Ik luister waarschijnlijk (deels) niet mee, maar van mij mag je...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik van 7 tot 9 de radio voorverwarmen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat honkbal ook.
Morgen zou de eerste oefenpot van het seizoen zijn, hebben ze die stiekem gecanceld...
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik van 7 tot 9 de radio voorverwarmen?
Dank u!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister waarschijnlijk (deels) niet mee, maar van mij mag je...
Ga ik regelen...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dank u!
Kan jij mij op het rooster zetten?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ Oscar - Voorverwarmd staat netjes...
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Thanks!quote:
quote:
quote:
Ja in principe afgelopen... Maar hij liet stuk langer doorspelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wedstrijd afgelopen, toch een penalty? Da's toch wel knap
Hangt er vanaf waar op de wereld je je bevindtquote:
in dit geval is het echt bij de scheidsrechter begonnen. Ouders langs, ook van de tegenpartij, langs de kant verbaasden zich ook over wat hij deed.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:30 schreef just me het volgende:
[..]
wat dacht je van de invloed van de ouders langs de kant
Heel de dag netflixen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:38 schreef just me het volgende:
kan ik mooi van te voren mijn eten maken, ik kan toch niet de hele dag netflixen
Kan die ook gezellig meeluisterenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, goedenavond. Ik luister even mee. Mijn vriendin komt over een uurtje langs.
Dat komt goed!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan die ook gezellig meeluisteren
Van wat voor muziek houdt ze? Is ze bekend met het fenomeen fok enzo?quote:
Home land, moet me echt dwingen om even niet te kijkenquote:
Geen WIDM vanavond?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, goedenavond. Ik luister even mee. Mijn vriendin komt over een uurtje langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |