En McDonald'squote:
Orgelbouwerquote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef Adrie072 het volgende:
Een Zwitserse ..... bouwer had het gekocht, wie heeft dat verstaan? Mooie aflevering!
Denk niet dat ze gierig is. Gewoon zakelijk. En heel beperkte markt waar ze in zit. Die wil eigenlijk alleen stukken van voor 1900. Maar die wil Arnold ook. Bas heeft ook een beperkte markt maar geeft dan wel grof. Maar zelfs als ze iets graag wil, is ze vrijwel nooit de hoogst biedende waardoor ze dit seizoen nog weinig heeft toegevoegd. Ik zou haar altijd als kamer 1 doen. Leuke benchmark heb je dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En McDonald's
Maar het valt me in andere seizoenen ook op.
Ontzettend gierige vrouw. Vol besef veel te laag bieden.
Ze is ook geen echte liefhebber van iets, meer handelaar dan vanuit het hart.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk niet dat ze gierig is. Gewoon zakelijk. En heel beperkte markt waar ze in zit. Die wil eigenlijk alleen stukken van voor 1900. Maar die wil Arnold ook. Bas heeft ook een beperkte markt maar geeft dan wel grof. Maar zelfs als ze iets graag wil, is ze vrijwel nooit de hoogst biedende waardoor ze dit seizoen nog weinig heeft toegevoegd. Ik zou haar altijd als kamer 1 doen. Leuke benchmark heb je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |