Cocu ook niet meer denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zoals zo vaak, zo traag; ze hebben allemaal geen flauw idee what the fuck ze aan het doen zijn.
Er wordt nooit snel aangevallen door PSV dit jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:37 schreef Lemming22 het volgende:
Is er een bal op goal gegaan?
Breng Bergwijn maar voor Pereiro. Die haalt ook weer ouderwets alle snelheid uit elke aanval. Als de bal al naar de goede kleur gaat
Aangewat?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Er wordt nooit snel aangevald door PSV dit jaar.
Is ook niet zijn positie he, rare beslissing van cocuquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:35 schreef TehRocks het volgende:
van Ginkel was echt erbarmelijk op linksbuiten/linkshalf weet ik veel wat ie aan het doen was, heeft letterlijk geen bal goed geraakt.
Ik vond Luuk vandaag heel behoorlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:33 schreef tja77 het volgende:
Met Locadia heb je zoveel meer dreiging dan met Pereiro. Tuurlijk is Locadia niet de verlosser, maar met hem speel je in ieder geval met 11 man. Maar ja, eigen jeugd, dus geen hoog prijskaartje, dus 2e keus.
En anders Locadia op de plek van Luuk, dat wordt dit seizoen toch niks meer.
Het lijkt heel wat als de rest ook kut speelt jaquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Luuk vandaag heel behoorlijk.
Gratis zuipen? Goeie zaakquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme goeie kaarten had ik weer. Flink gezopen ook (gratis). Weinig van de wedstrijd gezien helaas/gelukkig. (Doorhalen wat van toepassing is.)
Nou....ik vond het niet zo heel denderend. Locadia viel goed in met meteen wat dreiging. Niet al zijn acties waren even gelukkig, maar er gebeurde wel wat.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt he. Goeie serveersters ook. En om het helemaal te toppen: borrelhapjes. Maar dan culinair. Culinaire borrelhapjes.quote:
Heeft niks gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, die Cocu met dat verkrachten van middenvelders als buitenspelersquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is ook niet zijn positie he, rare beslissing van cocu
Als ik die Pereiro van jullie zie spelen, dan zie ik daar ook geen buitenspeler in. Die jongen heeft echt het spel van een creatieve middenvelder mét diepgang. Ik neem aan dat ie inmiddels al redelijk gewend is aan het team en de competitie om hem daar een kans te geven. Het huidige middenveld van PSV speelt slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, die Cocu met dat verkrachten van middenvelders als buitenspelersLekker krampachtig aan 4-3-3 vast blijven houden. Echt vervelend.
Ik geloof dat iedereen dat wel met je eens is. Cocu is duidelijk van dezelfde school als Frank de Boer, het systeem is heilig. Hij stelt nog liever Pasveer als linksbuiten op, dan dat hij 4-4-2 gaat spelen vanaf de aftrap.quote:Op zondag 19 maart 2017 09:26 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Als ik die Pereiro van jullie zie spelen, dan zie ik daar ook geen buitenspeler in. Die jongen heeft echt het spel van een creatieve middenvelder mét diepgang. Ik neem aan dat ie inmiddels al redelijk gewend is aan het team en de competitie om hem daar een kans te geven. Het huidige middenveld van PSV speelt slaapverwekkend.
Hendrix speelde wel slecht gisteren.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:02 schreef TehRocks het volgende:
Wat ik trouwens wel vond toen Hendrix kwam voor Guardado dat Hendrix wel gewoon lekker simpel de aanval kan vinden, die hoeft t niet met een oogstrelende pass te doen zoals Guardado dat altijd wilt.
Heb je ook gezien hoe matig hij speelde en hoeveel balverlies hij leed? En dan doel ik op Hendrix.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:02 schreef TehRocks het volgende:
Wat ik trouwens wel vond toen Hendrix kwam voor Guardado dat Hendrix wel gewoon lekker simpel de aanval kan vinden, die hoeft t niet met een oogstrelende pass te doen zoals Guardado dat altijd wilt.
Jazeker, het zag er ook niet echt uit. Maar ik doelde op zijn manier van spelen, veel simpeler.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe matig hij speelde en hoeveel balverlies hij leed? En dan doel ik op Hendrix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |