Dat zou wel een hele leuke zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed dat de vakantie 2 nachtjes in het busje is.
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Als Rene zo op zn hurken blijft zitten, komt ie zo niet meer overeind..
René vermoeid zijn knieën op die manier...quote:
En Bill stopt om 16 uur dus reken maar uitquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.
Bas heeft medicatie voor haar meegenomenquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Bill stopt om 16 uur dus reken maar uit
Ook wel logisch als je rugproblemen hebt....quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk al opgegeven , dat straalt hij ook uit.
In Utopia? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:01 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten zo lang mogelijk op die ton blijven?
Dat kan toch heeeeeeel lang duren?
Bananen waren beter geweest... Snelle suikers...quote:
Ow dát was zo super!quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:00 schreef lonneberga het volgende:
Dit doet me denken aan Gerard en Karim,maar dat was zoveeel leuker.
Het is het allemaal net niet daarquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het had eigenlijk moeten plenzen,maar dan hadden ze het vast binnen gedaan.
Wel nee joh, allemaal grote bek en binnen paar uur geven ze allemaal op.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:01 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten zo lang mogelijk op die ton blijven?
Dat kan toch heeeeeeel lang duren?
Ik denk diezelfde persoon die de grappen van Ruud verzonquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:03 schreef SaarLak het volgende:
Wie verzint zoiets?
En dit was het allerbeste idee voor een spannende finale.
Ok.
Het test wel je doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:03 schreef SaarLak het volgende:
Wie verzint zoiets?
En dit was het allerbeste idee voor een spannende finale.
Ok.
quote:
Is die VW bus van Ivan ?quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Rene is weer moeilijk aan het doen
[ afbeelding ]
Ik wil dat utopia stoptquote:
Is die gozer scheel..? Loenst ie..? Enge ogen evengoed..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |