel van deze plek, nooit gedragen thuis. De truc is om te genieten van dagelijkse benodigdheden.
Ik focus mijn gedachten over wat is mijn situatie en hoe te 'verbeteren', niet gedachteloos doden voetgangers.
Ik weet dat dit niet GTA. Ik weet ook dat het tijd kost voor mensen om te sterven als geslepen. Stompen en ze te plunderen, maar ook ervoor te zorgen dat niemand opgevallen hoe in hitman is impoaable buurt.
Dus ik zal alleen nigga je mobiele telefoon en pissen goed uit.
Als ik tp macht fantasieën wilde uitoefenen, zou ik niet in-the-trail-of-the-moment verspillen van een kind. Ik zou gg in cs.go of iets (mensen hebben nog mijn stoom? Tip, er is een maand de oude zolder caldendre)
Sorry psychologen, maar tijdens mijn statements mag niet worden genomen tegen de nominale waarde, geloof ik niet dat ik maak je fit, wordt gepest en slagroom het volgende doelwit 'MO. Ik was altijd op mijn tiran en was zelfs één;)
Nou, dat betekent niet dat ik het genoegen om dit te doen. Alle moorden na de eerste zijn om een geheime locatie te beveiligen. De dood van Jaden gebeurde niet om welke reden.
Er is een onderwerp dat ik al heb gezegd, maar zo zal het vrij te geven nog (waarschijnlijk) accepteren. Aangezien een dergelijke zachte oorzaak mijn daden niet rechtvaardigt. Nou, het effectief was, nee
ik deed wat ik wilde: ik hoef niet om bij te dragen aan de samenleving door I een opstaande burger zijn geworden.
De economieën opereren meestal door de geforceerde altruïsme en ik heb 0% rente in het bijwonen van iets zo nutteloos.
Dat is de reden waarom toch
Er is nog een tweede reden: Ik schreef vele jaren en verbeterd mijn roman schrijven vaardigheid (geen Sonic oc, sorry) al jaren
en ze zijn allemaal op mijn pc, gewoon wachten meer te hebben toegevoegd.
Ik vergeleek het onderzoek dat ik deed op thema's van de reeks van de dood van de romans in deze richting (ik schrijf fantasy) en denken dat me veel geholpen en mijn grootste hobby is verbeterd.
Hoe is dat relevant? Ik ben een levensgenieter. Ik heb geen zin om te worden gedwongen uit mijn huidige functie, maar het kan zeker niet worden opgehaald omdat ik at Dolbe.
Tegelijkertijd: Ik zou overwegen een Existencial nihilisten. Het universum maakt niet uit of een kind sterft. Of de planeet Aarde. Wij mensen zijn de enige levende organisme dat Rhime en rede moeten dingen die ik liever voor mezelf uit te sluiten van deze beschrijving te doen. Ik weet dat mijn nalatenschap is niet meer dan 5 jaar op zijn best en alle op dit moment in leven stof toch in 200 jaar (in 50 miljoen jaar, het enige wat je kunt "anderen" te vinden van ons bestaan is glas en plastic deeltjes)
Het doet ben geen spijt me als dat een of andere manier aan uw verwachtingen heeft gedood of zorgt ervoor dat je om te zeggen me om me te vertellen verkeerd.
Voor degenen die nog steeds:
Zelfs met een lichaam aantal van 5, moord Oden niets bijzonders te voelen voor mij. Het is een gedoe om bewijs, schoon bloed verdwijnen en het opzetten van een manier, maar uw zwerver wilde levensstijl. Geen wonder dat Contract Killer minste $ 10k (bij voorkeur in Bitcoin, natuurlijk) nodig.
Af te breken wat de meesten van jullie niet kunnen doen omdat ze zijn gedomesticeerde en verwend (zoals slobs in Wall-E)
Het doden van iemand is een serie van bewegingen (en overtuigende vaardigheden). De wond te verlichten en te voorkomen dat het doel van het vechten. Het vrijmaken van de dodelijke gejuich en wachten totdat het doel is doof.
Beloof hen lief nietjes en bevelen hen, hun belangrijke referenties te zeggen, met haar telefoon om nep-een ambulance bellen is effectief als je goed te overtuigen zijn.
Ik kan door Banditos of iets anders worden ontslagen voor mijn onvermijdelijk proces, en ik zal zeker niet komen onschuldig, maar ik kan u vertellen dat:
Een crimineel moet elke keer geluk, de overheid, ze hoeft alleen maar een toevalstreffer.
Zolang mijn kansen laag zijn, zal ik niet handelen op een manier die mijn ontsnapping last van de eurozone.
En met dat de voortzetting van de activiteiten van de gekke Maruseru laat mijn vrienden op de "" darkweb "(" die behoefte heeft om te chatten met seculiere 3D Normien die niet uw belangen toch niet delen ...)
PS.
Ik ben trots om een Meme te zijn zijn.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Onleesbare Google vertaling, plaats dan het origineel.
http://pastebin.com/KWXkSuJx
Ik zit op deze te kijken, al een aantal dagen.quote:
Één slachtoffer? Geen twee?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
In het appartement is een mannelijk slachtoffer aangetroffen...
Afbeelding van zijn posts op 4chan:
[ afbeelding ]
Daar gaat nu een hele discussie over. Eerst zei de politie 2 lichamen, nu dus 1 in het appartement en dat zou een man zijn van 20 jaar.quote:
Onduidelijk. Maar zal wat duidelijker worden hoop ik.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar gaat nu een hele discussie over. Eerst zei de politie 2 lichamen, nu dus 1 in het appartement en dat zou een man zijn van 20 jaar.
Vervolgens is de persconferentie verzet, die zou vanavond gegeven worden maar is verzet naar morgenmiddag.
Mogelijk is dat een vriend van Marcel geweest, waar hij na de moord op Jayden naar toe is gegaan.
Wat Marcel zelf zei:quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Onduidelijk. Maar zal wat duidelijker worden hoop ik.
En hopelijk volgen er geen lijken meer
Eerder voor het ruimen van onrendabelen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Maar het probleem was dus dat hij zou gaan moeten solliciteren en daarom dood wilde? Is deze zaak een argument voor een basisinkomen?
Nee, hij heeft boeken geschreven. Dat heeft hij aangegeven in zijn brief. Hij wil aandacht en roem.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 00:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Eerder voor het ruimen van onrendabelen.
Hoezo moet je aan Breivik denken? Deze jongen is gewoon een best wel typische weeaboo die teveel tijd op /b/ spendeerde. In het eerste gesprek op het darknet vertelde hij dus dat hij zelfmoord ging plegen, mocht dat niet lukken dan zou hij een daad verrichten waarvoor hij in de gevangenis zou terecht komen. Hierop zei zijn gesprekspartner "hab spaß in der anime welt".quote:Op vrijdag 10 maart 2017 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft boeken geschreven. Dat heeft hij aangegeven in zijn brief. Hij wil aandacht en roem.
Lijkt me type Breivik, ook te zien in die brief. Ageren tegen de normale wereld waar hij niet bij wil horen. Zoiets..
Darknet heb ik geen ervaring mee. 4chan is gewoon een forum zoals fok of reddit. Er zijn genoeg normale gedeeltes te vinden maar /b/ is volgens mij de extreemste, zelf ga ik er niet op kijken. Zie net ook /pol/ voorbijkomen wat staat voor politically incorrect.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:33 schreef DrDentz het volgende:
Is er ook een legitieme reden om op dat darkweb en 4chan te zitten? Altijd als ik er over lees gaat het over jongeren die schietpartijen aanrichten of mensen die handelen in kinderporno ofzo.
Meneer heeft complete manuscripten geschreven, volgens zijn eigen posts. Hij riep dat hij zelfmoord wilde plegen maar vermoord vervolgens in koele bloede een kind, en wat nog meer vernemen we zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo moet je aan Breivik denken? Deze jongen is gewoon een best wel typische weeaboo die teveel tijd op /b/ spendeerde. In het eerste gesprek op het darknet vertelde hij dus dat hij zelfmoord ging plegen, mocht dat niet lukken dan zou hij een daad verrichten waarvoor hij in de gevangenis zou terecht komen. Hierop zei zijn gesprekspartner "hab spaß in der anime welt".
Oeh spannend! kan je SV plaatsen als het afgelopen is misschien? ben niet in de gelegenheid te kijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ben net aan het kijken naar de persconferentie. Die begint nu.
http://www.berliner-kurie(...)72?originalReferrer=quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh spannend! kan je SV plaatsen als het afgelopen is misschien? ben niet in de gelegenheid te kijken.
Dankquote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.berliner-kurie(...)72?originalReferrer=
Gaat tot op heden over het politiewerk en de indrukken op de bevolking en hoe blij men is dat ze hem hebben...quote:
Ik ben niet zo goed in de duitse taal maar kan idd een beetje mee krijgen via die site. Wel handigquote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gaat tot op heden over het politiewerk en de indrukken op de bevolking en hoe blij men is dat ze hem hebben...
Tweede lijk gevinden dus inderdaad gelukkig maar een lijk in het huis vlakbij de imbiss en niet twee wat even rond ging.quote:16.11 Uhr: Die Festnahme erfolgte um 20.23 Uhr, so Ziegler. Kurze Zeit später sei die zweite Leiche gefunden worden. – Quelle: http://www.berliner-kurier.de/26176172 ©2017
Jaden werd dus met 52 steken vermoord, de man die Heße later vermoord heeft met 68 messteken. Daarna zou Heße de woning in brand hebben gestoken om zijn sporen te wissen (persoonlijk vind ik het een beetje vreemde redenatie maar goed).quote:- Mit 52 Stichen soll Heße den kleinen Jaden getötet haben
- Die Identität des zweiten Opfers ist auch festgestellt. Der Mann wurde mit 68 Messerstichen getötet, so der Staatsanwalt. Nachdem Heße den Mann umgebracht hatte, soll er Feuer in der Wohnung des Verstorbenen gelegt haben, um Spuren zu beseitigen.
- In dem Imbiss hatte sich Heße gestellt und selbstständig die Polizei gerufen.
- Quelle: http://www.berliner-kurier.de/26176172 ©2017
Hij was dus afgewezen voor defensie, daarom wilde hij eerst zelfmoord plegen. Dit mislukte echter en daarom nam hij besluit iemand te vermoorden.quote:- Am Montag soll sich Heße zu seiner alten Wohnung aufgemacht haben, um sich sein Leben zu nehmen. Der Grund: Er hatte eine Absage von der Bundeswehr bekommen. Gegen 18 Uhr hatte er versucht, sich zu strangulieren. Das schlug fehl.
- Nach den missglückten Selbstmordversuchen machte er sich zu den Nachbarn auf und wollte den ersten, den er trifft, töten. Der kleine Jaden öffnete die Tür. Heße nahm ihn mit und stach ihn mit 52 Messerstichen ab.
- Nach der Tat machte sich Heße auf in ein Waldstück, als die Polizei immer näher kam, machte er sich auf zu einem alten Bekannten - in der Wohnung, die später brannte.
- Der Mann in der Wohnung nahm Heße bei sich auf , kam ihm aber dann auf die Schliche. Daraufhin tötete Heße auch diesen Mann, der ihm weitläufig bekannt war, mit 68 Stichen.
- Heße gab an, dass er vom zweiten Opfer Bilder gemacht hat. „Dieses Bild hat er mit dem Handy des Opfers angefertigt
- Der Entschluss, den zweiten Mord zu begehen, hat Heße kurzfristig geplant. Lipphaus: ,,Der Gedanke kam zustande, als das zweite Opfer ihn auf die Ermittlungen ansprach. Daraufhin reifte der zweite Tötungsgedanke." - Quelle: http://www.berliner-kurier.de/26176172 ©2017
Misschien kon hij het gewoon niet geloven? Hij kwam er via facebook achter dat Heße een moord gepleegd zou hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Welk malloot wekt zijn Mattie dan zo. Ik zou meteen al naar de politie gerend zijn.
quote:- Hij had ook geen rijbewijs en zeer weinig sociale contacten, daarom gingen ze er ook vanuit dat hij in Herne bleef.
Zegt iemand die een liefdesbrief naar Salah Abdeslam heeft gestuurd :/quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Welk malloot wekt zijn Mattie dan zo. Ik zou meteen al naar de politie gerend zijn.
NWS / Nederland: lijsttrekker politieke partij is moordenaarquote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Altijd weer die blanken die zo vaag moeten moorden :s
quote:Zaanse lijsttrekker VDP vermoordde ex-schoonzus met 61 messteken
Burhan Gökalp, oprichter en leider van Vrije Democratische Partij (VDP), blijkt in 1989 zijn ex-schoonzus te hebben vermoord. Hij werd daar in 1990 voor veroordeeld.
Gökalp bracht zijn slachtoffer met 61 messteken om het leven nadat deze zijn broer had verlaten, meldt het Noordhollands Dagblad. Omdat hij 'enigszins ontoerekeningsvatbaar' werd verklaard, werd hem een gevangenisstraf van zes jaar opgelegd.
Zoveel voorbeelden van moord op meerderen en dan kom je hiermee?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
NWS / Nederland: lijsttrekker politieke partij is moordenaar
[..]
Sorry meid maar dit topic gaat niet over jou en je politieke gezeur.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel voorbeelden van moord op meerderen en dan kom je hiermee?
Jij begint over blanken en "zo vaag". Hier is het eerste voorbeeld waar ik aan moest denken van iemand die niet blank is en dezelfde moordwijze had.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel voorbeelden van moord op meerderen en dan kom je hiermee?
Dat laatste zinnetje is echtquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry meid maar dit topic gaat niet over jou en je politieke gezeur.
Blijf je even ontopic? Dank je
en nee, ik ben geen racist...
quote:HERNE - De 19-jarige Marcel Hesse uit het Duitse Herne heeft bekend dat hij de 9-jarige Jaden met messteken om het leven heeft gebracht. Ook heeft hij toegegeven dat hij een een 22-jarige man heeft doodgestoken. Dat heeft justitie in Duitsland vrijdag meegedeeld.
Wat een mafketel. Te laf voor zelfmoord, helaas.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:54 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekent_moorden__.html
Nou zeg dat wel.! Wat een ziek figuur..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een mafketel. Te laf voor zelfmoord, helaas.
Gadverdamme ik krijg er de rillingen van..quote:Ook schreef hij: „Ik heb net het buurjongetje vermoord. Het voelt niet slecht, maar er zit bloed op mijn handen. Dat is het enige waar ik me aan erger.” En: „Ik wilde eigenlijk een meisje naar huis meenemen zodat ik haar kon verkrachten.” In een andere chatroom typte Hesse: „Ik weet dat mensen langzaam sterven als je ze afslacht.”
Vind het eigenlijk wel interessant hoe iemand zoiets kan uitvoeren zonder gevoel.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.! Wat een ziek figuur..
[..]
Gadverdamme ik krijg er de rillingen van..
Ja, vraag me echt af wat er mis is gegaan in zijn leven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel interessant hoe iemand zoiets kan uitvoeren zonder gevoel.
Denk dat het aangeboren is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, vraag me echt af wat er mis is gegaan in zijn leven.
Zo jong en dan al tot dit in staat zijn...
Een psychopaat volgens zijn familie:quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, vraag me echt af wat er mis is gegaan in zijn leven.
Zo jong en dan al tot dit in staat zijn...
quote:Volgens Jadens moeder had de familie van de 19-jarige Duitser meermaals gewaarschuwd dat hij een psychopaat was en dat ze bij hem uit de buurt moesten blijven.”
Als dat waar is dan vind ik de familie ook voor een deel verantwoordelijk. Weten dat je zoon een psychopaat is, en dan gewoon ergens anders gaan wonen en niemand inlichtenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Een psychopaat volgens zijn familie:
[..]
Is de vraag of dat een officiële diagnose is of niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Een psychopaat volgens zijn familie:
[..]
Wie zegt dat ze niemand daarover hebben ingelicht?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als dat waar is dan vind ik de familie ook voor een deel verantwoordelijk. Weten dat je zoon een psychopaat is, en dan gewoon ergens anders gaan wonen en niemand inlichten
Die foto`s zijn echt, dat is eerdere malen bevestigd. Alleen het was geen vrouw maar dus de 22 jarige Christopher. Blijkbaar was dat al te zien aan de haren op de bovenarmen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:51 schreef mijntjexx het volgende:
Die foto met die pizzapunt was dus nep? Of was dat een bebloede man ipv vrouw?
Toen hij 17 was, is die onderzocht. Dat zei zijn moeder, wat de uiteindelijke diagnose was, geen idee. Achteraf gezien wel een inschattingsfoutje.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is de vraag of dat een officiële diagnose is of niet.
Familie zijn geen artsen
Volgens mij is het TBS-systeem vrij uniek.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben ze in Duitsland ook zoiets als TBS?
Er zijn audiofragmenten van hem waarover hij inderdaad praat toen hij net zijn buurjongetje had vermoord en het is ongelofelijk hoe koel hij daar klinkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel interessant hoe iemand zoiets kan uitvoeren zonder gevoel.
Zoals al beantwoord is dat inderdaad het lichaam van zijn tweede slachtoffer. Zijn schoen is ook te zien op een van die foto's.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:51 schreef mijntjexx het volgende:
Die foto met die pizzapunt was dus nep? Of was dat een bebloede man ipv vrouw?
Sowieso beginnen ziektes zoals schizofrenie en en andere psychotische stoornissen pas vanaf het 15e levensjaar te uiten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is de vraag of dat een officiële diagnose is of niet.
Familie zijn geen artsen
Ja, met name die combi is doodeng voor naasten. Buurvrouw hier had dat, ging geleidelijk maar was na twee jaar zo gek als een deur. Kon zich lang goed houden voor de buitenwereld maar voor haar buren was het duidelijk. Nam haar medicatie niet, verdween voor maanden, at niet en deed rare dingen die de gemiddelde hulpverlener natuurlijk niet hoorde of zag.quote:[b]Op vrijdag 10 maart 2017 19:51 schreef megamandy het volgende:
Sowieso beginnen ziektes zoals schizofrenie en en andere psychotische stoornissen pas vanaf het 15e levensjaar te uiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |