Waar 90% al Staay stemt, ga je naar toequote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:11 schreef Martinello het volgende:
Staaij op weg naar Veenendaal, je verzint het ook niet.
Ik betaal mee aan rechtse propaganda van Powned en WNL, maar ik zeur daar niet over.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:11 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik heb er zelf aan meebetaald , dus ik kijk graag waar mijn geld naartoe gaat![]()
Naar blijkt naar linkse propaganda dus.
Als het een normale conservatieve partij was had ik wel op ze gestemd.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind die SGPers wel goed, alleen jammer van een aantal standpunten van hun.
prima partij hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ze komen wel integeren en gedegen over.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Dat is wel moeilijk met de NS, die rijden toch niet volgens het boekje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze mensen willen dat hij voor een trein springt
Liever dat dan dat de overheid mensen doodt en daarom meer zelfmoorden laat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze mensen willen dat hij voor een trein springt
leg uit danquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.
Mwah mwahquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.
Dan snap jij echte depressie niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever dat dan dat de overheid mensen doodt en daarom meer zelfmoorden laat gebeuren.
Je weet waar ze voor staan toch? Wil je terug naar de jaren 20 ofzo? Kan Staay nog zo goed verhaal houden.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat laten ze nooit toe, hij zo ze zo hard verbaal uitwonen in minuten durende monoloog geconstrueerd uit ellenlange volzinnen volgepropt met gecompliceerde woorden zorgvuldig gekozen door een eminent gremium in zijn centrum van Wernicke dat ze meteen euthanasie willen plegen.
Depressieve mensen moeten hulp hebben, niet een spuitje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan snap jij echte depressie niet.
Mensen wíllen natuurlijk zelfmoord plegen, nu snap ik het. Bedankt!
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Zullen ze ook zo kritisch tegenover Klaver zijn??
Is al geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Staaij wil ik in debat met Kuzu zien.
Ben ik nu geslaagd voor de inburgeringscursus als Nederlander met immigratieachtergrond?quote:
Ook als het al tientallen jaren aanhoudt, zonder enig zicht op verbetering?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Depressieve mensen moeten hulp hebben, niet een spuitje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Als zo'n persoon schijnbaar zelf dood wilt dan zal dat wel de wil of hand van God zijn toch Van der Staaij?
Bestrijden met hun eigen wapens.
Hoer is het.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:17 schreef Handleiding het volgende:
Heeft Eva nu een doorschijnend blousje aan?
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ook als het al tientallen jaren aanhoudt, zonder enig zicht op verbetering?
Soms helpt niets. Soms lijden ze gewoon en is het gewoon klaar voor ze. Waarom denk jij dat die mensen al niet al lang hulp hebben gezocht? Dat is de eerste fase en het gaat veel verder dan dat. Mensen blijven zelfmoord plegen, hoe dan ook. Je kan het ze normaal en waardig laten doen, of je kan ze van een gebouw af laten springen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Depressieve mensen moeten hulp hebben, niet een spuitje.
Jopi Jopi Jopiquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:17 schreef Handleiding het volgende:
Heeft Eva nu een doorschijnend blousje aan?
Nou nou, 99/100 deel op de beeldbuis van de NPO is toch echt links. Logisch dat je dan inderdaad niet zeurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betaal mee aan rechtse propaganda van Powned en WNL, maar ik zeur daar niet over.
Dat ligt eraan of je weet wie Jaap Stobbe en Loeki Knol zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben ik nu geslaagd voor de inburgeringscursus als Nederlander met immigratieachtergrond?
Dit is liberaal gedachtegoed. Een van de weinige punten waarop VDD/D66 nog liberaal zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoer is het.
Tevens is Edith gewoon D66, net als Mark.
SGP-er gespot.quote:
Ik vind zelfmoord sowieso niet normaal en waardig. Of de overheid dat nu faciliteert of niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Soms helpt niets. Soms lijden ze gewoon en is het gewoon klaar voor ze. Waarom denk jij dat die mensen al niet al lang hulp hebben gezocht? Dat is de eerste fase en het gaat veel verder dan dat. Mensen blijven zelfmoord plegen, hoe dan ook. Je kan het ze normaal en waardig laten doen, of je kan ze van een gebouw af laten springen.
Compleet gebrek aan menselijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |