QFTquote:
Dat wordt hem.quote:
Dat kost 'm eerder stemmen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
mwah, vraag me af of debatteren op zondag hem daadwerkelijk winst op zou leveren
Rutte heeft ook een t-shirtquote:
Onzin. EU werkt prima als de regeringsleiders die het anti-EU-sentiment van hun electoraat willen aanspreken niet expes dwars liggen. En nee, het is niet perfect, maar het is met afstand het beste dat we hebben. We leven niet in een utopie. Soms moet je er gewoon het beste van maken. En dat biedt de EU ons.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De EU faalt op ieder belangrijk thema. Kost een hoop en levert niets op.
dat bedoelde ik inderdaad. al denk ik dat de meeste hardcore christenen eerder bij de SGP zitten.quote:
Hiddemagod.quote:
Ruttequote:
De koetjes moeten in de wei!quote:Op zondag 5 maart 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Hou toch op met dat dierenwelzijn en milieu gedoe
De oude GPV-achterban stemt nog altijd ChristenUnie, maar met enige tegenzin.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:44 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat bedoelde ik inderdaad. al denk ik dat de meeste hardcore christenen eerder bij de SGP zitten.
trolletjequote:
Eet een chloorkip.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:45 schreef Waterdrinker het volgende:
Thieme weer compleet los van de stelling
Wordt prachtig genegeerd.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:45 schreef Waterdrinker het volgende:
Thieme weer compleet los van de stelling
CETA is wel beter dan TTIP ja. TTIP is helemaal rotzooi. Goed dat dat van de baan lijkt.quote:
Roemer meermaals scherp en treffend.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:46 schreef Minimunt het volgende:
Buma, Krol en Roemer de winnaars voor mij hoor!
het is dat de USA het zelf cancelt, wij zijn gewoon slappe lullenquote:
Mee eens ja. Misschien Buma ook bij stabiel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
Winnaars vanavond: Krol, Roemer, Buma
Verliezers: Thieme, Asscher, Rutte
Klaver en Pechtold stabiel
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
Winnaars vanavond: Krol, Roemer, Buma
Verliezers: Thieme, Asscher, Rutte
Klaver en Pechtold stabiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |