SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Man man, een half uur,wat is dat nou?quote:Op maandag 6 maart 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
Zitten jullie nog een half uur aan me vast. Met optie om te verlengen uiteraard
Ja ehh sorryquote:Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Man man, een half uur,wat is dat nou?
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30quote:
Trustenquote:Op maandag 6 maart 2017 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ga ik wel slapen!Hee thx voor de tunes weer, kerel!
Gewoon langer luisteren, heb je morgen energie genoeg door de muziek.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30![]()
Dank je wel voor de inspiratie, Knokkels. Heb weer wat dingen gehoord om verder naar te gaan luisteren.
Nee joh, nooooooooit. *kuch* *reutel*quote:
En ook wat antilliaanse gangsters erbijquote:Op maandag 6 maart 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Daddy was a Bankrobber kan nu ook niet ontbreken.
iets met AUX1 die niet bevolkt wasquote:
Police & Thieves dan maarquote:
Ja in het buitenland ben ik bekender dan hier.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de "Stien Struis" plaat!
Luister maar, Piet. Ze zingen gewoon Stien Struis !
quote:Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de "Stien Struis" plaat!
Luister maar, Piet. Ze zingen gewoon Stien Struis !
Alzo geschiedequote:Op maandag 6 maart 2017 00:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Tip van Piet voor DJ Knokkels: Bij oudere platen altijd preventief de gain omhoog draaien.
Meestal bypass ik de AGC.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stuk beter, ik bekijk het altijd per plaat.
semivout welquote:Op maandag 6 maart 2017 00:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is wel op het randje van hoempa Skihut.
Bertus - Walsen op de steiger.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Het kan altijd nog vouter. Dat ook wel weer
Onbetwijfelbaarquote:Op maandag 6 maart 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij een grote inspiratiebron voor moderne carnavals "muziek"
quote:gormless
Brainless. Lacking in intelligence.
My brother in-law is a gormless twit.
quote:gormless
stupid or slow-witted; adjective - (Oxford English Dictionary definition) also describes one who is lacking in composure, grace, intellect, style etc.
A nick-name for one whose attributes are all of the above.
Tom: That guy is SO gormless, he really doesn't have a clue! It's actually hilarious to watch... from a distance.
Dick: Yeah, I really cant stand that guy! I'd NEVER invite him to a party.
Harry: Guys, chill, it can't be easy to wake up every morning and have to face not only the world but also yourself. Have some compassion for the dude; he's clearly got problems.
Brian: Sometimes I just feel so, so, SO gormless!
Briana: Hmm, 'gormless', rhymes with formless, chormless, hormless...
Brian: That's not helpful.
Briana: Perhaps if you thought about your words before you spoke them... hmm? After all, the definition of a gentleman IS 'one who says what they mean and means what they say'!
"The man gormlessly(<-adverb) spent his life with his proverbial foot in his mouth; always the moment killer, cringe worthy comment maker, lie starter and shit stirrer. He had made many enemies out of friends and had a lot to atone for."
Ow welk een lastquote:Op maandag 6 maart 2017 00:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik heb door een toeval ineens heleboel Spaans wietzaad.
Mark & Lardquote:The Shirehorses are a spoof band comprising two BBC Radio DJs from Manchester, Mark Radcliffe and Marc Riley, known collectively as Mark and Lard.
Babybird - You're Gorgeousquote:
Ik was even wat aan het opzoekenquote:
Shirehorsesquote:
Lekker bezigquote:Op maandag 6 maart 2017 00:59 schreef knokkels het volgende:
Hierna ook weer een spoof van You're Gorgeous
Ik kloon wat af vandaagquote:
Kraftwerk einkommendquote:Op maandag 6 maart 2017 01:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Music non stop hoor ik. en nog vele andere nummers.
wheheheh hoezo?quote:Op maandag 6 maart 2017 01:09 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij deze remix was er iemand achter mengtafel erg ver weg.
Beet overstuurd was het in bepaald gedeelte, geen idee of dat zo hoorde?quote:Op maandag 6 maart 2017 01:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
wheheheh hoezo?![]()
Ik was even aan het voorluisteren
Geen idee. Lijkt me niet eigenlijk. Ik heb nu wel een subpar geluidskaart ten opzichte van de M-Audio Transit USB.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beet overstuurd was het in bepaald gedeelte, geen idee of dat zo hoorde?
Ik vind het lastig om het bij 1 genre te houdenquote:
Volgens mij heb jij zowat altijd wel ruzie met je USB, hoeveel heb je aan de poorten van moederbord hangen?quote:Op maandag 6 maart 2017 01:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me niet eigenlijk. Ik heb nu wel een subpar geluidskaart ten opzichte van de M-Audio Transit USB.
Wanneer de nieuwe computer is, ga ik die weer gebruiken. Ik ga er nu nog vanuit dat die het nog doet, en mijn USB verknald is
Troost je, ik heb het omgekeerde.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om het bij 1 genre te houden
Toen: Muis, mic, , externe hd, geluidskaart,quote:Op maandag 6 maart 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zowat altijd wel ruzie met je USB, hoeveel heb je aan de poorten van moederbord hangen?
De stroomvoorziening via USB naar spullen zonder eigen voeding kunnen teveel worden voor simpel moederbordje.
Het gaat vooral om alles wat geen eigen voeding heeft en dat uit USB poort haalt, een simpel moederbord kan minder stroom leveren dan een luxe versie.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen: Muis, mic, , externe hd, geluidskaart,
Nu: Muis, mic, externe hd
En die val die mijn computer heeft gemaakt zal er helemaal niets mee te maken hebben?quote:Op maandag 6 maart 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Het gaat vooral om alles wat geen eigen voeding heeft en dat uit USB poort haalt, een simpel moederbord kan minder stroom leveren dan een luxe versie.
Raakt overbelast dan en gaat raar doen met USB poorten.
whehehehe inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Vallende PC's met alle stekkers erin helpt ook niet echt.
Houd dat niet bij, geen beginnen aan.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:32 schreef knokkels het volgende:
Eerste keer ever dat ik VAC draai volgens mij, op Radio49
quote:Op maandag 6 maart 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Houd dat niet bij, geen beginnen aan.
Leuk hoor Top 2000 en bekende nummers die iedereen graag hoort maar ben meer van het onbekendere vage en obscure spul.quote:
Hey daar heb ik wel een jingle voorquote:Op maandag 6 maart 2017 01:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Leuk hoor Top 2000 en bekende nummers die iedereen graag hoort maar ben meer van het onbekendere vage en obscure spul.
Obscuur it isquote:Op maandag 6 maart 2017 01:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat haal ik overal vandaan, luister het en wat me gelijk bevalt gooi ik in nieuwe map.
Is handig voor thuis en op de radio, altijd playlist bij de hand.
Jij had het laatst over slipstreamhits? We hebben er eentje. Space Art - Onyx.quote:
quote:Space Art komt in de slipstream van de Franse synthesizergoochelaar Jean Michel Jarre in de hitparade terecht, ook in Nederland. Jarre baant in 1976 de weg met Oxygene, Space Art scoort in de zomer van 1977 een hitje om daarna voorgoed in het heelal der vergeten hits te verdwijnen. De single Onyx komt van een album met veel vage ruimteklanken.
Gelukkig kun je roosterenquote:Op maandag 6 maart 2017 01:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Die verschillende mappen mix ik dan weer door elkaar vervolgens.
Heb alleen 1 probleem, meestal is 1 al genoeg voor 2 uur.
Klinkt goed ditquote:Op maandag 6 maart 2017 01:45 schreef knokkels het volgende:
Zo obscuur dat de artiest en titel omgedraaid zijn.
[..]
Jij had het laatst over slipstreamhits? We hebben er eentje. Space Art - Onyx.
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2017 01:47 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo'n show draaien als jij nu Knokkels, dat kan mijn autistische brein niet aan.
quote:The Flying Lizards – Money
In de punktijd aan het einde van de jaren zeventig zien wel meer rare singles het daglicht, maar die komen nooit in de hitlijst. In de post-punkperiode lukt het de Flying Lizards wel. Money klinkt alsof er iemand met een bierafschuimer op het rooster van de tap slaat, de zang is vals en ietwat uit het ritme. Drie weken Top 40 in 1980: pure cult.
Heb wat Koreaanse moderne muziek binnen gekregen, weet nog niet goed wat ik er van moet denken.quote:
K-Pop, apart is een understatement?quote:Op maandag 6 maart 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb wat Koreaanse moderne muziek binnen gekregen, weet nog niet goed wat ik er van moet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |