abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210099998
Onlangs had ik een dagje verlof en besloot ik naar Den Helder te gaan.

Onderweg leek het veelbelovend. Ik reed vanuit Alkmaar langs Koedijk langs het Noordhollands Diep. Waarbij ik me afvroeg waarom daar geen snelweg is. Maar ik vond het allemaal mooi en idyllisch.

Vervolgens een tussenstop bij de McDonald's wat een teleurstellende tent met saai eten is maar dat is niet aan Den Helder gelinkt.

Toen vond ik het tijd voor attracties. Ik vroeg ChatGPT een planning voor mij te maken met bezienswaardigheden Den Helder. Ik kreeg een paar musea en een vuurtoren.

Omdat het nogal een eind rijden terug is besloot ik alleen het vuurtoren te bezoeken. Het was een grote rode vuurtoren met daarnaast koeien. Toen ik er eenmaal was viel het me al tegen dat je nergens je auto kan parkeren om daarna lekker in het gras te zitten en naar de vuurtoren te kijken. Maar eigenlijk is het net als met manneke pis: het valt eenmaal als je er bent en het in het echt ziet echt gewoon tegen.

Hierna ging ik wat rondrijden in Den Helder. Saaie stad. Het kopstation van Den Haag bleek ook indrukwekkender dan die van Den Helder.

Toen ik naar huis ging besloot ik niet via Alkmaar te gaan en kwam ik erachter dat er in de omgeving van Den Helder helemaal geen snelwegen zijn. Ook zijn er veel wegen waarbij je steeds opzij moet voor tegenliggend verkeer. Niet gek dat volgens het CBR ondanks het ontbreken van snelwegen het slagingspercentage voor de autp rijbewijs in Den Helder laag is.

Achteraf gezien waren alle bergen met stenen stenen langs de weg bij de McDonald's en de zonnepanelen naast de McDonald's die vanaf een afstand lijken op la mer nog interessanter dan Den Helder zelf

Eindconclusie: Dagje Den Helder doe maar niet. Dit is nog saaier dan een treurtrip Zoetermeer en die is dan eigenlijk niet eens saai
  zondag 30 juli 2023 @ 21:11:48 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210100016
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 30 juli 2023 @ 21:12:20 #3
504279 ZureZult
Lekker voor op brood
pi_210100026
Onterechte klacht.
pi_210100043
Ga toch gewoon werken vent.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_210100240
Een dagje Den Helder is net zo’n gruwelijke vorm van zelfkastijding als een dagje Almere/Spijkenisse/Zoetermeer doen. Je komt daar alleen voor de boot naar Texel, anders wil je er nog niet dood gevonden willen worden.

Haat jij jezelf en je kostbare tijd, TS?

[ Bericht 24% gewijzigd door Erasmus op 30-07-2023 21:29:26 ]
pi_210100355
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
Een dagje Den Helder is net zo’n gruwelijke vorm van zelfkastijding als een dagje Almere/Spijkenisse/Zoetermeer doen. Je komt daar alleen voor de boot naar Texel, anders wil je er nog niet dood gevonden willen worden.

In Almere heb je nog een leuk winkelcentrum in Zoetermeer ook _O- En zoetermeer is the city of leisure :D

Den Helder dit niet toch?
pi_210100388
quote:

TS heeft het over verlof, het lijkt me evident dat hij TBS heeft. Dat is niet heel gek aangezien hij voor zijn plezier naar Den Helder gaat. Lijkt mij een prima reden om zijn TBS te verlengen.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_210100408
quote:
3s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
TS heeft het over verlof, het lijkt me evident dat hij TBS heeft. Dat is niet heel gek aangezien hij voor zijn plezier naar Den Helder gaat. Lijkt mij een prima reden om zijn TBS te verlengen.
Dit ga ik morgen op mijn werk vertellen
pi_210100430
Waarom kopen zoveel beleggers huizen in Den Helder? Is 45min rijden naar Alkmaar en 1 uur 5 minuten rijden naar Hoorn en Enkhuizen niet vervelend als je gewoon een baan hebt? (wat heb je voor werk in Den Helder behalve stenen, de marine en de mcdonalds en miss kdv, thuiszorg, basisschooldocent?)

Ik las ook dat de trein vaak niet verder rijdt dan Anna Paulowna en vaak dus niet eens aankomt in Den Helder laat staan vertrekt naar andere steden _O-
pi_210100432
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:39 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
Dit ga ik morgen op mijn werk vertellen
Maak dat jezelf gerust wijs. We weten allemaal dat je het nu over de sociale werkplaats hebt.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_210100435
quote:
3s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:41 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
Maak dat jezelf gerust wijs. We weten allemaal dat je het nu over de sociale werkplaats hebt.
Werk is werk
pi_210100458
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
In Almere heb je nog een leuk winkelcentrum
Dan ben je niet veel gewend, sorry.

Als je het om een leuk winkelcentrum gaat, had je dan op zijn minst Mall of The Netherlands genoemd.

quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef Pelikaann het volgende:
En zoetermeer is the city of leisure :D
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-07-2023 21:43:13 ]
pi_210100476
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dan ben je niet veel gewend, sorry.

Als je het om een leuk winkelcentrum gaat, had je dan op zijn minst Mall of The Netherlands genoemd.
[..]
:')
Ben je gek? Dat is het winkelcentrum voor schreeuwende tieners en tokkies die winkelverbod hebben in heel Den Haag en Rijswijk
pi_210100497
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:43 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
Ben je gek? Dat is het winkelcentrum voor schreeuwende tieners en tokkies die winkelverbod hebben in heel Den Haag en Rijswijk
Weinig verschil met Almere, Den Helder, Spijkenisse en Zoetermeer dus.

Op Den Helder na, ook nog eens met extra gratis lelijke VINEX-woningen.
pi_210100514
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Oh die wijken hebben Ypenburg en Leidschenveen ook hoor ligt toevallig nog tegen Zoetermeer aan dus dan kan je daar wel een hele uitgebreide treurtrip doen
pi_210100525
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat winkelcentrum ligt trouwens in Leidschendam elk weekend staat alles daar vast door dat winkelcentrum met winkels die je in bijna elke stad elders ook hebt _O-
pi_210100536
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
Oh die wijken hebben Ypenburg en Leidschenveen ook hoor ligt toevallig nog tegen Zoetermeer aan dus dan kan je daar wel een hele uitgebreide treurtrip doen
Dat zijn dan ook slaapstadjes, geen toeristische bestemmingen of binnensteden.

Jij kiest je treurtripjes wel uit zeg _O- Staan IJmuiden en Velsen-Zuid ook nog op je lijstje?
  zondag 30 juli 2023 @ 21:49:10 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210100563
Marine is wel OK.
Verder is er niks.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210100601
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
Dat winkelcentrum ligt trouwens in Leidschendam elk weekend staat alles daar vast door dat winkelcentrum met winkels die je in bijna elke stad elders ook hebt _O-
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland dus dat soort treurige teringzooi mag ik gelukkig missen *O*
pi_210100762
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat zijn dan ook slaapstadjes, geen toeristische bestemmingen of binnensteden.

Jij kiest je treurtripjes wel uit zeg _O- Staan IJmuiden en Velsen-Zuid ook nog op je lijstje?
IJmuiden viel me hartstikke mee. Maar dat ligt ook bijna tegen Haarlem aan.
pi_210100772
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland dus dat soort treurige teringzooi mag ik gelukkig missen *O*
Westfield is toch juist iets wat al; heel lang bestaat in het buitenland maar hier in NL nieuw is? :Z
pi_210100809
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef Pelikaann het volgende:

[..]
Westfield is toch juist iets wat al; heel lang bestaat in het buitenland maar hier in NL nieuw is? :Z
Ik had het over de Nederlandse tokkies met een winkelverbod waar jij in een eerdere post naar verwees; inderdaad, die vind je ook in het buitenland op vakantie helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-07-2023 22:03:32 ]
pi_210100827
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik had het over de Nederlandse tokkies met een winkelverbod waar jij in een eerdere post naar verwees; inderdaad, die vind je ook in het buitenland op vakantie helaas.
ja die zullen zich daar ook wel verzamelen in een westfield winkelcentrum
lekker schreeuwen in de bioscoop daar (wtf heeft elke westgield dien dan)
daarna eten kopen en ermee gooien naar voorbijgangers

leuk leuk als je daar meot werken
  zondag 30 juli 2023 @ 22:17:50 #24
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210101092
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
@:Dagoduck
Onterechte klacht uiteraard.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 30 juli 2023 @ 22:41:24 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_210101447
quote:

In het gamemuseum in Zoetermeer heb ik me nog wel een paar uur vermaakt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')