SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
vond het wel een mooie combinatie met je naamquote:
is het ook... maar of ik het waarmaak??quote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
vond het wel een mooie combinatie met je naam
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wacht de fluitsolo nog af en daarna ga ik t debat kijken
ik las fruitsoloquote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wacht de fluitsolo nog af en daarna ga ik t debat kijken
dat weet alleen jijquote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het ook... maar of ik het waarmaak??
ligt er vooral aan hoe ik uitkom.. heb materiaal zat om tot morgenvroeg 7 uur door te draaien, maar dat ga ik niet doen.quote:
werkelijk?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doet me ook altijd een beetje denken aan Electrolite van REM
ik haak echt om 22.00 uur af, mijn vakantie is morgen weer overquote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ligt er vooral aan hoe ik uitkom.. heb materiaal zat om tot morgenvroeg 7 uur door te draaien, maar dat ga ik niet doen.
Er zijn overlappingen in de melodielijnquote:
ja dat snap ik wel, alleen ik hoor het met grote moeite.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn overlappingen in de melodielijn
bij wie heb je nog niet op de bank gezeten ?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
bij wie heb je nog niet op de bank gezeten ?
zal vast geen Hazes zijnquote:
hij is wel mooi hoorquote:
ow dat had zomaar gekund. 1 liedje van hazes kan altijd. worden het er meer dan wordt het vervelend.quote:
doe die dan dadelijkquote:Op zondag 5 maart 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
hmm ik heb hier wel een mooiere uitvoering van eigenlijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |