Ja, ik denk ook wel dat het een combinatie van factoren was. Molly gaat al járen naar die opvang en het gaat eigenlijk altijd vlekkeloos. Bennie vond het denk ik allemaal heel erg spannend, is sowieso al een moeilijke hooi-eter en de warmte zal ook niet meegeholpen hebben. Hij is gelukkig alweer helemaal bijgetrokken en heeft na de knipbeurs geen plakpoep meer gehad. Wel zit ie nog op brokjes-rantsoen, want er moet nog wel wat gram af. En moet ie t dus, tot zijn grote ongenoegen, doen met hooi. Fancy kruidenhooi in verschillende smaakjes, dat wel. Maar tochquote:Op zondag 3 juni 2018 15:40 schreef livelink het volgende:
Was het een officiële dagopvang, Guppy? Want ik vind het niet heel erg professioneel eigenlijk.
Wij gaan nooit op vakantie, dus ik heb nog nooit opvang voor de konijnen nodig gehad, gelukkig.
Mijn zonaanbidder heeft het heel erg naar zijn zin nu
[ afbeelding ]
Kruidenhooi, daar vallen ze hier op aan. Ik geef het alleen niet zo vaak. Fijn dat Bennie het in ieder geval weer zo goed doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat het een combinatie van factoren was. Molly gaat al járen naar die opvang en het gaat eigenlijk altijd vlekkeloos. Bennie vond het denk ik allemaal heel erg spannend, is sowieso al een moeilijke hooi-eter en de warmte zal ook niet meegeholpen hebben. Hij is gelukkig alweer helemaal bijgetrokken en heeft na de knipbeurs geen plakpoep meer gehad. Wel zit ie nog op brokjes-rantsoen, want er moet nog wel wat gram af. En moet ie t dus, tot zijn grote ongenoegen, doen met hooi. Fancy kruidenhooi in verschillende smaakjes, dat wel. Maar toch
We geven het Molly ook niet zo vaak, het gaat bij haar met zakken tegelijk naar binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Kruidenhooi, daar vallen ze hier op aan. Ik geef het alleen niet zo vaak. Fijn dat Bennie het in ieder geval weer zo goed doet.
Die van mij vinden vooral vers stro heerlijk. Als ik het hok heb verschoond gaan ze eerst eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:52 schreef Hupje het volgende:
Ik kan nooit voorspellen welk hooi er goed gegeten wordt, het is elke keer anders. Wat de ene keer heerlijk wordt gevonden, daar halen ze de andere keer hun neus voor op
Arme Midas. Ik hoop ook dat het klikt en dat het koppelen een beetje makkelijk gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
Zaterdag naar het asiel voor een date met Midas en een nieuwe dame. Ik hoop dat ze elkaar leuk gaan vinden want Midas is sipjes.
Vorige keer ging het wat lastig, maar dat kwam vooral door Aafje. Zij zag amper wat en was doof en Midas overenthousiast, ze schrok zo vaak van hem. Nu een konijn dat voor zover ik weet wel gewoon ziet en hoort, Midas die zich erg alleen voelt dus het moet wel goed komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme Midas. Ik hoop ook dat het klikt en dat het koppelen een beetje makkelijk gaat
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vorige keer ging het wat lastig, maar dat kwam vooral door Aafje. Zij zag amper wat en was doof en Midas overenthousiast, ze schrok zo vaak van hem. Nu een konijn dat voor zover ik weet wel gewoon ziet en hoort, Midas die zich erg alleen voelt dus het moet wel goed komen.
[ afbeelding ]
Deze dame mag het hopelijk worden!
Iedere keer als er IETS veranderd dan schiet ze gelijk in stressmodus. Vandaag heb ik ze van hokken gewisseld, zo blijven we even doorwisselen. Overmorgen gaan ze in onze uitbouw maar eens samen kijken of ze elkaar leuk vinden.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het nu met Janneke? Is ze al wat minder gestressed?
Klinkt als Bennie. Die vindt het hier ook nog steeds Heel Erg Spannendquote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iedere keer als er IETS veranderd dan schiet ze gelijk in stressmodus. Vandaag heb ik ze van hokken gewisseld, zo blijven we even doorwisselen. Overmorgen gaan ze in onze uitbouw maar eens samen kijken of ze elkaar leuk vinden.
Mooi beestje! Maar ligt het aan mij, of ziet hij er oud uit?quote:Op donderdag 12 juli 2018 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoiii, vanaf gister kan ik hier ook spammen met lieve foto's, gister is Oortjes bij ons komen wonen, een forse Engelse hangoor. Hij zit niet in een kooi, hij durft de bak zelf niet uit, volgende week gaat hij even weg vanwege castratie en daarna wil ik proberen hem zindelijk te maken zodat hij gewoon vrij door het huis kan lopen.
[ afbeelding ]
Hij is 10 maand, maar zat tot 3 dagen geleden bij een voedster in, die heeft ook aardig aan zijn vacht lopen plukkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 08:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi beestje! Maar ligt het aan mij, of ziet hij er oud uit?Hij doet me denken aan een oud, wijs opa-konijn.
Ik vind hem liefquote:Op donderdag 12 juli 2018 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij is 10 maand, maar zat tot 3 dagen geleden bij een voedster in, die heeft ook aardig aan zijn vacht lopen plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |