SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Man man, een half uur,wat is dat nou?quote:Op maandag 6 maart 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
Zitten jullie nog een half uur aan me vast. Met optie om te verlengen uiteraard
Ja ehh sorryquote:Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Man man, een half uur,wat is dat nou?
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30quote:
Trustenquote:Op maandag 6 maart 2017 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ga ik wel slapen!Hee thx voor de tunes weer, kerel!
Gewoon langer luisteren, heb je morgen energie genoeg door de muziek.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30![]()
Dank je wel voor de inspiratie, Knokkels. Heb weer wat dingen gehoord om verder naar te gaan luisteren.
Nee joh, nooooooooit. *kuch* *reutel*quote:
En ook wat antilliaanse gangsters erbijquote:Op maandag 6 maart 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Daddy was a Bankrobber kan nu ook niet ontbreken.
iets met AUX1 die niet bevolkt wasquote:
Police & Thieves dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |