SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Toen wel.quote:
de kraanmachinistquote:
Hij kijkt ook wel een beetje als een mr. lonesomequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
Ik verstond "Hurt me hurt me hurt me hurt me forever", fucking masochist!
Die mag geen Schultenbrau, dat is haramquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud
Sip zoals het nu met deze grootheid gaatquote:
Gaat het niet goed dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sip zoals het nu met deze grootheid gaat
Altzheimers....quote:
en een lieve vriendin ookquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew lekker!![]()
Maar ik heb al een vriendin....
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die mag geen Schultenbrau, dat is haram
Ja, dat.quote:
Harder slaan tot ze ophoudt?quote:
Hetzelfde doen als Joequote:
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eensquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:05 schreef ToT het volgende:
Ow dit nummer was jaren geleden ook op zo'n talentenjacht. Was toen erg mooi gedaan. en Jerney Kaagman vond de handbewegingen die de zanger er bij maakte "niet eens irritant".![]()
![]()
* OscarMopperkont weetquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gedraaid in één van mijn N-shows
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eens
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, omdat zij toch niet naar links of rechts kan kijken... dat ziet ze dus niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |