Da's nie waar he.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef studentje7 het volgende:
Wat denk je zelf TS?
Natuurlijk kunnen mannen vetliefd worden en niet alleen dat, maar ook echt "houden van".
Nee toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn ook mannen die verliefd worden op mannen.
#raarmaarwaar
ow die kende ik nog niet,quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Is dat niet meer lust?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Geobsedeerd, alleen nog maar aan die man kunnen denken zodat het alles in de weg staat en discipline kost om nog nuttig te zijn voor anderen en de samenleving. Maar is meer iets voor tieners denk ik (ik loop wat achter qua ontwikkeling). Dus misschien bedoel ik hiermee mee meisjes ipv vrouwen en jongensquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
Hoe weten mannen hoe vrouwen zich voelen als ze verliefd worden op een man?
Ja, men, men. Kennelijk een of ander kutusertje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb deze conclusie getrokken na wat ik zelf heb meegemaakt om me heen zie en heb gelezen oa op dit forum. Maar ja als men zegt dat het niet zo is..ik geef het maar het voordeel van de twijfel dan.
Onaantrekkelijkequote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn dat voor mannen die zich niet hechten aan een huisdier?
Het ligt niet aan de man het ligt aan jou TS.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb deze conclusie getrokken na wat ik zelf heb meegemaakt om me heen zie en heb gelezen oa op dit forum. Maar ja als men zegt dat het niet zo is..ik geef het maar het voordeel van de twijfel dan.
[..]
Geobsedeerd, alleen nog maar aan die man kunnen denken zodat het alles in de weg staat en discipline kost om nog nuttig te zijn voor anderen en de samenleving. Maar is meer iets voor tieners denk ik (ik loop wat achter wua ontwikkeling). Dus misschien bedoel ik hiermee mee meisjes ipv vrouwen en jongens
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben nu 9,5 jaar samen met mijn vriendin en heb nog steeds verliefdheidsmomenten en besef me ter dege dat als je het zo lang met elkaar uit houdt, het wel goed zit. Ik geloof niet dat er 1 'ware' is, maar als je iemand vindt waar je je lekker bij voelt en waarbij je jezelf kan zijn, moet je dat koesteren, want dat kom je niet vaak tegen.
Denk dat mannen dat wel sneller hebben dan vrouwen. Denk dat vleselijke lust het bij mannen sneller overneemt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk kunnen mannen net zo stapelverliefd worden,
Lust is toch wel anders dan verliefdheid, vind ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat mannen dat wel sneller hebben dan vrouwen. Denk dat vleselijke lust het bij mannen sneller overneemt.
Hoe lustig ben jij?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lust is toch wel anders dan verliefdheid, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fade to Black
Dit kunnen vrouwen ook doen hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar het is naar aanleiding van een topic van iemand die zei dat mannen vrouwen net zo 'makkelijk' inwisselden als een huisdier.
Klopt. Maar lust is makkelijk aan te zien voor verliefdheidquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik wissel mijn huisdieren helemaal nooit in. Die blijven tot hun dood.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit kunnen vrouwen ook doen hoor.
Een beetje leuke kop, dikke tieten, goeie kont, en je kunt bijna elke man aan het lijntje krijgen.
Dus je geeft ze eerst een spuitje voordat je een nieuwe koopt?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik wissel mijn huisdieren helemaal nooit in. Die blijven tot hun dood.
Denk dat dit veel zegt over onze Catch22-quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
....... Denk dat vleselijke lust het bij mannen sneller overneemt........
Doe niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus je geeft ze eerst een spuitje voordat je een nieuwe koopt?
Nou, voor mij zou dat laatste zeker geen afknapper zijn maar misschien ben ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:13 schreef AnanYaw het volgende:
Als een man geobserdeerd is door een vrouw noemen we het stalken en zeggen dat het niks met verliefdheid te maken heeft, maar met macht.
Overigens was er laatst een onderzoek waaruit kwam dat mannen sneller verliefd worden dan vrouwen. Ik denk dat daar wel tegenover staat dat vrouwen zwaarder verliefd worden dan mannen inderdaad. Maar of dat de verliefdheid van een man oppervlakkiger maakt? Dat vind ik nogal negatief. Alsof de manier van een vrouw per definitie beter is. Dat zie je ook altijd bij dat gestrooi met de term bindingsangst. Vrouwen willen vaak sneller binden (ook vaak te snel) en als de man er wat rustiger mee is, dan mankeert hij wat.
Vaak zie je ook dat als een man al dat soort gedrag wel vertoont het ook juist een afknapper is. Als man moet je toch altijd een beetje stoer en onafhankelijk zijn en dan is er wel de wens om zo'n man te temmen, maar als hij al te tam wordt moet er toch ergens anders spanning gezocht worden.
Ikzelf vind verliefdheid hetzelfde als lust. Maar andersom niet, lust is niet altijd ook verliefdheid. Voor mij is het verschilquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
^quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:55 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk kan iedereen verliefd worden, wat is dit voor raar verhaal?
Verliefdheid en lust gaan vaak samen, maar zijn in beginsel toch écht twee verschillende zaken/gevoelens. Sowieso, platonische verliefdheid bestaat ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, voor mij zou dat laatste zeker geen afknapper zijn maar misschien ben ik een uitzondering.
[..]
Ikzelf vind verliefdheid hetzelfde als lust. Maar andersom niet, lust is niet altijd ook verliefdheid. Voor mij is het verschil
Verliefdheid = Deze persoon (en niemand anders) is aantrekkelijk qua uiterlijk en innerlijk
Lust = Deze persoon heeft een aantrekkelijk lichaam maar dat hebben meerderen dus de persoon blijft inwisselbaar
Ja, dat is eigenlijk nog het ergste realiseer ik mij nu. Maar ja de huisdieren zelf merken het waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar goed, ik ken eigenlijk ook geen mensen, vrouwen noch mannen, voor wie hun huisdier zo inwisselbaar is.
Nou dat is wel fijn voor je vriendin en voor jou. Een gelijkwaardige relatie is goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:01 schreef jaha het volgende:[/quote]
Ik denk dat in een relatie het gevoel van elkaar niet willen missen zou kunnen omschrijven als verliefdheid, en in dat geval zijn vrouwen en mannen daar ongeveer even sterk in is mijn overtuiging. Er is geen biologische, evoloutionaire of sociologische reden te bedenken waarom dat zou moeten afwijken.
[/quote]
Een reden is er inderdaad niet. Maar ik heb wel het idee dat mannen vaker vreemdgaan. Als je echt niet zonder de ander kan riskeer je de relatie niet door vreemdgaan.
http://m.huffpost.com/us/entry/3976689
Eerste resultaat, geen idee hoe betrouwbaar.
[quote][b]Op vrijdag 3 maart 2017 20:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan wel snel verliefd worden, maar echt gaan houden van is toch wat lastiger. Als je elkaar niet helemaal ligt dan vind ik het fysieke niet genoeg om daarvoor te compenseren.
Ik ben nu 9,5 jaar samen met mijn vriendin en heb nog steeds verliefdheidsmomenten en besef me ter dege dat als je het zo lang met elkaar uit houdt, het wel goed zit. Ik geloof niet dat er 1 'ware' is, maar als je iemand vindt waar je je lekker bij voelt en waarbij je jezelf kan zijn, moet je dat koesteren, want dat kom je niet vaak tegen.
Daar is overigens wel iedereen uniek in. Ik wil graag een gelijkwaardige relatie, maar sommigen willen graag gedomineerd worden, of juist onderdanig zijn in een relatie.
Kan me er wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Vannacht in bed, lag lekker in bed met mijn vriendin, zo lepeltje - lepeltje.
Nou, toen nam opeens de vleselijke lust het bij mij over, dat wil je niet weten !!
![]()
![]()
Daarin vergis je je. Ik ben in al die tijd nog nooit vreemd gegaan en heb meermaals in situaties gezeten waarbij dat had kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:39 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Denk dat dit veel zegt over onze Catch22-
![]()
![]()
Je kan mij nog zo'n lieve kitten voorhouden, ik zal er mijn knorrige oude kat er nooit voor inruilen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk nog het ergste realiseer ik mij nu. Maar ja de huisdieren zelf merken het waarschijnlijk niet.
Nee, ik ook niet hoor. Dat is wel te sneu voor woorden. Maar ja iedereen is anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan mij nog zo'n lieve kitten voorhouden, ik zal er mijn knorrige oude kat er nooit voor inruilen.
Als je zo'n beestje bij het asiel haalt snap ik het niet hoe men het over hun hart kan krijgen om hem weer terug te doen.
Platonische liefde`? Ik heb het opgezocht, het schijnt te zijn dat men wel van mekaar houdt maar geen sex heeft. Nou, daar geloof ik niks van, dat dat bestaat. Vroeger in ieder geval niet, dan is het misschien iets van de laatste 25-35 jaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Verliefdheid en lust gaan vaak samen, maar zijn in beginsel toch écht twee verschillende zaken/gevoelens. Sowieso, platonische verliefdheid bestaat ook.
Vast van de platenzaak ja, never mind die Griekquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Platonische liefde`? Ik heb het opgezocht, het schijnt te zijn dat men wel van mekaar houdt maar geen sex heeft. Nou, daar geloof ik niks van, dat dat bestaat. Vroeger in ieder geval niet, dan is het misschien iets van de laatste 25-35 jaar.
![]()
Klopt, ben daarin ervaringsdeskundige. Veel meer komt dan voor dat een vrouwtje van rond de 35 valt op een senior die veel "geile" spelletjes kent. Zie je (ik althans) steeds meer en meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef jaha het volgende:
Vrouwen gaan niet minder vreemd dan mannen. Dat is echt een fabeltje, en mathematisch ook te ontkrachten. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen, als mannen vreemd gaan kunnen ze dat niet met een vrouw die zelf niet vreemd gaat. Natuurlijk bestaan er ook single meisjes, maar die zullen eerder seks hebben met single jongens. Het meisje van 17 dat verleid wordt door een oude man van 40 is een beetje een filmisch karikatuurbeeld dat niet geheel stookt met de werkelijkheid.
Dat wordt denk ik overschatquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat mannen dat wel sneller hebben dan vrouwen. Denk dat vleselijke lust het bij mannen sneller overneemt.
Nou misschien is er wel iets misgegaan ja. Maar het zou idd wel fout zijn om dat te generaliseren.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik denk dat er wel verschil tussen mannen en vrouwen is in die zin dat mannen eerder drang hebben om te jagen en vrouwen willen nestelen en dat ze verliefdheid ietsje anders beleven. Maar zowel mannen als vrouwen kunnen écht verliefd worden en hun hele leven van iemand houden.
Dit topic riekt naar mijn idee naar "zijn mannen allemaal egoïstische klootzakken die vrouwen allemaal als lustobject gebruiken?" Het antwoord is: nee! Als dit beeld gecreëerd is door de ervaringen die jij hebt met mannen so far, dan is er toch iets niet goed gegaan in jouw leven.
Het ligt niet aan de man het ligt aan jou TS.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik overschat
[..]
Nou misschien is er wel iets misgegaan ja. Maar het zou idd wel fout zijn om dat te generaliseren.
Het is meer dat ik mij afvraag wat mannen hebben met 'jagen', waarom ze het niet gewoon bij 1 iemand kunnen houden, tenzij het hen gewoon om de sex of de 'kick' of zo gaat.
Als ze nou versiert worden en geen nee kunnen zeggen zou ik het nog eerder kunnen accepteren dat hun gevoelens voor de ander dan oprecht zijn
Platonische vérliefdheid schreef ik. Verliefdheid (als in: echt hoteldebotel van iemand zijn) zonder lustgevoelens. Bestond vroeger ook al hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Platonische liefde`? Ik heb het opgezocht, het schijnt te zijn dat men wel van mekaar houdt maar geen sex heeft. Nou, daar geloof ik niks van, dat dat bestaat. Vroeger in ieder geval niet, dan is het misschien iets van de laatste 25-35 jaar.
![]()
Waar heb je het over?!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik overschat
[..]
Nou misschien is er wel iets misgegaan ja. Maar het zou idd wel fout zijn om dat te generaliseren.
Het is meer dat ik mij afvraag wat mannen hebben met 'jagen', waarom ze het niet gewoon bij 1 iemand kunnen houden, tenzij het hen gewoon om de sex of de 'kick' of zo gaat.
Als ze nou versiert worden en geen nee kunnen zeggen zou ik het nog eerder kunnen accepteren dat hun gevoelens voor de ander dan oprecht zijn
Hier idem dito.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!
Dat jagen is een instinctief iets maar ik ken genoeg mannen die zo trouw als een hond zijn en totaal die behoefte niet hebben en genoeg vrouwen die die behoefte juist wel hebben en het niet bij één iemand kunnen/willen houden.
TS verkloot al haar relaties en probeert de schuld nu bij de mannen neer te leggen. Kort samengevat.quote:
Die gedachte is in ieder geval niet uitzonderlijk, maar genoeg vrouwen die dezelfde gedachte hebben, maar als het er op aankomt toch weer spanning gaan zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, voor mij zou dat laatste zeker geen afknapper zijn maar misschien ben ik een uitzondering.
Ik denk dat je gewoon uit moet kijken met generalisaties. Mensen zijn gewoon verschillend. Het "beeld" van de jagende man en de hunkerende vrouw doet het goed op televisie, ook wel denk ik omdat dat is overgebleven van de ruigheid van de prehistorie. We leven nu in een diverse samenleving waarin de seksualiteit van mensen enorm van elkaar verschillen. Sommige mannen zijn homo en sommige vrouwen lusten er wel pap van. Dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:02 schreef Strani het volgende:
Altijd fijn om te lezen dat niet alleen mannen totaal geen verstand hebben van het andere geslacht
Natuurlijk kunnen mannen verliefd worden maar belangrijker, veel mannen kunnen ook heel goed houden van iemand en deze nooit voor een ander inwisselen. Dat sommige vrouwen nou de gewoonte hebben om juist de exemplaren uit te zoeken die dat niet kunnen, is niet de schuld van alle mannen
Verliefd worden en bij diegene willen blijven is ook iets wat doorgaans voor de meeste mannen gewoon opgaat hoor..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja misschien wel ja. Ik zag een keer een documentaire van een man die jarenlang geobsedeerd was door een actrice die hij alleen op tv gezien had. Hij had zijn hele woonkamer volgeplakt met artikelen over haar. Dus het bestaat wel dat mannen verliefd worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja misschien wel ja. Ik zag een keer een documentaire van een man die jarenlang geobsedeerd was door een actrice die hij alleen op tv gezien had. Hij had zijn hele woonkamer volgeplakt met artikelen over haar. Dus het bestaat wel dat mannen verliefd worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen worden zeker verliefd. En ze kunnen ook echt van iemand houden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wij verschillen gewoon van mening hierover.
Oke toevallig genoeg kwam dit nu onder het verkeerde bericht te staan maarja.
Ook in een platonische relatie kan je seks hebben. Het verschil tussen een relatie en een platonische relatie is voor mij de intimiteit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:29 schreef Fatoeman het volgende:
Ja dat kan. Ben zelf een keer echt helemaal obsessed geweest met een meisje en werd zelfs misselijk als ik haar tegenkwam door de vlinders in mijn buik. Echt waar, zij was echt zo helemaal te gek. Maar het is helaas niks gewordenNu vind ik weer een ander meisje best wel leuk, maar als zij een platinische relatie zou willen zou ik dat niet doen. Dus dan kom je ook weer deels uit op voor de seks. Maar goed, platonisch zou ik nooit doen al ben ik nog zo verliefd
Ik was ooit helemaal weg van lesiana pereira, heerlijke actricequote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat kan toch niet in een platonische relatie?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook in een platonische relatie kan je seks hebben. Het verschil tussen een relatie en een platonische relatie is voor mij de intimiteit.
Friends with benefits of fuckbuddies, nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat kan toch niet in een platonische relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |