De ouwe "lees je eens in". Alsof ik niet zou weten wat depressie is...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor iemand die nooit depressie heeft meegemaakt. Lees je eens in in de ziekte, en dat bedoel ik niet slecht ofzo.
En het boeit geen reet of jij het normaal en waardig vindt. Niemand vindt het normaal. Maar het gebeurt, deal with it. Geef de mensen die echt geen licht meer aan het eind van de tunnel zien dan op zijn minst een waardig einde met "normale" afloop. Dat is menselijk.
Blijkbaar snap je niet wat de gevolgen kunnen zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De ouwe "lees je eens in". Alsof ik niet zou weten wat depressie is...
Okay, dus?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij is VNL het op dit punt eens met D66.
Verdiep je eens in de staatskundig gereformeerde standpunten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo wil SGP onderdrukking van vrouwen?
Dat snap ik uitstekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je niet wat de gevolgen kunnen zijn, inderdaad.
Misschien is het ook wel beter om vrouwen af en toe te onderdrukken, hoe meer rechten ze krijgen hoe meer ze claimen.. Quota'squote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Als je als rijk westersland de islam uitkotst (Geert en zijn fanboys) maar aan de andere kant : Staaygod roept dan snappen mensen het niet. SGP wil ook gewoon vrouwen onderdrukking, etc. Waarom leg ik het eigenlijk uit?
Serieus?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo wil SGP onderdrukking van vrouwen?
Die ken ik heel goed. Noem mij eens de onderdrukking van vrouwen uit het verkiezingsprogramma.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:23 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de staatskundig gereformeerde standpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |