Terwijl er in Drenthe niet eens wordt gevoetbaldquote:
Voetbal Inside #1465quote:
Het is hier niet de frontpage he.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:00 schreef Vasion het volgende:
Oja, kan geen twee berichten zo snel posten achter elkaar.
Jij wil tribunes naast het topic voor publiek?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, zo'n TT trekt geen publiek natuurlijk he.
Ik stel 'Je moeder' als TT voor, dat moet publiek trekken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, zo'n TT trekt geen publiek natuurlijk he.
Onzin.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Post #30 wordt de TT (tenzij deze niet over GGMM of mij gaat)
Toepasselijke TTquote:
Ik heb altijd een youtube-tab openstaan met een lachband die ik af laat spelen als ik een grap maak jaquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij wil tribunes naast het topic voor publiek?
Altijd weer latente homo's zoals John de Wolf er bij halen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben dol op voetballers die elkaar aanraken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik stel 'Je moeder' als TT voor, dat moet publiek trekken.
Niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerddit lukt zelden zoals je weet bij mij.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
Jammer, mijn vriend Vasion had een hilarische TT.
Dat is absoluut een feitquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:08 schreef Coco. het volgende:
Ik merk dat Ties en Johannes een bepaalde connectie hebben.
Ik ben net wakker en maandag nog 12 hoofdstukken leren voor een tentamen. Ik kijk wel uit.quote:
We zijn nu helaas geografisch ontwricht geraakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:08 schreef Coco. het volgende:
Ik merk dat Ties en Johannes een bepaalde connectie hebben.
Is dat ooit gebeurt? 1 speler die het ontslag van een speler eist?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Wat een gekkigheid, de trainer de belangrijkste man van de club.
Wat denk je dat er gebeurt als een Messi of Neymar zegt 'hij eruit of ik eruit'
Vandaar de aardbevingen in die regio.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn nu helaas geografisch ontwricht geraakt.
Zinloos. Dan komt er spanning bij en dat kun je niet trainen. Zegt men.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en maandag nog 12 hoofdstukken leren voor een tentamen. Ik kijk wel uit.
Nouja Mourinho had vaak genoeg bonje met die spelers bij Real Madrid. Grootheden als Cassilas en Ozil even op de plek wijzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik ha het eigenlijk over zij vs de trainer. En daar zullen vast ooit trainers om ontslagen zijn jaquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurt? 1 speler die het ontslag van een speler eist?
Dan moet of Messi of Neymar eruit. Ik denk Neymar, Messi heeft wat meer te vertellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Gomes bij PSV eiste een keer het vertrek van Technisch directeur Jan Reker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurt? 1 speler die het ontslag van een speler eist?
Dat was sowieso een goede eis.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gomes bij PSV eiste een keer het vertrek van Technisch directeur Jan Reker.
In 2014 werd Cassilas ook op zijn plaats gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja Mourinho had vaak genoeg bonje met die spelers bij Real Madrid. Grootheden als Cassilas en Ozil even op de plek wijzen.
En in 2010?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
In 2014 werd Cassilas ook op zijn plaats gezet.
Neymar? die sluit altijd achteraan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet of Messi of Neymar eruit. Ik denk Neymar, Messi heeft wat meer te vertellen.
Jij studeert geschiedenis, ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je Ties nu een fossiele brandstof?
Laat Paxcon het niet horenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met rechten ben je inderdaad meer een cursist
Goede zinquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wow dit verandert het beeld wat ik van Johannes.
Al die econometrie vragen waar je altijd mee kwam waren zinloos achteraf.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wow dit verandert het beeld wat ik van Johannes.
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Als hij niet aan tafel zat hadden ze hem compleet afgekraakt
Ben jij de nieuwe Mark Rutte?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die econometrie vragen waar je altijd mee kwam waren zinloos achteraf.
Iets met marketing.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
Ik weet dat KingRoland iets met economie studeert.
Marketingquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
Ik weet dat KingRoland iets met economie studeert.
Andries Jonker is de belangrijkste man ter wereld.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Andries Jonker is de belangrijkste man bij VfL Wolfsburg
Nee, jou'n jasje is leukquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helene is net terug van het houthakken.
Jammer dat jij mij tijdens het Pauw en Jinektopic had gedist. Ik lag daar wel wakker van.quote:
Genoeg mensen hier die wel iets willen 'geven'quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat jij mij tijdens het Pauw en Jinektopic had gedist. Ik lag daar wel wakker van.
Link?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat jij mij tijdens het Pauw en Jinektopic had gedist. Ik lag daar wel wakker van.
Niks mis met Helene's inhoudquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Helene gaat het om de inhoud.
Dat gaat niet gebeuren, Pax heeft nog genoeg andere kwaliteiten die wel in de markt liggen.quote:
Of gewoon dat blousje openknallen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:21 schreef franklop het volgende:
Ze zou nu heel hard paardenlul moeten roepen
dat doet alleen Lucille Wernerquote:
Dat was volgens mij op een woensdag dacht ik. Ik zei toen ''hoi'' waar ik geen reactie op kreeg, maar ik heb geen sherlock helaasquote:
mobiel lastig te plaatsenquote:
Komen daar ook haaien in voor?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen naar een film van Jandino
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een snuff filmquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een documentaire waarin Jandino wordt verscheurd door haaien lijkt mij wel wat.
Ik heb gister voorgesteld om 06-nummers uit te wisselenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen naar een film van Jandino
Ik zie dit ook wel zitten. Mocht die er komen stel ik een meet voor in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een documentaire waarin Jandino wordt verscheurd door haaien lijkt mij wel wat.
Dan zul je wel geregeld commentaar op je whatsapp foto krijgen maar verder geen gesprekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gister voorgesteld om 06-nummers uit te wisselen
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je wel geregeld commentaar op je whatsapp foto krijgen maar verder geen gesprekken
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou echt een fantastische moderator zijn
FOK! huurt toch wel eens een filmzaal af?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie dit ook wel zitten. Mocht die er komen stel ik een meet voor in Amsterdam
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je wel geregeld commentaar op je whatsapp foto krijgen maar verder geen gesprekken
Ik zou jou wel in het programma van de Rijdende Rechter willen zien, of Frank visser.quote:
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn hoofd niet zou misstaan op nationale TV
Jij kent GGMM door en doorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een mooie vraag om in te sturen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Heb ik dat stukje van Robben gemist die Badstuber van een rode kaart wou redden? of hebben ze dat nog niet behandeld? ik kwam een beetje later zoals jullie weten.
echtquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een leuk boek over Toon Gerbrands. Dat zou ik nou echt willen kopen.
Die Engelsen hadden Huntelaar toen echt te grazen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Huntelaar zou daar goed in zijn.
[ afbeelding ]
Die hou ik liever in de DMquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had een iets leuker berichtje verwacht
Leuk dat Wilfred ook even de parkeerproblemen ging oplossenquote:
Ach, ik ben denk ik te laat. Ik zal het volgende week nog eens proberen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:33 schreef Coco. het volgende:
Als de vraag van KingRoland (alleen hem) langs komt dan neem ik een UI naar keuze van hem, tot de volgende VI uitzending.
Waarom mag je in Nederland over alles wat zeggen behalve over Marokkanen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
En terecht .
Niks over Marokkanen snorrenmans.
Jankvolk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
En terecht .
Niks over Marokkanen snorrenmans.
Zeg maar eens iets over de Joden danquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom mag je in Nederland over alles wat zeggen behalve over Marokkanen?
En PVV +3quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef DrDentz het volgende:
PvdA weer -3 zetels na deze rage van Johan
Dat is het toch alquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het land kapot wil wel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We moeten ook elkaars tante neuken
Hoe weet jij wat ik wilquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het land kapot wil wel.
Wonen op een trillende plaat...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je naar Groningen verhuizen, hier is het het paradijs op aarde
Ja ik had eerst niet ~GGMM daar staan, maar toen realiseerde ik snel dat je dan aan Anne Frank denkt, dus ik heb op kwieke wijze mijn post aangepast.quote:
Die een kamer hebben leeggeroofd en mijn internetbestelling hebben gejatquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil je Marokkaanse buurman knuffelen
Hmmquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die een kamer hebben leeggeroofd en mijn internetbestelling hebben gejat
Liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |