Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren gisteren in de Kampanje bij de voorstelling van Yorick van Norden met de platenkast van Paul McCartney en de heren hadden lekker gegeten bij Mitho vertelden ze. Het was nogal veel, dus ze kregen een doggybag mee naar huis. Zelfde ervaring als de onze in Schagen.
Leuk theater trouwens, ik was er nog nooit geweest.
Nooit zo over nagedacht maar dat klopt wel. Zit bij cabaret dan ook liever in de voorste helft, achterin is het slecht te verstaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.
We zaten in de kleinste zaal en dat ging prima met de akoestiek, Yorick houdt nogal van vertellenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.
Ah ja ik heb het over de grote zaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zaten in de kleinste zaal en dat ging prima met de akoestiek, Yorick houdt nogal van vertellenleuk intiem sfeertje zo.
Dat viel me bij het optreden van de luchtmacht kapel ook op: de gesproken woorden vielen een beetje weg achterin, en de muziek klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht maar dat klopt wel. Zit bij cabaret dan ook liever in de voorste helft, achterin is het slecht te verstaan.
Ik zat rij 4, was prima.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat viel me bij het optreden van de luchtmacht kapel ook op: de gesproken woorden vielen een beetje weg achterin, en de muziek klinkt fantastisch.
Dat JoCo waar ik ooit in één van de eerste brugklasjaren zat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er zo vaak langsgelopen (op weg naar het JoCo (1981-1984) en later langs gereden(en nog steeds heel regelmatig) zonder te weten wat zich daar afspeelt.
Dat JoCoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Dat JoCo waar ik ooit in één van de eerste brugklasjaren zat?
Gisteren gekeken. Mooi docu. Ik heb zelf in 2018 een rondleiding gehad, was zeer de moeite waard. Ben er daarna ook enkel malen geweest voor de winterconcerten die ze meerdere keren per jaar houden in de ontvangstruimte.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Het uur van de wolf had echt een briljante documentaire over de Nollen van gebroeders de Wint.
Echt heel bijzonder om te zien, en echt een briljante mix van oude en nieuwe beelden.
https://npo.nl/start/seri(...)n-een-droom/afspelen
Ik ben er zo vaak langsgelopen (op weg naar het JoCo (1981-1984) en later langs gereden(en nog steeds heel regelmatig) zonder te weten wat zich daar afspeelt.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij en Symph bij elkaar in de klas gezeten hebben he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Dat JoCo waar ik ooit in één van de eerste brugklasjaren zat?
Nah. Nog een keer heel goed mijn zin lezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij en Symph bij elkaar in de klas gezeten hebben he?
Oh je bent nog bejaarder dan hijquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:03 schreef svann het volgende:
[..]
Nah. Nog een keer heel goed mijn zin lezen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:03 schreef svann het volgende:
[..]
Nah. Nog een keer heel goed mijn zin lezen.
Ik zie de namen van mijn vader, tante, moeder, oom en een maatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Leuke site met een heleboel klassenfoto’s:
https://www.johannescolle(...)YgXiBCsqXt9U8S0x9Q4w
Leuk!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:49 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Leuke site met een heleboel klassenfoto’s:
https://www.johannescolle(...)YgXiBCsqXt9U8S0x9Q4w
Een ster betekent inderdaad een accountquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie de namen van mijn vader, tante, moeder, oom en een maat![]()
Een ster betekent dat diegene een account heeft? Dan kent mijn moeder de site in ieder geval.
Cool!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb de twee klassen teruggevonden, daarna was ik jutter af.
Zal het delen met mijn vroegere schoolvriendin die ik tegenwoordig weer zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |