Je kent braddie onderhand toch wel een beetje. Lijkt het jou iemand die over iets nadenkt voordat hij iets doet?quote:Op maandag 6 maart 2017 15:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij kan schil wel, maar volgens mij hoor je er ook altijd een hoeveelheid vocht bij te doen voor het goed werkt.
Zou hij de handleiding hebben gelezen?
Dit ding van de action is er duidelijk op gemaakt dat er ook een enigszins vloeibare substantie wordt toegevoegd.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij kan schil wel, maar volgens mij hoor je er ook altijd een hoeveelheid vocht bij te doen voor het goed werkt.
Smoothie is toch ook altijd met yoghurt?quote:Op maandag 6 maart 2017 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit ding van de action is er duidelijk op gemaakt dat er ook een enigszins vloeibare substantie wordt toegevoegd.
Neequote:Op maandag 6 maart 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smoothie is toch ook altijd met yoghurt?
Oh nee, melkproducten staat er.quote:
Kan ook gewoon water of melk zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smoothie is toch ook altijd met yoghurt?
Ik ben bang van niet, Braddie is meer van de praktijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:22 schreef marsan het volgende:
[..]
volgens mij stond er in v&a een slowjuicer te kool, zal wel zijn dat hij een maandenlange ban uit zit anders had hij die vast gekocht/geruildquote:Op maandag 6 maart 2017 15:25 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik dacht Braddie suiker had afgezworen, vanwaar dan al dat fruit?
Ook meteen voor een BMW gaan, wedden dat als hij die krijgt hij binnen de korste keren mensen met kleine auto's gaat afzeiken.quote:
Laat hem die BMW van 15k maar niet zien danquote:Op maandag 6 maart 2017 18:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij stond er in v&a een slowjuicer te kool, zal wel zijn dat hij een maandenlange ban uit zit anders had hij die vast gekocht/geruild
ach het is geen nieuwe glimmende 5 serie, maar een oud barrel van 1k toch? vind ik best wel wajong waardigquote:Op maandag 6 maart 2017 18:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Sorry, maar als er iets is dat pauper vind is het wel heel je leven wajong of bijstand krijgen en dan wel een BMW rijden. Maar he, Braddie's leven, niet het mijne.
Daarom dus, zijn altijd van die gare bakken, maar er staat BMW op en dat is wat telt.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach het is geen nieuwe glimmende 5 serie, maar een oud barrel van 1k toch? vind ik best wel wajong waardig
even gechecked, gaaf ding maar als braad die wil hebben moet ome sjors denk ik mee naar de onderhandelingenquote:Op maandag 6 maart 2017 18:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Laat hem die BMW van 15k maar niet zien dan
Der Bradmobile mag wel eens een upgrade krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daarom dus, zijn altijd van die gare bakken, maar er staat BMW op en dat is wat telt.
300 euro! En hij moet "snel beslissen".quote:Op maandag 6 maart 2017 18:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach het is geen nieuwe glimmende 5 serie, maar een oud barrel van 1k toch?
Is er al meer duidelijkheid omtrent de 'structurele financiële meevaller'?quote:Op maandag 6 maart 2017 18:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
300 euro! En hij moet "snel beslissen".
Voordat dat ding van ellende uit mekaar valtquote:Op maandag 6 maart 2017 18:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
300 euro! En hij moet "snel beslissen".
Huursubsidie.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:48 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Is er al meer duidelijkheid omtrent de 'structurele financiële meevaller'?
Maar wel heel ruim voor een b-segmenter.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:01 schreef leolinedance het volgende:
Die BMW is een b-segmenter als ik mij niet vergis.
Zou hij die ook 'autootje' gaat noemen? Of misschien "BMWtje".quote:Op maandag 6 maart 2017 19:01 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2017 18:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even gechecked, gaaf ding maar als braad die wil hebben moet ome sjors denk ik mee naar de onderhandelingen
Ik ook! Zou hij er net zoveel hebben als in de twingo?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:00 schreef Chai het volgende:
Ben wel benieuwd naar alle vakjes van de BMW.
Mijn ervaring is dat het behelpen is met opbergvakjes in een Beemer. Maar ben benieuwd wat Braad er van vindt.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ook! Zou hij er net zoveel hebben als in de twingo?
Van die kerel met al die Honda'squote:Op maandag 6 maart 2017 19:40 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Waar komt die BMW vandaan? Zou me niet verbazen als Braddie over twee maanden wordt opgepakt voor heling.
Van Sedin, die hem als tijdelijke auto had. Prima auto, op het dak na. Zegt ie.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:40 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Waar komt die BMW vandaan? Zou me niet verbazen als Braddie over twee maanden wordt opgepakt voor heling.
Maar waarom heeft hij zoveel haast dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van Sedin, die hem als tijdelijke auto had. Prima auto, op het dak na. Zegt ie.
Het is een BMW van 300 euro die hij van Sedin van overkopen maar "hij moet wel snel beslissen."quote:Op maandag 6 maart 2017 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook meteen voor een BMW gaan, wedden dat als hij die krijgt hij binnen de korste keren mensen met kleine auto's gaat afzeiken.
Volgens Braad zelf:quote:
Een daadwerkelijk goede 316i compact levert zonder al teveel moeite ook wel het drie/viervoudige op van 300 euro, dus of Sedin vind het geen probleem om honderden euro's weg te gooien om Braad te plezieren, of er is wel degelijk een addertje onder het gras.quote:Diegene moet van die BMW af omdat er al wat andere auto's staan. (MR2/CRX/2xPrelude) En ze hebben een van de Ludes weer rijklaar gemaakt dus dan is de BMW overbodig. (Dat was maar een tijdelijke auto)
Braddie redeneert dat de Twingo voor 300 euro ook bijna geen onderhoud nodig had. Dus dan moet het met de BMW ook wel goed komen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Volgens Braad zelf:
[..]
Een daadwerkelijk goede 316i compact levert zonder al teveel moeite ook wel het drie/viervoudige op van 300 euro, dus of Sedin vind het geen probleem om honderden euro's weg te gooien om Braad te plezieren, of er is wel degelijk een addertje onder het gras.
En als hij wel onderhoud nodig heeft is dat natuurlijk ook geen enkel probleem. Tenslotte zit Braad financieel zo goed dat hij serieus overwoog met een paar vrienden een Ferrari te kopen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie redeneert dat de Twingo voor 300 euro ook bijna geen onderhoud nodig had. Dus dan moet het met de BMW ook wel goed komen.
Ik was het afgelopen jaar het achtvoudige kwijt aan de mijne. Wel een 5 IPV een 3, maar allemaal onderdelen die niet gek veel goedkoper zijn voor dat model.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie redeneert dat de Twingo voor 300 euro ook bijna geen onderhoud nodig had. Dus dan moet het met de BMW ook wel goed komen.
Als ik hem was zou ik dat kostgeld ter discussie stellen. Dat kan minimaal door de helft. Zie maar eens een andere huurder voor dat schuurtje te vinden!quote:Op zondag 5 maart 2017 17:14 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de huur van die studio goedkoper dan het kostgeld van z'n ma. Hij kan ook gewoon thuis vreten, dus zoveel kosten heeft hij niet.
Braddie snapt ook niet dat een BMW 3-serie een ander onderhoudsprofiel heeft dan een Twingo.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik was het afgelopen jaar het achtvoudige kwijt aan de mijne. Wel een 5 IPV een 3, maar allemaal onderdelen die niet gek veel goedkoper zijn voor dat model.
Hij vreet voor het dubbele elke maandquote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat kostgeld ter discussie stellen. Dat kan minimaal door de helft. Zie maar eens een andere huurder voor dat schuurtje te vinden!
Nee, Sedin kocht de BMW omdat een van z'n Preludes niet reed, en nu de Prelude het weer doet moet de BMW weg. En wel heel snel.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:01 schreef Nibb-it het volgende:
Dus die vogel heeft die BMW ingeruild voor een ouwe stinkrover, en nou neemt Braddie die BMW over?
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tenslotte zit Braad financieel zo goed dat hij serieus overwoog met een paar vrienden een Ferrari te kopen.
Ja wist je dat niet? Uiteraard heeft hij toen wel een klachtenformulier ingevuld, dat zal die vlegels van Kroymans leren hem niet serieus te nemen: http://www.autoweek.nl/fo(...),5277769#msg-5277769quote:
Dit wist ik ook niet. Topideequote:Op maandag 6 maart 2017 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Uiteraard heeft hij toen wel een klachtenformulier ingevuld, dat zal die vlegels van Kroymans leren hem niet serieus te nemen: http://www.autoweek.nl/fo(...),5277769#msg-5277769
Wat een held hahahaquote:Op maandag 6 maart 2017 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En als hij wel onderhoud nodig heeft is dat natuurlijk ook geen enkel probleem. Tenslotte zit Braad financieel zo goed dat hij serieus overwoog met een paar vrienden een Ferrari te kopen.
Hij heeft weer wat spelcomputers weten te verkopen.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:48 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Is er al meer duidelijkheid omtrent de 'structurele financiële meevaller'?
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Uiteraard heeft hij toen wel een klachtenformulier ingevuld, dat zal die vlegels van Kroymans leren hem niet serieus te nemen: http://www.autoweek.nl/fo(...),5277769#msg-5277769
[..]
Je ontkomt er toch niet aan dus ga er maar lekker voor zitten.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
godverdomme ik wilde die hele Braad niet meer volgen maar nu lees ik weer dat hij een BMW gaat kopen![]()
3-serie compact is C-segment.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:01 schreef leolinedance het volgende:
BraddieMacWagenquote:Op maandag 6 maart 2017 20:46 schreef HRC2020 het volgende:
Kunnen jullie lacherig doen maar we weten allemaal waar de B in BMW voor staat.
Heb je er wel eens in gereden?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Een 316 compact ja. Dat is denk ik de meest kutte auto waar BMW zijn badge ooit opgeplakt heeft.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |