In Almere heb je nog een leuk winkelcentrum in Zoetermeer ookquote:Op zondag 30 juli 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
Een dagje Den Helder is net zo’n gruwelijke vorm van zelfkastijding als een dagje Almere/Spijkenisse/Zoetermeer doen. Je komt daar alleen voor de boot naar Texel, anders wil je er nog niet dood gevonden willen worden.
Haat jij jezelf en je kostbare tijd, TS?
TS heeft het over verlof, het lijkt me evident dat hij TBS heeft. Dat is niet heel gek aangezien hij voor zijn plezier naar Den Helder gaat. Lijkt mij een prima reden om zijn TBS te verlengen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
Een dagje Den Helder is net zo’n gruwelijke vorm van zelfkastijding als een dagje Almere/Spijkenisse/Zoetermeer doen. Je komt daar alleen voor de boot naar Texel, anders wil je er nog niet dood gevonden willen worden.
Dit ga ik morgen op mijn werk vertellenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
TS heeft het over verlof, het lijkt me evident dat hij TBS heeft. Dat is niet heel gek aangezien hij voor zijn plezier naar Den Helder gaat. Lijkt mij een prima reden om zijn TBS te verlengen.
Maak dat jezelf gerust wijs. We weten allemaal dat je het nu over de sociale werkplaats hebt.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:39 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen op mijn werk vertellen
Werk is werkquote:Op zondag 30 juli 2023 21:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Maak dat jezelf gerust wijs. We weten allemaal dat je het nu over de sociale werkplaats hebt.
Dan ben je niet veel gewend, sorry.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
In Almere heb je nog een leuk winkelcentrum
quote:
Ben je gek? Dat is het winkelcentrum voor schreeuwende tieners en tokkies die winkelverbod hebben in heel Den Haag en Rijswijkquote:Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan ben je niet veel gewend, sorry.
Als je het om een leuk winkelcentrum gaat, had je dan op zijn minst Mall of The Netherlands genoemd.
[..]
Weinig verschil met Almere, Den Helder, Spijkenisse en Zoetermeer dus.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:43 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
Ben je gek? Dat is het winkelcentrum voor schreeuwende tieners en tokkies die winkelverbod hebben in heel Den Haag en Rijswijk
Oh die wijken hebben Ypenburg en Leidschenveen ook hoor ligt toevallig nog tegen Zoetermeer aan dus dan kan je daar wel een hele uitgebreide treurtrip doenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weinig verschil met Almere, Den Helder, Spijkenisse en Zoetermeer dus.
Op Den Helder na, ook nog eens met extra gratis lelijke VINEX-woningen.
Dat winkelcentrum ligt trouwens in Leidschendam elk weekend staat alles daar vast door dat winkelcentrum met winkels die je in bijna elke stad elders ook hebtquote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weinig verschil met Almere, Den Helder, Spijkenisse en Zoetermeer dus.
Op Den Helder na, ook nog eens met extra gratis lelijke VINEX-woningen.
Dat zijn dan ook slaapstadjes, geen toeristische bestemmingen of binnensteden.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
Oh die wijken hebben Ypenburg en Leidschenveen ook hoor ligt toevallig nog tegen Zoetermeer aan dus dan kan je daar wel een hele uitgebreide treurtrip doen
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland dus dat soort treurige teringzooi mag ik gelukkig missenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
Dat winkelcentrum ligt trouwens in Leidschendam elk weekend staat alles daar vast door dat winkelcentrum met winkels die je in bijna elke stad elders ook hebt
IJmuiden viel me hartstikke mee. Maar dat ligt ook bijna tegen Haarlem aan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook slaapstadjes, geen toeristische bestemmingen of binnensteden.
Jij kiest je treurtripjes wel uit zegStaan IJmuiden en Velsen-Zuid ook nog op je lijstje?
Westfield is toch juist iets wat al; heel lang bestaat in het buitenland maar hier in NL nieuw is?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland dus dat soort treurige teringzooi mag ik gelukkig missen
Ik had het over de Nederlandse tokkies met een winkelverbod waar jij in een eerdere post naar verwees; inderdaad, die vind je ook in het buitenland op vakantie helaas.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
Westfield is toch juist iets wat al; heel lang bestaat in het buitenland maar hier in NL nieuw is?
ja die zullen zich daar ook wel verzamelen in een westfield winkelcentrumquote:Op zondag 30 juli 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had het over de Nederlandse tokkies met een winkelverbod waar jij in een eerdere post naar verwees; inderdaad, die vind je ook in het buitenland op vakantie helaas.
Onterechte klacht uiteraard.quote:
In het gamemuseum in Zoetermeer heb ik me nog wel een paar uur vermaaktquote:Op zondag 30 juli 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |