Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Daar ging mijn thee.quote:
lolquote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef Typisch het volgende:
Nu ik weet dat Klaver een halve Marokkaan is snap ik die neus ook eindelijk.
Buma kreeg net te horen dat hij de ontvangende partij was.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is duidelijk genomen voor de gangbang.
Ik vind dat meer een Joodse neus.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef Typisch het volgende:
Nu ik weet dat Klaver een halve Marokkaan is snap ik die neus ook eindelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buma kreeg net te horen dat hij de ontvangende partij was.
Je ziet Krol lachen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Marianne met strap-onquote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die is in de aap gelogeerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook de post. Want hij is weg.![]()
Monkeyyy heeft er weer een note bij.
DENK-mods.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook de post. Want hij is weg.![]()
Monkeyyy heeft er weer een note bij.
Onzin.quote:
Hij houdt niet van Yahtzee.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef Vasion het volgende:
Waarom was Wilders ook alweer niet bij het Carre-debat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |