Iedereen is bang voor de PvdA, ondanks de peilingen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De aanvallen op de PvdA zijn ook wel erg makkelijk vind ik
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.quote:
Precies. Dus waarom die laatste fooi dan ook nog zo nodig 'uit solidariteit' genivelleerd moet worden, ontgaat me volledig.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nu maar 385, omdat anderen voor je betalen.
Dan duurt het te lang.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom doet overigens niet iedereen mee aan alle stellingen?
Inderdaad, erg irritant die stijl van ondervragen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik haat het als ze mensen niet uit laten praten
Mwoa, ik denk dat veel pvda stemmers zich genaaid voelen omdat de pvda haar kontje heeft verkocht aan de VVD.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor de PvdA, ondanks de peilingen.
Ze doet of ze een van de tegenstanders isquote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik haat het als ze mensen niet uit laten praten
waarom doet krol mee over de nederlandse identiteit, zijn mening daarover boeit me niets.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom doet overigens niet iedereen mee aan alle stellingen?
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.
Heeft een masker op jaquote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je iemand niet laat uitpraten. Asscher is te netjes, los van de inhoud.
Ik hoef pas om 5 uur op, dus laat maar komenquote:
Ze mag hem best wel iets langer laten uitpraten, alleen ingrijpen als hij afwijkt van onderwerp imoquote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat ze(CDA/D66/GL) met de VVD gaan samenwerken en niet met de Pvda.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef radeloosje1987 het volgende:
Iemand antwoord op deze vraag, waarom wordt VVD niet afgerekend op dit kabinet en alleen Pvda?
Mja, dan is zorgverzekering toch een verkeerde naam als je het zo stelt.quote:
wilders zaktquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders is er niet mensen.
Dus waarom kijken jullie naar die onzin?
eensquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Asscher moet gewoon Diana zelf onderbreken en zeggen dat hij zijn zin wil afmaken
Dat dus. Slappe hap dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Asscher moet gewoon Diana zelf onderbreken en zeggen dat hij zijn zin wil afmaken
lekker racistischquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoort dat hysterische vrouwtje bij art-1-kel?
Wilders heeft reclametijd ingekocht, die komt in de reclameblokken voorbijquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders is er niet mensen.
Dus waarom kijken jullie naar die onzin?
Alleen maar hard lachend in beeld zou wel episch zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wilders heeft reclametijd ingekocht, die komt in de reclameblokken voorbij
ik vond het wel grappig. een waardige premierskandidaat had haar keihard afgemaakt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hou van kritische vragen en doorgaan op vage antwoorden. Maar laat iemand wel even uitpraten. Lodewijk mocht geen zin afmaken
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen maar hard lachend in beeld zou wel episch zijn
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen maar hard lachend in beeld zou wel episch zijn
Mijn gedachte toen ze hem voor het eerste onderbrak, gewoon haar er op wijzen dat er was afgesproken dat iedereen elkaar zou uitspreken. Maar RTL en regels nakomen blijft lastigquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks. Beetje hetzelfde als die Mathijs van de wereld draait door altijd doet. Dat is een vervelend kunstje imo. Ik stoor me daar mateloos aan.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Pepersaus het volgende:
Wat heeft dat constant onderbroken gesprekje nou met een debat te maken
Ik weet niet wat dat wijf geslikt heeft maar ze stond echt stijf van de zeenuwen. Blijft een b-presentactrice.quote:
Ja snap er ook nergens van.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
Wat was dit nu weer voor een onderdeel.
Volgens mij was het niet Sylvanaquote:Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat wijf geslikt heeft maar ze stond echt stijf van de zeenuwen. Blijft een b-presentactrice.
Ze stond daar omdat ze zwart is.
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat wijf geslikt heeft maar ze stond echt stijf van de zeenuwen. Blijft een b-presentactrice.
Ze stond daar omdat ze zwart is.
Of Ferry Mingelenquote:
Ik ook. Lekker wijf.quote:
Of Sven Kockelmann.quote:
Merkel bedoel je. Viezerik.quote:
Ik nu!quote:
quote:
omdat ie zwart is? doe niet zo racistisch manquote:Op zondag 5 maart 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Humberto moet van haar af blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |