Ik hoop Rene...quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:08 schreef Yaksa het volgende:
Morgen de finale van de Utopia spelen. Wie gaat het winnen? Billy, Jessie of René?
Even een verandering in script ... als Jessie wint neemt hij Romy mee...quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.En stel dat Jessie wint;en zegt dat hij Boyd mee neemt ,gaat Billy flippen.
Waar moet je dan tegen lullen? Camera personeel?..quote:
Dat dus. Ze mogen iemand meenemen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar moet je dan tegen lullen? Camera personeel?..
Er is maar 1 winnaar. En er is nooit gezegd dat ze iemand mee mochten nemen op die 2 daagse trip. Dus zal het wel gaan onder camera begeleiding, met filmpjes die dan naar Utopia worden gestuurd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:36 schreef snetje het volgende:
[..]
O jawel hoor ...die ligt op waakstand... zodra Jessie zich omdraait springt ze er op...quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:51 schreef Yaksa het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Billy bij Jessie in bed is gedoken zonder dat daar geen sex aan te pas komt. Dat wordt waarschijnlijk een soort van kadootje morgenvroeg omdat hij er dan een jaar zit.
Dat dus, zelf is ze zonet al omgedraaid met het gezicht naar Jessie toe.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:56 schreef snetje het volgende:
[..]
O jawel hoor ...die ligt op waakstand... zodra Jessie zich omdraait springt ze er op...
Tja, dan komt hij in Utopia niet echt aan zijn trekken. Waarom is die vent úberhaubt in Utopia gekomen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:02 schreef snetje het volgende:
Ik zit nog even de uitzendingen te bekijken ... man wat mag die Rob vertrekken zeg...maar echt!!
Lekker weer met zijn blote miljonairs borstkastje weer op GrindrTinder...meisjes gek maken en om de dag weer seks hebben ...Hans chauffeert wel...
Het is ook niet voor niks dat meneer eng nek geen contacten heeft in de buitenwereld ...alleen zijn chauffeur...zegt genoeg...quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:08 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie die engnek nog op de boot staan.
STAP in die TREIN.
met z'n ALLEN
Ga ervoor. we KUNNEN het doen
Die trein gaat RIJDEN
Tja, was bij Vic en Row ook. Maar volgens mij mogen ze nu wel iemand kiezen die meegaat. Dus ik hoop dat Jessie wint en hij Boyd kiest. Bats wordt gek.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh, jij dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.En stel dat Jessie wint;en zegt dat hij Boyd mee neemt ,gaat Billy flippen.
Maar dat gaat die slappeling niet doen he, als hij wint neemt ie Billy meequote:Op vrijdag 7 april 2017 01:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gezien van begin januari, toen zat Robje nog heul stoer te doen bij Jessie:quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:08 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie die engnek nog op de boot staan.
STAP in die TREIN.
met z'n ALLEN
Ga ervoor. we KUNNEN het doen
Die trein gaat RIJDEN
Um neequote:
Billy is een goedkope hoer voor Jessie.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Um nee![]()
Billy is de sukkel, Jessie raakt gratis zijn kwakkie kwijt, zijn bed wordt opgemaakt, was gedaan en...........hij heeft helemaal GEEN verdere verplichtingen meer![]()
Straks fijn bij Boyd op de vide , misschien gaat die muts daar ook nog wel de was doen , en zo af en toe even langskomen om hem aan zijn behoefte te helpen waarna ze weer op mag tiefen, wat een wijf![]()
Keesquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:53 schreef humpty het volgende:
De relaties even op een laag pitje omdat de tweeling er in kwam
en nu mogen ze weer los....wie bedenkt daar het script man
Een zaadlozing. Iets zegt me dat dat in the end niet bevredigend is.quote:
Vanavond weer ruzie in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zaadlozing. Iets zegt me dat dat in the end niet bevredigend is.
Wat een wijven, wat een knulletjes.
Jasjes vermeubelen die niet verkocht wordenquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:01 schreef DKUp het volgende:
Wat doet Shovel nu eigenlijk?
De koeien doet ze niet tot nauwelijks meer
Huhuhuhuhquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jasjes vermeubelen die niet verkocht worden
Wat een hoerenlopers en hoeren zitten er toch in Utopia en dan ook nog zeggen ik ben heel erg ongesteld maar dat voel je toch niet ppfff. Goedemorgen mama's van Cemal en Rooms, wat doen jullie kinderen het goed hequote:Op donderdag 6 april 2017 23:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Romy: "ik ben erg ongesteld, maar dat voel je toch niet?"![]()
[ afbeelding ]
in ieder geval tot de stemmen vaststaan. Dan mag ze net als vorige keer weer ophoepelen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:22 schreef Copycat het volgende:
Maar ik begrijp dat Billy ook weer in de boot heeft geslapen? Weer seks? Weer verkering? Weer kansloos!
Rene gun ik het helemaal niet, vind het een vieze achterbakse ventquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:35 schreef humpty het volgende:
Begrijp dat Romy ook haar zin/beurt heeft gekregen ?
Kijk haast niet meer naar deze waardeloze script reality show
het gaat nergens meer over en alles is zo voorspelbaar
Hoop dat Rene gaat winnen vanmiddag maar je weet
van te voren al dat het Jessie of Billie gaat worden
Ja wat wil je met zulke knusjes, echte mannen waren hier toch nooit meer ingetraptquote:
Nee hoor, is in overleg met Wim gebeurdquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:56 schreef Mjelleke het volgende:
Ben eens benieuwd of Wim V. iets gaat zeggen dat de platen voor het penthouse gebruikt zijn voor het huisje aan het atelier. Dit hebben Jeroen en Rob volgens mij zonder overleg gedaan.
Zou je het Billy of Jessie wel gunnen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Rene gun ik het helemaal niet, vind het een vieze achterbakse vent
Lult met iedereen mee en maakt de een bij de ander zwart
Echt en vies min laag mannetje
Nee, die ook niet eigenlijk, stomme kneuzenquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je het Billy of Jessie wel gunnen?
(Het gaat vandaag tussen hun drieën, begrijp ik?)
De schaamte voorbijquote:
echt hè?? pffffquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:45 schreef Dotteke het volgende:
maar gelukkig is Cemal zo verstandig geweest om er niet te blijven slapen
Gevalletje van Té Laat!quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ram zegt tegen Room dat ze niet moet doen wat Billy ook doet (neuken met je ex)
Ik weet niet of ik nu zo ouderwets ben, het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld geen relatie en toch neuken. Samen slapen gaat dan weer een stapje te verquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DGK_Tegengas op 07-04-2017 08:58:08 ].
Dit mens luistertquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mensen luister:
Het was niets, het is niets en het zal ook nooit worden in Utopia
Dank u voor de aandacht
LGBT?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Hebbben platkop en dombo weer gebatstik wist het en iedereen die domme cemal maar ophemelen hier
Hij vond het gezelligquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zie bil en Jes lopen. Was hij niet verbaasd dat bil naast m lag ?!?
Zijn ze vannacht niet van bil gegaan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zie bil en Jes lopen. Was hij niet verbaasd dat bil naast m lag ?!?
Ik post wat ik hoor,Cemal zei O de koeien gaan Zaterdag wegquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, Bas heeft net die omheining helemaal verandert.
Balletje balletje voor slechtzienden?quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
"Ik ben heel erg ongesteld maar dat voel je toch niet"
Wat een volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |