Hoezo is die kut ? Die knop is toch niks anders dan diegene die Blomke toont ?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Géén Makita. Die aan/uit knop is echt kut.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Dewalt is nogal eens bij Lidl/Aldi te vinden. Recent heb ik een Milwaukee op Amazon.de gekocht, deze AG 125-10:
[ afbeelding ]
Alleen zo'n slow start knop zit daar niet op en dat is eigenlijk een minpunt. Verder goed en degelijk ding.
1000Wquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Onze haakse slijper heeft de pijp aan maarten gegeven; een echte Toledo, die al verschillende verbouwingen overleeft had![]()
Heeft iemand nog tips ?
We zoeken in ieder geval een 125 mm slijptol met een gewoon snoer, budget is ergens tussen de ¤ 80,- en ¤ 100,- euro.
Een vermogen van +/- 800 watt; en hij hoeft niet in een koffer, mbox, lbox oid. te zitten.![]()
Iemand tips ?
De makita knoppen op mijn twee slijptollen moet je een rare druk&schuif beweging maken. Vorm van de knop is heel normaal, maar de knop aan zetten absoluut niet en daardoor erg irritant. Dus mocht je perse een makita willen. Probeer het eerst ff in een winkel. Of niet, maar dan heb ik je iig. gewaarschuwdquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoezo is die kut ? Die knop is toch niks anders dan diegene die Blomke toont ?
Een Hitaschi word het iig sowieso ook niet.die vind ik zelf niet prettig in de hand liggen.
[..], Ik moet hem van het weekend in ieder geval hebben; dus ik ga hem niet ergens bij een buitenlandse webshop bestellen.
Deze heb ik gekocht via zo'n Aldi aanbieding (1 jaar geleden), bevalt primaquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:18 schreef blomke het volgende:
800 W
https://www.gereedschapce(...)Ob_NICFYEL0wodcH8F3g
Ga het eerst even aanschouwen met een bouwmarkt modelletje hoe dat voeltquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De makita knoppen op mijn twee slijptollen moet je een rare druk&schuif beweging maken. Vorm van de knop is heel normaal, maar de knop aan zetten absoluut niet en daardoor erg irritant. Dus mocht je perse een makita willen. Probeer het eerst ff in een winkel. Of niet, maar dan heb ik je iig. gewaarschuwd.
Zullen zeker goede blauwe machines zijn; maar er is meer dan boschquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
1000W
https://www.gereedschapce(...)25mm-0601828800.html
850W
https://www.toolmax.nl/bo(...)25mm-superactie.html
Probeer Amazon eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:32 schreef Puala het volgende:
Iemand tips waar je een goedkope, maar betrouwbare accu van Makita kan halen? Mijn accu laad op volgens de lader en zit tussen de 80% en 100% in, maar in de praktijk blijkt hij gewoon leeg te zijn. Wel zonde dat het exact met 2 jaar en 2 maanden gebeurd
Met Panasonic cellen: kan je accu weer jaren mee!quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:42 schreef Speekselklier het volgende:
Breng hem naar de accudokter.
Die opereerte de accu indien nodig en vult hem met nieuwe cellen.
Meestal beter dan origineel!
http://www.accudokter.nl/
Ik heb er goede ervaringen mee. Ooit een garantieprobleem met een elektische fiets gehad.
De leverancier kwam er niet uit. De mannen hadden de sluiting in de lader telefonisch al ontdekt en drie dagen later waren de problemen opgelost. Ik vertelde de sympotomen en ze wisten direct welk merk lader ik had!
Eens! op t werk een Makita, en ben altijd met die kutknop aan t kutten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De makita knoppen op mijn twee slijptollen moet je een rare druk&schuif beweging maken. Vorm van de knop is heel normaal, maar de knop aan zetten absoluut niet en daardoor erg irritant. Dus mocht je perse een makita willen. Probeer het eerst ff in een winkel. Of niet, maar dan heb ik je iig. gewaarschuwd.
Is dit nog net geen garantie ? Makita nederland al eens gemaild ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:32 schreef Puala het volgende:
Iemand tips waar je een goedkope, maar betrouwbare accu van Makita kan halen? Mijn accu laad op volgens de lader en zit tussen de 80% en 100% in, maar in de praktijk blijkt hij gewoon leeg te zijn. Wel zonde dat het exact met 2 jaar en 2 maanden gebeurd
Nee nog niet. Bedenk mij net dat ik dit moet uitzoeken en ben aan het werk. Maar kan het altijd proberen daar heb je gelijk in. Moet dan alleen denk ik de serienummers er bij hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is dit nog net geen garantie ? Makita nederland al eens gemaild ?
Neg. advies voor autom. kitspuit op accu. Dat werkt niet lekker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:33 schreef DarkE het volgende:
Iemand een suggestie voor een goede kitspuit voor een redelijke prijs?
Voor een paar keer is dit wel een goed alternatiefquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er ergens een goed alternatief voor Piher stuts, maar dan betaalbaarderik krijg het niet over mijn hart om ¤80 á ¤90 te betalen voor 2 van die dingen en ik heb ze niet zo heel veel meer nodig, maar de 15kg/¤15 derde hand dingen zijn dan weer te prullaria.....
hangt toch een beetje van het merk af (hoewel ik skil geen merk durf te noemen.)quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Neg. advies voor autom. kitspuit op accu. Dat werkt niet lekker.
[ afbeelding ]
Ik heb deze, maar vind 'm log, onhandig en de snelheidsregeling is lastig in te stellen als je er mee bezig bent. Je moet eigenlijk eerst een proeflijntje leggen op een ander "ding" en als ie eindelijk goed staat,hopen dat ie op het object even goed blijft stromen.
Ik zou deze van Zwaluw nemen:
[ afbeelding ]
Ik had/heb er een van Zwaluw, zoeen als Blomke laat zien...quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:33 schreef DarkE het volgende:
Iemand een suggestie voor een goede kitspuit voor een redelijke prijs?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor een paar keer is dit wel een goed alternatief![]()
https://www.praxis.nl/bou(...)70cm-3-stuks/5530765
Werkt perfect, iets meer werk om op de juiste lengte te krijgen en alleen herbruikbaar als je elke keer dezelfde lengte of een steeds kortere lengte moet stutten.
De aannemer hier deed het er ook mee (terwijl ik 2 Piherstutten heb liggen).
Oliedruk? Je bedoelt perslucht?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:32 schreef akatar het volgende:
mocht je geen accu model wille zou ik 1 kopen op oliedruk.
Waar zit de hydraulica dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld zoeen:
[ afbeelding ]
Die dingen kosten 70 euro. Vind ik niet echt een redelijke prijs voor een kitspuit. Maar soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |