Je bent zelf een mannetje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk mannetje die Pechtold inderdaad
Keesquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Vanavond bij Pauw en Jinek:
- Jesse Klaver
- Kees van der Staaij
- Edith Schippers
- Dolf Jansen
- Frits Wester
Je zou je zoon maar Dolf noemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
- Jesse Klaver
- Kees van der Staaij
- Edith Schippers
- Dolf Jansen
Pfff als je aids wil krijgen moet je dit gaan kijkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
- Jesse Klaver
- Kees van der Staaij
- Edith Schippers
- Dolf Jansen
twitter:Frans_Traas69 twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:39:35Ik denk dat Johan Derksen een heel goede kijk op voetbal en alles eromheen weet. En hij durft het te zeggen! #voetbalinside reageer retweet
twitter:armandodejonge twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:37:11Johan Derksen op dit moment #voetbalinside https://t.co/yAMkshqfgc reageer retweet
twitter:gekkocrico twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:35:32Als Johan Derksen een politieke partij zou beginnen krijgt ie mijn stem #voetbalinside reageer retweet
kijkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff als je aids wil krijgen moet je dit gaan kijk
Dolf en Jesse
Ik zat meer te denken aan Ancilla.quote:
Die zin loopt niet lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff als je aids wil krijgen moet je dit gaan kijk
Dolf en Jesse
Welke naam heb je gebruikt als vraagsteller?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen mij wel voor gek zetten wanneer ik de fipo niet heb, wacht maar tot mijn vraag op NATIONALE TV tevoorschijn komt
JOHAN JOHAN JOHANquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Frans_Traas69 twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:39:35Ik denk dat Johan Derksen een heel goede kijk op voetbal en alles eromheen weet. En hij durft het te zeggen! #voetbalinside reageer retweet
twitter:armandodejonge twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:37:11Johan Derksen op dit moment #voetbalinside https://t.co/yAMkshqfgc reageer retweet
twitter:gekkocrico twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:35:32Als Johan Derksen een politieke partij zou beginnen krijgt ie mijn stem #voetbalinside reageer retweet
Strategisch stemmenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:43 schreef Zelfscanner het volgende:
D66![]()
Aan de andere kant, stem er gerust op. Dan wint de VVD in ieder geval zeker niet.
Ik ken nog iemand die op NATIONALE TV is geweest, waar is ze?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen mij wel voor gek zetten wanneer ik de fipo niet heb, wacht maar tot mijn vraag op NATIONALE TV tevoorschijn komt
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou eerst kingflopland doen, maar zo een naam gaan ze niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke naam heb je gebruikt als vraagsteller?
Als je zo denkt, moet je jezelf weggooienquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:43 schreef Zelfscanner het volgende:
D66![]()
Aan de andere kant, stem er gerust op. Dan wint de VVD in ieder geval zeker niet.
Dolf gaat Kees belachelijk maken en dan gaat het gutmenschenpubliek weer als een stel idioten zitten klappen en juichen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
- Jesse Klaver
- Kees van der Staaij
- Edith Schippers
- Dolf Jansen
- Frits Wester
Volgens facebook is er niemand die zo heetquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou eerst kingflopland doen, maar zo een naam gaan ze niet serieus nemen.
Ik heb toen gekozen voor Johannes van Tiesen.
Hier heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo SCHIJTirritant dat je soms quote-meldingen krijgt van dingen die je al gelezen hebt.![]()
NEE IK WIL NIET REAGEREN OP DIT BERICHT
Staan op Roadburn! Gaat mooi worden!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een muzikaal intermezzo van Carpenter Brut.
Jammerquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo SCHIJTirritant dat je soms quote-meldingen krijgt van dingen die je al gelezen hebt.![]()
Ditquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dolf gaat Kees belachelijk maken en dan gaat het gutmenschenpubliek weer als een stel idioten zitten klappen en juichen.
Ik geef het je op een briefje.
bedankt. nu heb ik ooraids.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een muzikaal intermezzo van Carpenter Brut.
Waarom zou je niet op Johannes willen reageren?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
bedenk jij dan eens een goede reclame voor McDonalds.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als een marketingstudent ben ik het met jou eens
Wat is een goede reclame volgens jou? (oprecht benieuwd)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De vrouwen zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Helft van mijn klas stemt op GroenLinks
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet op al zijn berichten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op Johannes willen reageren?
Goed recherchewerkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Getuige je UI verwacht ik een Hiddema stem?
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is een goede reclame volgens jou? (oprecht benieuwd)
Ik ben niet zo van de McDonalds, maar dit zijn leuke reclame'squote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
bedenk jij dan eens een goede reclame voor McDonalds.
Als ik fastfood moet kiezen? KFC. Maar dat is hoofdzakelijk kip. Daarna de BurgerKing.quote:
Dat komt overeen met mijn studiequote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met mijn opleiding die je net onthuld hebt wordt mij een sterk analytisch vermogen aangeleerd
volgens mij is de subway niet zo gezond hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ik fastfood moet kiezen? KFC. Maar dat is hoofdzakelijk kip. Daarna de BurgerKing.
Maar doe liever gezond en subway
Ik heb ooit een college van Anne Mulder (VVD) gehad, toen vroeg hij wie er GL ging stemmen en toen maakte hij een verkeerde opmerking tegen het enige meisje die haar hand op stak en toen moest ze huilen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Helft van mijn klas stemt op GroenLinks
die eerste is gewoon kutquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo van de McDonalds, maar dit zijn leuke reclame's
kapot trappen!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Videoland nemen ipv Netflix zouden ze ook moeten afschieten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo van de McDonalds, maar dit zijn leuke reclame's
Maar Baantjer staat erop!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
Netflix heeft het abonnement met The Mentalist niet verlengdquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
KFC staat bij mij bovenaan. Burgerking helemaal onderaan. En of subway zo gezond is, betwijfel ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ik fastfood moet kiezen? KFC. Maar dat is hoofdzakelijk kip. Daarna de BurgerKing.
Maar doe liever gezond en subway
Is dat zo'n SBS seriequote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Netflix heeft het abonnement met The Mentalist niet verlengd
Walgelijk
Mooi. Proletenserie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Netflix heeft het abonnement met The Mentalist niet verlengd
Walgelijk
deze ookquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat echt vindt ben je een debiel.
NIET MEURON MAAR ZEURON!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:50 schreef Zorro het volgende:
Kijk ik even schakelgenot bij FOX, zie ik een reclamebord voor EK vrouwen: WEURO2017
Wordt het mannentournooi nou MEURO ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |