Ik kom er ook nog wel eens. Naast RialtoLive (aankomende maand Robert Jan Stips!) ben ik de afgelopen tijd nog naar docu's over David Bowie en Leonard Cohen geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De website wordt goed bijgehouden en er draaien echt heel goede films: www.cinemazevenskoop.nl
Ook bij de clippresentatie van Wett?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom er ook nog wel eens. Naast RialtoLive (aankomende maand Robert Jan Stips!) ben ik de afgelopen tijd nog naar docu's over David Bowie en Leonard Cohen geweest.
Yep!quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook bij de clippresentatie van Wett?
Ah ja, dan heb ik er ook meteen een beeld bij, ik heb je daar af en toe gezien, en ook eens op het bierfestival.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
En destijds (jaren geleden) ook naar Amazing Grace, Amy en Three Billboards Outside Ebbing, Missouri. En afgelopen twee jaar met Rondje Kleinkunst. Oja en die 4 uur durende Woodstock film![]()
La Trappe Quadrupeltjes erbij![]()
![]()
quote:
Het is stil.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef svann het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Lange Jaap?
Wordt hij nog opgekalefaterd?
* klein heimwee-vlaagje heeft
Tot een doffe dreun?quote:
Fort Westoever is zeer aan te raden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet binnenkort een nachtje in Den Helder zijn en moet natuurlijk ook ergens wat eten. Een collega uit J'dorp raadde me al Flow aan, maar wellicht weten jullie nog wat leuke opties?
Heb het even op de kaart opgezocht. Flow is een kwartiertje wandelen van waar ik overnacht, Fort Westoever is drie kwartier wandelen. Is het dat extra half uur heen en terug wandelen waard t.o.v. Flow?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
Fort Westoever is zeer aan te raden.
Waar overnacht je dan helemaal? Hotel Den Helder?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb het even op de kaart opgezocht. Flow is een kwartiertje wandelen van waar ik overnacht, Fort Westoever is drie kwartier wandelen. Is het dat extra half uur heen en terug wandelen waard t.o.v. Flow?
Appartement bij de Kanaalweg. Nozems is beter dan Flow?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Waar overnacht je dan helemaal? Hotel Den Helder?
Dan kun je nog naar Nozems (3 minuten van Flow)
Ga dan naar Land's End. Heb je tenminste nog een leuk uitzicht over de zee en de TESO. En het eten is daar prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Appartement bij de Kanaalweg. Nozems is beter dan Flow?
Allebei wel goed volgens mij. Bij Nozems heb ik wel eens gegeten en dat was prima. Was wel vrij prijzig van wat ik me kan herinneren, dat was toen het nog niet zo lang open was in 2020. Hoe dat vergelijkt met huidige prijzen van andere restaurants weet ik niet, misschien is dat nu wel weer wat gelijker. Bij Flow heb ik nooit gedineerd maar mensen die ik ken keren er vaak terug en het is er altijd redelijk druk dus ik neem aan dat het goed is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk beter ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede tip.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:55 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ga dan naar Land's End. Heb je tenminste nog een leuk uitzicht over de zee en de TESO. En het eten is daar prima.
Stoom vind ik een vrij kil restaurant ook qua sfeer. Qua eten zowel daar als bij Kade 60 kan ik me niet herinneren dat het slecht was maar ook niet bijzonder. Al is het bij die laatste alweer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:58 schreef djkoelkast het volgende:
Kade 60 en Stoom zou ik persoonlijk niet doen. Duur, maar niet heel goed.
Oh joh, zijn ze naar Den Helder verhuisd? Erg lekker eten, vriendelijk personeel en de keren dat wij er in Schagen waren zat het steeds goed vol.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
Er zit ook een nieuw restaurant (nouja, hierheen verhuisd vanuit Schagen) in de Kroonstraat genaamd Mitho. Misschien kun je die even uitproberen en hier een recensie schrijven.
Kade 60 is gewoon groothandel prefab dat ze daar opbakken. Ik vind dat dus niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoom vind ik een vrij kil restaurant ook qua sfeer. Qua eten zowel daar als bij Kade 60 kan ik me niet herinneren dat het slecht was maar ook niet bijzonder. Al is het bij die laatste alweer een tijd geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |