SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tuinfluitert op 07-04-2017 09:43:03 (Aanvulling.) ]
Utopia, vrijdag 7 april 2017.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Tuinfluitert op 07-04-2017 17:04:55 (Aanvulling.) ]
[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 08-04-2017 23:55:51 (Aangevuld.) ]
[ Bericht 45% gewijzigd door Tuinfluitert op 09-04-2017 14:36:02 (Aangevuld, en een vlieg opgevangen.) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(De bank valt.)
Jessie: Dat kan je niet maken hoor, moet je voorzichtig mee doen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fay: Hoe is het nou om met twee meisjes in bed te liggen?
Bas: Ik vind het best veel werk.
Fay: Ik heb hier geen zin meer in.
Bas: Nou wat is dat nou?
Fay: Ik ga uit het shot.
Demi: Je bent jaloers.
Fay: Demi welterusten.
Demi: Welterusten Fay.
Bas; En ik dan?
Fay: Jij moet weg.
Bas: Dit is mijn plek.
Fay: Jij hebt geen plek. Oke, we hebben het kussengevecht gehad, het kriebelen en nu?
[ Bericht 7% gewijzigd door Tuinfluitert op 19-04-2017 01:08:37 (Aanvulling.) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ene Fred mailde. De vrouw van Fred heeft een bedrijf en die heet bijna hetzelfde als Veni Vidi.
Ze willen niet met een tekst vergeleken worden met Fuck you erachter.
Hij was nogal boos in die mail en eindigde met: Er komt een tijd dat je de poort uit moet en hoogstwaarschijnlijk sta ik dan buiten, om je om tekst en uitleg te vragen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Is een latijnse tekst, dus niks eigendom van iets of iemand.
[ˈveni ˈvidi ˈvitʃi]?) (Ik kwam, ik zag, ik overwon) is een bekende Latijnse uitspraak van Julius Caesar, die hij deed in het jaar 47 v.Chr.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Veni,_vidi,_vici
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
Veni Vidi is ook een carnavalsvereniging hier in brabant
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze staan nu op de zwarte lijst van Utopia.
(Ervan uitgaan dat Kevin maandag naar huis toe kan?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |