Dit was misschien wel een recordtijd qua topic vol... Krap 16 minuten...quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, ook woonzamen.
Nee, je kunt ook iets doen met wat minder concurrentie op de arbeidsmarkt.quote:
Is wel eens sneller gegaan in het verleden met VS, Whiskers en Von_Preussen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit was misschien wel een recordtijd qua topic vol...
Dit jaar 13,5%. Vorig jaar 4%. Huilen.quote:
Makelaar?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook iets doen met wat minder concurrentie op de arbeidsmarkt.
In vergelijking met strafrecht is alles uniek.quote:
Dan is 10% per jaar toch iets beter. Rente op rente.quote:
Je moet wat met maar een voornaam, he?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In vergelijking met strafrecht is alles uniek.
Ligt aan de rest van je arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan is 10% per jaar toch iets beter. Rente op rente.
Maar goed. Wij loonslaven mogen blij zijn met een reële compensatie voor inflatie. En de meesten hebben zelfs dat niet.quote:
Misschien ben je dat dan ook niet waard.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar goed. Wij loonslaven mogen blij zijn met een reële compensatie voor inflatie. En de meesten hebben zelfs dat niet.
Iedereen die in loondienst werkt is een loonslaaf, de meeste ZZP'ers zijn dat feitelijk ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar goed. Wij loonslaven mogen blij zijn met een reële compensatie voor inflatie. En de meesten hebben zelfs dat niet.
Ik heb verdomme al twee extra studies gedaan om mijn mijn concurrentiepositie te verbeteren op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook iets doen met wat minder concurrentie op de arbeidsmarkt.
Maar ik wil zo graag een eigen plekje. Dat je shit nog staat waar het stond als je thuiskomt en niemand je spullen viesmaakt en zo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen voor nette woningen met nette huurbazen.
Kamerhuur of woningdelen kan prima met 60k samen.
Sjezus, wat een non-vergelijking dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:55 schreef DoubleUU het volgende: [..] Dat was hypothetisch, in 1998 was ik 9.
Je probeert me te prikkelen tot een discussie die ik niet wil vermoed ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben je dat dan ook niet waard.
Precies, maar op de interwebz gaat dat natuurlijk niet op. Giga 30+ cm pener, startsalaris van 2 ton per jaar, hoeren neuken en daarna nooit meer werken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
ZZP'ers zijn eigenlijk nog veel meer loonslaaf dan vaste werknemers.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedereen die in loondienst werkt is een loonslaaf, de meeste ZZP'ers zijn dat feitelijk ook.
Alleen werken sommigen voor hogere salarissen en bij succesvolle bedrijven.
Oh, was het maar zo'n feest...en dan met name de 30cm, natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, maar op de interwebz gaat dat natuurlijk niet op. Giga 30+ cm pener, startsalaris van 2 ton per jaar, hoeren neuken en daarna nooit meer werken.
Structureel wordt 10% wat lastig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan is 10% per jaar toch iets beter. Rente op rente.
Eens. Ik ken er een paar die echt goed verdienen, daar niet van, en hun zaken goed regelen maar het merendeel is gewoon triestigheid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
ZZP'ers zijn eigenlijk nog veel meer loonslaaf dan vaste werknemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |