nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijnquote:
Uh oh. Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
333quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
Daar waar de mail van de politie thuis hoort?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggenquote:
Vuige crimineel dat je d'r bent!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:11 schreef just me het volgende:
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggen
We horen wel wanneer het bezoekuur is...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
ik bak wel een cake met een vijl erinquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen wel wanneer het bezoekuur is...
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
alsof ze het wistquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Symphonic het volgende:
De timing oeuvreprijs gaat unaniem naar Peaceman
Met of zonder voorkennis?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mag ook een nummer kiezen van peaceman![]()
![]()
Ik kies voor : 250
zonder, anders had ze wel een andere gekozenquote:
quote:
nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder, anders had ze wel een andere gekozen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
fogel 42 Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
Symp 301 Zita Swoon - My Bond With You And Your Planet: Disco!
die is zijn tranen aan het opdrogenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
die is zijn tranen aan het opdrogen
tja hij wilde die persé horen...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
die is zijn tranen aan het opdrogen
met dank aan je eegaquote:
ach jouw 2e keuze...quote:
op 32?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
DDM 32 Other lives - The End of the year
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te horen is het niet alleen het eind van het jaar, maar ook van een periode...
Gothsamme...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
k kom FOK! niet meer op! Mijn antivirus crasht steeds als ik daar naar toe ga!
da's balenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
Zowel met Microsoft Edge als met Google Chrome.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te horen is het niet alleen het eind van het jaar, maar ook van een periode...
Wat een fokker is die Danny toch...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Zowel met Microsoft Edge als met Google Chrome.
vreemd, want hij kan wel op andere sites komen
radiohead herken ik er inquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radiohead, maar dan onder een andere naam...
hoe kun je hem nou straffen voor iets wat jij zelf gekozen hebtquote:
Ik vind dit serieus een goed nummer...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
Spijkerhoek 499 Di-rect - Times are changing
Was prima muziek om de vaatwasser op te legen en in te ruimenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
daarom staat ie ook in de lijstquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een goed nummer...
Middenmootjequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
Spijkerbroek 499 Di-rect - Times are changing
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef jij dan ook de nummers aan hem door?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef just me het volgende:
Geen idee wat ToT heeft aangevraagd maar ik heb het doorgegeven aan Peaceman.
ToT kan wel luisteren
er zal wel weer zo'n domme kutreclame meedraaien die hier regelmatig de boel doet crashenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
blijf bezigquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geef jij dan ook de nummers aan hem door?![]()
nog nooit gebruikt. Wij zijn heel opgewekt eigenlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat zo te horen aardig wat prozac doorheen in huize Peaceman...
ik snap nu dat er veel op de bank gelegen wordt, diep in depressiequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij jullie dan gebeurd als jullie Shiny Happy People draaien...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nog nooit gebruikt. Wij zijn heel opgewekt eigenlijk.
ik word vrolijk van goede muziekquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
dat vinnik pas een kutnummerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij jullie dan gebeurd als jullie Shiny Happy People draaien...
Nu weer voor altijd spoorloos...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef peaceman het volgende:
Madmaster 333 Magic Numbers - Forever Lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |