Bron: http://www.nhnieuws.nl/ni(...)zus-met-61-messtekenquote:Zaanse lijsttrekker VDP vermoordde ex-schoonzus met 61 messteken
Burhan Gökalp, oprichter en leider van Vrije Democratische Partij (VDP), blijkt in 1989 zijn ex-schoonzus te hebben vermoord. Hij werd daar in 1990 voor veroordeeld.
Gökalp bracht zijn slachtoffer met 61 messteken om het leven nadat deze zijn broer had verlaten, meldt het Noordhollands Dagblad. Omdat hij 'enigszins ontoerekeningsvatbaar' werd verklaard, werd hem een gevangenisstraf van zes jaar opgelegd.
Geschikt
De Zaanse politicus ontkent zijn veroordeling niet, schrijft de krant. "Ik heb hier helemaal geen reactie op. Ik ben geschikt als politicus", stelt hij. Volgens hem zijn blanke mensen er gewoon 'happig' op om hem te veroordelen. "Niemand is perfect", besluit hij het stuk in het dagblad.
Burhan Gökalp kwam eerder in het nieuws wegens discriminerende uitspraken jegens homo's en Joden.
De leider van de Vrije Democratische Partij werd na de controverse gearresteerd na veel klachten over de discriminerende teksten in het programma van de partij.
Daar heeft ie een punt natuurlijk.quote:"Niemand is perfect", besluit hij het stuk in het dagblad.
Ach kom een beetje inlevingsvermogen mag best wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
MAAR DE NORMALE MENS VERMOORDT NIET EEN ANDER, GEITENNEUKER DIE JE BENT.
Of zo.
Volgens mij durfde al niemand lid te worden. Meneer is lijsttrekker en tevens enig verkiesbaar lid.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
Ik denk dat niemand zijn partij durft te verlaten...
61 keer is niet niks.
Omdat het vergrijp moord ernstig genoeg is om nooit een bestuurlijke of volksvertegenwoordigende functie te mogen vervullen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
Het is toch wel prachtig dat het in onze democratie mogelijk is voor zulke partijen en mensen om met verkiezingen mee te doen. Ik zou ook niet weten waarom deze man zijn kiesrecht kwijt moet raken.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
Voor het eerst dat ik van deze partij hoor maar hun programma is wel om van te genieten:
https://deverkiezingswijz(...)-A4-Afmeting-002.pdf
Het is toch wel prachtig dat het in onze democratie mogelijk is voor zulke partijen en mensen om met verkiezingen mee te doen. Ik zou ook niet weten waarom deze man zijn kiesrecht kwijt moet raken.
Ik weet al op wie ik ga stemmenquote:36. Bescherming van rechten Poolse en Bulgaarse burgers in Nederland.
Je stelt een vraag als antwoord, maar ik zou niet weten waarom dat zo zou zijn. Kiezers moeten dat zelf maar beoordelen daar zijn verkiezingen voor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het vergrijp moord ernstig genoeg is om nooit een bestuurlijke of volksvertegenwoordigende functie te mogen vervullen?
Op wie dan?quote:
Verlaging pensioenleeftijd naar 56 (punt 63) is ook wel aardig. Punt 20 en punt 35 is in tegenspraak met elkaar. Punt 56 verplichte belasting inning van sociale media is wel erg vreemd.quote:
Hij heeft normaliter zijn kiesrecht al eens verloren en ook weer herwonnen. Maar het is duidelijk dat de extremistjes, weinig verrassend, meer dan dat willen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
Voor het eerst dat ik van deze partij hoor maar hun programma is wel om van te genieten:
https://deverkiezingswijz(...)-A4-Afmeting-002.pdf
De aanwezige schrijf- en stijlfouten maken het vervolgens volledig afquote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Verlaging pensioenleeftijd naar 56 (punt 63) is ook wel aardig. Punt 20 en punt 35 is in tegenspraak met elkaar. Punt 56 verplichte belasting inning van sociale media is wel erg vreemd.
Ja die is ook leuk, ik ben benieuwd welke dokter het gaat voorschrijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:16 schreef Chewie het volgende:
Met soft drugs in basispakket zorg zou ik wel snel door mijn eigen risico heen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |