Gelukkig was ie bijna afquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:31 schreef livelink het volgende:
Van deze stem val ik wel bijna in slaap trouwens.
Nee, het was echt zijn stem. Was niet onplezierig hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig was ie bijna af
Iets meer uptempo dus?
Die versie was inderdaad wat monotoonquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het was echt zijn stem. Was niet onplezierig hoor.
Proostquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:36 schreef knokkels het volgende:
Er staat al 2 weken een biertje in de koelkast hier. Misschien moet ik er maar eens iets mee gaan doen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:36 schreef knokkels het volgende:
Er staat al 2 weken een biertje in de koelkast hier. Misschien moet ik er maar eens iets mee gaan doen.
quote:
Zeker wel een goede remixquote:
Hypnotiserend mooi. Ik vind het wel een goede afsluiter voor mij. Hierna ga ik richting bed. Veel plezier verder nog Knokkels!quote:
Dan wens ik je met Opium Jukebox - Smells Like Nirvana een goede nacht livelinkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hypnotiserend mooi. Ik vind het wel een goede afsluiter voor mij. Hierna ga ik richting bed. Veel plezier verder nog Knokkels!
Hehehe sowieso wel een bijzonder nummer!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:45 schreef knokkels het volgende:
hmmmm, die bas klinkt toch wel fijn over de koptelefoon.
Peter Panquote:
quote:
quote:
En inderdaad , nog 1quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren: ONZ / Zeer inspirirend liedje met diep rakende tekst dat doet verdrietig mij
Zap! Vriendquote:
rustig rustigquote:
ik luister metal..draai jij? hehequote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
rustig rustig![]()
En jij dan? Nog een vrijdagbijnaochtendverzoekje?
Ik draai jetzt ...quote:
ik luister.. ga lekker door , maar dit is niet mijn muziekjes hahahquote:
En deze moet ik gewoon airplay gunnen, aangezien ze door mij bij elkaar zijn gekomenquote:
Disturbed up nextquote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik luister.. ga lekker door , maar dit is niet mijn muziekjes hahah
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:12 schreef Thezappa het volgende:
vind zelfs die sound of silence nu wel aardig...
disturbed is natuurlijk een soort van jannes haha
ja heb je wel eens eerder gezegdquote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
Deze!
Maar de Epica cover is ook ernstig fijn!
heb je hem al gehoord?quote:
Komt na Godsmack \m/quote:
Dopequote:
ja toch? ik wist het niet zeker meer..quote:
ik hou niet zo van dat amerikaanse gebla bla..stoer ruige dingetje...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:23 schreef knokkels het volgende:
Ik heb deze drumpartij zien gespeeld worden door Jonahrocks.. hij was iets van 10. He fuckin rocked it
Meesterlijk nummerquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:45 schreef knokkels het volgende:
Oh ja, Rob Zombie komt er ook aan.
En Dimmu
en Kreator
en Children of Bodom
Ik zit zo immens ver van mijn comfort zonequote:
quote:Programma van vandaag
00:02 - 03:00 DJ Knokkels - Muziek Uit Het Donkere Noordwesten
Is dat met die schreeuwerige dwerg?quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:57 schreef knokkels het volgende:
Ah ja, Dani![]()
zelfs ik ben een halve kop groter
Met mijn hoofd waarschijnlijk een kop
Nawwwquote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:59 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Maar hee man, ik ga maffen!Thx voor de gave tunes!
Ik schitter altijdquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey je bent er weer. Je schitterde gisterenavond door afwezigheid!
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik schitter altijd
Mogguh
Zon
Ja 2 graden hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ja heerlijk die zon.☀ maar het is nog wel frisjes hoor. Het is wel leuker opstaan en naar buiten gaan.
Zit je weer kopjes af te likken?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit je weer kopjes af te likken?
Nee, dadelijk mijn vingersquote:
Fris inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja 2 graden hier.
* OscarMopperkont was kwart voor 6 al wakker... dus kon mooi zonsopgang zien vanuit het slaapkamer raam.
Ja de 19e hole zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:36 schreef just me het volgende:
Prima golfweertje voor vanmiddag
als de baan open is, was gisteren afgekeurd![]()
je snapt het niet hè?!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:36 schreef just me het volgende:
als de baan open is, was gisteren afgekeurd![]()
ik had de opmerking van Oscar nog niet gezienquote:
gezellig, geniet ervanquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo dagje Amsterdam doen met een vriendin
ik gok de Primarkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
gezellig, geniet ervan
gaan jullie nog iets bezoeken/bekijken ?
Eerlijke winkel. Ze behandelen hun personeel hier net zo slecht als de kledingmakers aan de andere kant van de wereld. Fijn dat ze daar 1 lijn in trekken.quote:
die hebben we hier in de buurt ook wel. Maar nee, in elk geval het Stedelijk museum en verder hobbel ik wel achter mijn vriendin aan, die wil winkelenquote:
is de grootste van Nederlandquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die hebben we hier in de buurt ook wel. Maar nee, in elk geval het Stedelijk museum en verder hobbel ik wel achter mijn vriendin aan, die wil winkelen
+1quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerlijke winkel. Ze behandelen hun personeel hier net zo slecht als de kledingmakers aan de andere kant van de wereld. Fijn dat ze daar 1 lijn in trekken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop heel weinig in gewone winkels, kringloop is het voor mij. Toevallig gisteren wel een zonnebril bij Zeeman gescoord
Oh die staat ook nog op mijn lijstje, ik wou dat we zo'n outlet hier in de buurt haddenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont koopt altijd alleen kleding in de Batavia stad outlet.
Ach, dure kleding is daar nog steeds duur hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die staat ook nog op mijn lijstje, ik wou dat we zo'n outlet hier in de buurt hadden
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zag toen een winterjas, dik afgeprijsd. Dus ik keek even; alsnog 699 euro![]()
Dayumn. Dat is alsof je een kleine tweedehands auto aantrektquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, dure kleding is daar nog steeds duur hoor
Maar goed, spijkerbroeken koop ik altijd Levi's en daar hebben ze altijd aanbieding 2 voor 100 euro enzo. Kan ik weer een paar jaar mee voort.
En schoenen zijn daar wel ok geprijsd. Maar die verschrikkelijke Gooise kak merken zijn ook daar gewoon duur.
Zag toen een winterjas, dik afgeprijsd. Dus ik keek even; alsnog 699 euro![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerlijke winkel. Ze behandelen hun personeel hier net zo slecht als de kledingmakers aan de andere kant van de wereld. Fijn dat ze daar 1 lijn in trekken.
Ik mag toch hopen dat die jas een beetje lichter is..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:17 schreef knokkels het volgende:
Dayumn. Dat is alsof je een kleine tweedehands auto aantrekt
Ik ben al decades niet in een outlet geweest. De laatste outlet die ik me kan herinneren was er een in Schoorl.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die jas een beetje lichter is..
Maar idd, wat Oscar zegt. Dure kleding is in Batavia stad (en waarschijnlijk in alle outlets) nog steeds duur. Maar wel wat minder duur dan in de reguliere winkels. Als je echt die specifieke kleding wilt hebben, dan loont zo'n outlet wel.
moest boodschappen doenquote:
Koffie gehaald?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |