Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Daar ging mijn thee.quote:
lolquote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef Typisch het volgende:
Nu ik weet dat Klaver een halve Marokkaan is snap ik die neus ook eindelijk.
Buma kreeg net te horen dat hij de ontvangende partij was.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is duidelijk genomen voor de gangbang.
Ik vind dat meer een Joodse neus.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef Typisch het volgende:
Nu ik weet dat Klaver een halve Marokkaan is snap ik die neus ook eindelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buma kreeg net te horen dat hij de ontvangende partij was.
Je ziet Krol lachen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Marianne met strap-onquote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die is in de aap gelogeerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook de post. Want hij is weg.![]()
Monkeyyy heeft er weer een note bij.
DENK-mods.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook de post. Want hij is weg.![]()
Monkeyyy heeft er weer een note bij.
Onzin.quote:
Hij houdt niet van Yahtzee.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef Vasion het volgende:
Waarom was Wilders ook alweer niet bij het Carre-debat?
RTL had zijn broer gesprokenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef Vasion het volgende:
Waarom was Wilders ook alweer niet bij het Carre-debat?
Pure gedachtenpolitie hier.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft de bijstand vakantietoeslag, je hebt dan toch iedere dag vakantie?
Idioot idd. Zitten ook voorbeelden van op dit forum.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Sommigen trekken 1300 euro wajong.
Dat is meer dan ik met mijn (parttime) werk.
Braddiequote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Sommigen trekken 1300 euro wajong per maand.
Zeker wel. Ga zelf maar eens leven van dat riante Sociale minimum dan.quote:
dit dus, werken loont niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Dat is dan ook geen bijstand.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Dan moet Jan er maar in komen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
Rechts interviewt rechts met makkelijke vragen.
Wat een leugenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft de bijstand vakantietoeslag, je hebt dan toch iedere dag vakantie?
je moet niet leven van een uitkering je moet leven van een baan. Bijzondere bijstand is andersquote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker wel. Ga zelf maar eens leven van dat riante Sociale minimum dan.
Jinek doet het niet, dan die andere vrouw maar als gebrek aan beter.quote:
Begint saai te worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen probleemwijken "als ze de uitkeringen wat hoger maakten" pic voorbij gekomen?
Jullie stellen mij teleur.
Dat waren geen makkelijke vragen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
Rechts interviewt rechts met makkelijke vragen.
Zou fijn zijn, als links niet zou stemmenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:25 schreef Nintex het volgende:
Links denkt dat de verkiezingen 25 maart zijn
Hij had er iig geen antwoord op. Ze bleef beleefd, ze was niet soft.quote:
Flikker toch op man ken je feitenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte roept steeds dat er meer banen bij zijn gekomen, dat is niet zo. Het is weer dringen op arbeidsmarkt
Genoeg mensen die tijdelijk werkloos zijn of niet op de arbeidsmarkt kunnen meekomen door diverse factoren waaronder bijvoorbeeld beperkingen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
je moet niet leven van een uitkering je moet leven van een baan. Bijzondere bijstand is anders
Dit wordt al 20 jaar geroepen en daar is dus al 20 jaar wat aan gedaanquote:
Inrelevant voor deze discussie.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die tijdelijk werkloos zijn of niet op de arbeidsmarkt kunnen meekomen door diverse factoren waaronder bijvoorbeeld beperkingen.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Dit is echt een hele boze oom op de verjaardag
Lees de Financial Times van gisteren...quote:
DENK.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
Is er een partij die de gaskraan juist verder open wil draaien? Schijt aan die paar kapotte huizen.
Dit vraagt om een Godwinquote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
Is er een partij die de gaskraan juist verder open wil draaien? Schijt aan die paar kapotte huizen.
Ach die aardbevinkjes in Groningen stellen toch niks voor.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
DENK. Ga je erop stemmen?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
Nee hoor, jij gebruikt het argument dat mensen maar moeten werken als legitimatie om de Bijstand af te breken.quote:
Al het gas er uit, co2 er in en er een energielandschap van maken.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
Vroeger was er wel zo'n partij in Duitslandquote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik wil me hier ook van distantierenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Groningers, wat doen jullie.Jezus, konden ze mij niet uitnodigen.
Ook allemaal van die boerderijen uit 1600, die dingen blijven niet eeuwig overeind staan.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ach die aardbevinkjes in Groningen stellen toch niks voor.
Ja, deze boze burgers zijn beter voor Rutte z'n imago.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Marijnissen werd te gevaarlijk, afgekapt, en dus deze decoys dan maar.
quote:
http://www.nu.nl/groninge(...)der-opendraaien.htmlquote:De nieuwe Tweede Kamer-fractie Denk, van de voormalige PvdA-kamerleden Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk, wil dat de gaskraan in Groningen verder wordt opengedraaid en dat de bewoners uit het aardbevingsgebied in krimpregio’s elders in Nederland worden ondergebracht.
Jammer dat hij zijn punt niet kon afmaken inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Marijnissen werd te gevaarlijk, afgekapt, en dus deze decoys dan maar.
Ft constateert een neergang in de kwaliteit van werk.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gebruikt het argument dat mensen maar moeten werken als legitimatie om de Bijstand af te breken.
bijstand is niet iets om jarenlang in te zitten.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gebruikt het argument dat mensen maar moeten werken als legitimatie om de Bijstand af te breken.
Eerste goede gedachte van denk.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/groninge(...)der-opendraaien.html
Absoluut.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, deze boze burgers zijn beter voor Rutte z'n imago.
Het is ook ordinair om je eigen land te naaien.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is wel ordinair om iemand niet uit te laten praten.
Die rat moet er zitten en niet rutte :pquote:
Topshowquote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een toch wel een rotstreek van KRO/NCRV/VARA...alsof het alleen Rutte zijn schuld is.
Teruggeven aan de zee.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:29 schreef Faux. het volgende:
Zuid-Holland hiero, voor mij part trekken ze heel Groningen leeg
Meer snelwegen betekent meer gehandicaptenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef bombmannl het volgende:
Dit is ook resultaat van de bezuinigingen op de psychiatrie. Al die gekken lopen nu vrij rond zoals je ziet aan dat publiek
Natuurlijk niet, geen spoken gaan zien Klopkoek.quote:
Nee, maar wel de praktijk als het wordt gebruikt als afvoerputje voor talloze arbeidsongeschikten en mensen die simpelweg niet kunnen meekomen op de huidige veeleisende arbeidsmarkt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
bijstand is niet iets om jarenlang in te zitten.
Dan kijken we Ajax.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag ook nog probleemwijken met Rutte bij Nieuwsuur, genot.
Je zou NL zo hard naaien in die positie dat het land 10-jaar plat ligt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is ook ordinair om je eigen land te naaien.
Kamp is VVD ministerquote:Op maandag 6 maart 2017 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch wel een rotstreek van KRO/NCRV/VARA...alsof het alleen Rutte zijn schuld is.
*pang* *pang* *pang*quote:Op maandag 6 maart 2017 23:32 schreef Nintex het volgende:
Jan grijp je kans man. Linkse revolutie, hooivorken alles. Begin in de studio van de NPO.
Een leger is er toch niet.
Je bent niet verplicht om een bijstandsuitkering te nemen. Ik ken er twee en die kiezen ervoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar wel de praktijk als het wordt gebruikt als afvoerputje voor talloze arbeidsongeschikten en mensen die simpelweg niet kunnen meekomen op de huidige veeleisende arbeidsmarkt.
Dan moeten ze de gaskachel wat hoger zetten.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die op Rutte stemmen hebben schijt aan deze gezinnen die in de kou staan!
Uiteindelijkquote:Op maandag 6 maart 2017 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kamp heeft juist de gaskraan dicht gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |