Dat zou wel een hele leuke zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed dat de vakantie 2 nachtjes in het busje is.
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Als Rene zo op zn hurken blijft zitten, komt ie zo niet meer overeind..
René vermoeid zijn knieën op die manier...quote:
En Bill stopt om 16 uur dus reken maar uitquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.
Bas heeft medicatie voor haar meegenomenquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Bill stopt om 16 uur dus reken maar uit
Ook wel logisch als je rugproblemen hebt....quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.
In Utopia? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:01 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten zo lang mogelijk op die ton blijven?
Dat kan toch heeeeeeel lang duren?
Bananen waren beter geweest... Snelle suikers...quote:
Ow dát was zo super!quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:00 schreef lonneberga het volgende:
Dit doet me denken aan Gerard en Karim,maar dat was zoveeel leuker.
Het is het allemaal net niet daarquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het had eigenlijk moeten plenzen,maar dan hadden ze het vast binnen gedaan.
Wel nee joh, allemaal grote bek en binnen paar uur geven ze allemaal op.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:01 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten zo lang mogelijk op die ton blijven?
Dat kan toch heeeeeeel lang duren?
Ik denk diezelfde persoon die de grappen van Ruud verzonquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:03 schreef SaarLak het volgende:
Wie verzint zoiets?
En dit was het allerbeste idee voor een spannende finale.
Ok.
Het test wel je doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:03 schreef SaarLak het volgende:
Wie verzint zoiets?
En dit was het allerbeste idee voor een spannende finale.
Ok.
quote:
Is die VW bus van Ivan ?quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Rene is weer moeilijk aan het doen
[ afbeelding ]
Ik wil dat utopia stoptquote:
Is die gozer scheel..? Loenst ie..? Enge ogen evengoed..quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk niet lang doorgaan, want er is een event vanavond toch?
Daarom is dit ook allemaal bullshitquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dus het is meer: wie blijft tot het evenement staan...quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ja op dit tijdstip leest toch niemand meer een email..... man man, wat een ....quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:12 schreef RobbieRonald het volgende:
Bas wil geen mail sturen, het is nu toch al weekend.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 april 2017 14:13 schreef lonneberga het volgende:
Ik ben er voor vandaag wel weer even klaar mee,have fun vanavond met Dries.
Fijne dag.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:13 schreef lonneberga het volgende:
Ik ben er voor vandaag wel weer even klaar mee,have fun vanavond met Dries.
ik zie haar nooit wat slikken (behalve zaad) en nu heeft ze ineens ritalin op stipte tijdenquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft vast haar hele ritalin voorraad gehad
Ik zie haar ook nooit de pil slikkenquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zie haar nooit wat slikken (behalve zaad) en nu heeft ze ineens ritalin op stipte tijden
quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:22 schreef pollewop77 het volgende:
Gedver, denk ff stream te wisselen, zit Jacco Romy helemaal op te hemelen
quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:24 schreef xFleur het volgende:
Jessie zegt nu: als Renee er af springt dan spring ik er af voor je, zodat jij kan winnen (tegen Bil)
En net zegt hij: het duurt niet langer dan drie/vier uurtjes.
Dus precies wat ik al zei: Renee als eerst, Jessie geeft op, Bil wint....
Dan had hij zich niet op moeten geven, hij wist van te voren waar hij aan begon en het is hem ook sterk afgeradenquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
ook niet fair. Rene heeft een hernia operatie gehad..staan is kut
oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had hij zich niet op moeten geven, hij wist van te voren waar hij aan begon en het is hem ook sterk afgeraden
Blabla jank jank zever zeur, bla bla bla jank jank zever zeur bla bla bla bla jank zever zeur blablabla .... Wordt dat wijf nooit es moe van zichzelf ?quote:
Dat vertelde hij pasgeleden , artsen hadden hem voor gek verklaard,quote:
lekker verstandigquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vertelde hij pasgeleden , artsen hadden hem voor gek verklaard,
hij is 3 maanden geleden geopereerd en moest een jaar rust houden en toen gaf hij zich op voor dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |