abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169346988
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Kameraad van mij woont hier net over de grens en hij betaalt 120 euro per jaar. En het is daar qua zorg niet minder als hier, vaak word je nog sneller geholpen ook dus leg mij maar uit waarom het HIER zo duur moet zijn en in een buurland RUIM 1500-2000 euro goedkoper per jaar PER PERSOON.
Met de heffing van zorgpremie op mijn inkomen er bij betaal ik ¤ 3.600 per jaar. Dus het verschil is nog veel groter.
pi_169347014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
- PvdA-Kamervoorzitter Arib en VVD-staatssecretaris Dijkhoff, beiden ook kandidaat-Kamerleden, zitten bij Pauw & Jinek: 23.00 uur op NPO 1.

Dat wordt een beetje veren in elkaars kont steken vanavond. :O
Dijkhoff is een geschikte vent. Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit.
pi_169347098
Weer dezelfde partijen.... :N
Twee avonden op rij een VVD'er. Lekker pluriform weer.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 09:56:12 #255
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169347109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dijkhoff is een geschikte vent. Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit.
Hij zal wel weer vooruitgeschoven zijn om te laten zien dat de VVD zo jofel en optimistisch is. Halbe Zijkstra zie je maar weinig.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 maart 2017 @ 10:00:28 #256
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_169347170
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:55 schreef Elfletterig het volgende:
Weer dezelfde partijen.... :N
Twee avonden op rij een VVD'er. Lekker pluriform weer.
Drie afleveringen op rij zelfs. Vorige week vrijdag zat Schippers er.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 10:20:34 #257
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169347486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
- PvdA-Kamervoorzitter Arib en VVD-staatssecretaris Dijkhoff, beiden ook kandidaat-Kamerleden, zitten bij Pauw & Jinek: 23.00 uur op NPO 1.

Dat wordt een beetje veren in elkaars kont steken vanavond. :O
vvd en pvda geven anders pittig op elkaar af na dit verstandshuwelijk.
Je merkt dat aan alles. Vooral 1 richtingsverkeer vanuit de pvda. Asscher naar Rutte, verschillende kamerleden naar vvd beleid, continu afgeven in de schrijvende pers, bij de flyeraars op straat...

pvda moet zich wel laten horen, want ze worden gedecimeerd. Keihard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 7 maart 2017 @ 10:29:13 #258
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169347625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je merkt dat aan alles. Vooral 1 richtingsverkeer vanuit de pvda. Asscher naar Rutte, verschillende kamerleden naar vvd beleid, continu afgeven in de schrijvende pers, bij de flyeraars op straat...

Pittig zou ik het niet noemen. Je kan moeilijk verwachten dat ze elkaar de hele tijd over het bolletje aaien tijdens de verkiezingscampagne. Dit is gewoon het minimale wat je kan verwachten, onder het minimum eigenlijk want normaal gaan VVD en PVDA harder tegen elkaar tekeer.
pi_169347852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De PvdA geeft helemaal niet hard af op de VVD. Je hoort Asscher en Rutte af en toe eens benadrukken dat beide partijen compleet verschillend zijn, maar verder laten ze elkaar met rust.

Het is - ironisch genoeg - de PvdA-afsplitsing Nieuwe Wegen die de integriteit van de VVD nog eens aan de kaak stelt:

pi_169347882
quote:
GAS TERUG, GAS TERUG

En Marijnissen maar makkelijk scoren, wat een vertoning. Maar wel terechte klachten.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 10:49:32 #261
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169347918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De PvdA geeft helemaal niet hard af op de VVD. Je hoort Asscher en Rutte af en toe eens benadrukken dat beide partijen compleet verschillend zijn, maar verder laten ze elkaar met rust.

Het is - ironisch genoeg - de PvdA-afsplitsing Nieuwe Wegen die de integriteit van de VVD nog eens aan de kaak stelt:

[ afbeelding ]

Ik denk dat PVDA en VVD een stilzwijgende afspraak hebben om met elkaar door te gaan in een volgend kabinet. Samsom wordt dan gevraagd om minister te worden en dan is het weer 1 grote happy family.
pi_169348091
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:46 schreef fixatoman het volgende:

[..]

GAS TERUG, GAS TERUG

En Marijnissen maar makkelijk scoren, wat een vertoning. Maar wel terechte klachten.
Marijnissen parkeert er even een SP-campagnepraatje tussendoor en oogst het volksapplaus!
pi_169348094
Ik lees nu pas dat ze amerikaans is met tsjechische ouders, daarom heeft ze zo hekel aan de nederlandse politiek.
pi_169348096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 01:15 schreef richolio het volgende:
"GAS TERUG GAS TERUG"
"Dat gaat op de langere termijn terug naar 0, echter kan dit op het moment simpelweg niet, gezien Nederland dan in de kou zit."
"BOEEE!1 GAS TERUG GAS TERUG"
Mwah, dat in de kou zitten valt ook wel mee.
Kamp had het vaak over de "leveringszekerheid" van het gas, maar een deel van het aardgas wordt ook verkocht naar het buitenland (voor een habbekrats....) die contracten moeten nagekomen worden bedoelt Kamp _O-
pi_169348111
Ik kook niet op gas maar elektrisch, Groningers haten mij niet.
pi_169348127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:
Dat is ook zo. Kameraad van mij woont hier net over de grens en hij betaalt 120 euro per jaar. En het is daar qua zorg niet minder als hier, vaak word je nog sneller geholpen ook dus leg mij maar uit waarom het HIER zo duur moet zijn en in een buurland RUIM 1500-2000 euro goedkoper per jaar PER PERSOON.
Waar is dat ? Belgie of Duitsland ?
Het kan natuurlijk ook zijn dat daar de zorgbegroting wordt aangevuld met belastinggeld uit de "algemene pot"
pi_169349216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:01 schreef icloud het volgende:
Ik lees nu pas dat ze amerikaans is met tsjechische ouders, daarom heeft ze zo hekel aan de nederlandse politiek.
Onder welke steen heb je gelegen? Jinek heeft afgelopen najaar een complete tv-serie gemaakt waarbij ze terugging naar haar geboorteland; prime time uitgezonden op NPO 1, in de weken voor de Amerikaanse verkiezingen.

Overigens vraag ik me af of ze een hekel heeft aan de Nederlandse politiek, of dat ze er gewoon met een iets andere blik naar kijkt dan de gemiddelde Nederlander.
pi_169349254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Onder welke steen heb je gelegen? Jinek heeft afgelopen najaar een complete tv-serie gemaakt waarbij ze terugging naar haar geboorteland; prime time uitgezonden op NPO 1, in de weken voor de Amerikaanse verkiezingen.

Overigens vraag ik me af of ze een hekel heeft aan de Nederlandse politiek, of dat ze er gewoon met een iets andere blik naar kijkt dan de gemiddelde Nederlander.
Ik wist dat ze in amerika had gewoond, maar niet dat ze 1. in amerika is geboren 2. tsjechische ouders heeft 3. economisch vluchteling is.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:27:31 #269
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169349456
weet iemand wanneer het debat wilders-rutte is op een vandaag?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169349584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 06:50 schreef dingeman het volgende:

[..]

Merk op dat je bij de aftiteling zag dat Eva Jinek direct van haar stoel opstapte en Rutte een hand wilde geven. Maar Rutte draaide zich af en gaf Marieke Stellinga een hand.
Eva was duidelijk niet tevreden. Het was natuurlijk ook een beetje gemeen om rutte tegenover de Groningers te zetten. Aan de andere kant, zo komt de premier ze eindelijk eens onder ogen.
Whatever...
pi_169349756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:27 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand wanneer het debat wilders-rutte is op een vandaag?
Aanstaande maandag.
pi_169350679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:04 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Waar is dat ? Belgie of Duitsland ?
Het kan natuurlijk ook zijn dat daar de zorgbegroting wordt aangevuld met belastinggeld uit de "algemene pot"
België
pi_169350903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
België
Even Google aangeslingerd:
quote:
In België kent men de mutualiteit. De ziekenfondsen bieden hun verzekering weliswaar gratis aan, maar de kosten hiervan worden gedekt uit de sociale zekerheidsbijdragen en de subsidies die de federale overheid toekent.
De persoonlijke sociale zekerheidsbijdrage bedraagt 13,07 procent van het brutoloon. Belgen betalen het grootste deel van hun ziektekosten dus al voor ontvangst van hun nettoloon, waar Nederlanders daarna nog eens met de kosten voor de basisverzekering worden geconfronteerd. De door u genoemde negentig euro betreft waarschijnlijk een aanvullende verzekering waarmee kosten worden gedekt die niet standaard vanuit het Belgische Ziekenfonds worden vergoed
.
https://www.plusonline.nl(...)-belgie-zoveel-lager

Het lijkt altijd mooier aan de andere kant van de grens...... ;)
pi_169350943

Fascisme heeft een gezicht, het draagt een bril en het heet Hans.
pi_169351107
Rutte heeft gisteren duidelijk laten zien geen premier te zijn voor alle Nederlanders. De kloven waren zichtbaar: tussen overheid en burger, Randstad en provincie, economische belangen en de gewone man. Deze kloven heeft hij enkel vergroot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')