Waar 90% al Staay stemt, ga je naar toequote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:11 schreef Martinello het volgende:
Staaij op weg naar Veenendaal, je verzint het ook niet.
Ik betaal mee aan rechtse propaganda van Powned en WNL, maar ik zeur daar niet over.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:11 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik heb er zelf aan meebetaald , dus ik kijk graag waar mijn geld naartoe gaat![]()
Naar blijkt naar linkse propaganda dus.
Als het een normale conservatieve partij was had ik wel op ze gestemd.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind die SGPers wel goed, alleen jammer van een aantal standpunten van hun.
prima partij hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ze komen wel integeren en gedegen over.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Dat is wel moeilijk met de NS, die rijden toch niet volgens het boekje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze mensen willen dat hij voor een trein springt
Liever dat dan dat de overheid mensen doodt en daarom meer zelfmoorden laat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef richolio het volgende:
Deze mensen willen dat hij voor een trein springt
leg uit danquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.
Mwah mwahquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
een aantal? Alles kan gewoon niet. Ongeacht de presentatie.
Dan snap jij echte depressie niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever dat dan dat de overheid mensen doodt en daarom meer zelfmoorden laat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |