quote:O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017
O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.
Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.
Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.
Hier wel, andere stream dan degene waar ze steeds naar linken.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:37 schreef Greys het volgende:
"We hebben die dingen heus wel beluisterd"
Over de ingezonden andere nummers
Die Belg toch paar jaar geleden ?:Dquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:36 schreef KoningPils het volgende:
Liedje over moeder. Dat heb ik eens fout zien gaan.
Ik gun ze geen gemakkelijke halve finale, sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:37 schreef Greys het volgende:
En hoe ontiegelijk voorspelbaar. We zeiden het vanaf het begin. Papa schrijft nummer over mama.
Stel je voor dat ze ons (als in: ESF-liefhebbers alhier) de baas zouden makenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:37 schreef Greys het volgende:
En hoe ontiegelijk voorspelbaar. We zeiden het vanaf het begin. Papa schrijft nummer over mama.
Nu nog concluderen dat het een matig broddelliedje is en we hebben de trifecta.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Alles wat we voorspeld hebben komt uit.
Papa zijn lied.
Huilen over mama.
Hadden we maar een bet kunnen doen.
Gewoon toeval dat het een nummer van papa, over mama isquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:38 schreef Greys het volgende:
Er is toch geen mens dat dat nog gelooft dat andere nummers een kans hadden.
wtf, en dan zit ik een stream te bekijkenquote:
Ik hou van zoetsappig maar dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan nog niet luisteren, maar is het wat?
(weet dat Greys van de internationale reacties is)twitter:SchlagerKaty twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 11:42:17Whoa, this is fabulous! <3 Double keychange! The harmonies! It's amazing! #Songfestival #Eurovision #OG3NE reageer retweet
Ze kunnen wel goed zingenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Klinkt lekker bombastisch en euforisch. Hun stemmen klinken alleen erg digitaal bewerkt, misschien komt dat er live beter uit.
Oh nee ik zal gaan liegen volgende keer. Lurk lekker verder.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:41 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoi, ik lurk hier alleen voor dit evenement, maar het ziet er naar uit dat jullie allemaal een kop azijn hebben gedronken als ontbijt.
Groetjes.
k-woordquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Mama is dus echt wel heel erg ziek? Dat is wel sneu...
Ja, en nog snel even aftellen vanaf vijn ging ook al niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Precies te laat op de knop... ik vind het nu al kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |