SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Man man, een half uur,wat is dat nou?quote:Op maandag 6 maart 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
Zitten jullie nog een half uur aan me vast. Met optie om te verlengen uiteraard
Ja ehh sorryquote:Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Man man, een half uur,wat is dat nou?
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30quote:
Trustenquote:Op maandag 6 maart 2017 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ga ik wel slapen!Hee thx voor de tunes weer, kerel!
Gewoon langer luisteren, heb je morgen energie genoeg door de muziek.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga juist uitschakelen. De wekker gaat weer om 05.30![]()
Dank je wel voor de inspiratie, Knokkels. Heb weer wat dingen gehoord om verder naar te gaan luisteren.
Nee joh, nooooooooit. *kuch* *reutel*quote:
En ook wat antilliaanse gangsters erbijquote:Op maandag 6 maart 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Daddy was a Bankrobber kan nu ook niet ontbreken.
iets met AUX1 die niet bevolkt wasquote:
Police & Thieves dan maarquote:
Ja in het buitenland ben ik bekender dan hier.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de "Stien Struis" plaat!
Luister maar, Piet. Ze zingen gewoon Stien Struis !
quote:Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de "Stien Struis" plaat!
Luister maar, Piet. Ze zingen gewoon Stien Struis !
Alzo geschiedequote:Op maandag 6 maart 2017 00:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Tip van Piet voor DJ Knokkels: Bij oudere platen altijd preventief de gain omhoog draaien.
Meestal bypass ik de AGC.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stuk beter, ik bekijk het altijd per plaat.
semivout welquote:Op maandag 6 maart 2017 00:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is wel op het randje van hoempa Skihut.
Bertus - Walsen op de steiger.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Het kan altijd nog vouter. Dat ook wel weer
Onbetwijfelbaarquote:Op maandag 6 maart 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij een grote inspiratiebron voor moderne carnavals "muziek"
quote:gormless
Brainless. Lacking in intelligence.
My brother in-law is a gormless twit.
quote:gormless
stupid or slow-witted; adjective - (Oxford English Dictionary definition) also describes one who is lacking in composure, grace, intellect, style etc.
A nick-name for one whose attributes are all of the above.
Tom: That guy is SO gormless, he really doesn't have a clue! It's actually hilarious to watch... from a distance.
Dick: Yeah, I really cant stand that guy! I'd NEVER invite him to a party.
Harry: Guys, chill, it can't be easy to wake up every morning and have to face not only the world but also yourself. Have some compassion for the dude; he's clearly got problems.
Brian: Sometimes I just feel so, so, SO gormless!
Briana: Hmm, 'gormless', rhymes with formless, chormless, hormless...
Brian: That's not helpful.
Briana: Perhaps if you thought about your words before you spoke them... hmm? After all, the definition of a gentleman IS 'one who says what they mean and means what they say'!
"The man gormlessly(<-adverb) spent his life with his proverbial foot in his mouth; always the moment killer, cringe worthy comment maker, lie starter and shit stirrer. He had made many enemies out of friends and had a lot to atone for."
Ow welk een lastquote:Op maandag 6 maart 2017 00:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik heb door een toeval ineens heleboel Spaans wietzaad.
Mark & Lardquote:The Shirehorses are a spoof band comprising two BBC Radio DJs from Manchester, Mark Radcliffe and Marc Riley, known collectively as Mark and Lard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |