Is denk ik ook mijn favoriet, iig de meest afgespeelde.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga Ga Ga Ga Ga is zo'n fijne plaat
Op Twitter zegt iemand het nog net een tikje beeldenderquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:14 schreef xzaz het volgende:
Martin Kock kan zichzelf gewoon omleggen daar heeft hij geen handtekening van de samenleving nodig.
twitter:carlabakkum twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 19:25:52Moeten mensen met #voltooidleven hun dood bij overheid aavragen? Een soort sloopvergunning?#dwdd reageer retweet
Nee, maar je kan het niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Dus jij gaat er vanuit dat het moment dat je doodgaat, ongeacht op welke wijze - pijn veroorzaakt?
Soms moet je iets minder prettigs doorstaan om iets beters te krijgen. Dat is voor die mensen toch het geval. Tenzij je er vanuit gaat dat die pijn permanent en langdurig zal zijn - wat een erg onlogische aanname is - vind ik dat niet direct een argument om euthanasie te verwerpen.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms moet je iets minder prettigs doorstaan om iets beters te krijgen. Dat is voor die mensen toch het geval. Tenzij je er vanuit gaat dat die pijn permanent en langdurig zal zijn - wat een erg onlogische aanname is - vind ik dat niet direct een argument om euthanasie te verwerpen.
Wow. Dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Ik waardeer Omtzigt al langer.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow. Dit had ik niet van jou verwacht.
Ik waardeer vdStaaij ook maar zou nooit op hem stemmen.quote:
Hun standpunten over homo's, vaccinatie en alles zijn me toch tegen gaan werken.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik waardeer vdStaaij ook maar zou nooit op hem stemmen.
Ben jij gelovig?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun standpunten over homo's, vaccinatie en alles zijn me toch tegen gaan werken.
Wel verrek, ik heb er nog een gevonden!quote:Op maandag 6 maart 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de kerk, maar dat is niet van invloed op mijn stemmen // politieke ideologie
quote:Op maandag 6 maart 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik erger me nu al dood aan deze mensen
Geen idee. Gebeurt dat?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:10 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse politiek mag toch ook campagne voeren voor de verkiezingen bij de Nederlandse gemeenschap in het buitenland?
Ik waardeer deze poster altijd.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Oh kut is het weer zo'n Lagerhuis-uitzending.. al die radicale allochtonen tegen zwakbegaafde Hollanders..
Weet niet of het gebeurd, maar volgens mij niet verboden?quote:
Ik ga een gok wagen: Tourette.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat heeft die gast geslikt. Shaken en al, wtf
Gaan er ook mensen van partijen daadwerkelijk naar het buitenland om stemmen te ronselen? Ik heb geen idee hoor. Weet ook niet wat mijn mening over deze kwestie is.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:10 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse politiek mag toch ook campagne voeren voor de verkiezingen bij de Nederlandse gemeenschap in het buitenland?
Zit zijn geld te tellen in het publiek.quote:
quote:
Dan waren het toch wel koeienkarkassencentrales geweest?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:18 schreef monkyyy het volgende:
In kolencentrales worden ook koeienkarkassen verbrand. Dat is groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |