Dit vind ik niet zo grappig...quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:27 schreef Scrummie het volgende:
VIDEOREF OF IE WEL ECHT OP DE PAAL WAS
Daar zeg je me watquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Nu moet Cambuur wel raak schieten anders gaat het moeilijk worden voor ze
Goede analysequote:Op donderdag 2 maart 2017 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Nu moet Cambuur wel raak schieten anders gaat het moeilijk worden voor ze
Meer Africa Cup kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:30 schreef Ties02 het volgende:
Dit is de meest gehandicapte serie die ik ooit heb gezien
*vermoordtquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef Evertjan het volgende:
SCHEIDSRECHTER JE VERMOORD DE WEDSTRIJD!!!!!
Correct. De nummer 9 van de Eredivisie mag play offs spelen. Perfect.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef Evertjan het volgende:
AZ NAAR DE FINALE DIT KAN NIET MEER FOUT GAAN!!!!!
Goeiequote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de loting voor de finale?
Dat was geen kunstSchilderquote:
Terecht, heb je de wedstrijd niet gezien ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef bombmannl het volgende:
Winnen van Cambuur vieren alsof je de championsleague finale wint
Dan rolt Cambuur toch nog uit de koker misschienquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst kruisfinales nog.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja wel gelijkwaardig in elk gevalquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Evertjan het volgende:
AZ-Vitesse nou dat zal wel een epische finale worden![]()
Beter dan Cambuur-Vitesse toch? Dat lijkt me niet echt bijzonderquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Evertjan het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 02-03-2017 om 23:33:04#Krul al meter voor lijn als strafschop wordt genomen. Waar is die videoscheids als je hem nodig hebt? 😉 #azcam reageer retweet
Cambuur is toch tien keer toffer dan dat saaie HARDWERKENTEAM van AZ. Wat een lachwekkende boel weer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beter dan Cambuur-Vitesse toch? Dat lijkt me niet echt bijzonder
JL club vs Eredivisie club in de bekerfinale lijkt mij wel grappigquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 02-03-2017 om 23:32:41Ongelofelijk, zo dichtbij....Respect voor de spelers van @SCCambuurLwd , maar wat enorm klote!!!#azcam reageer retweet
Flopshowquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 02-03-2017 om 23:32:41Ongelofelijk, zo dichtbij....Respect voor de spelers van @SCCambuurLwd , maar wat enorm klote!!!#azcam reageer retweet
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naja, mij boeit het eigenlijk ook niet echtquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur is toch tien keer toffer dan dat saaie HARDWERKENTEAM van AZ. Wat een lachwekkende boel weer.
5-1 AZquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Evertjan het volgende:
AZ Vitesse wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Woohoooquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht even dat AZ de pottenbak inging maar dankzij Krulgod gaan ze door
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:35 schreef Joezi het volgende:
Welja geef die kutsupporters ff de aandacht
Gaan ze die halen dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu juichen voor Cambuur in de play-offs der Eredivisie.
Is dat nog bezig?quote:
quote:
Rare keuze, leg je jezelf telkens druk op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:36 schreef Zorro het volgende:
Eigen schuld. Cambuur won de toss maar koos om AZ te laten beginnen. Statistisch fout natuurlijk.
Dat las ik hier.
Op dit moment vind ik alles best.quote:
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord kampioen ,en Cambuur na strafschoppen uitgeschakeld in de halve finale van de beker.
Het Nederlands voetbal is officieel failliet.
Ik juich tegen Van den Brom, dat is meer het verhaal.quote:
Daar valt nog zoveel meer uit te halen dan wat ze dit seizoen laten zienquote:
Sportief erg poverquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijn
Is ook zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijn
Weer strafschoppenquote:
Fraserquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich tegen Van den Brom, dat is meer het verhaal.
En ik gun het types als Van Wolfswinkel en Guram Kashia wel.
WILFRED PAARDENLUL!quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Incidentjequote:Op donderdag 2 maart 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bekerwinst zullen ze tevreden genoeg mee zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar valt nog zoveel meer uit te halen dan wat ze dit seizoen laten zien
Alsof dat bij andere clubs anders is, wat moet je daar nog? Gewoon lekker biertje zuipen in 't café.quote:
Wilfriet voert zijn Cambuursupporter act weer op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Feestvieren clownquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof dat bij andere clubs anders is, wat moet je daar nog?
Ja, benden in 't café.quote:
JUICHEN langs de lijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof dat bij andere clubs anders is, wat moet je daar nog? Gewoon lekker biertje zuipen in 't café.
Iets met een t ofzo. Denk ik.quote:
#VANGAALGODquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het gebeurt nooit meer
Ga eens Nederlands leren rifaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |