SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Juin uit Eigen Tuin!
Piano Concerto No. 1 in B-flat minor van Tchaikovsky.quote:
mooi voorgelezenquote:Op zondag 5 maart 2017 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Piano Concerto No. 1 in B-flat minor van Tchaikovsky.
Dat is alles wat we willen weten.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die herkende ik, ik wist de titel en componist. Verder scoor ik hier weinig punten
dankquote:Op zondag 5 maart 2017 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Puntje van mijn tong.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Anne!quote:Op zondag 5 maart 2017 10:23 schreef Symphonic het volgende:
Er waren mooie kindjes bij, maar niet een zo mooi als jij....
dat is het betere werkquote:Op zondag 5 maart 2017 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie haar binnenkort elke week weer bij het honkbal...
Hoop vuurwerk in de piano en knallen maar.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch knap hoe hij strijkers kan nabootsen op zijn piano.
ik heb gekeken voor Wenen, dat is nog redelijk te doen als je ergens op een slechte plek gaat zitten. In Milaan wel langs de Scala gelopen, mooi gebouwquote:Op zondag 5 maart 2017 10:21 schreef spijkerbroek het volgende:
De enige opera die ik gezien heb, is die Zauberflöte. Misschien toch maar eens kijken naar goedkope tickets voor het Scala in Milaan als we er toch langs komen
Ik heb een tijdje geleden gekeken voor la Scala, maar kaartjes voor een plek achter een paal kosten al ¤80 ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb gekeken voor Wenen, dat is nog redelijk te doen als je ergens op een slechte plek gaat zitten. In Milaan wel langs de Scala gelopen, mooi gebouw
Goedemorgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Oscar, nog bedankt voor de mooie muziekjes gisterenavond. Ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd meteen naar boven gegaan.
quote:Op zondag 5 maart 2017 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Oscar, nog bedankt voor de mooie muziekjes gisterenavond. Ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd meteen naar boven gegaan.
Broer van Liesbeth.quote:
Ik dacht, wie kopt 'm inquote:
Waar staat dat beeld?quote:Op zondag 5 maart 2017 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb naast z'n standbeeld gestaan. Loeiheet dat ding, brons in de volle zon
gelukkig maarquote:
Dat kan.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
![]()
Ik heb helemaal niets met opera of klassieke muziek. Ik kan er niet goed tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |