Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is dan ook een deel waar veel criminele activiteit plaatsvindt, zoals in dit geval een pochende moordenaar.
Nee, maar het schijnt dat het vermoorden van kinderen niet echt sociaal geaccepteerd is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?
Dat klopt, maar dat gebeurt dan weer niet op het dark/deep web. Je woordkeus was nogal.. belabberd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, maar het schijnt dat het vermoorden van kinderen niet echt sociaal geaccepteerd is.
Je bent gewoon een huilie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gebeurt dan weer niet op het dark/deep web. Je woordkeus was nogal.. belabberd.
Idd! Lullig dat de goeden altijd weer onder de kwaden moeten lijden!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
Lekker dan, hier huur ik altijd mijn huurmoordernaars en koop ik mijn wapens. Ga het nou niet verpesten voor de rest.
Een plek waar je zonder al te veel problemen semtex kan bestellen.quote:
Lekker relevant, nu kan ik hem opzoeken op facebook of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die engnek heeft gewoon een naam Marcel Heße.
https://www.derwesten.de/(...)hst-id209853233.html
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die engnek heeft gewoon een naam Marcel Heße.
https://www.derwesten.de/(...)hst-id209853233.html
Hij is voortvluchtig, kan best handig zijn als die ergens incheckt, zeker wanneer je kijkt hoever Herne van de Nederlandse grens ligt. Heel Duitsland kijkt naar hem uit, kans is aanwezig dat die hier zit of in België.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker relevant, nu kan ik hem opzoeken op facebook of zo?
Ga je op Geert stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.
http://www.telegraaf.nl/b(...)okt_Duitsland__.htmlquote:Nieuwe foto’s en chatbericht
„In het laatste onderzoek naar een internetchat zijn nieuwe beelden opgedoken. De foto’s die we aangetroffen hebben, zijn mogelijk van Heße afkomstig”, meldt de politie. Ook onderzoekt de politie een chatbericht waarin een worsteling met een mogelijk nieuw slachtoffer wordt beschreven. In de zoektocht naar de jongen zijn helikopters en speurhonden ingezet.
Met zelfmoord-ideeën, wat een mislukt organisme.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Jano9 het volgende:
Heeft ook waarschijnlijk een tweede moord gepleegd (niet zeker): http://nos.nl/artikel/216(...)jk-tweede-moord.html
Killer on the run dus. Wat een psychopaat.
Hij is een material artist naar eigen zeggen en dan ook nog een Duitse...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:14 schreef SupportIceland het volgende:
Bestaan er nu echt nog mensen die beweren dat je iemand zijn karakter niet kan aflezen door enkel naar zijn/haar gezicht te kijken? wat een rattenkop heeft hij zeg ...
Draai toevallig net dit Frankenstein.....quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Triest. Stelletje krankjorum mensen zijn er ook op deze aardkloot.
"Grappig" dat je de term pochen gebruikt hiervoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is pochen over een moord die je gepleegd hebt een criminele activiteit?
Dat is helemaal niet vergezocht, hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:53 schreef Knip het volgende:
[..]
"Grappig" dat je de term pochen gebruikt hiervoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Julio_Poch
Ik begrijp het inmiddels.quote:
Met een stel uitgehongerde varkens is een betere straf.. Roofdieren (zoals honden) zullen hem proberen te doden, uitgehongerde varkens zullen hem niet proberen te doden maar gewoon levend op eten..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:51 schreef LXIV het volgende:
Zo iemand moeten ze naakt opsluiten met drie dolle pitbulls
Heb je dit in google vertaler gegooid? Of heb je gezopen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:06 schreef DrDentz het volgende:
De rouwende familie van de gedode Jaden (9) heeft nu een advocaat genomen. Hij beschrijft hoe de vermeende dader naar verluidt gelokt het kind in zijn huis.
Het gezin woonde naast de verdachten 19-jarigen. Ze kenden elkaar al jaren, geleend soms onderling tool. Hoe dat te doen met de buren als dat. Maar alles veranderde op maandagavond.
Volgens de raadsman Reinhard Peters de vermeende dader zich tot een truc om het kind te begeleiden in zijn huis. Hij belde daarom beleefd in de buurt van het naburige familie en vroeg of de negen jaar oude hem kon helpen bij het opzetten van een ladder. Jaden ging met argeloos.
Toen hij niet eens terug om te eten, de stiefvader van het kind werd verdacht luid Peters. Hij ging het huis van de buren via de achterdeur.
Het lichaam werd ontdekt in de kelder van het huis. Hessen is nog steeds op de vlucht.
Dat vind ik onmenselijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met een stel uitgehongerde varkens is een betere straf.. Roofdieren (zoals honden) zullen hem proberen te doden, uitgehongerde varkens zullen hem niet proberen te doden maar gewoon levend op eten..
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Serieus? Krijgen engnekken nu ook al namen tegenwoordig?!?! Ook daarom #Geert.
Voor een klopjacht zijn ze tamelijk lang bezig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Strohalm het volgende:
Treurig, zal toch niet ver komen lijkt me met een dergelijke klopjacht
Die engnek Marcel bleef in dat huis wonen en zijn ouders zijn samen met zijn zus ergens anders gaan wonen. Zowel zus als ouders hebben verklaard dat hij compleet gestoord was.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:06 schreef DrDentz het volgende:
De rouwende familie van de gedode Jaden (9) heeft nu een advocaat genomen. Hij beschrijft hoe de vermeende dader naar verluidt gelokt het kind in zijn huis.
Het gezin woonde naast de verdachten 19-jarigen. Ze kenden elkaar al jaren, geleend soms onderling tool. Hoe dat te doen met de buren als dat. Maar alles veranderde op maandagavond.
Volgens de raadsman Reinhard Peters de vermeende dader zich tot een truc om het kind te begeleiden in zijn huis. Hij belde daarom beleefd in de buurt van het naburige familie en vroeg of de negen jaar oude hem kon helpen bij het opzetten van een ladder. Jaden ging met argeloos.
Toen hij niet eens terug om te eten, de stiefvader van het kind werd verdacht luid Peters. Hij ging het huis van de buren via de achterdeur.
Het lichaam werd ontdekt in de kelder van het huis. Hessen is nog steeds op de vlucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |