abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:43:51 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169283564
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.



Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:44:12 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169283570
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

ITALIË? :o
JE VERGAT PER ONGELUK ITALIË.
ik vond het niet echt top, sorry :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 14:45:50 #3
163650 Greys
pi_169283597
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:44 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik vond het niet echt top, sorry :D
Oh ;(

Ik vind de YouTube die je postte van alphaville echt heel slecht. Ook sorry. :@ De muziek zelf vind ik wel tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:46:20 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169283603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ;(

Ik vind de YouTube die je postte van alphaville echt heel slecht. Ook sorry. :@ De muziek zelf vind ik wel tof.
idd niet super :)
kwam toevallig langs op de playlist :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:48:09 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169283631
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ;(

Ik vind de YouTube die je postte van alphaville echt heel slecht. Ook sorry. :@ De muziek zelf vind ik wel tof.
Als dit nummer niet al zou bestaan zou het winnen
dit is in mijn optiek hoe je een show moet winnen

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 14:57:00 #6
43556 miss_dynastie
pi_169283757
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Net even teruggelezen in het topic en snap echt niet wat je bedoelt :D Verwar je me met een ander? Ik vond het meteen leuk. Maakte me alleen beetje zorgen dat de soms ongeïnteresseerde prutsjury's geen zin zouden hebben om de intelligente tekst te vertalen en of ze dan de aap wel snappen. Maar gunde hem vanaf het begin een heel hoge notering. *O*
Nou, dit was je eerste reactie:

quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:29 schreef Greys het volgende:
Waar TCL het tegen een vrouw met een baard moesten opnemen, krijgt Og3ne een dansende gorilla voor de kiezen. Italië, wat dóe je. :'(
Dus ik had onthouden dat je het in eerste instantie niks vond.....
pi_169283814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Als dit nummer niet al zou bestaan zou het winnen
dit is in mijn optiek hoe je een show moet winnen

Hello Space Boy met David Bowie. Veel spectaculairder
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:00:45 #8
163650 Greys
pi_169283818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, dit was je eerste reactie:

[..]

Dus ik had onthouden dat je het in eerste instantie niks vond.....
Dat was omdat ik toen de aap nog niet snapte, wat ik ook eerlijk toegaf in het Italië topic. Ik vond dat het nummer zo'n gimmick helemaal niet nodig heeft. Vind ik nog steeds ergens wel een beetje.

Overigens vond ik de vrouw met de baard ook gewoon een terechte winnaar, want ondanks die baard vond ik het nummer en de zang en de uitstraling allemaal fantastisch.

Alleen vind ik dat een goed nummer zoals dat en Italië nu geen gekkigheid nodig heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169283854
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was omdat ik toen de aap nog niet snapte, wat ik ook eerlijk toegaf in het Italië topic. Ik vond dat het nummer zo'n gimmick helemaal niet nodig heeft. Vind ik nog steeds ergens wel een beetje.

Overigens vond ik de vrouw met de baard ook gewoon een terechte winnaar, want ondanks die baard vond ik het nummer en de zang en de uitstraling allemaal fantastisch.

Alleen vind ik dat een goed nummer zoals dat en Italië nu geen gekkigheid nodig heeft.
Vrouw met baard. Serieus? Het was een man met een baard in een vrouwenjurk. Een beetje Demis Roussos 70er jaren
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 15:03:04 #10
43556 miss_dynastie
pi_169283863
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was omdat ik toen de aap nog niet snapte, wat ik ook eerlijk toegaf in het Italië topic. Ik vond dat het nummer zo'n gimmick helemaal niet nodig heeft. Vind ik nog steeds ergens wel een beetje.

Overigens vond ik de vrouw met de baard ook gewoon een terechte winnaar, want ondanks die baard vond ik het nummer en de zang en de uitstraling allemaal fantastisch.

Alleen vind ik dat een goed nummer zoals dat en Italië nu geen gekkigheid nodig heeft.
Misschien gaat Pannenkoek Italië wel helpen met de staging. Zou ik best tof vinden!

Hij heeft vorig jaar toch diverse aanbiedingen gehad? Geen idee of Italië erbij zat, maar ze kunnen hem goed gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:04:12 #11
163650 Greys
pi_169283882
MD, check twee posts na die ene die je quote. Op dat moment dat ik dat 'wat doe je' postte had ik alleen het gifje van de aap gezien en het lied nog helemaal niet gehoord. :D Kijk maar, twee posts daarna zeg ik 'maar het schijnt een heel leuk lied te zijn dus ik ga zo even luisteren'.

Moest even terugkijken, snapte er niks van dat ik negatief over het nummer geweest kon zijn _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 15:06:24 #12
43556 miss_dynastie
pi_169283922
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
MD, check twee posts na die ene die je quote. Op dat moment dat ik dat 'wat doe je' postte had ik alleen het gifje van de aap gezien en het lied nog helemaal niet gehoord. :D Kijk maar, twee posts daarna zeg ik 'maar het schijnt een heel leuk lied te zijn dus ik ga zo even luisteren'.

Moest even terugkijken, snapte er niks van dat ik negatief over het nummer geweest kon zijn _O-
Ik denk dat ik gewoon in shock was dat je niet direct net zo enthousiast was als ik dat ik de details niet heb onthouden _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:06:38 #13
163650 Greys
pi_169283927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:02 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Vrouw met baard. Serieus? Het was een man met een baard in een vrouwenjurk. Een beetje Demis Roussos 70er jaren
Het werd gezongen door 'Conchita' en ik vond en vind dat een vrouw met een baard. :) Niet te zwaar aan tillen ajb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:07:39 #14
163650 Greys
pi_169283943
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon in shock was dat je niet direct net zo enthousiast was als ik dat ik de details niet heb onthouden _O-
Hahaha! Tot nu toe van alle inzendingen wil ik echt geen andere winnaar als deze. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 15:08:32 #15
43556 miss_dynastie
pi_169283974
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha! Tot nu toe van alle inzendingen wil ik echt geen andere winnaar als deze. O+
Ik hooooop dat Loreen wint in Zweden. Die is net zo goed imho. Ik heb het al 20 keer geluisterd of zo, sinds ik het gisteravond ontdekte _O-
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:08:54 #16
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169283982
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hooooop dat Loreen wint in Zweden. Die is net zo goed imho. Ik heb het al 20 keer geluisterd of zo, sinds ik het gisteravond ontdekte _O-
ik gun het Ace Wilder :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:09:22 #17
163650 Greys
pi_169283994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien gaat Pannenkoek Italië wel helpen met de staging. Zou ik best tof vinden!

Hij heeft vorig jaar toch diverse aanbiedingen gehad? Geen idee of Italië erbij zat, maar ze kunnen hem goed gebruiken.
Dat zou stiekem wel fantastisch zijn. Dat Hans dacht 'fuck it met je Og3ne die mij niet willen, ik ga even laten zien hoe het moet' :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:10:34 #18
163650 Greys
pi_169284011
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hooooop dat Loreen wint in Zweden. Die is net zo goed imho. Ik heb het al 20 keer geluisterd of zo, sinds ik het gisteravond ontdekte _O-
Ik snap niet dat ze in de herkansingen zit :o

(al vind ik het goed maar het haalt het toch niet bij Euphoria vind ik zelf :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169284014
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Het werd gezongen door 'Conchita' en ik vond en vind dat een vrouw met een baard. :) Niet te zwaar aan tillen ajb.
Een vrouw is iemand met een vagina en baarmoeder plus eierstokken. Biologie dus. Nu kunnen die laatste twee verwijderd zijn uit medische noodzaak. Een man is iemand met een penis, geen baarmoeder, geen eierstokken, maar ballen en een prostaat. Ergo het was een man met een baard in een jurk. Net zoals Demis Roussos wel deed in de jaren 70. Die baard van die Oostenrijker was ook nog foeilelijk ook
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 15:11:01 #20
43556 miss_dynastie
pi_169284017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik gun het Ace Wilder :)
In dat geval is het misschien een idee om de zusjes te lozen en Loreen uit te nodigen om voor Nederland mee te doen O+
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:12:51 #21
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169284041
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zou stiekem wel fantastisch zijn. Dat Hans dacht 'fuck it met je Og3ne die mij niet willen, ik ga even laten zien hoe het moet' :@ :D
Ik hoop het.
Kan hij even een fatsoenlijke achtergrond regelen en die gast in apenpak vakkundig van het podium schoppen. Misschien wordt het dan nog een leuk optreden. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:14:05 #22
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169284063
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In dat geval is het misschien een idee om de zusjes te lozen en Loreen uit te nodigen om voor Nederland mee te doen O+
waarom zo negatief over die lieve meiden, ik ben nu zelf pro o'g3ne :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:15:52 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169284087
Hun stemgeluid is heel bijzonder. En ze zingen loepzuiver. Het liedje blijft mij niet zo bij en dat vind ik een groot nadeel. Je moet echt een snel op te pikken melodie hebben. Zó jammer dat er 500 landen meedoen. Vroegahhhhh waren het er nog 21, dat vond ik zoveel leuker. Het is te groot geworden vind ik.
pi_169284098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

waarom zo negatief over die lieve meiden, ik ben nu zelf pro o'g3ne :)
Ik denk dat de haat/afkeer nog zeer diep zit bij sommigen. Daarom dat ik een hele tijd niets heb gepost hier
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:17:05 #25
163650 Greys
pi_169284108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

waarom zo negatief over die lieve meiden, ik ben nu zelf pro o'g3ne :)
Hahaha, zelf was je weken knetter negatief, gisteren nog, en nu mogen anderen niet meer negatief over die lieve meiden doen? :D koekoek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:18:54 #26
163650 Greys
pi_169284146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:16 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Ik denk dat de haat/afkeer nog zeer diep zit bij sommigen. Daarom dat ik een hele tijd niets heb gepost hier
Ik ben blij dat je na een tijd stilte dan begint met mij de les te lezen dat ik Conchita geen vrouw mag noemen. Over afkeer gesproken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 15:19:31 #27
43556 miss_dynastie
pi_169284160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

waarom zo negatief over die lieve meiden, ik ben nu zelf pro o'g3ne :)
Omdat ik ze niks vind. Echt he-le-maal niks. En de wijze waarop ze de ziekte van hun moeder uitbuiten vind ik eigenlijk schandalig en gênant. Kunnen ze dan helemaal niks goed doen? Tuurlijk wel. Opstaan, wegwezen en hun plekje aan een ander geven *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:21:38 #28
163650 Greys
pi_169284204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat ik ze niks vind. Echt he-le-maal niks. En de wijze waarop ze de ziekte van hun moeder uitbuiten vind ik eigenlijk schandalig en gênant. Kunnen ze dan helemaal niks goed doen? Tuurlijk wel. Opstaan, wegwezen en hun plekje aan een ander geven *O*
Ga je echt verantwoording afleggen aan degene die hier tot gisteren aan toe het meest negatief deed van allemaal?
Bespaar je de moeite :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:27:52 #29
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169284323
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha, zelf was je weken knetter negatief, gisteren nog, en nu mogen anderen niet meer negatief over die lieve meiden doen? :D koekoek.
ja sorry dat weet ik dat ik negatief ben geweest over hun, maar vanaf nu niet meer hoor, ik heb vertrouwen in hun en in het liedje na gisteravond bij late night :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169284405
Cornald is het eens met de recensie van de Volkskrant - 4 sterren ^O^



En dan hebben we deze nog:

quote:
Maar om te beginnen: Het verhaal-achter-het-nummer. Want dat zal tegen de tijd van het festival al door heel Europa zijn gegaan en dat speelt, hoe je het ook wendt of keert, ook mee in de beoordeling. De moeder van OG3NE is heel erg ziek, en de vader heeft Lights and Shadows geschreven als hart onder de riem. Legende wil dat de meiden het al op haar ziekbed hebben gespeeld. Prachtig idee, en mooi statement, het wil in ieder geval ergens over gaan. Over naar het nummer zelf.

Eerste vijf seconden: Oké oké, ze beginnen meerstemmig, in majeur, dat overleven we, het klinkt goed en OG3NE kennende gaat dit live ook lukken.

Eerste couplet: Ik hield even mijn blaas in toen ik die trommel op de achtergrond hoorde, ‘Oh God, geen Treble-drums erbij, we proberen nou al jaren op het festival te doen alsof we hen nooit hebben gestuurd,’ maar gelukkig bleef het kalm op dat front. Shelley opent, gevolgd door Lisa, en het klinkt mooi, soms een beetje saai, maar hé, we zitten nu net vierentwintig seconden in het nummer, het kan nog alle kanten op.

Modulatie tussen couplet en refrein: Jaa, dit klinkt geweldig. Dit is Destiny’s Child-goed. En wat een prachtige zin die Amy daar zingt: ‘But you are so much more to me, than the one who carries all the burdens.’ Wat een ode aan je echtgenote of je moeder. Dit ontroert. Temeer daar er wordt gezongen dat ze ook bereid zijn om haar te laten gaan.

Refrein: Prima, mooi, leuk die tempoversnelling. Prachtig die modulatie op het laatst, bij ‘Through lights and shadows.” Zag ik niet aankomen (maar ja, ik luister de hele dag Bach en Cradle of Filth), erg fijn, houdt je als luisteraar bij de les. Op naar het tweede couplet, dat is altijd tricky, want hier kan het eentonig worden.

Tweede couplet: Goed, ik kan het aanhoren, het wordt niet eentonig, ook door de verschillende stemmen.

Tweede modulatie tussen refrein en couplet: Ja mooi hoor, ook blij dat ze qua tekst variëren, ze zingen nu ‘Cause you are so much more than the one who lifts us on your shoulders.’ Prima, wat gaan we lekker, dit kan niet meer misgaan!

Tweede refrein: OH NEE OH NEE DIT GAAT HELEMAAL MIS!! Wat een gênante gitaarsolo!! Oh lieve Heer wat erg, auw auw auw, oh shit het wordt nu wel erg Vrienden van Amstel zeg, zo’n gitaarrif kan alleen in Black and White van Michael Jackson en die kwam daar mee weg omdat hij Michael Jackson was!! Shit, daar kelderen we bij de bookmakers. Kan dit nog worden gecompenseerd? Oh man, het ging gedurende 1 minuut en 39 seconden zo geweldig!

Na over de eerste schok van de gitaarsolo te zijn heengekomen Oh man wat doen die strijkers in het tweede couplet? Waar is mijn fluoxetine?!!

Bridge: Oké, ze zingen zo goed dat mijn trommelvliezen zich alweer enigszins herstellen. Ook mooi om via die uithalen te showen dat ze écht hele sterke zangeressen zijn.

Derde refrein en outro: Goed. Oké. Er moet worden geklapt in het numer. De drumcomputerman mag even uit zijn dak gaan. En toch stoort het me niet: de zang compenseert bijna alles, net zoals in de Pinkstergemeente. Het is net alsof je Beyoncé in drievoud hoort zingen (maar goed, nu Beyoncé in verwachting is van een tweeling zingt ze technisch gesproken al de hele tijd in drievoud).

Eindoordeel: Ik krijg hier wel blije oksels van, hoor! Het klinkt als een moderne spiritual, de stemmen zijn ijzersterk en er is genoeg variatie: je bent echt drie minuten lang geboeid. Het nummer zou twintig jaar geleden ook niet als inzending hebben misstaan maar het kan anno 2017 er ook nog prima mee door. Ik ben positief, maar misschien ligt het aan mij. Even aan schrijfster Hanna Bervoets vragen wat zij ervan vindt, want die heeft altijd zo’n goede mening.

Hanna Bervoets: Ik ben zeker positief, maar vind wel dat er op sommige punten radicalere keuzes gemaakt hadden kunnen worden. Zo ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over het handgeklap: een mooie ode aan A million voices als je het mij vraagt, de Russische inzending van twee jaar geleden (never forget) – maar hier vind ik het net te kort duren: als je de handgeklap gaat doen, ga er dan ook helemaal voor! Verder vind ik sommige uithalen net te vrolijk eindigen waardoor ze wat ordinair aandoen – toch dat Hollandse Tros-tintje waar het een moderne powerballad had kunnen én moeten zijn. Ik hoop op een live enscenering waarbij de meiden a capella beginnen. Gezien de titel en het thema verwacht ik dat ze de eerste twintig seconden in het donker zullen staan, een meer geslaagde versie van de close-up van Trijntjes oogkapje/lapje – maar goed, dit is speculatie; al met al zie ik het wel gebeuren met dit nummer.

Terug naar mij: Ja, dat ben ik met je eens! Op naar Kyiv mensen, dit komt wel goed!
http://www.eurostory.nl/column-lights-and-shadows/
~The present is all there is~
pi_169284632
Na jaren meelezen over het songfestival nu toch maar eens een account aangemaakt.

Ik moet zeggen dat het liedje me niet tegenvalt. Het is precies wat je van Ogene verwacht: geschreven door vader, liedje over ziekte moeder, enorm zoetsappig, meerstemmigheid. Ik ben zeker geen fan van Ogene, ik vind ze nogal 'gemaakt' overkomen en ook mij irriteren die handgebaartjes en dat alles zo ingestudeerd oogt. Maar ik heb de afgelopen tijd (aangezien er verder weinig nieuws was) hun cd eens beluisterd en ik vind dit toch het beste nummer van ze, op Magic na. Het nummer is inderdaad wel enorm gedateerd, ik denk dat dit nummer het 15 jaar geleden heel goed gedaan had.

Kijkend naar de inzendingen van andere landen denk ik zeker dat ze de finale gaan halen. Ik heb tot nu toe nog bijna niks gehoord dat ook maar in de buurt van een winnend nummer komt. Op basis van alle inzendingen die tot nu toe bekend zijn, denk ik dat Ogene in de finale rond de 15e plek eindigt.

Wat mij betreft is Italië tot nu toe de echte winnaar. Wat een heerlijk, vrolijk liedje. Je kan het meteen meezingen, ondanks dat ik geen woord Italiaans kan, maar het blijft gewoon hangen. Daarnaast oogt Fransesco enorm sympathiek en zit er ook nog wat humor in. Dat dansje is hilarisch.
pi_169284769
Leuk dat je een account hebt aangemaakt Soof123, lekker meeposten w/
~The present is all there is~
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:59:35 #33
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_169284854
Ik ben eerlijk gezegd niet zo tevreden over het liedje.. klinkt als zo'n cd track van een groep die al wat langer bestaat (als men begrijpt what ik bedoel) En dan ook niet perse het beste liedje daaruit.
Ook aardig gedateerd ook :( Nope niet voor mij dit jaar..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:01:28 #34
163650 Greys
pi_169284887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:27 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja sorry dat weet ik dat ik negatief ben geweest over hun, maar vanaf nu niet meer hoor, ik heb vertrouwen in hun en in het liedje na gisteravond bij late night :)
Prima, je magische ommekeer, dat hebben wij ook heus weleens, maar ga dan niet ineens anderen vertellen dat zij dan ineens ook niet meer negatief over 'die lieve meiden' mogen zijn. :) Twee dagen geleden werd je nog agressief van ze zei je. We slaan niet allemaal om als een blad aan een boom. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:03:10 #35
163650 Greys
pi_169284920
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:45 schreef Soof123 het volgende:
Na jaren meelezen over het songfestival nu toch maar eens een account aangemaakt.

Ik moet zeggen dat het liedje me niet tegenvalt. Het is precies wat je van Ogene verwacht: geschreven door vader, liedje over ziekte moeder, enorm zoetsappig, meerstemmigheid. Ik ben zeker geen fan van Ogene, ik vind ze nogal 'gemaakt' overkomen en ook mij irriteren die handgebaartjes en dat alles zo ingestudeerd oogt. Maar ik heb de afgelopen tijd (aangezien er verder weinig nieuws was) hun cd eens beluisterd en ik vind dit toch het beste nummer van ze, op Magic na. Het nummer is inderdaad wel enorm gedateerd, ik denk dat dit nummer het 15 jaar geleden heel goed gedaan had.

Kijkend naar de inzendingen van andere landen denk ik zeker dat ze de finale gaan halen. Ik heb tot nu toe nog bijna niks gehoord dat ook maar in de buurt van een winnend nummer komt. Op basis van alle inzendingen die tot nu toe bekend zijn, denk ik dat Ogene in de finale rond de 15e plek eindigt.

Wat mij betreft is Italië tot nu toe de echte winnaar. Wat een heerlijk, vrolijk liedje. Je kan het meteen meezingen, ondanks dat ik geen woord Italiaans kan, maar het blijft gewoon hangen. Daarnaast oogt Fransesco enorm sympathiek en zit er ook nog wat humor in. Dat dansje is hilarisch.
Welkom, leuk dat je een account hebt aangemaakt!

(en dat zeg ik heus niet alleen omdat ik het eens ben met ongeveer alles wat je zegt :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:04:46 #36
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169284949
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Prima, je magische ommekeer, dat hebben wij ook heus weleens, maar ga dan niet ineens anderen vertellen dat zij dan ineens ook niet meer negatief over 'die lieve meiden' mogen zijn. :) Twee dagen geleden werd je nog agressief van ze zei je. We slaan niet allemaal om als een blad aan een boom. :D
:Y, ik ga dat ook niet doen, ik respecteer iedereen zijn of haar meningen hier, en niet iedereen kan het met mij eens zijn :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:07:18 #37
163650 Greys
pi_169284991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:32 schreef grazz het volgende:
Cornald is het eens met de recensie van de Volkskrant - 4 sterren ^O^
Waar zegt ie dat?
Wat een jokkebrok :P
Of hij heeft ineens ook een magische ommekeer. Dat kan.

Wat een rare uitspraak trouwens dat 'Nederland weg wilde van het countrywerk van de laatste jaren'. Birds was totaal geen country, TCL niet écht hooguit een beetje, Trijn was alles behalve country en Douwe ook maar half, meer middle of the road. De Volkskrant doet alsof we al zestien jaar yee-haa sturen. :D

En dat Nederland daar weg van wilde. Spreek lekker voor jezelf.

Niet jij grazz, natuurlijk. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:07:52 #38
163650 Greys
pi_169284999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:04 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y, ik ga dat ook niet doen, ik respecteer iedereen zijn of haar meningen hier, en niet iedereen kan het met mij eens zijn :)
Oké toppie! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:09:06 #39
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169285018
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké toppie! :)
om heel eerlijk te zijn ik vind Italie ook heel geweldig, maar O'G3NE komt wel in de buurt qua kwaliteit van het liedje, of in ieder geval het potentieel dat het lied heeft :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 16:11:43 #40
43556 miss_dynastie
pi_169285077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:09 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

om heel eerlijk te zijn ik vind Italie ook heel geweldig, maar O'G3NE komt wel in de buurt qua kwaliteit van het liedje, of in ieder geval het potentieel dat het lied heeft :)
Wtf zit er bij jou in het water???
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:13:08 #41
163650 Greys
pi_169285105
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:09 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

om heel eerlijk te zijn ik vind Italie ook heel geweldig, maar O'G3NE komt wel in de buurt qua kwaliteit van het liedje, of in ieder geval het potentieel dat het lied heeft :)
Al vind je Og3ne overmorgen duizend keer beter dan Italië, helemaal lekker zelf weten toch? :) Ieder z'n eigen smaak. Het verbaasde me alleen dat je een ander erop aansprak dat ze 'negatief deed over die lieve meiden' terwijl je maandenlang zelf niet anders deed. Dus beetje begrip voor anderen die het nog steeds niet mooi vinden. Dat was alles. :P Verder niks aan de hand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:13:49 #42
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169285114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wtf zit er bij jou in het water???
niks bijzonders, gewoon water :')

ik ben #TeamGorilla en ik ben #TeamO'G3NE vanaf nu, maar ook wel een beetje #TeamDemyGreece O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:14:14 #43
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169285124
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Al vind je Og3ne overmorgen duizend keer beter dan Italië, helemaal lekker zelf weten toch? :) Ieder z'n eigen smaak. Het verbaasde me alleen dat je een ander erop aansprak dat ze 'negatief deed over die lieve meiden' terwijl je maandenlang zelf niet anders deed. Dus beetje begrip voor anderen die het nog steeds niet mooi vinden. Dat was alles. :P Verder niks aan de hand.
dat vind ik niet :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 16:20:37 #44
163650 Greys
pi_169285231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat vind ik niet :{
Het is nog geen overmorgen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169285363
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:45 schreef Soof123 het volgende:
Na jaren meelezen over het songfestival nu toch maar eens een account aangemaakt.

Ik moet zeggen dat het liedje me niet tegenvalt. Het is precies wat je van Ogene verwacht: geschreven door vader, liedje over ziekte moeder, enorm zoetsappig, meerstemmigheid. Ik ben zeker geen fan van Ogene, ik vind ze nogal 'gemaakt' overkomen en ook mij irriteren die handgebaartjes en dat alles zo ingestudeerd oogt. Maar ik heb de afgelopen tijd (aangezien er verder weinig nieuws was) hun cd eens beluisterd en ik vind dit toch het beste nummer van ze, op Magic na. Het nummer is inderdaad wel enorm gedateerd, ik denk dat dit nummer het 15 jaar geleden heel goed gedaan had.

Kijkend naar de inzendingen van andere landen denk ik zeker dat ze de finale gaan halen. Ik heb tot nu toe nog bijna niks gehoord dat ook maar in de buurt van een winnend nummer komt. Op basis van alle inzendingen die tot nu toe bekend zijn, denk ik dat Ogene in de finale rond de 15e plek eindigt.

Wat mij betreft is Italië tot nu toe de echte winnaar. Wat een heerlijk, vrolijk liedje. Je kan het meteen meezingen, ondanks dat ik geen woord Italiaans kan, maar het blijft gewoon hangen. Daarnaast oogt Fransesco enorm sympathiek en zit er ook nog wat humor in. Dat dansje is hilarisch.
Helemaal met je eens. Behalve dat ik hun cd niet heb beluisterd, maar ik geloof je op je woord. En er is hier de afgelopen tijd regelmatig wat materiaal van de dames voorbij gekomen en dan denk ik dat met dit nummer de schade nog redelijk beperkt is gebleven. :P
pi_169285386
Ik zit even de livestream van gisteren terug te kijken en het verbaasd me toch steeds weer dat ik ze zo onsympathiek vind overkomen, terwijl het volgens mij echt wel lieve en leuke meiden zijn. Maar ze geven telkens van die sociaal wenselijke en uitgedachte antwoorden.
Ik irriteer me er overigens ook enorm aan dat ik Shelley nu al in drie verschillende filmpjes heb horen zeggen: 'Ongelooflijk, we zitten al 10 jaar in het vak', alsof ze al een glansrijke cariëre achter de rug hebben. Tuurlijk hebben ze echt al wel behoorlijk wat ervaring voor hun leeftijd, maar zo heel veel stelde het nou ook weer niet voor.
pi_169285401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In dat geval is het misschien een idee om de zusjes te lozen en Loreen uit te nodigen om voor Nederland mee te doen O+
Als dat nog kan? :D Had van mij direct gemogen. Van zo'n inzending kunnen we toch alleen maar dromen.
pi_169285414
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je na een tijd stilte dan begint met mij de les te lezen dat ik Conchita geen vrouw mag noemen. Over afkeer gesproken :)
Jij mag van mij elke man met een baard in een jurk wel een vrouw noemen hoor. Ik verbied je niks. Alleen klopt het wetenschappelijk van geen kanten. Het was wel knap hoe hij zijn klokkenspel wist te verbergen. Stel je voor dat ie een erectie had gekregen :D
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:33:04 #49
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169285449
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is nog geen overmorgen. ;)
haha :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:35:52 #50
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169285496
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:07 schreef Greys het volgende:
Wat een rare uitspraak trouwens dat 'Nederland weg wilde van het countrywerk van de laatste jaren'. Birds was totaal geen country, TCL niet écht hooguit een beetje, Trijn was alles behalve country en Douwe ook maar half, meer middle of the road. De Volkskrant doet alsof we al zestien jaar yee-haa sturen. :D
Daar hebben meer mensen last van.
Vorig jaar was er ook zo'n reviewer op yt die wist te vertellen dat Nederland 'wéér een country nummer stuurde, voor het 6e jaar op rij al'. 8)7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:39:12 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169285560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:30 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Jij mag van mij elke man met een baard in een jurk wel een vrouw noemen hoor. Ik verbied je niks. Alleen klopt het wetenschappelijk van geen kanten. Het was wel knap hoe hij zijn klokkenspel wist te verbergen. Stel je voor dat ie een erectie had gekregen :D
Fijn, dank je. Nu zie ik dat voor me. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:41:30 #52
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169285600
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:45 schreef Soof123 het volgende:
Na jaren meelezen over het songfestival nu toch maar eens een account aangemaakt.

Ik moet zeggen dat het liedje me niet tegenvalt. Het is precies wat je van Ogene verwacht: geschreven door vader, liedje over ziekte moeder, enorm zoetsappig, meerstemmigheid. Ik ben zeker geen fan van Ogene, ik vind ze nogal 'gemaakt' overkomen en ook mij irriteren die handgebaartjes en dat alles zo ingestudeerd oogt. Maar ik heb de afgelopen tijd (aangezien er verder weinig nieuws was) hun cd eens beluisterd en ik vind dit toch het beste nummer van ze, op Magic na. Het nummer is inderdaad wel enorm gedateerd, ik denk dat dit nummer het 15 jaar geleden heel goed gedaan had.

Kijkend naar de inzendingen van andere landen denk ik zeker dat ze de finale gaan halen. Ik heb tot nu toe nog bijna niks gehoord dat ook maar in de buurt van een winnend nummer komt. Op basis van alle inzendingen die tot nu toe bekend zijn, denk ik dat Ogene in de finale rond de 15e plek eindigt.

Wat mij betreft is Italië tot nu toe de echte winnaar. Wat een heerlijk, vrolijk liedje. Je kan het meteen meezingen, ondanks dat ik geen woord Italiaans kan, maar het blijft gewoon hangen. Daarnaast oogt Fransesco enorm sympathiek en zit er ook nog wat humor in. Dat dansje is hilarisch.
Oh en welkom! w/

Ik heb hun cd niet geluisterd, ben het ook niet van plan, wel hier en daar liedjes van ze voorbij horen komen en ik geloof je direct dat dit wel bij het betere werk van de dames hoort.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169285669
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar zegt ie dat?
Wat een jokkebrok :P
Of hij heeft ineens ook een magische ommekeer. Dat kan.

Op zijn twitter: Prima analyse door Robert van Gijssel van songfestivallied @OG3NE in @volkskrant

:)
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 16:48:56 #54
43556 miss_dynastie
pi_169285718
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Fijn, dank je. Nu zie ik dat voor me. :D
Hier wat verstoptechnieken voor de liefhebbers:
https://www.google.nl/amp(...)of-intapen%3Famp%3D1

Denk dat Conchita wel aan plakken doet :+
  ESF Reporter zaterdag 4 maart 2017 @ 16:49:01 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_169285721
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:59 schreef Greys het volgende:
Cee, doe me straks een lol en kijk déze live uitvoering. Die is een stuk meer ontspannen. Geen vieze man meer te zien. :D

En 41 miljoen views ondertussen op z'n officiële clip *O* *O* Maar ik vind het live leuker. Lekker energiek. Dit wordt de winnaar. Weet het zeker. Denk dat men hier wel weer eens behoefte aan heeft, na dat zware van vorig jaar.

Gekeken, hij is er minder viezig maar ik blijf het een niksig nummer vinden en die aap moeten ze echt omleggen.
Sorry Greys. :'( Maar goed, het ESF-jaar is nog jong en we hebben nog 2 maanden om me te brainwashen.
pi_169285742
Thanks voor alle welkomberichtjes, ik voel me meteen heel welkom ;)

Ik zou dit soort jurkjes in onderstaand filmpje qua model (lange mouw enzo) trouwens wel geschikt vinden voor Lisa en Shelley, aangezien zij net iets voller zijn. Ik vind met name Shelley er echt wel sexy uit zien zo.

  ESF Reporter zaterdag 4 maart 2017 @ 16:54:46 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_169285811
Hey Soof123, welkom ook van mijn kant! w/
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:56:32 #58
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169285847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Gekeken, hij is er minder viezig maar ik blijf het een niksig nummer vinden en die aap moeten ze echt omleggen.
Sorry Greys. :'( Maar goed, het ESF-jaar is nog jong en we hebben nog 2 maanden om me te brainwashen.
heb je soms iets tegen dieren }:|
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  ESF Reporter zaterdag 4 maart 2017 @ 16:57:01 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_169285855
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:56 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

heb je soms iets tegen dieren }:|
Je snapt dat het een man in een pak is?
Gewoon pootje lappen is ook prima hoor. Dan leg je 'm in principe ook om.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:58:20 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169285879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Je snapt dat het een man in een pak is?
Dat zeiden ze van Bigfoot ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 17:15:17 #61
163650 Greys
pi_169286220
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:45 schreef grazz het volgende:

[..]

Op zijn twitter: Prima analyse door Robert van Gijssel van songfestivallied @OG3NE in @volkskrant

:)
Oh! Dan is het een jokkerdje :D Of enorm van mening veranderd ineens.

(Maar ik snap ook wel dat ie als lid van de commissie niet openlijk negatief kan gaan zitten doen)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 17:19:09 #62
163650 Greys
pi_169286287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Gekeken, hij is er minder viezig maar ik blijf het een niksig nummer vinden en die aap moeten ze echt omleggen.
Sorry Greys. :'( Maar goed, het ESF-jaar is nog jong en we hebben nog 2 maanden om me te brainwashen.
Geen sorry! :D iedereen mag vinden wattie wil, jij al helemaal! Ik vind het al fijn dat ik het viezige een beetje heb weg kunnen nemen bij je beeld van hem. De aap kan ik ook prima missen. Ik gok dat je binnen een maand to the karmaside komt. Als jij vol overgave mee kunt gillen met de langharige Pool kan je dit ook omarmen. Uiteindelijk. Ik voel het. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169286299
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hier wat verstoptechnieken voor de liefhebbers:
https://www.google.nl/amp(...)of-intapen%3Famp%3D1

Denk dat Conchita wel aan plakken doet :+
En dan plotseling moeten plassen. Kun je weer opnieuw beginnen :o
pi_169286481
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:23 schreef Greys het volgende:
Deze esctoday.com Facebookpost over Og3ne. En de reacties erop. Oei. Gelukkig aan het einde van het scrollen nog een paar positief.

https://m.facebook.com/st(...)30950&id=12622425949
Ik blijf het herhalen, dit soort fans zijn niet echt representatief. De gemiddelde kijker zal op de avond zelf voor het eerst horen van O'G3NE en echt niet denken 'wat een mediocre nummer, zij kunnen veel beter'.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:39:51 #65
2681 Dave
Aardig op drave
pi_169286683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Gekeken, hij is er minder viezig maar ik blijf het een niksig nummer vinden en die aap moeten ze
Ik vind het liedje leuk, maar hem inderdaad een kruising tussen een porno-acteur-met-foute-snor en Alex Klaassen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:53:05 #66
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169286956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Je snapt dat het een man in een pak is?
Gewoon pootje lappen is ook prima hoor. Dan leg je 'm in principe ook om.
joh, dat wist ik niet, maar ik vind het gewoon grappig zo'n dansende gorilla, dat is ook niet om serieus te nemen :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169287133
Ik vind het lied een gemiste kans voor de zangkwaliteiten van Lisa, Amy & Shelley. Waarom kiezen ze een mid-tempo nummer uit? Laat de dames een échte ballad zingen, want dan wordt het een tranentrekker en winnend lied. Een finaleplaats zit er wel in, maar top 10, nah. Helaas blijft de instrumentatie bij wat akkoorden op piano, viool en gitaar en nog wat percussie. Achja, alle kazige accenten zitten er wél in ~ I'm a sucker for that.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_169287508
Ik vind het vooral jammer dat ze niet meer a capella doen (redelijk uniek, en dan komen die harmonieën ook minder irritant over), en dat ze niets met echo'ing doen. Pff, dan heb je een 'gimmick' die niet slechts een aap met een baard is, maar daadwerkelijk iets muzikaals, en dan maak je er geen gebruik van.
Koel en donker bewaren
pi_169287549
Een a capella echo'ing-nummer, met een bijzondere staging, Dan heb je iets!

(Ben best serieus :P)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 18:37:00 #70
163650 Greys
pi_169287595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:50 schreef Soof123 het volgende:
Thanks voor alle welkomberichtjes, ik voel me meteen heel welkom ;)

Ik zou dit soort jurkjes in onderstaand filmpje qua model (lange mouw enzo) trouwens wel geschikt vinden voor Lisa en Shelley, aangezien zij net iets voller zijn. Ik vind met name Shelley er echt wel sexy uit zien zo.

Ja eens. Donkerharige meisje ziet er hier sowieso beter uit dan ooit, haar en make-up van haar ook stukken mooier dan gisteren bij Late Night.
Ben alleen niet zo'n fan van die rokjes van.. Lisa? De blonde. Is dat Lisa? :@ Die heeft regelmatig van die bolle rokjes aan, hoog in het middel en dan heel erg uitstaand. Maakt haar wat steviger dan nodig, vind ik persoonlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 18:38:09 #71
163650 Greys
pi_169287605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Een a capella echo'ing-nummer, met een bijzondere staging, Dan heb je iets!

(Ben best serieus :P)
Helemaal a capella had echt tof geweest. Als je er dan toch een zangclinic van wilt maken ga er dan maar helemaal voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169287627
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal a capella had echt tof geweest. Als je er dan toch een zangclinic van wilt maken ga er dan maar helemaal voor.
Hoewel je dan waarschijnlijk wel een love it or hate it -act hebt, waar geen grote meerderheid op gaat stemmen. Dus winst zit er dan waarschijnlijk niet in. Denk ik hoor.
Koel en donker bewaren
  roze zaterdag 4 maart 2017 @ 18:39:43 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169287629
Weet nog niet zo goed wat ik er nou van vind. Moet het net als vorig jaar een paar keer horen voordat ik een mening heb.
Your beauty never ever scared me.
pi_169287632
Maar goed, Lights and Shadows is ook al redelijk love it or hate it.
Koel en donker bewaren
  roze zaterdag 4 maart 2017 @ 18:43:04 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169287675
Hoop in ieder geval dat ze er een mooie show van weten te maken.
Your beauty never ever scared me.
pi_169287761
Ikzelf zit overigens wel precies in het midden. Vind het niet top, maar ook zeker niet kut. Hoop dat de staging inderdaad een hoop gaat doen nog.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:58:28 #77
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169287896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ikzelf zit overigens wel precies in het midden. Vind het niet top, maar ook zeker niet kut. Hoop dat de staging inderdaad een hoop gaat doen nog.
dat hoop ik dan maar voor jou O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169287902
Ik ben erover uit... Het is een draak van een nummer. Ik heb het eigenlijk nu al te vaak gehoord.

Alleeeeeennn... Ik denk dat ze dit dus wel live tof over kunnen brengen. En dat is ook wel waar de afgelopen jaren de kracht van de Nederlandse inzendingen lag (Trijntjaaah daargelaten). Op het eerste gezicht werd hier ook gedacht dat dat "Calm after the storm" te saai, te traag en onopvallend zou zijn. Live kwam het nummer volledig tot z'n recht.

Mocht het zo zijn dat er iemand zich aan de aankleding durft te ontfermen, dan denk ik dat een finaleplaatsje er wel in moet zitten. Maar dan moeten ze niet als een stel stijve harken a la De beste zangers van Nederland en aangekleed als een oubollige Sieneke staan op te treden. Vooral voor dat laatste ben ik bang...

Gaan we er echt hoog mee scoren? Nee, dat niet.

Edit.
Oh en dit...
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:29 schreef Soof123 het volgende:
Ik zit even de livestream van gisteren terug te kijken en het verbaasd me toch steeds weer dat ik ze zo onsympathiek vind overkomen, terwijl het volgens mij echt wel lieve en leuke meiden zijn. Maar ze geven telkens van die sociaal wenselijke en uitgedachte antwoorden.
Ik irriteer me er overigens ook enorm aan dat ik Shelley nu al in drie verschillende filmpjes heb horen zeggen: 'Ongelooflijk, we zitten al 10 jaar in het vak', alsof ze al een glansrijke cariëre achter de rug hebben. Tuurlijk hebben ze echt al wel behoorlijk wat ervaring voor hun leeftijd, maar zo heel veel stelde het nou ook weer niet voor.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 19:10:19 #79
163650 Greys
pi_169288126
Ik vind ze op zich niet eens echt onsympathiek overkomen, ik vind ze vooral zo emotieloos. Van die perfecte zangmachines met perfecte politiek correcte antwoorden.

HET NUMMER GAAT OVER JE TERMINALE MOEDER. Dan hoef je niet constant in tranen uit te barsten, liever niet zelfs, maar dan willen demense (ik, dan) in de live versie aan je ogen zien en aan je stem horen dat het lied je iets doet tijdens het zingen. Ik wil het meevoelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 19:11:09 #80
163650 Greys
pi_169288138
Maar dat had ik al gezegd hè?
Sorry :') Dat zit me echt hoog. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169288285
Na 10 jaar moeten ze papa loslaten :{ Gedoseerd zingen, met af en toe een harmonietje, en idd spontane antwoorden, zoalse meisjes in de 20 ook mogen doen. Ze zijn te gepolijst.
En iemand anders die eens liedjes voor ze schrijft.

Ik blijf het absurd vinden dat zowel papa als mama meisjes van 20 opzadelen met familieleed.
Ze praten nooit ergens anders over. Zouden ze ook nee mogen zeggen of heeft papa dit thema bepaald?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 19:17:24 #82
163650 Greys
pi_169288287
Iedereen weet ondertussen dat ik niks heb met de persoon Ilse de Lange, maar zelfs die kan me soms enórm raken. Zij gooit emotie in haar stem. Sleurt je mee met haar gevoel. Of je d'r nou van houdt of niet, dat moet ik haar toch echt nageven. Waylon heeft dat ook, dat ie vanuit z'n tenen zingt en je voelt en hoort dat z'n hart en ziel erin liggen. En zo zijn er meer.

Bij de Og3ne meiden voel ik NIKS. Echt nul. Ze geven je geen emotie. En dat vind ik eeuwig zonde, want ze hadden met wat meer hart en ziel tijdens dit nummer - ipv alle perfectie - zelfs mij in kunnen palmen. Want dan was het écht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169288404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:29 schreef Soof123 het volgende:
Ik zit even de livestream van gisteren terug te kijken en het verbaasd me toch steeds weer dat ik ze zo onsympathiek vind overkomen, terwijl het volgens mij echt wel lieve en leuke meiden zijn. Maar ze geven telkens van die sociaal wenselijke en uitgedachte antwoorden.
Ik irriteer me er overigens ook enorm aan dat ik Shelley nu al in drie verschillende filmpjes heb horen zeggen: 'Ongelooflijk, we zitten al 10 jaar in het vak', alsof ze al een glansrijke cariëre achter de rug hebben. Tuurlijk hebben ze echt al wel behoorlijk wat ervaring voor hun leeftijd, maar zo heel veel stelde het nou ook weer niet voor.
Dat vind ik overigens ook wel, ik kan slecht naar interviews met ze kijken, omdat ze zo.... tja. Ik vind ze vrij nep, veel te volwassen en 'kijk ons eens een serieuze carriere hebbend' overkomen. Moet ergens altijd een beetje soort van cringen ofzo. Jullie zijn meiden van 21, kom zeg.

Ik word wel steeds negatiever he :P :')
Verder totaal geen hekel aan ze hoor, zullen vast lieve meiden zijn en alles.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 4 maart 2017 @ 19:38:25 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_169288684
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Als jij vol overgave mee kunt gillen met de langharige Pool kan je dit ook omarmen. Uiteindelijk. Ik voel het. :7
OOOHOOOHOOHOOOWWW tell me black or white what karma is your gorilla. O+
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 19:57:27 #85
375570 crew  Cyan9
pi_169289079
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Gekeken, hij is er minder viezig maar ik blijf het een niksig nummer vinden en die aap moeten ze echt omleggen.
Sorry Greys. :'( Maar goed, het ESF-jaar is nog jong en we hebben nog 2 maanden om me te brainwashen.
Neeee, ik wil niet alleen over blijven in het "was-is-dit-doe-nou-niet" kamp. :'(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 19:58:44 #86
163650 Greys
pi_169289100
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:38 schreef Cee het volgende:

[..]

OOOHOOOHOOHOOOWWW tell me black or white what karma is your gorilla. O+
_O- O+

Oh wat een heerlijk gebeuren was dat. Die man. Dat cheesy lied. Die overgave.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:00:00 #87
163650 Greys
pi_169289114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Neeee, ik wil niet alleen over blijven in het "was-is-dit-doe-nou-niet" kamp. :'(
Jou pakt ie ook.
Vroeg of laat.
You cannot run you cannot hide })
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 20:00:07 #88
43556 miss_dynastie
pi_169289116
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:58 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- O+

Oh wat een heerlijk gebeuren was dat. Die man. Dat cheesy lied. Die overgave.
En dan luid meezingen en dan 'hoi buuv' horen vanaf de andere kant van de schutting. Jep :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:00:57 #89
163650 Greys
pi_169289130
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan luid meezingen en dan 'hoi buuv' horen vanaf de andere kant van de schutting. Jep :')
_O- _O-
Ik zie het voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 20:01:44 #90
43556 miss_dynastie
pi_169289143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik zie het voor me.
Ik heb overigens weleens hangjongeren weg weten te jagen door Humpie Humperdinck op te zetten. Dat werkte echt als een tiet :7
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 20:02:38 #91
375570 crew  Cyan9
pi_169289154
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Jou pakt ie ook.
Vroeg of laat.
You cannot run you cannot hide })
Ik heb serieus gisteren er even tijd voor genomen, en het nummer van Italië drie keer achter elkaar beluisterd. En, het doet me echt helemaal niks. Ik word er niet vrolijk van, het gaat compleet langs me heen. Ik snap verder echt de kwaliteiten van het nummer wel, en waarom zo veel mensen het tof vinden. Maar ik niet.. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:03:50 #92
163650 Greys
pi_169289178
Hoe was het ook alweer, vloog die Pool aan het eind van het stemmen nou ineens enorm omhoog omdat ie de publieksstemmen kreeg? Ja hè? O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:04:47 #93
163650 Greys
pi_169289200
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:02 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb serieus gisteren er even tijd voor genomen, en het nummer van Italië drie keer achter elkaar beluisterd. En, het doet me echt helemaal niks. Ik word er niet vrolijk van, het gaat compleet langs me heen. Ik snap verder echt de kwaliteiten van het nummer wel, en waarom zo veel mensen het tof vinden. Maar ik niet.. :@
Ik waardeer je inzet in elk geval :Y :+

(alleen de clip of ook de live gekeken? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169289244
Melodifestivalen staat hier aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_169289258
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:03 schreef Greys het volgende:
Hoe was het ook alweer, vloog die Pool aan het eind van het stemmen nou ineens enorm omhoog omdat ie de publieksstemmen kreeg? Ja hè? O+
Ja die schoot omhoog.. was mijn favoriet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:08:34 #96
163650 Greys
pi_169289283
Van te voren had ik echt NOOIT gedacht dat ik hiervan zo zou gaan houden. Tot we hem live zagen bij Eurovision in Concert en hij de hele zaal inpalmde. _O- zelfs de haters stonden OH OH OHOOOOOO te gillen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169289304
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:09:43 #98
163650 Greys
pi_169289308
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:07 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Ja die schoot omhoog.. was mijn favoriet
Mijne ook. Na Douwe.
Maar de eerste keer dat ik het zag dacht ik 'huuuuu'. Zo stom hoe dat omsloeg! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2017 @ 20:10:28 #99
43556 miss_dynastie
pi_169289323
Alleen zo vervelend dat niemand hem gemeld had dat 'ie ZUIVER moest zingen tijdens de jury rehearsals -O-
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 20:10:56 #100
375570 crew  Cyan9
pi_169289342
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik waardeer je inzet in elk geval :Y :+

(alleen de clip of ook de live gekeken? :@ )
Beide versies heb ik bekeken. Ik heb het echt geprobeerd, ik geef in principe elk nummer een kans. Vooral als veel mensen het goed lijken te vinden. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:22:37 #101
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169289628
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Neeee, ik wil niet alleen over blijven in het "was-is-dit-doe-nou-niet" kamp. :'(
Geen zorgen, ik zit ook nog steeds in dat kamp en zolang die aap op het podium blijft kruipen laat ik je niet alleen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:25:02 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169289698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Alleen zo vervelend dat niemand hem gemeld had dat 'ie ZUIVER moest zingen tijdens de jury rehearsals -O-
Ja, daar hebben er meer last van.
Je zou denken dat dit intussen wel bij alle deelnemers bekend is. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:27:01 #103
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169289734
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:17 schreef Greys het volgende:
Iedereen weet ondertussen dat ik niks heb met de persoon Ilse de Lange, maar zelfs die kan me soms enórm raken. Zij gooit emotie in haar stem. Sleurt je mee met haar gevoel. Of je d'r nou van houdt of niet, dat moet ik haar toch echt nageven. Waylon heeft dat ook, dat ie vanuit z'n tenen zingt en je voelt en hoort dat z'n hart en ziel erin liggen. En zo zijn er meer.

Bij de Og3ne meiden voel ik NIKS. Echt nul. Ze geven je geen emotie. En dat vind ik eeuwig zonde, want ze hadden met wat meer hart en ziel tijdens dit nummer - ipv alle perfectie - zelfs mij in kunnen palmen. Want dan was het écht.
Ik zou niet graag met volle emotie zingen over een situatie als deze. Je zou na elk optreden volledig uitgeteld zijn. Nee, het is logisch dat ze op dat moment gewoon bezig zijn met zingen en niet met de emoties. Ideaal niet, logisch wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:39:52 #104
163650 Greys
pi_169290110
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:30 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik blijf het herhalen, dit soort fans zijn niet echt representatief. De gemiddelde kijker zal op de avond zelf voor het eerst horen van O'G3NE en echt niet denken 'wat een mediocre nummer, zij kunnen veel beter'.
Sorry, deze had ik gemist.

En je mag het uiteraard blijven herhalen en misschien heb je gelijk maar ik blijf heel eigenwijs denken dat die gemiddelde kijker waar je het over hebt (veel) minder vaak stemt dan types als wij, die zich van te voren een beetje in de deelnemers verdiept hebben. De esf fans.
Mijn ouders kijken bv elk jaar naar het ESF maar zullen echt niet stemmen. Die interesseert het niet genoeg om te stemmen maar vinden het leuke tv. Heb het idee altijd dat het gros van de gemiddelde tv kijker zo is en voornamelijk de écht geïnteresseerden stemmen.

Maar daar kan ik uiteraard faliekant naast zitten! :) Is een gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:41:05 #105
163650 Greys
pi_169290146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou niet graag met volle emotie zingen over een situatie als deze. Je zou na elk optreden volledig uitgeteld zijn. Nee, het is logisch dat ze op dat moment gewoon bezig zijn met zingen en niet met de emoties. Ideaal niet, logisch wel.
Ik snap wat je bedoelt, maar een volslágen emotieloos nummer over een stervende moeder komt toch niet over bij de kijker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:44:41 #106
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169290230
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar een volslágen emotieloos nummer over een stervende moeder komt toch niet over bij de kijker?
Nee maar ja, het alternatief is gewoon geen optie. Bovendien zouden ze daar dan ook weer kritiek op krijgen (kijk ze huilen om stemmen te winnen!).

Ik vind het trouwens nog steeds een goed lied. Niet om te winnen maar als we dat daadwerkelijk als maatstaf nemen, zijn we misschien een beetje te verwend geraakt. En 13e bij de bookmakers is prima.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 20:49:38 #107
163650 Greys
pi_169290347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar ja, het alternatief is gewoon geen optie. Bovendien zouden ze daar dan ook weer kritiek op krijgen (kijk ze huilen om stemmen te winnen!).
Dan hadden ze, vind ik persoonlijk, voor de optie moeten gaan om het nummer NIET over hun moeder te laten gaan, als je toch niet van plan bent er enige emotie bij te gaan gooien. Tis niet alsof die optie er niet was. ;)

quote:
Ik vind het trouwens nog steeds een goed lied. Niet om te winnen maar als we dat daadwerkelijk als maatstaf nemen, zijn we misschien een beetje te verwend geraakt. En 13e bij de bookmakers is prima.
Verwend? :o We zouden het juist eens net zo serieus moeten gaan nemen als de landen die elk jaar voor de winst willen gaan en niet anders. En ik weet zeker dat de meiden zelf ook niet tevreden zijn met 13e.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:54:01 #108
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169290442
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan hadden ze, vind ik persoonlijk, voor de optie moeten gaan om het nummer NIET over hun moeder te laten gaan, als je toch niet van plan bent er enige emotie bij te gaan gooien. Tis niet alsof die optie er niet was. ;)

[..]

Verwend? :o We zouden het juist eens net zo serieus moeten gaan nemen als de landen die elk jaar voor de winst willen gaan en niet anders. En ik weet zeker dat de meiden zelf ook niet tevreden zijn met 13e.
Dat laatste gebeurt in Nederland voorlopig niet.. En goed, tussen 40+ landen is de kans dat je wint ook gewoon bijzonder klein, behalve als je toevallig Zweeds bent.

En ach ja, het is tenminste eens een keer een ander onderwerp dan de liefde. Ik blijf het verdedigen hoor :P
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_169290615
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar ja, het alternatief is gewoon geen optie. Bovendien zouden ze daar dan ook weer kritiek op krijgen (kijk ze huilen om stemmen te winnen!).

Ik vind het trouwens nog steeds een goed lied. Niet om te winnen maar als we dat daadwerkelijk als maatstaf nemen, zijn we misschien een beetje te verwend geraakt. En 13e bij de bookmakers is prima.
Huilen hoeft niet. Alleen het lijkt soms net alsof ze tijdens het zingen er meer mee bezig zijn of ze wel goed zingen (door er op een overdreven manier extra nadruk op te leggen), ipv over de tekst waarover ze op dat moment aan het zingen zijn. Ik vind zelf ook dat iets minder overdrijving en iets meer emotie geen kwaad kan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:02:52 #110
163650 Greys
pi_169290680
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat laatste gebeurt in Nederland voorlopig niet.. En goed, tussen 40+ landen is de kans dat je wint ook gewoon bijzonder klein, behalve als je toevallig Zweeds bent.

En ach ja, het is tenminste eens een keer een ander onderwerp dan de liefde. Ik blijf het verdedigen hoor :P
Vooral blijven doen, dat verdedigen. (No sarcasm). Graag zelfs. Ik vind het hier het leukst met verschillende meningen!
En dat het eens een ander onderwerp is dan liefde ben ik met je eens. (Maar bij beide onderwerpen hoor ik zelf toch graag een béétje emotie :@ ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169290723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar ja, het alternatief is gewoon geen optie. Bovendien zouden ze daar dan ook weer kritiek op krijgen (kijk ze huilen om stemmen te winnen!).

Ik vind het trouwens nog steeds een goed lied. Niet om te winnen maar als we dat daadwerkelijk als maatstaf nemen, zijn we misschien een beetje te verwend geraakt. En 13e bij de bookmakers is prima.
Klopt Strani, de meiden kunnen niet veel goeds doen. Alleen maar ophoepelen en anderen laten gaan. Brengen ze emotie dan is het kijk die eens met haar nep emoties. Zingen ze het zoals ze nu doen dan zijn ze kil en koel. Zelfs al zouden ze een middel uitvinden om hun moeder en vele andere vrouwen te genezen dan zullen het nog wel bitches zijn die het om het geld deden enzovoorts.

Ik heb het idee dat er bij een behoorlijk aantal Nederlanders gewoon sprake is van afgunst. Zo'n talent en dat zo afbreken
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:07:08 #112
163650 Greys
pi_169290832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:03 schreef Schorpioen65 het volgende:

Zelfs al zouden ze een middel uitvinden om hun moeder en vele andere vrouwen te genezen dan zullen het nog wel bitches zijn die het om het geld deden enzovoorts.
Wat een wálgelijke opmerking.
Zegt meer over jou dan over degenen die het nummer gewoon niet al te best vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169290926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:03 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Klopt Strani, de meiden kunnen niet veel goeds doen. Alleen maar ophoepelen en anderen laten gaan. Brengen ze emotie dan is het kijk die eens met haar nep emoties. Zingen ze het zoals ze nu doen dan zijn ze kil en koel. Zelfs al zouden ze een middel uitvinden om hun moeder en vele andere vrouwen te genezen dan zullen het nog wel bitches zijn die het om het geld deden enzovoorts.

Ik heb het idee dat er bij een behoorlijk aantal Nederlanders gewoon sprake is van afgunst. Zo'n talent en dat zo afbreken
Vervelend, he, mensen met een andere mening. Lekker huilen en stampvoeten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:15:58 #114
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291136
Er wordt hard over ze geoordeeld. Dat is ook niet onterecht want ze gaan Nederland straks vertegenwoordigen. Maar toch hoop ik dat ze niet al te veel naar alle kritiek gaan luisteren, want iedereen wil toch wat anders.

Ik heb ze trouwens voor dit optreden nooit gezien, en kende eigenlijk alleen hun naam. Dus wat dat betreft zal ik net zo veel over ze weten dan de gemiddelde Europeaan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_169291172
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een wálgelijke opmerking.
Zegt meer over jou dan over degenen die het nummer gewoon niet al te best vinden.
Het zal hun zelfvertrouwen in ieder geval niet helpen als half Nederland hun om het minste of geringste loopt af te branden met louter subjectieve zaken. Vooral als het mensen betreft die in de muziekindustrie zelf niks of vrijwel niks hebben gepresteerd. Beste stuurlui aan wal en zo
pi_169291210
Toch gek dat de fanboys nooit mild zijn over Conchita. Die wordt altijd nog harder afgebrand.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:20:02 #117
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:18 schreef Fascination het volgende:
Toch gek dat de fanboys nooit mild zijn over Conchita. Die wordt altijd nog harder afgebrand.
Welke fanboys?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:24:30 #118
163650 Greys
pi_169291376
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:15 schreef Strani het volgende:
Er wordt hard over ze geoordeeld. Dat is ook niet onterecht want ze gaan Nederland straks vertegenwoordigen. Maar toch hoop ik dat ze niet al te veel naar alle kritiek gaan luisteren, want iedereen wil toch wat anders.

Ik heb ze trouwens voor dit optreden nooit gezien, en kende eigenlijk alleen hun naam. Dus wat dat betreft zal ik net zo veel over ze weten dan de gemiddelde Europeaan.
Er zijn ook heel veel mensen wél positief over het nummer en de dames. Ik denk dat gemiddeld Nederland het meest mild is voor Og3ne, milder dan bij Douwe en Trijntje en TCL, als ik de reacties overal zo lees. :)

Kritiek zal er inderdaad altijd zijn. Er zal nooit een artiest en nummer komen dat iedereen unaniem fantastisch vindt. Gelukkig maar. En dat weten de deelnemers vooraf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:27:08 #119
163650 Greys
pi_169291459
Edit, ik quote de verkeerde. Sorry. Deze bedoelde ik :


quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Welke fanboys?
O.a. degene die net over middel tegen kanker sprak en dat wij dat dan ook niet oké zouden vinden. Er zijn er een paar waarvan je geen enkele kritiek mag hebben op Og3ne. En je mag Conchita ook geen 'vrouw met baard' noemen, ook al vond je haar geweldig. WANT HET IS EEN MAN VERDOMME WANT HET HEEFT EEN PIEMEL. Tis soms wat apart, hier :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:28:15 #120
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Degene die net over middel tegen kanker sprak en dat wij dat dan ook niet oké zouden vinden. Er zijn er een paar waarvan je geen enkele kritiek mag hebben op Og3ne. En je mag Conchita ook geen 'vrouw met baard' noemen, ook al vond je haar geweldig. WANT HET IS EEN MAN VERDOMME WANT HET HEEFT EEN PIEMEL. Tis soms wat apart, hier :P
Misschien post ik hier niet vaak genoeg :D

(Het is natuurlijk ook een man met een jurk!)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_169291537
[quote]13s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een wálgelijke opmerking.
Zegt meer over jou dan over degenen die het nummer gewoon niet al te best vinden.
[/quote
Nou inderdaad zeg. Heb je gisteren Ronald Molendijk over het lied gehoord?.. Die zei ook dat het geen goed lied was.
Ohhh loreen erui
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:30:26 #122
163650 Greys
pi_169291581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien post ik hier niet vaak genoeg :D

(Het is natuurlijk ook een man met een jurk!)
Ik quote (hoe schrijf je de verleden tijd van quote? :@ ) de verkeerde, sorry, zat het net aan te passen :D

(Het is een man met een jurk maar hij zong als Conchita en dat was een vrouw met een baard! :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169291620
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:29 schreef Escrotterdam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 maart 2017 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een wálgelijke opmerking.
Zegt meer over jou dan over degenen die het nummer gewoon niet al te best vinden.
[/quote
Nou inderdaad zeg. Heb je gisteren Ronald Molendijk over het lied gehoord?.. Die zei ook dat het geen goed lied was.
Ohhh loreen erui
Beste lied dat ik van alle deelnemers tot nu toe heb gehoord wordt uitgeschakeld. Wat een blamage. Tienerwijven. :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:35:25 #124
163650 Greys
pi_169291746
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:29 schreef Escrotterdam het volgende:
Nou inderdaad zeg. Heb je gisteren Ronald Molendijk over het lied gehoord?.. Die zei ook dat het geen goed lied was.
Ohhh loreen erui
Molendijk niet gehoord. Ik vind het wel stoer als een 'BN-er' überhaupt gewoon z'n eerlijke mening durft te geven over de inzending. Iedereen vond Trijntje ook goed :')
Ik neem aan dat hij de zussen geen rotwijven noemde? Want er wordt hier nogal eens gedacht dat als je een nummer niet goed vindt je die meiden ook persoonlijk haat.

Ik vind ze - zoals vaker gezegd - echt heel héél goed kunnen zingen. Bizar goed. Maar alleen heel goed zingen is niet genoeg. Ik hoor persoonlijk liever iemand die minder perfect zingt maar wel met hart en ziel. Toch denk ik dat voornamelijk de vakjury's dit nummer wel gaan vreten hoor. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:35:29 #125
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Beste lied dat ik van alle deelnemers tot nu toe heb gehoord wordt uitgeschakeld. Wat een blamage. Tienerwijven. :r
Ik heb al een hekel aan tienerwijven sinds Hind slechts derde werd in Idols :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:36:05 #126
163650 Greys
pi_169291784
Ligt Loreen eruit ja? :o
Apart...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 21:36:15 #127
375570 crew  Cyan9
pi_169291795
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik zit ook nog steeds in dat kamp en zolang die aap op het podium blijft kruipen laat ik je niet alleen. :P
Hartje. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:36:27 #128
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291806
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Molendijk niet gehoord. Ik vind het wel stoer als een 'BN-er' überhaupt gewoon z'n eerlijke mening durft te geven over de inzending. Iedereen vond Trijntje ook goed :')
Ik neem aan dat hij de zussen geen rotwijven noemde? Want er wordt hier nogal eens gedacht dat als je een nummer niet goed vindt je die meiden ook persoonlijk haat.

Ik vind ze - zoals vaker gezegd - echt heel héél goed kunnen zingen. Bizar goed. Maar alleen heel goed zingen is niet genoeg. Ik hoor persoonlijk liever iemand die minder perfect zingt maar wel met hart en ziel. Toch denk ik dat voornamelijk de vakjury's dit nummer wel gaan vreten hoor. :)
Begin mei zien we jou gewoon weer 'voorzichtig hopend' met vlaggetjes rondposten hier ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:37:09 #129
163650 Greys
pi_169291825
Oh en Strani, post hier vaker ajb. Gezellig. Ondanks ietwat andere mening dan de mijne :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169291886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb al een hekel aan tienerwijven sinds Hind slechts derde werd in Idols :(
Echt, he. Fucking Jim en Jamai. 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 21:39:14 #131
163650 Greys
pi_169291892
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Begin mei zien we jou gewoon weer 'voorzichtig hopend' met vlaggetjes rondposten hier ;)
Ik weet niet of je al langer wel meelas hier, maar ondanks mijn smaak hoop ik dat ze iig naar de finale gaan hoor! Want de finale kijkt gewoon veel leuker als Nederland er nog in zit. Dus hier heb je hem alvast : w/ ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:40:13 #132
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169291919
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh en Strani, post hier vaker ajb. Gezellig. Ondanks ietwat andere mening dan de mijne :D
Tussen nu en mei ga ik dat absoluut doen! :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_169292008
Ik baal hier echt van. Zo'n nummer had 't songfestival goed gedaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_169292197
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, deze had ik gemist.

En je mag het uiteraard blijven herhalen en misschien heb je gelijk maar ik blijf heel eigenwijs denken dat die gemiddelde kijker waar je het over hebt (veel) minder vaak stemt dan types als wij, die zich van te voren een beetje in de deelnemers verdiept hebben. De esf fans.
Mijn ouders kijken bv elk jaar naar het ESF maar zullen echt niet stemmen. Die interesseert het niet genoeg om te stemmen maar vinden het leuke tv. Heb het idee altijd dat het gros van de gemiddelde tv kijker zo is en voornamelijk de écht geïnteresseerden stemmen.

Maar daar kan ik uiteraard faliekant naast zitten! :) Is een gevoel.
Ik vind het op zich leuk om een uitgebreide analyse te maken :D Zo denk ik dan bijvoorbeeld weer dat in andere landen het Eurovisiesongfestival een veel breder publiek trekt dan in bijvoorbeeld Nederland, en dat de mensen die bijvoorbeeld stemmen in landen als Bulgarije, Roemenië en Azerbaijan, over het algemeen juist echt de 'normale burger' zijn. De club diehard fans die dus echt alle optreden van te voren al eens hebben gezien, is naar mijn inschatting nog geen 1% van het totaal aantal uitgebrachte stemmen in Europa. Ik voel mij gesterkt door de resultaten die vaak afwijken van de bookies en 'fan'-lijstjes.

Een ander element is het feit dat er een wereld van verschil zit tussen YT-filmpjes en het daadwerkelijk optreden op de avond zelf. Dat zagen we vorig jaar met Estland dat volledig door het ijs zakte en van geduchte concurrent voor Nederland naar grote verliezer van de halve finale ging. Hetzelfde gold in mindere mate voor Kroatië dat wel doorging maar met een belachelijke performance onderaan eindigde. En hoe kon het toch dat IJsland zich niet kwalificeerde! En Hongarije dat ook redelijk werd gehypet werd uiteindelijk slechts 19de. België was een compleet ander verhaal, in alle lijstjes van fans stond België onderaan, het YT-filmpje werd nauwelijks bekeken en mensen vonden Laura maar mehh. Ze eindigde toch mooi boven ons!
pi_169292283
Nou Estland heeft ook iets vreselijks oubolligs gekozen. Lijkt wel een beetje het thema te worden van semi 2 :')
pi_169292294
Ik denk dat ze zelfs in de finale top tien
zouden kunnen halen.. mits alles erom klopt.
Live blazen ze wel mensen omver en met een mooi podium en goede performance moet dat lukken.Alleen met mooi zingen kom je er niet... maar gelukkig hebben ze dit zelf ook gezegd gisteren.
pi_169292384
Wij willen misschien allemaal ook wel heel graag winnen, maar ik ben al lang blij dat Nederland in het nieuwe tijdperk van Scandinavisch en Oost-Europees geweld eindelijk een beetje meedoet. O'G3NE gaat echt die finale wel halen, en dan is alles mogelijk, heb vertrouwen!

*O*
pi_169292408
Denk overigens wel dat de eerste semi veeel sterker is. Heeft nu al de beste liedjes en Australië, Zweden, Griekenland en Azerbeidzjan en Armenië moeten nog komen :o. Das dan wel weer positief voor Ogene :)
pi_169292496
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:58 schreef aarontje112 het volgende:
Denk overigens wel dat de eerste semi veeel sterker is. Heeft nu al de beste liedjes en Australië, Zweden, Griekenland en Azerbeidzjan en Armenië moeten nog komen :o. Das dan wel weer positief voor Ogene :)
Nu nog hopen dat San Marino weer een wanprestatie levert.
pi_169292592
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost van Wiwibloggs ( :') I know), maar toch:

quote:
Unsurprisingly, this is all about their voices and those harmonies. There’s some real power is all about empowerment and life’s ups and downs: “cry no more, feeling all alone and insecure”. It’s not the most modern sounding entry we’ll hear this year, but it packs some real emotional depth in the lyrics.

It’s a fairly simple video to accompany the song — but of course, sometimes simple can effective! By not going glitz and glamour, it allows more focus on the group’s vocals. Lisa, Amy and Shelley are in a dark wooded area whilst the song’s lyrics are projected around and on to them throughout the song.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 22:13:43 #141
163650 Greys
pi_169292747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:50 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik vind het op zich leuk om een uitgebreide analyse te maken :D Zo denk ik dan bijvoorbeeld weer dat in andere landen het Eurovisiesongfestival een veel breder publiek trekt dan in bijvoorbeeld Nederland, en dat de mensen die bijvoorbeeld stemmen in landen als Bulgarije, Roemenië en Azerbaijan, over het algemeen juist echt de 'normale burger' zijn. De club diehard fans die dus echt alle optreden van te voren al eens hebben gezien, is naar mijn inschatting nog geen 1% van het totaal aantal uitgebrachte stemmen in Europa. Ik voel mij gesterkt door de resultaten die vaak afwijken van de bookies en 'fan'-lijstjes.

Een ander element is het feit dat er een wereld van verschil zit tussen YT-filmpjes en het daadwerkelijk optreden op de avond zelf. Dat zagen we vorig jaar met Estland dat volledig door het ijs zakte en van geduchte concurrent voor Nederland naar grote verliezer van de halve finale ging. Hetzelfde gold in mindere mate voor Kroatië dat wel doorging maar met een belachelijke performance onderaan eindigde. En hoe kon het toch dat IJsland zich niet kwalificeerde! En Hongarije dat ook redelijk werd gehypet werd uiteindelijk slechts 19de. België was een compleet ander verhaal, in alle lijstjes van fans stond België onderaan, het YT-filmpje werd nauwelijks bekeken en mensen vonden Laura maar mehh. Ze eindigde toch mooi boven ons!
Leuk inderdaad om er zo uitgebreid over na te denken :) En het kan goed zijn dat jij gewoon gelijk hebt hoor.

Laura vorig jaar vond ik ook meh, had haar nooit boven Douwe verwacht, eerlijk is eerlijk. Maar haar live versie daar had idd lekker veel energie.

Denk zelf wel dat Italië bv live daar niet tegen gaat vallen. Ben echt heel benieuwd, ook naar de uiteindelijke act van Og3ne.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 00:27:14 #142
368283 ato
pi_169295952
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar een volslágen emotieloos nummer over een stervende moeder komt toch niet over bij de kijker?
Moeder is toch niet stervende?
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 5 maart 2017 @ 00:34:22 #143
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296052


Jongens, ik vind dit zo'n rare foto van ze, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen waar het aan ligt :D

Ze lijken wel een soort dwergjes met grote hoofden en korte armpjes, of ligt dat nou aan mij? :')
Koel en donker bewaren
pi_169296070
3 escorts.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 00:35:48 #145
368283 ato
pi_169296080
Ik weet trouwens ook niet wat met mij gebeurt, waarschijnlijk ben ik bezeten.
Ik had niets met de meiden, niets met hun muziek.

Maar ik vind het nummer toch sterk en ik ben gematigd positief.
Ook geloof ik dat zij een sterke act neer gaan zetten op 11 mei.
Ik geloof in finale.

Maar Italie gaat winnen en Finland, Oostenrijk gaan ook hoog eindigen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 00:37:34 #146
368283 ato
pi_169296111
quote:
5s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/9qRidKXhLH86WbLI5Ow_BGcM_20=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)18653.jpg]afbeelding[/url] ]

Jongens, ik vind dit zo'n rare foto van ze, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen waar het aan ligt :D

Ze lijken wel een soort dwergjes met grote hoofden en korte armpjes, of ligt dat nou aan mij? :')
Nee ligt niet aan jou. Overigens vind ik het ook geen super mooie meiden.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 5 maart 2017 @ 00:38:20 #147
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169296123
quote:
5s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/9qRidKXhLH86WbLI5Ow_BGcM_20=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)18653.jpg]afbeelding[/url] ]

Jongens, ik vind dit zo'n rare foto van ze, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen waar het aan ligt :D

Ze lijken wel een soort dwergjes met grote hoofden en korte armpjes, of ligt dat nou aan mij? :')
Nee, ligt niet aan jou. Lijkt wel een mislukte photoshop. :X

Linkse lijkt, imo, ineens op een soort blanke, oudere Glennis Grace. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 5 maart 2017 @ 00:41:28 #148
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296177

En hebben jullie deze al gezien?

Vind het wel echt leuk om ze als kinderen terug te zien, eigenlijk jammer dat ze nu zo ouwelijk en volwassen zijn geworden.
Koel en donker bewaren
pi_169296296
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:41 schreef Guanabana het volgende:

En hebben jullie deze al gezien?

Vind het wel echt leuk om ze als kinderen terug te zien, eigenlijk jammer dat ze nu zo ouwelijk en volwassen zijn geworden.
Geinig om te zien, maar toch denk ik dat het je als kind echt verpest als je zo jong zó veel hype en aandacht over je heen krijgt (en sowieso vermoed ik in dit geval dat het getuigt van stage parents)
  zondag 5 maart 2017 @ 00:51:40 #150
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296333
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:48 schreef Maartel het volgende:

[..]

Geinig om te zien, maar toch denk ik dat het je als kind echt verpest als je zo jong zó veel hype en aandacht over je heen krijgt (en sowieso vermoed ik in dit geval dat het getuigt van stage parents)
Beetje wel ja. Maar goed, het talent hebben ze zeker, dus snap wel dat ze ermee zijn doorgegaan.
Koel en donker bewaren
pi_169296354
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:48 schreef Maartel het volgende:

[..]

Geinig om te zien, maar toch denk ik dat het je als kind echt verpest als je zo jong zó veel hype en aandacht over je heen krijgt (en sowieso vermoed ik in dit geval dat het getuigt van stage parents)
Vraag mij af of het Junior Songfestival nou echt zoveel hype geeft, op een gegeven moment merk je dat je vooral bekend was bij kinderen, en dan valt het misschien juist tegen.
pi_169296456
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Beetje wel ja. Maar goed, het talent hebben ze zeker, dus snap wel dat ze ermee zijn doorgegaan.
Oh absoluut! Meer dan ik ten tijde van Fout Ventje had durven denken :')
Maar heb vorig jaar een aantal 'tienersterren' gevolgd voor een docu en dan merk je wel hoe zoiets een levenslange impact op je heeft. En van paps die de nummers schrijft krijg ik ook een beetje een familie Knowles gevoel, ookal kan t ook heel knus en gemoedelijk zijn met de hele familie.
pi_169296697
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:00 schreef Maartel het volgende:

[..]

Oh absoluut! Meer dan ik ten tijde van Fout Ventje had durven denken :')
Maar heb vorig jaar een aantal 'tienersterren' gevolgd voor een docu en dan merk je wel hoe zoiets een levenslange impact op je heeft. En van paps die de nummers schrijft krijg ik ook een beetje een familie Knowles gevoel, ookal kan t ook heel knus en gemoedelijk zijn met de hele familie.
Zo'n familieproductie kan inderdaad ook heel succesvol zijn:

pi_169296827
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:00 schreef Maartel het volgende:

[..]

Oh absoluut! Meer dan ik ten tijde van Fout Ventje had durven denken :')
Maar heb vorig jaar een aantal 'tienersterren' gevolgd voor een docu en dan merk je wel hoe zoiets een levenslange impact op je heeft. En van paps die de nummers schrijft krijg ik ook een beetje een familie Knowles gevoel, ookal kan t ook heel knus en gemoedelijk zijn met de hele familie.
Ik vind deze familie ook wel potentie hebben om over een paar jaar elkaar rollebollend over straat te gaan met zo'n dominante pa... het is me nogal een Punica-oase daar thuis dus het is wachten tot een van de zusjes er eigenlijk niet meer zoveel zin in heeft :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169296900
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:53 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Vraag mij af of het Junior Songfestival nou echt zoveel hype geeft, op een gegeven moment merk je dat je vooral bekend was bij kinderen, en dan valt het misschien juist tegen.
Hangt vooral af van hoe er thuis mee om gegaan wordt denk ik.
Met papa die de liedjes schrijft en drie zusjes die allemaal willen zingen krijg ik een gevoel dat 't wel een beetje met de paplepel is meegegeven/gepushed.
En dan krijg ik toch een beetje naar stage/soccermoms gevoel.

Dat songfestival an sich kan nog als leuk uitstapje a la groep-8-musical gezien worden, maar als je daarna gelijk door gaat met CDs uitbrengen..
't is niet eens zo zeer het kinderarbeid aspect, als wel dat je met succes en scoren bezig bent terwijl vriendinnetjes nog aan 't spelen zijn.. En dat je op zulk jonge leeftijd mogelijk qua 'succes' je piek al bereikt hebt.. en dan heb je nog een heel leven te gaan.
pi_169296923
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind deze familie ook wel potentie hebben om over een paar jaar elkaar rollebollend over straat te gaan met zo'n dominante pa... het is me nogal een Punica-oase daar thuis dus het is wachten tot een van de zusjes er eigenlijk niet meer zoveel zin in heeft :9
_O- Ja precies! Rechtszaken en ruzie over over de opbrengsten van de albumverkopen :P
pi_169297523
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik quote (hoe schrijf je de verleden tijd van quote? :@ ) de verkeerde, sorry, zat het net aan te passen :D

(Het is een man met een jurk maar hij zong als Conchita en dat was een vrouw met een baard! :+ )
Man man man, het niveau. Dus als ik een jurk aantrek en mij Conchita noem ben ik opeens geen man meer maar een vrouw met een witte baard? Werkelijk? Het gaat er in deze niet om wat meneer Worst uit Oostenrijk denkt. Het gaat om biologie en wetenschap. Het was een kerel met een jurk aan, een travestiet. Oh, wacht, die kalkoen uit Ierland was natuurlijk ook een echte kalkoen, want zo stond ie op het podium right?

[ Bericht 1% gewijzigd door WhiteBeard op 05-03-2017 06:04:43 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169297712
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:39 schreef libranl het volgende:

[..]

_O- Ja precies! Rechtszaken en ruzie over over de opbrengsten van de albumverkopen :P
Ja joh, vooral op hopen. Of dat eentje van de meiden verliefd wordt en die geliefde de meiden uiteen rukt. Zo is een fantastisch duo Maywood ook gesloopt. Prachtig toch! Hoef je als O'G3ne hater ook niet meer naar hun muziek te luisteren, nietwaar? Die ruzies en rechtszaken nog voordat hun moeder overlijdt of erna? Liefst ervoor nog? Sappige verhalen in Prive. En zo is het Nederland gelukt om een trio die qua zang ver boven het maaiveld uitkwam vakkundig te slopen. Zo doen we dat in Nederland
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169297725
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hangt vooral af van hoe er thuis mee om gegaan wordt denk ik.
Met papa die de liedjes schrijft en drie zusjes die allemaal willen zingen krijg ik een gevoel dat 't wel een beetje met de paplepel is meegegeven/gepushed.
En dan krijg ik toch een beetje naar stage/soccermoms gevoel.

Dat songfestival an sich kan nog als leuk uitstapje a la groep-8-musical gezien worden, maar als je daarna gelijk door gaat met CDs uitbrengen..
't is niet eens zo zeer het kinderarbeid aspect, als wel dat je met succes en scoren bezig bent terwijl vriendinnetjes nog aan 't spelen zijn.. En dat je op zulk jonge leeftijd mogelijk qua 'succes' je piek al bereikt hebt.. en dan heb je nog een heel leven te gaan.
Helemaal eens, vooral de tweede alinea.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 09:04:26 #160
163650 Greys
pi_169298252
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 03:05 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Man man man, het niveau. Dus als ik een jurk aantrek en mij Conchita noem ben ik opeens geen man meer maar een vrouw met een witte baard? Werkelijk? Het gaat er in deze niet om wat meneer Worst uit Oostenrijk denkt. Het gaat om biologie en wetenschap. Het was een kerel met een jurk aan, een travestiet. Oh, wacht, die kalkoen uit Ierland was natuurlijk ook een echte kalkoen, want zo stond ie op het podium right?

Je zeurt. De halve wereld omschreef haar gimmick als 'de vrouw met de baard'. Ga je die ook allemaal aanschrijven dat ze dat niet meer mogen zeggen twee jaar na dato? Pieperd. :D

PS GA JE ME NOU VERTELLEN DAT DIE KALKOEN NIET ECHT WAS? Oh, ik heb echt al die tijd gedacht... :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 09:08:29 #161
163650 Greys
pi_169298277
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:27 schreef ato het volgende:

[..]

Moeder is toch niet stervende?
Niet? Ik dacht gelezen te hebben dat ze ongeneeslijk ziek is? En in hun songtekst gaat het over 'als je gaat vliegen ben je vrij'. My bad, ik dacht het echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169298323

Even een positieve noot op de zondagmorgen: de buitenlandse commentaren onder deze video zijn grotendeels positief! :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 09:18:08 #163
163650 Greys
pi_169298339
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:48 schreef Maartel het volgende:
(en sowieso vermoed ik in dit geval dat het getuigt van stage parents)
Ik was even interviews aan het teruglezen en kwam dit tegen van vader:

quote:
,,Ik kwam als zanger en drummer nooit aan de bak. Ook niet na een optreden in het tv-programma Veronica Sterrenjacht (eind jaren '80 met presentator Erik de Zwart, red.).
Da's wel een stage parent ja. ;)

Niks mis mee verder, maar kwam het toevallig tegen en je had het erover.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 09:19:06 #164
163650 Greys
pi_169298342
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:16 schreef raoul90 het volgende:

Even een positieve noot op de zondagmorgen: de buitenlandse commentaren onder deze video zijn grotendeels positief! :)
Fijn. Want ze moeten wel de finale halen anders is het niet spannend meer met alleen Italië. :+ ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169298360
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Fijn. Want ze moeten wel de finale halen anders is het niet spannend meer met alleen Italië. :+ ^O^
Precies! :D En stel dat Nederland dan (voor de verandering) eens de tweede helft loot, wie weet wat er dan nog kan gebeuren :)
  zondag 5 maart 2017 @ 10:19:27 #166
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169298945
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:20 schreef raoul90 het volgende:

[..]

Precies! :D En stel dat Nederland dan (voor de verandering) eens de tweede helft loot, wie weet wat er dan nog kan gebeuren :)
:Y, dan is er idd nog veel mogelijk :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169298952
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 06:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja joh, vooral op hopen. Of dat eentje van de meiden verliefd wordt en die geliefde de meiden uiteen rukt. Zo is een fantastisch duo Maywood ook gesloopt. Prachtig toch! Hoef je als O'G3ne hater ook niet meer naar hun muziek te luisteren, nietwaar? Die ruzies en rechtszaken nog voordat hun moeder overlijdt of erna? Liefst ervoor nog? Sappige verhalen in Prive. En zo is het Nederland gelukt om een trio die qua zang ver boven het maaiveld uitkwam vakkundig te slopen. Zo doen we dat in Nederland
Mag ik misschien over mijn eigen woorden gaan? Doe niet zo ongelooflijk zielig zeg. Er is nergens gezegd dat er werd gehoopt op onderling ruzie. Enkel dat die mogelijkheid er in zit bij hen. Je hoeft niet alles gelijk zo serieus te nemen.

Wat mij betreft gaan ze nog jaren door, geen probleem. Ik luister hun muziek dan wel niet, maar gun die meiden verder het beste. Beschouw mezelf dan ook niet als hater. Zoals altijd moet je ook weer die moeder erbij halen. Geweldig hoe jij allemaal onzinnige discussies op weet te starten. Hulde! _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 10:43:04 #168
163650 Greys
pi_169299265
Zo zie je maar, dramaqueens komen niet alleen in jurken met baarden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169299417
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:43 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar, dramaqueens komen niet alleen in jurken met baarden.
Daar kan geen wetenschappelijk onderzoek tegenop! :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 11:06:09 #170
163650 Greys
pi_169299535
Het grappigste is nog dat ik hem nooit heb horen briesen toen Waylon door diverse mensen hier destijds als vieze doorgedraaide onhandelbare cokesnuiver werd neergezet. Ging een flink stapje verder qua persoonlijke aanvallen richting een artiest dan nu met Og3ne nu men gewoon niet van hun manier van zingen houdt en het lied niet zo goed vinden. Maar toen geen enkel protest van Whitebeard hoor. Tis allemaal nogal selectief.
Trijntje werd hier zo ongeveer afgemaakt als songfestivalinzending met haar keuzes. Mocht allemaal gewoon van de witte baard. Maar nú!

Dat wordt een gezellige avond in het najaar in het theater. B-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169299591
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 11:06 schreef Greys het volgende:
Het grappigste is nog dat ik hem nooit heb horen briesen toen Waylon door diverse mensen hier destijds als vieze doorgedraaide onhandelbare cokesnuiver werd neergezet. Ging een flink stapje verder qua persoonlijke aanvallen richting een artiest dan nu met Og3ne nu men gewoon niet van hun manier van zingen houdt en het lied niet zo goed vinden. Maar toen geen enkel protest van Whitebeard hoor. Tis allemaal nogal selectief.
Trijntje werd hier zo ongeveer afgemaakt als songfestivalinzending met haar keuzes. Mocht allemaal gewoon van de witte baard. Maar nú!

Dat wordt een gezellige avond in het najaar in het theater. B-)
Wat te denken van die onhandelbare Douwe Bob. Wat dacht die arrogante snuiter wel niet, te roepen dat hij voor de winst gaat en Nederland de winst willen bezorgen. Nu de meisjes van OG3ne dit roepen is er natuurlijk niets aan de hand. Selectief en inconsequent. Gewoon eng.
pi_169299832
Shelley :9~
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 12:34:58 #173
368283 ato
pi_169301057
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet? Ik dacht gelezen te hebben dat ze ongeneeslijk ziek is? En in hun songtekst gaat het over 'als je gaat vliegen ben je vrij'. My bad, ik dacht het echt.
Als ik het goed begrijp wordt de moeder nog steeds behandeld voor kanker ( onderhoudschemo?) .
Maar is nog niet opgegeven of terminaal.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169302954
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:34 schreef ato het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wordt de moeder nog steeds behandeld voor kanker ( onderhoudschemo?) .
Maar is nog niet opgegeven of terminaal.
Jemig, en daar dan al een paar jaar over zingen en praten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 13:55:19 #175
368283 ato
pi_169303156
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jemig, en daar dan al een paar jaar over zingen en praten.
Ik kan mij wel voorstellen dat het een impact heeft als je ouder ernstig ziek is ( want zij heeft bot kanker) en beperkt is. Zij kan geen echte moeder zijn voor haar dochters.

Dus wel diep respect hoe zij omgaan hiermee. Moeder kan niet mee naar Oekraïne.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169303322
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:55 schreef ato het volgende:

[..]

Ik kan mij wel voorstellen dat het een impact heeft als je ouder ernstig ziek is ( want zij heeft bot kanker) en beperkt is. Zij kan geen echte moeder zijn voor haar dochters.

Dus wel diep respect hoe zij omgaan hiermee. Moeder kan niet mee naar Oekraïne.
Ik snap de impact. Ik snap echter niet dat papa een lied daarover schrijft. Alsof leuke jonge meiden maar 24/7 moeten huilen om mama. :{ Elk interview, en nu weer een lied hierover terwijl je notabene naar het ESF gaat. Nee dat gaat er bij mij niet in.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169304290
Zoals ik uit interviews heb begrepen is moeder de inspiratie geweest voor het lied, maar is het geen janklied. Verwacht daarom ook geen snikkende dames op het podium. Ze willen dus NIET letterlijk over een vreselijke ziekte zingen. De tekst is daarom vrij algemeen gehouden, anders zou het te zwaar zijn om er over te zingen. Volgens de dames is het ook geen droevig lied. Het moet steun, kracht en hoop bieden. Het klapmoment is dat 'hart onder de riem steken'. De boodschap is uiteindelijk: We zien waar je door heen gaat, maar geef niet op. Blijf sterk, we gaan er het beste van maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 05-03-2017 17:00:40 ]
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 14:38:12 #178
163650 Greys
pi_169304664
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:34 schreef ato het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wordt de moeder nog steeds behandeld voor kanker ( onderhoudschemo?) .
Maar is nog niet opgegeven of terminaal.
In een interview in het AD had paps het over 'de laatste tijd diverse keren de dood in de ogen gekeken'. Dat klinkt niet als onderhoudschemo. Maar nogmaals, ik zal het dan wel verkeerd hebben begrepen. :)
Gelukkig maar dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 14:54:58 #179
368283 ato
pi_169305098
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:38 schreef Greys het volgende:

[..]

In een interview in het AD had paps het over 'de laatste tijd diverse keren de dood in de ogen gekeken'. Dat klinkt niet als onderhoudschemo. Maar nogmaals, ik zal het dan wel verkeerd hebben begrepen. :)
Gelukkig maar dan.
Als je de diagnose kanker krijgt en in het geval van de moeder zeldzame bot kanker, kijk je al de dood in de ogen. Want hoe is je overlevingskansen etc. Zij is diverse malen geopereerd en zit nu door complicaties in een rolstoel. Werd ziek etc. Nog heeft zij de ziekte en blijft het onzeker.
Als de artsen je nog behandelen is er niet sprake van binnenkort overlijden of ben je niet terminaal.

Ik vind de dames hiermee krachtig om gaan, natuurlijk hoeft dat ook voor mij ook niet 99 x hierover te gaan.

En ik ben niet hierdoor het liedje extra mooier gaan vinden. Ik vind het voor mij een verrassend sterk nummer wat goed gebracht kan worden op het podium.

Maar ik moet niet meer van dit soort liedjes horen 😄

Ik hou het op dit liedje wat ik al gedownload heb, hun andere muziek hoeft voor mij niet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 14:56:25 #180
368283 ato
pi_169305144
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:26 schreef grazz het volgende:
Zoals ik uit interviews heb begrepen is moeder de inspiratie geweest voor het lied, maar is het geen janklied. Verwacht daarom ook geen snikkende dames op het podium. Ze willen dus NIET letterlijk over een vreselijke ziekte zingen. De tekst is daarom vrij algemeen gehouden, anders zou het te zwaar zijn om er over te zingen. Volgens de dames is het ook geen droevig lied. Het moet steun, kracht en hoop bieden. Het klapmoment is die 'hart onder de riem steken'. De boodschap is uiteindelijk: We zien waar je door heen gaat, maar geef niet op. Blijf sterk, we gaan er het beste van maken.
Goed uitgelegd.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 15:20:55 #181
163650 Greys
pi_169305881
Vanavond vanaf 18.10 bij Carlo op rtl 4.
Gaan ook nummer weer zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 15:29:13 #182
163650 Greys
pi_169306115
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:26 schreef grazz het volgende:
Zoals ik uit interviews heb begrepen is moeder de inspiratie geweest voor het lied, maar is het geen janklied. Verwacht daarom ook geen snikkende dames op het podium. Ze willen dus NIET letterlijk over een vreselijke ziekte zingen. De tekst is daarom vrij algemeen gehouden, anders zou het te zwaar zijn om er over te zingen. Volgens de dames is het ook geen droevig lied. Het moet steun, kracht en hoop bieden. Het klapmoment is die 'hart onder de riem steken'. De boodschap is uiteindelijk: We zien waar je door heen gaat, maar geef niet op. Blijf sterk, we gaan er het beste van maken.
Snap wat je bedoelt maar zinnen als 'what is wrong with the universe why youuuuu' enzo vind ik niet in deze omschrijving passen.

Als je zo'n zin erin doet gaat het specifiek over iemand en wil ik het voelen. Anders moet je zulke zinnen eruit laten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169309099
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:20 schreef Greys het volgende:
Vanavond vanaf 18.10 bij Carlo op rtl 4.
Gaan ook nummer weer zingen.
Alweer in zo'n crappy studio. *O*
~The present is all there is~
pi_169309242
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt maar zinnen als 'what is wrong with the universe why youuuuu' enzo vind ik niet in deze omschrijving passen.

Als je zo'n zin erin doet gaat het specifiek over iemand en wil ik het voelen. Anders moet je zulke zinnen eruit laten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tekst niet altijd goed kan verstaan (nu wel na vaker te hebben geluisterd). Het is ook geen nummer dat mij emotioneel raakt (ik voel het ook niet), al is het verhaal er achter wel verdrietig natuurlijk. Wat mij met name raakt zijn de harmonieën. Vind het prachtig en krijg er met name in de bridge kippenvel van.
~The present is all there is~
pi_169309415
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:26 schreef grazz het volgende:
Zoals ik uit interviews heb begrepen is moeder de inspiratie geweest voor het lied, maar is het geen janklied. Verwacht daarom ook geen snikkende dames op het podium. Ze willen dus NIET letterlijk over een vreselijke ziekte zingen. De tekst is daarom vrij algemeen gehouden, anders zou het te zwaar zijn om er over te zingen. Volgens de dames is het ook geen droevig lied. Het moet steun, kracht en hoop bieden. Het klapmoment is dat 'hart onder de riem steken'. De boodschap is uiteindelijk: We zien waar je door heen gaat, maar geef niet op. Blijf sterk, we gaan er het beste van maken.
Dat is een verstandige insteek, want het publiek thuis en het merendeel van de juryleden kent de achtergrond van het verhaal toch niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 17:32:47 #186
163650 Greys
pi_169309792
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:08 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tekst niet altijd goed kan verstaan (nu wel na vaker te hebben geluisterd). Het is ook geen nummer dat mij emotioneel raakt (ik voel het ook niet), al is het verhaal er achter wel verdrietig natuurlijk. Wat mij met name raakt zijn de harmonieën. Vind het prachtig en krijg er met name in de bridge kippenvel van.
Tuurlijk is het verhaal verdrietig. Dat zal ik ook nooit nooit nooit ontkennen. En ik hoop dat het goed komt met hun moeder. Mijn eigen moeder had borstkanker en daar gaat het momenteel na veel behandelingen goed mee. Ik gun hen niets anders. (Daarom werd ik ook zo boos om die ene troll-opmerking hier gisteravond).

Snap wat je bedoelt met dat kippenvel. Ik heb dat bv elke keer met Sound of Silence zin hello darkness my old friend. Elke keer weer O+
Met dit lied heb ik dat niet. Maar goed om te horen dat jij het wel hebt want dan hebben vast meer mensen het. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 17:49:36 #187
368283 ato
pi_169310156
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk is het verhaal verdrietig. Dat zal ik ook nooit nooit nooit ontkennen. En ik hoop dat het goed komt met hun moeder. Mijn eigen moeder had borstkanker en daar gaat het momenteel na veel behandelingen goed mee. Ik gun hen niets anders. (Daarom werd ik ook zo boos om die ene troll-opmerking hier gisteravond).

Snap wat je bedoelt met dat kippenvel. Ik heb dat bv elke keer met Sound of Silence zin hello darkness my old friend. Elke keer weer O+
Met dit lied heb ik dat niet. Maar goed om te horen dat jij het wel hebt want dan hebben vast meer mensen het. ^O^
Wat voor trol opmerking ?

Bij mij is het ook extra gevoelig het onderwerp kanker ivm ervaring.


Maar ik krijg hier ook geen huilbui bij hoor. Misschien raakt het mij als zij het live uitvoeren 11 mei.

Ik werd emotioneel bij Noorwegen 2015 en Servië 2007.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:11:18 #188
163650 Greys
pi_169310631
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:49 schreef ato het volgende:

[..]

Wat voor trol opmerking ?
Die 'Og3ne zou het bij jullie nog niet goed doen als ze eigenhandig een geneesmiddel tegen kanker zouden uitvinden' of iets dergelijks. Brrrr.

Anyway, ga het maar weer gewoon negeren. ;)

Gaat er iemand kijken zo? Ik zit bij de snackbar dus ben net niet op tijd thuis denk ik .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 maart 2017 @ 18:17:27 #189
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_169310761
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:49 schreef ato het volgende:

[..]

Wat voor trol opmerking ?

Bij mij is het ook extra gevoelig het onderwerp kanker ivm ervaring.

Maar ik krijg hier ook geen huilbui bij hoor. Misschien raakt het mij als zij het live uitvoeren 11 mei.

Ik werd emotioneel bij Noorwegen 2015
A Monster Like Me was zo'n wonderschoon liedje
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_169310829
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk is het verhaal verdrietig. Dat zal ik ook nooit nooit nooit ontkennen. En ik hoop dat het goed komt met hun moeder. Mijn eigen moeder had borstkanker en daar gaat het momenteel na veel behandelingen goed mee. Ik gun hen niets anders. (Daarom werd ik ook zo boos om die ene troll-opmerking hier gisteravond).

Snap wat je bedoelt met dat kippenvel. Ik heb dat bv elke keer met Sound of Silence zin hello darkness my old friend. Elke keer weer O+
Met dit lied heb ik dat niet. Maar goed om te horen dat jij het wel hebt want dan hebben vast meer mensen het. ^O^
Wat ontzettend naar zeg ;( fijn dat het op dit moment goed gaat met je moeder. Hopelijk blijft dat zo!

Tsja het blijf iets persoonlijks he :P Ilse DeLange's Endless Highway is een nummer dat mij veel meer doet. Veel puurder. Oef!

Ik vind wel dat de harmonieën afleiden van de boodschap, althans bij mij. Ik ben té gefocust op hoe ze zingen dat ik dus bijna niet hoor WAT ze zingen :D
~The present is all there is~
pi_169310861
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Die 'Og3ne zou het bij jullie nog niet goed doen als ze eigenhandig een geneesmiddel tegen kanker zouden uitvinden' of iets dergelijks. Brrrr.

Anyway, ga het maar weer gewoon negeren. ;)

Gaat er iemand kijken zo? Ik zit bij de snackbar dus ben net niet op tijd thuis denk ik .
Yes, nu Bertie!

Oh en (vr)eet ze ;)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:30:03 #192
163650 Greys
pi_169311032
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:21 schreef grazz het volgende:

[..]

Yes, nu Bertie!

Oh en (vr)eet ze ;)
Dank, nu thuis. BERTIE O+
Og3ne nog niet geweest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 18:30:16 #193
368283 ato
pi_169311038
Ik kijk ook straks.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 18:31:33 #194
368283 ato
pi_169311065
[quote]1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Die 'Og3ne zou het bij jullie nog niet goed doen als ze eigenhandig een geneesmiddel tegen kanker zouden uitvinden' of iets dergelijks. Brrrr.

Anyway, ga het maar weer gewoon negeren. ;)

ja hier werd ik ook boos over, totaal geen respect.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169311094
Nee Og3ne komt straks. Eerste gast Beau
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:33:39 #196
163650 Greys
pi_169311120
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:17 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

A Monster Like Me was zo'n wonderschoon liedje
Ja! Die O+

En Silent Storm van Carl Espen.
Allemachtig mooi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169311159
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:41 schreef Guanabana het volgende:

En hebben jullie deze al gezien?

Vind het wel echt leuk om ze als kinderen terug te zien, eigenlijk jammer dat ze nu zo ouwelijk en volwassen zijn geworden.
Leuk filmpje en grappig om terug te zien
pi_169311188
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 11:06 schreef Greys het volgende:
Het grappigste is nog dat ik hem nooit heb horen briesen toen Waylon door diverse mensen hier destijds als vieze doorgedraaide onhandelbare cokesnuiver werd neergezet. Ging een flink stapje verder qua persoonlijke aanvallen richting een artiest dan nu met Og3ne nu men gewoon niet van hun manier van zingen houdt en het lied niet zo goed vinden. Maar toen geen enkel protest van Whitebeard hoor. Tis allemaal nogal selectief.
Trijntje werd hier zo ongeveer afgemaakt als songfestivalinzending met haar keuzes. Mocht allemaal gewoon van de witte baard. Maar nú!

Dat wordt een gezellige avond in het najaar in het theater. B-)
Even terug lezen dan. Ik zat toen met die breuk met Ilse in het team Waylon. Trijntje heb ik nauwelijks wat van gezegd, behalve haar teletubbie jurk/geval. Douwe vond ik niet professsioneel met zijn dom geflirt met die Armeense. Op het nummer van Douwe had ik geen of nauwelijks kritiek. Ik heb niet de behoefte om artiesten tot op het bot af te breken. En drugs? David Bowie maakte zijn beste muziek toen ie aan de dope zat.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169311345
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zeurt. De halve wereld omschreef haar gimmick als 'de vrouw met de baard'. Ga je die ook allemaal aanschrijven dat ze dat niet meer mogen zeggen twee jaar na dato? Pieperd. :D

PS GA JE ME NOU VERTELLEN DAT DIE KALKOEN NIET ECHT WAS? Oh, ik heb echt al die tijd gedacht... :@
"Vrouw met baard" is in deze net zo middeleeuws als denken dat de Aarde plat is als een pannenkoek. Dat dachten toen ook veel mensen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:47:17 #200
163650 Greys
pi_169311406
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Even terug lezen dan. Ik zat toen met die breuk met Ilse in het team Waylon. Trijntje heb ik nauwelijks wat van gezegd, behalve haar teletubbie jurk/geval. Douwe vond ik niet professsioneel met zijn dom geflirt met die Armeense. Op het nummer van Douwe had ik geen of nauwelijks kritiek. Ik heb niet de behoefte om artiesten tot op het bot af te breken. En drugs? David Bowie maakte zijn beste muziek toen ie aan de dope zat.
Lees mn post nog even opnieuw. Ik zei namelijk helemaal niet dat jij afkraakte (dat deed je alleen bij conchita), maar dat ik je toen niet op andere users hier in zag hakken als ze negatieve dingen zeiden over Waylon of Trijntje. Dus toen vond je het (wat mij betreft terecht) niet erg als anderen negatieve dingen over artiest of lied zeiden, maar bij og3ne is het ineens een enorm probleem voor.je. Snap ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 05-03-2017 18:52:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:51:42 #201
163650 Greys
pi_169311492
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

"Vrouw met baard" is in deze net zo middeleeuws als denken dat de Aarde plat is als een pannenkoek. Dat dachten toen ook veel mensen.
Nou én? Jij hebt Conchita als ik het me goed herinner juist voor alles dat rot en walgelijk is uitgemaakt destijds. Ik vond haar geweldig. Laat mij haar lekker haar noemen. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 18:54:21 #202
163650 Greys
pi_169311556
En nu kap ik ermee want mijn telefoon ligt op sterven dus.Elke post duurt.een kwartier. Geen.zin.meer. Nu ogene kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 maart 2017 @ 18:54:25 #203
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169311560
Greys, ik heb respect voor jou O+, maar in ieder geval ik vind dat we nu 100% achter O'G3NE moeten staan gewoon voor ons land :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 18:56:20 #204
43556 miss_dynastie
pi_169311604
Ik vind nog steeds dat Conchita heeft gewonnen omdat het een vrouw met een baard cq man met een jurk aan was. De gimmick, niet vanwege het liedje. En dat vind ik nog altijd zuur. Omdat Nederland had kunnen winnen dat jaar en omdat het me niks scheelt wat iemand aan heeft, zolang 'ie maar wat aan heeft :P
pi_169311624
Og3ne NU
~The present is all there is~
pi_169311690
Carlo is enthousiast, zoals verwacht.
pi_169311828
Ze hebben een visie. Aldus die donkere.
pi_169311851
Bertie zit er een beetje verloren bij :')
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 19:06:22 #209
163650 Greys
pi_169311866
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:56 schreef miss_dynastie het volgende
en omdat het me niks scheelt wat iemand aan heeft, zolang 'ie maar wat aan heeft :P
Tsja dat.vond.Trijntje dus ook ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 19:08:41 #210
163650 Greys
pi_169311928
Ik.vind.ze.hier wel wat spontaner dan.bij Humberto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169312042
Als ze het in Kiev maar beter doen dan bij Carlo :@
Dat zou jij wel willen weten.
pi_169312073
Wow _O_
~The present is all there is~
pi_169312087
Wel goed hoor! :)
  zondag 5 maart 2017 @ 19:14:36 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169312093
Ik kijk niet. Ik erger me aan Carlo, ik cringe een beetje bij die meiden, en dat nummer weet ik nu ook wel.
Of is het het terugkijken waard?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 19:15:50 #215
163650 Greys
pi_169312128
De muziek is te kaal. Dus.niet de.stemmen. De muziek.

Zo nu echt klaar. Gek.van.die foon :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169312605
http://kworb.xyz/itunes/artist/o27g3ne.html

Ze staan op 153 in de Zweedse Itunes w/
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 19:54:50 #217
368283 ato
pi_169313150
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:12 schreef Roguee het volgende:
Als ze het in Kiev maar beter doen dan bij Carlo :@
Ging toch goed?

Ik vind dat ze juist steeds meer bewuster bezig zijn met de camera.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169313525
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:15 schreef Greys het volgende:
De muziek is te kaal. Dus.niet de.stemmen. De muziek.

Zo nu echt klaar. Gek.van.die foon :D
Dat riep ik vrijdag meteen toen het lied bekend was gemaakt.
Minimale muziek. Veel te simpel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169313554
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:54 schreef ato het volgende:

[..]

Ging toch goed?

Ik vind dat ze juist steeds meer bewuster bezig zijn met de camera.
Ze keken in het verleden steeds bij elk programma of ze in beeld waren. Ik mag toch hopen dat dat niet nog meer is :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 20:11:00 #220
368283 ato
pi_169313660
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze keken in het verleden steeds bij elk programma of ze in beeld waren. Ik mag toch hopen dat dat niet nog meer is :D
Nu keken ze meer in de camera, dat heb ik weinig gezien als ik ze zag optreden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169313700
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:11 schreef ato het volgende:

[..]

Nu keken ze meer in de camera, dat heb ik weinig gezien als ik ze zag optreden.
Ah oke, dat is iets anders!

Ik hoop dat ze wat losser worden. Leuke jonge frisse meiden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169314962
Loop mij rot te zoeken naar een linkje... heb het dus gemist😡
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 20:47:29 #223
43556 miss_dynastie
pi_169315031
quote:
11s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsja dat.vond.Trijntje dus ook ;(
Oh jee, dat had ik zuiverder moeten formuleren ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 21:12:27 #224
163650 Greys
pi_169316154
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh jee, dat had ik zuiverder moeten formuleren ;(
Snapte je hoor. ;)
Maar kon hem.niet laten liggen. Sorry voor de flauwe grap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 21:57:43 #225
368283 ato
pi_169318504
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah oke, dat is iets anders!

Ik hoop dat ze wat losser worden. Leuke jonge frisse meiden.
Ik heb het idee het idee dat ze dat meer worden bij ieder tv programma.
Ik denk dat ze daarin meer gaan groeien.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169318622
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:45 schreef Escrotterdam het volgende:
Loop mij rot te zoeken naar een linkje... heb het dus gemist😡
http://www.carlostvcafe.n(...)_shadows_door_o_g3ne
~The present is all there is~
pi_169319629
Weer een songfestival single op 1

~The present is all there is~
pi_169321131
~The present is all there is~
pi_169321153
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt maar zinnen als 'what is wrong with the universe why youuuuu' enzo vind ik niet in deze omschrijving passen.

Als je zo'n zin erin doet gaat het specifiek over iemand en wil ik het voelen. Anders moet je zulke zinnen eruit laten.
Volgens mij gaat die bridge over hoe je je kunt voelen in zo'n situatie, dat het zo onrechtvaardig is, om dan weer in het refrein te zingen: 'niet huilen, we gaan er tegenaan'. Maar dat is mijn interpretatie. Het is sowieso geen meesterlijke tekst natuurlijk, die Rick Vol is geen groot dichter, en zijn Engels is bij tijd en wijle ook twijfelachtig. Maar heel Europa zal wel begrijpen waar dit lied over gaat.

Bij Carlo vond ik het alweer beter dan bij Humberto, het geluid is daar ook een stuk beter. Het blijft een ontzettend moeilijk nummer om te zingen, ik vind het alleen jammer dat de emotionele pay-off er niet echt is, bij mij tenminste. Ik vind het razend knap, maar ik voel er niks bij.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 09:30:25 #231
163650 Greys
pi_169325206
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Volgens mij gaat die bridge over hoe je je kunt voelen in zo'n situatie, dat het zo onrechtvaardig is, om dan weer in het refrein te zingen: 'niet huilen, we gaan er tegenaan'. Maar dat is mijn interpretatie. Het is sowieso geen meesterlijke tekst natuurlijk, die Rick Vol is geen groot dichter, en zijn Engels is bij tijd en wijle ook twijfelachtig. Maar heel Europa zal wel begrijpen waar dit lied over gaat.

Bij Carlo vond ik het alweer beter dan bij Humberto, het geluid is daar ook een stuk beter. Het blijft een ontzettend moeilijk nummer om te zingen, ik vind het alleen jammer dat de emotionele pay-off er niet echt is, bij mij tenminste. Ik vind het razend knap, maar ik voel er niks bij.
Ja met die interpretatie kan je best gelijk hebben hoor!

En laatste alinea al helemaal eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 09:31:41 #232
163650 Greys
pi_169325214
Portugal is mijn nieuwe nummer twee O+

Daar zullen de meningen al helemáál enorm over uiteenlopen .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169325539
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:31 schreef Greys het volgende:
Portugal is mijn nieuwe nummer twee O+

Daar zullen de meningen al helemáál enorm over uiteenlopen .
Hoe lang hebben die zich al niet geplaatst voor de finale? Buiten het vaak niet meedoen om dan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 10:09:49 #234
163650 Greys
pi_169325586
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe lang hebben die zich al niet geplaatst voor de finale? Buiten het vaak niet meedoen om dan.
Lang! Maar ik gun ze met dit afwijkende juweel een hele hoge notering O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169325587
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind nog steeds dat Conchita heeft gewonnen omdat het een vrouw met een baard cq man met een jurk aan was. De gimmick, niet vanwege het liedje. En dat vind ik nog altijd zuur. Omdat Nederland had kunnen winnen dat jaar en omdat het me niks scheelt wat iemand aan heeft, zolang 'ie maar wat aan heeft :P
Ik ook eigenlijk.
Ik heb het gevoel, zeker nu, dat dit één kans in de 100 jaar was om te winnen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 10:10:16 #236
375570 crew  Cyan9
pi_169325595
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe lang hebben die zich al niet geplaatst voor de finale? Buiten het vaak niet meedoen om dan.
Laatste keer was in 2010.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169330490
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Lang! Maar ik gun ze met dit afwijkende juweel een hele hoge notering O+


Veul te veul handgebaartjes en wel erg vintage cq retro
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169330639
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Lang! Maar ik gun ze met dit afwijkende juweel een hele hoge notering O+


Ik krijg echt kerstgevoelens bij _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 16:15:55 #239
163650 Greys
pi_169331810
quote:
17s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg echt kerstgevoelens bij _O-
Snap ik wel!

Ik zie er een filmscène bij voor me die afspeelt in oud Parijs (de zang dan even in het Frans) waarin een man weggedoken in z'n kraag in de regen loopt en hij melancholisch glimlachend denkt aan de vrouw die hij maanden geleden ontmoette en waarmee hij één mooie avond had en die nu onbereikbaar voor hem is *insert flashbackbeelden van hun ontmoeting* en dat hij zich afvraagt of zij ook nog aan hem denkt EN DAT DOET ZE.

Ja O+

Oké ik sla door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169332225
Het nummer zou zo passen bij een jaren '50 festival
pi_169333364
quote:
17s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap ik wel!

Ik zie er een filmscène bij voor me die afspeelt in oud Parijs (de zang dan even in het Frans) waarin een man weggedoken in z'n kraag in de regen loopt en hij melancholisch glimlachend denkt aan de vrouw die hij maanden geleden ontmoette en waarmee hij één mooie avond had en die nu onbereikbaar voor hem is *insert flashbackbeelden van hun ontmoeting* en dat hij zich afvraagt of zij ook nog aan hem denkt EN DAT DOET ZE.

Ja O+

Oké ik sla door.
Hmmmm })
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169333405
quote:
Wat een talent, moet je iets mee doen hoor Soren.
pi_169333415
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Het nummer zou zo passen bij een jaren '50 festival
En dan met de vingers in de neus worden verslagen door Corry Brokken >:)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 maart 2017 @ 18:00:31 #244
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169333809
quote:
17s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg echt kerstgevoelens bij _O-
Ik Sound of Music gevoelens, zie het Maria zo zingen op de alm _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter maandag 6 maart 2017 @ 18:43:54 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_169334510
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Lang! Maar ik gun ze met dit afwijkende juweel een hele hoge notering O+


Ik kan niet heel lang naar die rare trekjes en zijn brede schoudervullingen kijken maar het ziet er oprecht uit, ingetogen en BOH die stem. Geen idee wat ie zingt maar ik ruik de dennenaalden al. O+
pi_169334706
Wat dat betreft maakten andere songwriters misschien ook wel minder kans…

Rick: Er zijn hele mooie liedjes binnengekomen. Van Alain Clarke bijvoorbeeld en Gordon Groothedde en Han Kooreneef. Daar gaan we zeker later nog iets mee doen. Maar wat ons nummer betreft: ik ben blij dat het gekozen is. Alle neuzen moeten ook dezelfde kant op staan. Het heeft geen zin om die meiden iets te laten zingen waar ze niet of minder achter staan. Voor AVROTROS was het ook duidelijk dat dit liedje echt uit ons verhaal kwam, en dat geeft straks toch extra kracht op dat podium. Het gaat echt over onze situatie, die tegelijk ook heel herkenbaar is voor heel veel andere mensen. Hoeveel mensen zijn er wel niet ziek? Als gezin wordt je dan allemaal een beetje ziek.

http://www.metronieuws.nl(...)als-ze-mij-verrassen
pi_169334890
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:38 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Wat een talent, moet je iets mee doen hoor Soren.
:')
pi_169334995
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef messi124 het volgende:
Wat dat betreft maakten andere songwriters misschien ook wel minder kans…

Rick: Er zijn hele mooie liedjes binnengekomen. Van Alain Clarke bijvoorbeeld en Gordon Groothedde en Han Kooreneef. Daar gaan we zeker later nog iets mee doen. Maar wat ons nummer betreft: ik ben blij dat het gekozen is. Alle neuzen moeten ook dezelfde kant op staan. Het heeft geen zin om die meiden iets te laten zingen waar ze niet of minder achter staan. Voor AVROTROS was het ook duidelijk dat dit liedje echt uit ons verhaal kwam, en dat geeft straks toch extra kracht op dat podium. Het gaat echt over onze situatie, die tegelijk ook heel herkenbaar is voor heel veel andere mensen. Hoeveel mensen zijn er wel niet ziek? Als gezin wordt je dan allemaal een beetje ziek.

http://www.metronieuws.nl(...)als-ze-mij-verrassen
Tja "waar ze minder achter staan". Als papa je dat leert dat het enige dat je al tien jaar zingt papa zijn materiaal moet zijn.
Ik geloof niet dat jonge meiden niet een nummer van een ander aan willen nemen. Willen ze dat niet dan moeten ze maar bij dinershow blijven zingen. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 19:37:19 #249
163650 Greys
pi_169335666
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik Sound of Music gevoelens, zie het Maria zo zingen op de alm _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet in een spoiler O+

Ik moet lachen omdat al onze zeer uiteenlopende associaties bij dit lied wel allemaal iets warms en liefs is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 6 maart 2017 @ 19:37:58 #250
70532 loveli
N
pi_169335685
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja "waar ze minder achter staan". Als papa je dat leert dat het enige dat je al tien jaar zingt papa zijn materiaal moet zijn.
Ik geloof niet dat jonge meiden niet een nummer van een ander aan willen nemen. Willen ze dat niet dan moeten ze maar bij dinershow blijven zingen. :+
Het nummer is in ieder geval niet gekozen op basis van taalvaardigheid. Wat een armoede.
crap in = crap out
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2017 @ 20:15:08 #251
43556 miss_dynastie
pi_169336820
Ja stel je eens voor dat ze fatsoenlijk materiaal moeten zingen zonder papasausje, dat kan je toch niet van die meiden vragen? :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 maart 2017 @ 21:23:54 #252
163650 Greys
pi_169339052
Hé grappig, Portugese inzending is ook een familie-onderonsje :D
Geschreven door zijn zus.
Alleen staat de zus van Salvador al een tijdje bekend als één van de beste songwriters van Portugal. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169340905
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef messi124 het volgende:
Wat dat betreft maakten andere songwriters misschien ook wel minder kans…

Rick: Er zijn hele mooie liedjes binnengekomen. Van Alain Clarke bijvoorbeeld en Gordon Groothedde en Han Kooreneef. Daar gaan we zeker later nog iets mee doen. Maar wat ons nummer betreft: ik ben blij dat het gekozen is. Alle neuzen moeten ook dezelfde kant op staan. Het heeft geen zin om die meiden iets te laten zingen waar ze niet of minder achter staan. Voor AVROTROS was het ook duidelijk dat dit liedje echt uit ons verhaal kwam, en dat geeft straks toch extra kracht op dat podium. Het gaat echt over onze situatie, die tegelijk ook heel herkenbaar is voor heel veel andere mensen. Hoeveel mensen zijn er wel niet ziek? Als gezin wordt je dan allemaal een beetje ziek.

http://www.metronieuws.nl(...)als-ze-mij-verrassen
Ik vind die pa echt een verschrikkelijk zelfingenomen pusher... Ik kijk echt uit naar de familievete over een paar jaar :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169344796
Vandaag hebben ze een radio dag:

08:15: QMusic waar ze het nummer live zullen zingen
11:00: radio 2 interview
14:00: 100% NL interview
16:00: radio 538 waar ze het nummer opnieuw live zullen zingen
~The present is all there is~
  ESF Reporter dinsdag 7 maart 2017 @ 08:48:42 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_169346317
Ze zitten nu bij Q Music. Ze zeggen dat ze behoorlijk wat liedjes hebben gehoord, stuk of 25 in totaal, 2 dagen writers camp, meerstemmigheid moest centraal staan evenals dat het modern moet zijn.

Modern :') :')

Ze hebben Douwe Bob nog niet gebeld voor tips. 'We zouden alleen maar iemand bellen die gewonnen heeft hahaha.'

:')

Ze zingen het nummer niet live, draaien het singletje af.

Ik wens de meiden zelf het allerbeste maar puur ter afstraffing van de manier waarop dit jaar wordt omgegaan met onze inzending begin ik zo langzamerhand op een afgang te hopen. :@

[ Bericht 47% gewijzigd door Cee op 07-03-2017 08:54:40 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 09:02:56 #256
163650 Greys
pi_169346463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:48 schreef Cee het volgende:
Ze zitten nu bij Q Music. Ze zeggen dat ze behoorlijk wat liedjes hebben gehoord, stuk of 25 in totaal, 2 dagen writers camp, meerstemmigheid moest centraal staan evenals dat het modern moet zijn.

Modern :') :')

Ze hebben Douwe Bob nog niet gebeld voor tips. 'We zouden alleen maar iemand bellen die gewonnen heeft hahaha.'

:')

Ze zingen het nummer niet live, draaien het singletje af.

Ik wens de meiden zelf het allerbeste maar puur ter afstraffing van de manier waarop dit jaar wordt omgegaan met onze inzending begin ik zo langzamerhand op een afgang te hopen. :@
Echt? Een voorwaarde was dat het lied modern moest zijn? En dan kiezen ze dit? Wauw.

Nou na de Douwe-opmerking zou ik willen zeggen haal eerst zelf maar elfde plek finale, meisjes. En ik denk dat hij jullie sowieso nog wel iets kan leren over hoe de media te bespelen daar in de week voorafgaand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169346629
Het begint hier wel een groot Common Linnets-gehalte te krijgen... just sayin'. Daar kwam op een gegeven moment een campagne op gang om ze te eisen met een ander nummer te gaan.

Het belangrijkst is dat de act zelf gelooft in het nummer en de achterliggende boodschap. Daar had ik bij Trijntje zo m'n twijfels bij, maar bij O'G3NE geenszins. Dit nummer past bij hen, ondanks dat ik het niet hun beste nummer vind zie ik dat ook wel.
pi_169346632
Australië doet dit jaar weer mee?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2017 @ 10:01:56 #260
43556 miss_dynastie
pi_169347195
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:48 schreef Cee het volgende:

Ze hebben Douwe Bob nog niet gebeld voor tips. 'We zouden alleen maar iemand bellen die gewonnen heeft hahaha.'

:')
Ze weten in ieder geval goed hoe ze de sympathie van het Nederlandse publiek kapot moeten helpen zeg, hallo! En dan is het argument natuurlijk weer 'wat maakt het uit, het buitenlandse publiek ziet dat toch niet', maar zo'n houding gaat zich toch wreken, dat is in 2000 ook gebeurd....
pi_169347398
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:48 schreef Cee het volgende:
Ze zitten nu bij Q Music. Ze zeggen dat ze behoorlijk wat liedjes hebben gehoord, stuk of 25 in totaal, 2 dagen writers camp, meerstemmigheid moest centraal staan evenals dat het modern moet zijn.

Modern :') :')

Ze hebben Douwe Bob nog niet gebeld voor tips. 'We zouden alleen maar iemand bellen die gewonnen heeft hahaha.'

:')

Ze zingen het nummer niet live, draaien het singletje af.

Ik wens de meiden zelf het allerbeste maar puur ter afstraffing van de manier waarop dit jaar wordt omgegaan met onze inzending begin ik zo langzamerhand op een afgang te hopen. :@
Oh wow :')

En ik zeg een +1 op je laatste zin :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter dinsdag 7 maart 2017 @ 10:26:19 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_169347577
Overigens had ik het hier ook gemeld als ze met het zelfde enthousiasme vertelden over het kiezen van de outfits of de voorbereidingen op de week in Kiev etc., of het adopteren van een baby-otter of het promoten voor het maken van donaties aan de stichting om een stap dichter te komen bij het zoeken naar een middel tegen deze vreselijke ziekte.
Misschien komt dat er nog wel, we hebben de tijd. Vooralsnog helpen ze niet mijn pessimisme te temperen en om te zetten naar optimisme, mijn persoonlijke mening over het nummer zelf buiten beschouwing gelaten.

Wat blackswangreen zegt, het is inderdaad TCL all over again met als kanttekening dat deze meiden al bij voorbaat met 3-0 achter stonden voordat het nummer überhaupt bekend was, vanwege vooropgestelde aannames. Die achteraf terecht bleken te zijn.
Voor mij hebben ze dus nog een flinke achterstand weg te poetsen en ik hoop dat het lukt.
pi_169347861
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:48 schreef Cee het volgende:
Ze zitten nu bij Q Music. Ze zeggen dat ze behoorlijk wat liedjes hebben gehoord, stuk of 25 in totaal, 2 dagen writers camp, meerstemmigheid moest centraal staan evenals dat het modern moet zijn.

Modern :') :')

Ze hebben Douwe Bob nog niet gebeld voor tips. 'We zouden alleen maar iemand bellen die gewonnen heeft hahaha.'

:')

Ze zingen het nummer niet live, draaien het singletje af.

Ik wens de meiden zelf het allerbeste maar puur ter afstraffing van de manier waarop dit jaar wordt omgegaan met onze inzending begin ik zo langzamerhand op een afgang te hopen. :@
Dit past wel in het beeld wat ik al van ze had en wat ik zondag van ze kreeg bij Carlo B. Ook heel neerbuigend over het Italiaanse liedje, dat zoveel meer is dan een man in een apenpak, dat is juist de essentie van de tekst :')

En oud-deelnemers niet bellen, stelletje arrogante trienen, blijf maar lekker in je veilige familiebubble zitten :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter dinsdag 7 maart 2017 @ 10:52:08 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_169347959
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de essentie van dat apenpak.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 10:53:52 #265
163650 Greys
pi_169347982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:17 schreef blackswangreen het volgende:
Het begint hier wel een groot Common Linnets-gehalte te krijgen... just sayin'. Daar kwam op een gegeven moment een campagne op gang om ze te eisen met een ander nummer te gaan.
Hier niet toch? Ik kan me op FOK! geen petitie of 'eisen' herinneren namelijk voor een ander nummer. Wel dat veel mensen het in het begin niet zo geweldig vonden, maar eisen en petities kan ik me niks van herinneren. Wat ik alleen niet snap, jij vindt het nummer toch óók niet zo heel geweldig? En op binnen- en buitenlandse blogs en sites en forums is het ongeveer 50-50, daar zijn ook heel veel mensen die het vreselijk oubollig en rommelig en niksig vinden. En er zijn mensen die het fantastisch vinden. Net als hier in dit topic. Alleen hier zijn er meer die het niks vinden dan mensen die jubelen, maar 'we' laten degenen die hier jubelen dat het fantastisch was bij RTL Live en Carlo toch ook heerlijk jubelen? En zij laten degenen die het niks vinden ook gewoon in hun waarde. (Op één na, dan. Nou ja, twee, maar die tel ik als één. :+ )
Tis net het echte leven, de één houdt van spruitjes, de ander vindt ze gruwelijk. So be it.

quote:
Het belangrijkst is dat de act zelf gelooft in het nummer en de achterliggende boodschap. Daar had ik bij Trijntje zo m'n twijfels bij, maar bij O'G3NE geenszins. Dit nummer past bij hen, ondanks dat ik het niet hun beste nummer vind zie ik dat ook wel.
Dat ben ik wel met je eens hoor. Ze moeten gaan met een nummer waar ZIJ zich fijn en prettig bij voelen en wat zij vinden dat de meeste kans heeft. Ik denk alleen dat ze dan al beter snel hadden kunnen roepen 'stop maar met je writers camp', we weten het al lang joh. Want dat gaven ze wel toe bij Carlo, ze hadden er zelfs al snel een heel beeld bij en niks kon er meer aan tippen.

Het kan twee kanten op, of de jury en de stemmers hebben dezelfde smaak als de jubelaars en dan zie ik het nog wel in de top 5 komen in de finale ook :Y Of de meeste jury's en stemmers vinden het net zo oubollig en niksig als de andere helft. Dan wordt het niks.

De gouden enveloppen worden spannend iig :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 10:54:11 #266
163650 Greys
pi_169347994
quote:
Oh wauw. Zelfs Australië gaat voor saai. :O
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348006
Ze mogen (en moeten) vooral doen wat ze zelf willen. Inderdaad iets waar je achter staat en in gelooft.

Maar als je blundert, dan weet je ook waar je voor hebt gekozen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169348101
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:52 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de essentie van dat apenpak.
Het gaat over de evolutie van de mens en de huidige westerse maatschappij, maar dat iedereen van nature een naakte dansende aap is :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:04:57 #269
163650 Greys
pi_169348148
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:52 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de essentie van dat apenpak.


quote:
Plenty of historical context for this. The hero (or nemesis) of all distracted meditationers. Even Buddha has been said to have shown up in a monkey suit for an occasional lifetime.*
En de vertaling van zijn songtekst:

Be or must be-
Hamletic doubt
contemporary like the Neolithic man.
In your cage 2x3 get comfortable.
Intellectuals in coffee bars,
Internet experts
Honorary associates in the anonymous meetings of selfie-addicted
Intelligence is out-of-date
Easy answers
Worthless dilemmas.

A.A.A Seeking, seek, yes
Grand finale's stories
Hoping, hope, yes
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

It rains drops of Chanel,
on aseptic bodies,
save yourself from the smell of your own kind
Each person is a know-it-all thanks to the web,
communities' cocaine,
the poor people's opium.

A.A.A Seeking, seek, yes
virtual humanity,
sex appeal, sex appeal,
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

When life becomes distracted,
men fall.
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the monkey gets back up
Namaste, yeah!

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348164
Ik vind het lied waarmee ze gaan niet zozeer het grootste probleem, da's gewoon wat je van Og3ne kan verwachten als je ze stuurt.

Hun hele familiaire, incestueuze aanpak waarbij je vooral niet buiten je eigen comfortzone durft te kijken en ook je publiek niet of nauwelijks meeneemt in het traject naar Kiev terwijl je toch je land vertegenwoordigd is me wel een doorn in het oog.

En ja Anouk liep ook niet over van enthousiasme richting publiek, maar die heeft wat meer credits met meer dan 20 jaar ervaring en een dikke A-status als artiest... dit zijn gewoon 3 verwende nesten die gepusht worden door paps
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169348248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het lied waarmee ze gaan niet zozeer het grootste probleem, da's gewoon wat je van Og3ne kan verwachten als je ze stuurt.

Hun hele familiaire, incestueuze aanpak waarbij je vooral niet buiten je eigen comfortzone durft te kijken en ook je publiek niet of nauwelijks meeneemt in het traject naar Kiev terwijl je toch je land vertegenwoordigd is me wel een doorn in het oog.

En ja Anouk liep ook niet over van enthousiasme richting publiek, maar die heeft wat meer credits met meer dan 20 jaar ervaring en een dikke A-status als artiest... dit zijn gewoon 3 verwende nesten die gepusht worden door paps
Ik dacht ook eigenlijk dat na de bekendmaking ze vrij waren om dus meer te doen, maar het blijft toch erg stil.
Ja, ze zingen in programma's.. dat is het.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169348288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht ook eigenlijk dat na de bekendmaking ze vrij waren om dus meer te doen, maar het blijft toch erg stil.
Ja, ze zingen in programma's.. dat is het.
Ik snap ook niet dat je werkelijk al jaren loopt te leuren en te smeken om te gaan en als dan het moment daar is, er nu zo mee omgaat _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169348317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat je werkelijk al jaren loopt te leuren en te smeken om te gaan en als dan het moment daar is, er nu zo mee omgaat _O-
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Waarschijnlijk is elke dag in een programma op tv zingen voor hun gevoel het "out in the open" :')

Eigenwijs over DB doen, maar hij had ze zat tips kunnen geven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169348362
Sowieso vind ik die hele Hilversumse kliek nu wel weer om te kotsen, iedereen doet net alsof ze god's gift aan het Songfestival zijn, eindelijk kwaliteit want de rest is altijd politiek corrupte zooi... precies de arrogante houding waardoor je nooit verder zult komen.

Ieder ander ziet gewoon een vrij middelmatig nummer dat sterk maar zonder emotie wordt gezongen, en dan straks allemaal weer in shock als de troetelmeisjes door de zijdeur afgaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:25:55 #275
163650 Greys
pi_169348451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso vind ik die hele Hilversumse kliek nu wel weer om te kotsen, iedereen doet net alsof ze god's gift aan het Songfestival zijn, eindelijk kwaliteit want de rest is altijd politiek corrupte zooi... precies de arrogante houding waardoor je nooit verder zult komen.

Ieder ander ziet gewoon een vrij middelmatig nummer dat sterk maar zonder emotie wordt gezongen, en dan straks allemaal weer in shock als de troetelmeisjes door de zijdeur afgaan...
En dan om het hardst krijsen DAT WE NOOIT MEER MEE MOETEN DOEN WANT DIE OOSTBLOKLANDEN.

:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348491
Misschien kunnen we een petitie starten dat ze volgend jaar weer de lijn oppakken van DB-TCL-Anouk :7

In tv-land hebben ze veel credits "want ze kunnen goed zingen".
Jongens, bij The Voice kan iedereen ook goed zingen. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 11:30:58 #277
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_169348525
Ze kunnen beter iemand selecteren die zelf zingt/instrument bespeeld maar ook schrijft. De beste artiesten zijn voor mij de gene die zelf ook schrijven en echt een visie hebben.
pi_169348616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:30 schreef Momo... het volgende:
Ze kunnen beter iemand selecteren die zelf zingt/instrument bespeeld maar ook schrijft. De beste artiesten zijn voor mij de gene die zelf ook schrijven en echt een visie hebben.
Yup en dat is wat we met zijn allen hier ook al bijna unaniem roepen... Og3ne is gewoon niet authentiek en heeft veel te weinig eigenheid als artiest, of het moeten de perfect gezongen covers en middelmatige liedjes van paps zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169348631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:25 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan om het hardst krijsen DAT WE NOOIT MEER MEE MOETEN DOEN WANT DIE OOSTBLOKLANDEN.

:')
Of "Het is allemaal kermis want een man in een apenpak heeft gewonnen" :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:39:50 #280
163650 Greys
pi_169348667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Of "Het is allemaal kermis want een man in een apenpak heeft gewonnen" :')
Oh god ja, dat krijg je straks natuurlijk ook weer _O-

Terwijl dat liedje echt een van de allerbeste nummer is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:40:54 #281
163650 Greys
pi_169348688
(Maar Portugal heeft Italië in mijn persoonlijke favorieten nipt ingehaald inmiddels. Ik kan er niet over uit HOE VERSCHRIKKELIJK MOOI dat is. Dat grijpt me zo naar de strot. Is trouwens ook een love it or hate it nummer, dus ik snap het als mensen het niks vinden hoor. Maar bohhhhhhh. O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348745
Wie weet trouwens nog of afgelopen jaar de nummers 1 en 2 ver uit elkaar lagen? Was het dichtbij elkaar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:48:22 #283
163650 Greys
pi_169348811
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wie weet trouwens nog of afgelopen jaar de nummers 1 en 2 ver uit elkaar lagen? Was het dichtbij elkaar?
534 en 511 punten

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_2016#Finale
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso vind ik die hele Hilversumse kliek nu wel weer om te kotsen, iedereen doet net alsof ze god's gift aan het Songfestival zijn, eindelijk kwaliteit want de rest is altijd politiek corrupte zooi... precies de arrogante houding waardoor je nooit verder zult komen.

Ieder ander ziet gewoon een vrij middelmatig nummer dat sterk maar zonder emotie wordt gezongen, en dan straks allemaal weer in shock als de troetelmeisjes door de zijdeur afgaan...
Precies. Iedereen ziet ze ook weer met gemak de finale halen. Ik moet 't nog maar zien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 11:53:45 #285
163650 Greys
pi_169348887
Kunnen we dan volgend jaar gewoon Waylon wél solo sturen?
Hij gaf in 2015 al aan dat serieus te overwegen. Dus hop hop AVROTROS, zo'n aanbod sla je toch niet af??? Dom als je het niet doet.

babettevanveen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 22:39:23 Ps, kunnen we volgend jaar @waylonline niet gewoon alleen sturen? reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169348991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso vind ik die hele Hilversumse kliek nu wel weer om te kotsen, iedereen doet net alsof ze god's gift aan het Songfestival zijn, eindelijk kwaliteit want de rest is altijd politiek corrupte zooi... precies de arrogante houding waardoor je nooit verder zult komen.

Ieder ander ziet gewoon een vrij middelmatig nummer dat sterk maar zonder emotie wordt gezongen, en dan straks allemaal weer in shock als de troetelmeisjes door de zijdeur afgaan...
Dit!

En dat kliekje doet ook nooit aan zelfreflectie. Het ligt altijd maar weer aan anderen. Zo vermoeiend, want op die manier kom je nooit verder. Alleen daarom hoop ik al dat O'G3NE het toch wel aardig gaat doen (al heb je dan weer het gevaar dat AVROTROS de komende jaren op deze lijn doorgaat "want dat bleek zo goed te werken").
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:09:01 #287
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169349150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:25 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan om het hardst krijsen DAT WE NOOIT MEER MEE MOETEN DOEN WANT DIE OOSTBLOKLANDEN.

:')
Dat vind ik op dit moment nog het sterkste argument om te zeggen:
Laat Italië, ondanks die aap die nog steeds moet worden afgevoerd }:| , het dit jaar anders maar winnen.

Dan kan iig niet weer het Oostblok / Scandinavië-blok "argument" gebruikt worden. :{w
Al zullen we dan wel te horen krijgen dat het ondankbare Zuid Europa aan kliekvorming doet oid. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 12:10:08 #288
163650 Greys
pi_169349166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat vind ik op dit moment nog het sterkste argument om te zeggen:
Laat Italië, ondanks die aap die nog steeds moet worden afgevoerd }:| , het dit jaar anders maar winnen.

Dan kan iig niet weer het Oostblok / Scandinavië-blok "argument" gebruikt worden. :{w
Al zullen we dan wel te horen krijgen dat het ondankbare Zuid Europa aan kliekvorming doet oid. :')
Italië of Portugal :P In mijn persoonlijke boekje dan ;)

Sowieso blijft dat Oostbloklandengekrijs maar overal (voornamelijk op FB) aanwezig. En als je dan de winnaars van de afgelopen tien jaar opnoemt, komt er daarna een JA MAAR... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169349176
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:53 schreef Greys het volgende:
Kunnen we dan volgend jaar gewoon Waylon wél solo sturen?
Hij gaf in 2015 al aan dat serieus te overwegen. Dus hop hop AVROTROS, zo'n aanbod sla je toch niet af??? Dom als je het niet doet.

babettevanveen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 22:39:23 Ps, kunnen we volgend jaar @waylonline niet gewoon alleen sturen? reageer retweet
Waylon is dit jaar in gesprek geweest met de AVROTROS. Zou me niks verbazen als hij volgend jaar gaat, Als ik me goed herinner was Douwe in 2015 benaderd en ging hij het jaar erop. Og3ne was in gesprek met AVROTROS in 2016 en gaat dit jaar, Ik zie een patroon, althans dat hoop ik stiekem ;)
Overigens las ik dit ook:
De zussen Vol, die in 2014 The Voice of Holland wonnen, spraken de afgelopen weken meerdere malen met het selectiecomité van de omroep. Dat stuitte in zijn zoektocht voor de liedjeswedstrijd in het Oekraïense Kiev al op een vroeg 'nee' van zijn gedroomde kandidaat Dotan. Die liet weten eventueel best geïnteresseerd te zijn, maar het komend jaar nog te druk te hebben met zijn eigen carrière. Toen er verder werd gekeken kwam als snel de naam van O'G3NE naar voren.

De kans zit er dus ook dik in dat Dotan gaat. Zijn naam komt elk jaar weer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 12:11:37 #290
163650 Greys
pi_169349192
In de afgelopen tien jaar ZEVEN niet-Oostblok-winnaars.
En toch blijven ze dat maar roepen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:12:52 #291
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169349211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:40 schreef Greys het volgende:
(Maar Portugal heeft Italië in mijn persoonlijke favorieten nipt ingehaald inmiddels. Ik kan er niet over uit HOE VERSCHRIKKELIJK MOOI dat is. Dat grijpt me zo naar de strot. Is trouwens ook een love it or hate it nummer, dus ik snap het als mensen het niks vinden hoor. Maar bohhhhhhh. O+ )
Ik krijg er een beetje de kriebels van, en niet het goede soort kriebels. :@
Meer nog van zijn manier van performen dan van het lied zelf.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 12:14:08 #292
163650 Greys
pi_169349228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:10 schreef messi124 het volgende:

[..]

Waylon is dit jaar in gesprek geweest met de AVROTROS.
En toch kozen ze voor Og3ne? :@ Of heeft Waylon misschien aangegeven dat ie dan klem zou komen met The Voice?

quote:
Zou me niks verbazen als hij volgend jaar gaat, Als ik me goed herinner was Douwe in 2015 benaderd en ging hij het jaar erop. Og3ne was in gesprek met AVROTROS in 2016 en gaat dit jaar, Ik zie een patroon, althans dat hoop ik stiekem ;)
IK HOOP MET JE MEEEEEE w/

quote:
Overigens las ik dit ook:
De zussen Vol, die in 2014 The Voice of Holland wonnen, spraken de afgelopen weken meerdere malen met het selectiecomité van de omroep. Dat stuitte in zijn zoektocht voor de liedjeswedstrijd in het Oekraïense Kiev al op een vroeg 'nee' van zijn gedroomde kandidaat Dotan. Die liet weten eventueel best geïnteresseerd te zijn, maar het komend jaar nog te druk te hebben met zijn eigen carrière. Toen er verder werd gekeken kwam als snel de naam van O'G3NE naar voren.

De kans zit er dus ook dik in dat Dotan gaat. Zijn naam komt elk jaar weer terug.
Gedroomde kandidaat :X Het is mijn smaak niet maar van mij mag Dotan trouwens ook best een keer hoor. Zeker weten. En Waylon. En Douwe nog een keer. En misschien Ilse een keer solo. Hop, genoeg voor de komende jaren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 12:14:53 #293
163650 Greys
pi_169349245
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik krijg er een beetje de kriebels van, en niet het goede soort kriebels. :@
Meer nog van zijn manier van performen dan van het lied zelf.
Kan ik me wel voorstellen. Maar ik vind het juist tof dat ie zich daar dus geen hol van aantrekt. ;)
Maar snap wat je bedoelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:16:02 #294
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169349270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Italië of Portugal :P In mijn persoonlijke boekje dan ;)

Sowieso blijft dat Oostbloklandengekrijs maar overal (voornamelijk op FB) aanwezig. En als je dan de winnaars van de afgelopen tien jaar opnoemt, komt er daarna een JA MAAR... :')
Ja, dat is ook wel een beetje vermoeiend aan het worden idd.
Dan wijs je op Zweden, Finland, en Noorwegen en dan zijn het ineens 'al die Scandinavische landen' die op elkaar stemmen. Ja, want daar zijn er zo veel van. :|W :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter dinsdag 7 maart 2017 @ 12:18:28 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_169349311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:04 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

En de vertaling van zijn songtekst:

Be or must be-
Hamletic doubt
contemporary like the Neolithic man.
In your cage 2x3 get comfortable.
Intellectuals in coffee bars,
Internet experts
Honorary associates in the anonymous meetings of selfie-addicted
Intelligence is out-of-date
Easy answers
Worthless dilemmas.

A.A.A Seeking, seek, yes
Grand finale's stories
Hoping, hope, yes
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

It rains drops of Chanel,
on aseptic bodies,
save yourself from the smell of your own kind
Each person is a know-it-all thanks to the web,
communities' cocaine,
the poor people's opium.

A.A.A Seeking, seek, yes
virtual humanity,
sex appeal, sex appeal,
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

When life becomes distracted,
men fall.
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the monkey gets back up
Namaste, yeah!

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.
Uh oké. :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:18:36 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169349313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen. Maar ik vind het juist tof dat ie zich daar dus geen hol van aantrekt. ;)
Maar snap wat je bedoelt.
Ja, zo kan je het ook bekijken, maar dan zou je het ook tof moeten vinden dat OGene zich nergens een hol van aan lijkt te trekken. :+
:P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 maart 2017 @ 12:24:36 #297
163650 Greys
pi_169349408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, zo kan je het ook bekijken, maar dan zou je het ook tof moeten vinden dat OGene zich nergens een hol van aan lijkt te trekken. :+
:P
Ik bedoel dat hij zich geen hol aantrekt van het commentaar op zijn jasje, schoudervullingen, rare trekjes etc. En als ik Og3ne was zou ik me ook vooral niks van alle commentaar op ze aantrekken, want dan kan je niks meer. ^O^ Dus ja, ook al vinden sommige mensen hun inzending en hen zelf niks, ik vind het GOED dat zij daar niet van wakker lijken te liggen!

(Maakt nog steeds niet dat ik hun lied net zo mooi vind als dat van Portugal :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169349465
Het Eurovisie Songfestival beschouw ik nog altijd als het hoogtepunt van mijn carrière. Ilse DeLange en ik zijn daar immers tweede geworden. Ik zou het leuk vinden om nog een keer naar het Eurovisie Songfestival te gaan, alleen of wellicht weer met iemand anders.“

Kan de AVROTROS Waylon niet alvast vastleggen :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:32:34 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169349521
Ik ben na 3 jaar wel weer toe aan Waylon.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169349529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:28 schreef messi124 het volgende:
Het Eurovisie Songfestival beschouw ik nog altijd als het hoogtepunt van mijn carrière. Ilse DeLange en ik zijn daar immers tweede geworden. Ik zou het leuk vinden om nog een keer naar het Eurovisie Songfestival te gaan, alleen of wellicht weer met iemand anders.“

Kan de AVROTROS Waylon niet alvast vastleggen :)
Waylon en Douwe met een country hit?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:36:11 #301
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169349566
Ik open wel een nieuwe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')