SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Toen wel.quote:
de kraanmachinistquote:
Hij kijkt ook wel een beetje als een mr. lonesomequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
Ik verstond "Hurt me hurt me hurt me hurt me forever", fucking masochist!
Die mag geen Schultenbrau, dat is haramquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud
Sip zoals het nu met deze grootheid gaatquote:
Gaat het niet goed dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sip zoals het nu met deze grootheid gaat
Altzheimers....quote:
en een lieve vriendin ookquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew lekker!![]()
Maar ik heb al een vriendin....
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die mag geen Schultenbrau, dat is haram
Ja, dat.quote:
Harder slaan tot ze ophoudt?quote:
Hetzelfde doen als Joequote:
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eensquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:05 schreef ToT het volgende:
Ow dit nummer was jaren geleden ook op zo'n talentenjacht. Was toen erg mooi gedaan. en Jerney Kaagman vond de handbewegingen die de zanger er bij maakte "niet eens irritant".![]()
![]()
* OscarMopperkont weetquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gedraaid in één van mijn N-shows
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eens
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eens
Thanks. Ik heb nog een boel ideeën voor themashows klaarstaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont weet![]()
was leuke show
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan verstond ik blijkbaar iets anders
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan verstond ik blijkbaar iets anders
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Wow, wat een nietszeggend liedje, dit.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:14 schreef ToT het volgende:
Kolere, ben nog steeds met m'n 2e blik bezig. Die 3e verdwijnt straks in de koelkast!
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
Seal - Fly like an eagle?
Zo begon het bijna wel!
mietjuhquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:14 schreef ToT het volgende:
Kolere, ben nog steeds met m'n 2e blik bezig. Die 3e verdwijnt straks in de koelkast!
Jij ziet ze vliegenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
Seal - Fly like an eagle?
Zo begon het bijna wel!
Hij heeft teveel biertjes gehad.quote:
Dat is nog ouwerwets. Van vruuger.quote:
Wat is dat?quote:
ik stond zelfs op de postbode te wachtenquote:
leukquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik stond zelfs op de postbode te wachten
Daarom bleven mensen toch ook gewoon bij elkaar, noodgedwongen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik stond zelfs op de postbode te wachten
[..]
leuk
Ik wil niet té enthousiast lijken, maar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
ik heb nog een briefkaart die door mijn opa geschreven is, ik vind dat mooi!quote:
Tsssk moet je bewaren tot je oud bent !quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tijdens Oscar z'n laatste verhuizing heeft ie alle oude liefdesbrieven weggedonderd
Oscar is al oud.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk moet je bewaren tot je oud bent !
Zou leuk zijn geweest als "People Like Me" de b-kant wasquote:
Heb jij dat ook gedaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg je nou gewoon dat just me oud is? Subtiel, man, subtiel...quote:
Dan geldt het aanbod niet meer...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Wat lullig voor Ieniemieniequote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tijdens Oscar z'n laatste verhuizing heeft ie alle oude liefdesbrieven weggedonderd
Zij ging vreemd met Tommiequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg je nou gewoon dat just me oud is? Subtiel, man, subtiel...
Keep your old love letters, throw away your old bank statements....quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
ik ben heel erg van het bewaren, brieven, agenda'squote:
Autocorrect. I saw what you did therequote:
Baz Luhrmannquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keep your old love letters, throw away your old bank statements....
Dat hoeven ze de komende 30 jaar toch nog niet zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben heel erg van het bewaren, brieven, agenda's
leuk om nog eens terug te lezen![]()
maar van de zomer gaat de fik erin
hoeven Merel en Junior het niet uit te zoeken
Het is echt een wilde, die Kim!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook niet stuk te krijgen, die Kim Wilde. Nog altijd actief.
Vraag Henk er eens naar...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook niet stuk te krijgen, die Kim Wilde. Nog altijd actief.
neuh maar ze hoeven ook niet te weten wat ik 30 jaar geleden deedquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoeven ze de komende 30 jaar toch nog niet zeker?
Brieven schrijven...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
neuh maar ze hoeven ook niet te weten wat ik 30 jaar geleden deed
Wat wilde Kim dan?quote:
Aan blijven hangen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat wilde Kim dan?
(om de flauwe grapjes maar even af te maken)
Ja ging lekker...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Autocorrect. I saw what you did there
Hoi
Er is hier maar 1 Henk...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Henk is Symph, toch?
(In NWS-SC ben ik Henk namelijk)
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
neuh maar ze hoeven ook niet te weten wat ik 30 jaar geleden deed
en dat is niet naast DDMquote:
quote:
+1quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dit nummer. Nu herken ik het nog niet.
Nu klonk het meer als een noodkreet.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu klonk het meer als een noodkreet.
Klopt. Dit jaar gaat hij wrs een top 1000 maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wow... telepathie...
Ik moest aan dit nummer denken toen straks die plaat van MC Hammer werd gedraaid. Deze plaat heeft nét mijn Top 200 allertijden niet gehaald. Je zou dit gerust de nummer #201 kunnen noemen.
Ik las dat Peaceman een Top 500 heeft.... - Dat is een uitdaging.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu klonk het meer als een noodkreet.
Erg goed dezequote:
Ze heeft gewoon voorkennis. Kan niet anders.quote:
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb je die grap over de keeper van Vitesse al gezien?
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die is 31 en pas op z'n 30e begonnen met keepen
Liedje ken ik niet, maar de sound is wel bekend.quote:
Die 2 koppen linksboven lijken wel Ctrl + C, ctrl + V.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liedje ken ik niet, maar de sound is wel bekend.
Dat is niet Elroy Room?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
ik ken alleen control alt en deletequote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2 koppen linksboven lijken wel Ctrl + C, ctrl + V.
Da's laat....quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Bijna goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
To my father's house - les humpries singers
ik dacht ook ff dat die het was!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
To my father's house - les humpries singers
flying to the promised land dan.
Ze klinken ook allemaal hetzelfde van die groep
Ja jongens, nu even allemaal lachen en gek doen. Doen we net of we een leuk teamuitje hebben met de afdelingquote:
deze kan ik niet meezingenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
ik dacht ook ff dat die het was!
Deze ken ik dan weer niet, maar deze doet het niet echt veel onder voor die!
Het zijn allemaal catchy liedjes. Niks mis mee trouwens.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef ToT het volgende:
ik dacht ook ff dat die het was!
Deze ken ik dan weer niet, maar deze doet het niet echt veel onder voor die!
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja jongens, nu even allemaal lachen en gek doen. Doen we net of we een leuk teamuitje hebben met de afdeling
Gesloten afdeling?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja jongens, nu even allemaal lachen en gek doen. Doen we net of we een leuk teamuitje hebben met de afdeling
En de heren moeten hun steunbetuiging aan Duitsland uiten wat betreft W.O. II.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zet die auto correct uit...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
typen en iPad, voor mij niet de meest gelukkige combinatie.
Vaker naar mijn shows luisteren dusquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
FAAAAAAAAAAK!!!!!
Kolere, zo lang niet gehoord, deze!
Ja, je hoort nog eens wat hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
FAAAAAAAAAAK!!!!!
Kolere, zo lang niet gehoord, deze!
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vaker naar mijn shows luisteren dus
Betrapt
geprobeerd maar vind ik ook niet fijn. Misschien moet ik SwiftKey op twee talen zetten.quote:
Swiftkey?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geprobeerd maar vind ik ook niet fijn. Misschien moet ik SwiftKey op twee talen zetten.
We hebben Vout dinsdag heel ver gekregen. Eens kijken of dat bij Melting ook lukt. Kan trouwens wel zijn dat ik zo nog weg moet.quote:
Merel heeft zo'n horlogequote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook speech to text, hoef je helemaal niks meer te doen...
Ja..... kom ik nu ook achter.quote:
Meer dead dan alive tegenwoordigquote:
Nee dat vind ik niks...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook speech to text, hoef je helemaal niks meer te doen...
Agreed.quote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben Vout dinsdag heel ver gekregen. Eens kijken of dat bij Melting ook lukt. Kan trouwens wel zijn dat ik zo nog weg moet.
Even snel wat research gedaan:quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... kom ik nu ook achter.![]()
En ik weet geeneens welke.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even snel wat research gedaan:
You Spin Me Round (Like a Record) (Metro 7" edit)
(een remix uit 2003)
Dit lijkt me geen 7" versie...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even snel wat research gedaan:
You Spin Me Round (Like a Record) (Metro 7" edit)
(een remix uit 2003)
Jawel, maar niet veel meer...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bestonden er nog wel 7" inch plaatjes in 2003?
De extended expanded 12" versie van de 7" versiequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik heb het afgezegd; blijf gewoon lekker thuis.
ben je bang dat je ook gaat smelten zoals Melting ?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik heb het afgezegd; blijf gewoon lekker thuis.
Klopt. Dan was het de You Spin Me Round (Like a Record)" (Metro 12" extended mix)quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als Diana Ross, maar verder geen idee.
Die bestaan nog steeds wel, maar de term "7-inch" blijft gewoon een gangbare term voor de single-versie. Het verandert tegenwoordig wel steeds vaker in "radio edit" of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bestonden er nog wel 7" inch plaatjes in 2003?
Niet zo veel zin om nog de deur uit te gaan; ook niet al te best geslapen afgelopen kant, dus niet zo veel puf meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ben je bang dat je ook gaat smelten zoals Melting ?
Elf slaapt de kantjes er afquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet zo veel zin om nog de deur uit te gaan; ook niet al te best geslapen afgelopen kant, dus niet zo veel puf meer.
Dank je.quote:
Zal ik er nog wat ingooien dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je moederschijn je hier op FOK! te moeten zeggen.
Altijd leuk. Moet ik je inroosteren?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ik er nog wat ingooien dan?
* OscarMopperkont kan het nog niet zelf... dus graagquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leuk. Moet ik je inroosteren?
quote:
Dat zou wat zijn. Dan zouden jullie een boel Everly Brothers voor de kiezen krijgen...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je moederschijn je hier op FOK! te moeten zeggen.
je was er tochquote:
Die deden het met hun moeder?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dan zouden jullie een boel Everly Brothers voor de kiezen krijgen...
Ik vind het ook al leuk als het door 2 Schotten wordt gezongen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Proclaimerssssss![]()
![]()
45.000 dronken Schotten dit horen zingen is toch wel errrrug gaaf
geeft niet hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff in een ander topic aan het lullen over de Commodore Amiga!
Just to be the man who would walk a 1000 milesquote:
True.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind het ook al leuk als het door 2 Schotten wordt gezongen.
Uhmmm... nee (niet dat ik weetquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die deden het met hun moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |