Erg jammer van boursin, verder erg lekkerquote:Op maandag 6 maart 2017 19:18 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen maak ik lekker spinazie met boursin, krieltjes en tartaartjes.
Biomassa centrales.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan waren het toch wel koeienkarkassencentrales geweest?
Daar is die extreem rechtse jongen te netjes voor.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hou van die extreem linkse en extreem rechtse gozers. Hopelijk gaan ze aan het eind van volgende week nog live met elkaar knokken.
Als we ze open laten ook, dus dat is geen argument.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:19 schreef hoekandit het volgende:
Ach, voor elke kolencentrale die we hier sluiten, worden er elders 3 bijgebouwd
GEERT LOST ALLES OPquote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Die kolencentrales moeten dicht. Maar niet zo snel. Klaar.
Ik vraag me vooral af waarmee Jesse het zo snel gaat opvangen als je kijkt naar het nominaal vermogen dat die leveren op landsniveau.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Die kolencentrales moeten dicht. Maar niet zo snel. Klaar.
Gas! Groningennnn!quote:Op maandag 6 maart 2017 19:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarmee Jesse het zo snel gaat opvangen als je kijkt naar het nominaal vermogen dat die leveren op landsniveau.
Tja.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:22 schreef Achterhoker het volgende:
Wat is dat dan voor klapjosti naast Buma.
Mwa, thorium.quote:
Fossiel nog meerquote:Op maandag 6 maart 2017 19:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Windmolens zit nog meer subsidie op.
Betty 2.0quote:
Jezus GRISTUSquote:
Boeren zoekt vrouw.quote:
Alsof er niets spits bij je staatquote:Op maandag 6 maart 2017 19:25 schreef Onnoman het volgende:
mevrouw spits, wat een lelijk wijf is dat zeg
linkerbaanquote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een lesbische feminist.
GMTAquote:Op maandag 6 maart 2017 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland loopt toch al vreselijk achter op klimaat vergeleken met andere landen in Europa. Ik begrijp dan ook niet dat je rustig wil gaan uitfaseren
quote:
Kom, we veroveren IJslandquote:Op maandag 6 maart 2017 19:27 schreef megamandy het volgende:
Hadden we maar geisers zoals in IJsland om de energie op te wekken
Leuk je te treffen allen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:27 schreef Joezi het volgende:
bah bah wat een kutvolk zijn we toch met zn allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |