Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
Hij volgt het amper, hij is wel in de jaren '70 naar Ajax - Milaan geweest enzo. Maar ach. Mijn moeders familie waren en zijn allemaal voor Feyenoord.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals de gemiddelde jood dus
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als klein kind al wordt meegenomen naar de Kuip, dan ga je vanzelf wel ergens een gevoel voor kweken.
Mensen die dat niet hebben worden meestal teletekstsupporter van Ajax.
Open er een topic over in BUG.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?
Wat een kutuser was jijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club worden
Wat een kortzichtige denkbeelden heb je dan
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweest
Zoals ik al zei, kortzichtige denkbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.
De Kim Holland Cup.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
Tja ik had hetzelfde, maar had gewoon echt niks met AZ. Ajax sprak me gewoon altijd al aan, en het hielp ook wel mee dat veel vriendjes ook voor Ajax waren waar ik mee voetbalde en bij hun thuis dan de wedstrijden ging kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.
Waarom niet dan? Wat kut.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.
Ja, de rust is wel heel saai zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger maakte hij tenminste nog wel eens een haxball-room aan in de rust.
Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.quote:
Weet je wat voor humor?quote:
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo op stap in Leeuwarden. In dat kader zal een overwinning van de herten wel leuk zijn. Mooi feestje dan in het nachtleven
Picsquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef Ties02 het volgende:
De eitjes zijn perfect gelukt
Ik heb dit 'recept' gevolg voor de liefhebbers:
http://www.jamieoliver.co(...)fect-scrambled-eggs/
Lekkerquote:
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.
Die was al stuk na mijn geboortequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.
ontopic graagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat iemand dit boeit: ondertussen speel ik FM16.
Mijn FireMaking is 99.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kutquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.
Ja in Grunn ook, al die pauperboerenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kut
Paxcon woont in Groningen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in Grunn ook, al die pauperboeren
Alleen maar ruzie ook dan
Dan nemen de boeren het over inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in Grunn ook, al die pauperboeren
Alleen maar ruzie ook dan
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Je verwacht toch dat AZ thuis gewoon naar de finale gaat, normaal gesproken, als je Cambuur loot, met name gewoon thuis
- John Heitinga
Simpele ziel hequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Je verwacht toch dat AZ thuis gewoon naar de finale gaat, normaal gesproken, als je Cambuur loot, met name gewoon thuis
- John Heitinga
Snap dat ook nooit zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Heeft elke supportersschare tegenwoordig een Stone Island doek?
VERPAUPERD RENSquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island is verpaupert als merk.
Hear hear.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga rond middernacht maar eens een tosti maken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb het al weer op
Laatste maaltijd voor vandaag
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik wacht nog op het eerste doek met VOOR STADIONVERBODENquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind TEGEN STADIONVERBODEN nog grappiger eigenlijk.
Misschien kan je wat screenshots delen, GGMM stelt dit zeer op prijs.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
viesdikquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga rond middernacht maar eens een tosti maken.
Ja, nog wel meer merken helaasquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij jullie zie je ook veel AMFquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind TEGEN STADIONVERBODEN nog grappiger eigenlijk.
Met je kansloze act.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo idioot.
Mag je een keer opblijven en dan gedraag je je zo.
Is dat met bontkraag?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, nog wel meer merken helaas
Elke tiener met een rijke mams op paps heeft zo'n jasje nu
verpauperd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet smerig dik, gewoon wat aankomen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen door spieren te kweken.
Waarom zou je smerig dik willen zijn.
Je hebt echt al 3 keer 'tot morgen' gezegd vandaag en dan toch post je nu opeens weer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi die terugspeelbal en een wanhopige doelman.
Ha ha ha ha snob. Wat is daar te zien danquote:
Sch uit?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo op eerlijk gezegd.
Dat is een godenmerkquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Napapijri is ook goed vertegenwoordigd in het uitvak zie ik
Vriendjes met iedereenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie bij Feyenoord vooral veel Engelse vlaggen/doekjes
Stelletje wannabees
Sevielja tegen Bilboquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha snob. Wat is daar te zien dan![]()
YNWA bij Twente niet?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie bij Feyenoord vooral veel Engelse vlaggen/doekjes
Stelletje wannabees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |