Ik weet precies waar ze voor staan mannetje. En op naar de jaren 20! (2020)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Je weet waar ze voor staan toch? Wil je terug naar de jaren 20 ofzo? Kan Staay nog zo goed verhaal houden.
Ik snap echt niet dat jij als D66 fanboy zo ongelofelijk hard élke kans aanpakt om GL te bashen. Heb je enig idee hoeveel ze overeenkomen? Je zou het juist moeten toejuichen dat steeds meer mensen staan voor een progressieve (linkse) ideologie. En geloof het of niet, maar D66 gaat met GL samenwerken mits mogelijkheid. En als je het niet daarmee eens bent snap je D66 nog niet helemaal. Echt onbegrijpelijk.quote:
D66 - GL coalitiequote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij als D66 fanboy zo ongelofelijk hard élke kans aanpakt om GL te bashen. Heb je enig idee hoeveel ze overeenkomen? Je zou het juist moeten toejuichen dat steeds meer mensen staan voor een progressieve (linkse) ideologie. En geloof het of niet, maar D66 gaat met GL samenwerken mits mogelijkheid. En als je het niet daarmee eens bent snap je D66 nog niet helemaal. Echt onbegrijpelijk.
Als je als rijk westersland de islam uitkotst (Geert en zijn fanboys) maar aan de andere kant : Staaygod roept dan snappen mensen het niet. SGP wil ook gewoon vrouwen onderdrukking, etc. Waarom leg ik het eigenlijk uit?quote:
Ik wil hier wel op reageren maar dat doe ik dan morgen of na dit programma, Oke?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij als D66 fanboy zo ongelofelijk hard élke kans aanpakt om GL te bashen. Heb je enig idee hoeveel ze overeenkomen? Je zou het juist moeten toejuichen dat steeds meer mensen staan voor een progressieve (linkse) ideologie. En geloof het of niet, maar D66 gaat met GL samenwerken mits mogelijkheid. En als je het niet daarmee eens bent snap je D66 nog niet helemaal. Echt onbegrijpelijk.
Makkelijk praten voor iemand die nooit depressie heeft meegemaakt. Lees je eens in in de ziekte, en dat bedoel ik niet slecht ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind zelfmoord sowieso niet normaal en waardig. Of de overheid dat nu faciliteert of niet.
Hoezo wil SGP onderdrukking van vrouwen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Als je als rijk westersland de islam uitkotst (Geert en zijn fanboys) maar aan de andere kant : Staaygod roept dan snappen mensen het niet. SGP wil ook gewoon vrouwen onderdrukking, etc. Waarom leg ik het eigenlijk uit?
De SGP zal jouw Gerard Joling verbieden op tv.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze voor staan mannetje. En op naar de jaren 20! (2020)
Primaquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel op reageren maar dat doe ik dan morgen of na dit programma, Oke?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De SGP zal jouw Gerard Joling verbieden op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |